MaTeo85 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Sprawa ma się następująco: Złącze A: [8E0 972 710] Piny 3, 4, 5, 8, 9, 10 000 979 023E - 0,5 mm2 000 979 135E - 1,0 mm2 000 979 227E - 2,5 mm2 000 979 306E - 4,0 mm2 000 979 407E - 6,0 mm2 Piny 1, 2, 6, 7 000 979 021E - 0,5 mm2 000 979 133E - 1,0 mm2 000 979 225E - 2,5 mm2 Złącze B: [1J0 962 623] Piny 22, 23 000 979 021E - 0,5 mm2 000 979 133E - 1,0 mm2 000 979 225E - 2,5 mm2 Pozostałe piny 000 979 019E - 0,5 mm2 000 979 038E - 0,5 mm2 000 979 131E - 1,0 mm2 000 979 253E - 1,5 mm2 Złącze C: [1J0 972 977 J] 000 979 009E - 0,5 mm2 000 979 044E - 0,5 mm2 000 979 164E - 0,75 mm2 Dane o pinach pochodzą z ETKI Podane przekroje dotyczą max przewodów których można użyć z danym pinem.
lukasz6341 Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 Witam postanowiłem odświeżyć temat przymierzam się do wymiany modułu z C na F szczególnie pod spryski ale mam wątpliwości ponieważ porównując piny pod spryski są tak samo połączone i podłączone poza światłami więc o co chodzi z obsługa jednego modułu a drugiego już nie??
salamon Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 (edytowane) W pierwszej fazie produkcji modul wystepowal w trzech wersjach: - 8E0 907 279 (LOW – dla aut bez komputera pokladowego „FIS”, brak kontroli zarówek) - 8E0 907 279 A (LOW – dla aut bez komputera pokladowego „FIS, brak kontroli zarówek, ale z obsluga ukladu zmywania reflektorów) - 8E0 907 279 B (HIGH – pelna funkcjonalnosc) W wersji LOW modul centralnej elektryki posredniczyl w zasilaniu: - ukladu zmywania reflektorów - wycieraczek - klaksonu - przekaznika redukujacego obciazenie (sterowanie silnikami wycieraczek i sprysków) - swiatel postojowych - swiatel drogowych (dlugich) - oswietleniu tylnej tablicy rejestracyjnej W wersji HIGH dodano sterowanie: - swiatlami mijania - swiatlami przeciwmgielnymi - swiatlami tylnymi - swiatlami biegu wstecznego - swiatlami stopu C – LOW (bez obslugi spryskiwaczy, bez kontroli zarówek) F – HIGH (CLH, czujnik œwiatla, wlacznik auto, spryskiwacze reflektorów, kontrola zarówek) Edytowane 19 Lutego 2017 przez salamon
lukasz6341 Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Jeszcze jedno pytanie: ze schematu wynika ze w wersji HIGH pomijamy bezpieczniki jeśli dobrze interpretuje??????Światła mijania - tu nie ma problemu bo oba przewody, które trzeba rozdzielić i podłączyć osobno do MCE są przy włączniku świateł (2x żółty)Światła przeciwmgielne - ta sama sytuacja 2x biało/niebieski i 1x szaro/biały (wszystko podzielone we włączniku świateł)
lukasz6341 Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Jeszcze jedno pytanie czy jesli mam włacznik swiateł bez literki w wersji LOW to czy beda dzialaly spryskiwacze reflektorow??
GreGoriO Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Tym steruje MCE. To jaki masz musisz sprawdzić Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
lukasz6341 Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Moduł juz czeka na montaż F.czyli zakładam go i ma wszystko działac??jak odnośnie bezpieczników w tym schemacie co wkleilem 3 posty wyzej????
GreGoriO Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Jak pociagniesz nowe kabelki i je poprawnie podłącz..... To takWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
lukasz6341 Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 Witam mam pytanie po takim podłaczeniu na szybko modulu zeby sprawdzic z grubsza czy jest sprawny objawy byly nastepujace ciagle pracowaly wycieraczki bez reakcji na biegi i swiecily pozycje na zerowej pozycji wlacznika swiatel a kierunki mrugały bardzo szybko tak jak by byla spalona jedna zarowka.a wszystkie swiatla dzialaly krotkie dlugie p. mgielne i moje pytanie czy modul jest sprawny skad ta ciagla praca wycieraczek??dodam ze z kablami nic nie robilem tylko wpiąłem modul F
GreGoriO Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 A jaki miałeś poprzedniWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
lukasz6341 Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Poprzedni to byl C najlepsze jest to ze swiatla dzialaly tylko te szybko mrugajace kierunki swiecace pozycje zaraz po zaplonie tylko te wycieraczki
GreGoriO Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Skoro był LOW to niestety bez przepinania kabli się nie obejdzie. Na pierwszej stronie masz rozpiskę jak są i jak mają być połączone przewody. Dopiero wtedy możesz myśleć o zmianie MCE. Jeśli stwierdzisz, że instalacja jest ori, czyli nikt jej nie dotykał, to tylko wymiana na LOW pozwoli przywrócić Ci funkcjonalność instalacji. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
lukasz6341 Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Ok wszystko sie zgadza ale w takim razie jakim cudem po samej tylko podmiance dzialaly swiatla itp??wychodzilo by z tego ze to musi isc przez modul zeby byl test spalonej zarowki. Druga kwestia co z tymi wycieraczkami na pierwszej stronie sa opisane schematy swiatel p. mgielnych krotkich itd ale nie ma nic o tym ze trzeba cos grzebac w wycieraczkach a one dzialaly caly czas i nie reagowaly na biegi. Nastepna sprawa jak z tymi bezpiecznikami o ktore pytalem wczesniej bo wedlug schematu to tak jak bysmy je mijali
kaju Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 W High wszystkie światła idą przez moduł. A nie z bezpieczników, jak w Low. Wycieraczki dziwna sprawa - obstawiałbym uwalony moduł, ale najpierw przepiąłbym instalację, żeby było prawidłowo... Chłopak zanim do mnie przyjechał na przepięcie instalacji właśnie Low na High (ten sam przypadek, miał C, montowaliśmy F) robił podpięcie, też światła mu niby poszły, ale o wycieraczkach nie wspominał.
GreGoriO Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Dlatego zaznaczyłem w mojej wypowiedzi JEŚLI INSTALACJA JEST ORI i nikt jej nie dotykał. Bo tu jest problem.... Ludzie kombinują a potem nikt się nie przyznaje. A do tego jeśli jeszcze sprzeda.... Powie że poszedl bezp. Ale nic o kablach..... Ja zawsze powtarzam.Problemem jest..... POPRZEDNI WŁAŚCICIEL. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
lukasz6341 Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 No cos robione bylo wczesniej bo spryski sa dolozone tylko modul nie byl wymieniony i poziomowania nie ma.instalacja z tego co patrzylem z racji podmiany modulu niby nie ruszana ale trzeba by dokladniej sie przyjrzec tylko jak bedzie cieplej
marky2552 Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 mam taki moduł w wersji HIGH 8E0 907 279 B I do tego chcę dodać lusterko fotochrom z czujnikiem światła oraz włącznik auto czy musze zmienić ten moduł na końcówkę F ??
nitroo Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 A zobacz, co jest napisane w pierwszym poście? To moduł full.
marky2552 Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 Tak mój to Full ale czy obsłuży cxujnik swiatla wlacznik auto bo z tego co widze to chyba nie Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
GreGoriO Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 Musisz zmienić na F.B został zastąpiony przez E a ten też nie miał funkcji AUTOWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się