bobikos Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Jeżeli SD-2 włącza światła po uruchomieniu pojazdu to zapewne błąd na postoju jest za jego sprawą. Jeśli chodzi o CLH to funkcja uaktywnia się w momencie gdy masz zakodowany czujnik światła, Jeśli go nie będzie CLH zadziała ale możesz mieć błąd na FIS ( u mnie wyskakiwał w pozycji AUTO przełącznika). Dodatkowo CLH będzie działał nawet jak będzie jasno na zewnątrz. Potrzebujesz też przełącznik, chociaż na próbę możesz równie dobrze podać masę na pin MCE odpowiedzialny za włącznie CLH.
czaki22 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 miałem sd2 w instalacji high i nie bylo zadnego bledu
wladi Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Ja mam moduł sd2 i wszystko hula elegancko to napewno kwestia podłączenia uderz do Domin79 napewno pomoże:naughty:
chester121 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 w sumie u mnie tez hula bardzo dobrze zasilanie podlaczylem pod bezpiecznik pompy paliwa a pozostale kable tak jak na forum czyli rozumiem ze u was na zgaszonym silniku nie ma tego bledu hmm dzisiaj posprawdzam w takim razie modul. dziwne jest tylko to ze mimo bledow ktore wprost mowia ze problem jest z dlugimi swiatlami, to fis nie wyswietla bledu zarowek a i przeslona w bixenonie dziala poprawnie troche to glupie PS a czy podczas programowania tego modulu do wyboru mam "0 zwykle swiatla i 1 swiatla xenonowe" a czy jesli mam bixenon to nie powinna byc 3 mozliwosc?? moze dlatego ze mam zaznaczone 1 to komp ma problem z dlugimi swiatlami???
ruks Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 PS a czy podczas programowania tego modulu do wyboru mam "0 zwykle swiatla i 1 swiatla xenonowe" a czy jesli mam bixenon to nie powinna byc 3 mozliwosc?? moze dlatego ze mam zaznaczone 1 to komp ma problem z dlugimi swiatlami??? Pewnie dlatego masz ten problem. W pierwszym poście napisane jest że w B6 może być halogen bądź xenon, nie ma bi-xenonów, te dopiero pojawiły się w B7. Gdzieś zresztą chyba było na forum o rezaniu bi-xenona do B6
domin79 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 PS a czy podczas programowania tego modulu do wyboru mam "0 zwykle swiatla i 1 swiatla xenonowe" a czy jesli mam bixenon to nie powinna byc 3 mozliwosc?? moze dlatego ze mam zaznaczone 1 to komp ma problem z dlugimi swiatlami??? Pewnie dlatego masz ten problem. W pierwszym poście napisane jest że w B6 może być halogen bądź xenon, nie ma bi-xenonów, te dopiero pojawiły się w B7. Gdzieś zresztą chyba było na forum o rezaniu bi-xenona do B6 toc fabrycznie był montowany bix w B6:wink:
chester121 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 no jasne bixenon mam fabryczny w 100% auto jest z 2004r B6 i z tego co wiem nie jest to jakis wyjatek bo na mojej ulicy sa 3 A4 B6 (procz mojej) z czego 2 maja Bixenony a jadna zwykle xeny ale co z moim pytaniem czy dla kompa xenon i bixenon to jedno i to samo??
A4_Dominik_WAW Opublikowano 21 Czerwca 2012 Opublikowano 21 Czerwca 2012 A może został komuś moduł 8E0 907 279 A po zmianie na wersje High, chętnie odkupię w dobrych pieniądzach.
ruks Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 no jasne bixenon mam fabryczny w 100% auto jest z 2004r B6i z tego co wiem nie jest to jakis wyjatek bo na mojej ulicy sa 3 A4 B6 (procz mojej) z czego 2 maja Bixenony a jadna zwykle xeny ale co z moim pytaniem czy dla kompa xenon i bixenon to jedno i to samo?? Jak dla mnie nadal odpowiedz możesz znaleźć na pierwszej stronie wątku! Sprawdź sobie jaki masz numer MCE i wtedy odczytaj jakie są dla niego możliwe kodowania. Ponadto sprawdziłbym jeszcze na wlepie w bagażniku czy rzeczywiście masz kod bixenona. Ja mam w b6 xenon i to jest oznaczenie: 8JG, dla bi to chyba 8ED. Co do tego że bi-xenonów nie było w B6 się nie upieram bo nie pamiętam ale gdzieś (pewnie tu na forum ) czytałem o wyrzucaniu błędów dla świateł drogowych przy rezaniu.
wrclaguna Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 http://a4-klub.pl/nadwozie-14/all-b6-bixenon-b6-czym-to-polega-824/index32.html
chester121 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 sprawdzilem i mam 8ED = bi-functional headlight with gas discharge lamp, for driving on the right 8Q3 = automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjusting while driving) tak wiec na bank wyjechal z fabryki z tym wyposazeniem Ruks bardzo cie prosze mozesz wkazac mi gdzie jest odp na moje pytanie, przejzalem pierwsze 25 stron i nic nie moge znalezc pzdr
majflon Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Witam Zakupilem bo swojej B6 wylacznik swiatel z funkcja AUTO. Przelozylem dwa piny z 4 do 13 i z 16 do 14. Wszystko smiga oprocz funkcji AUTO. Prosze o pomoc
domin79 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 chester121 opisz gdzie podłączyłeś sie z modułem d2s bo może tu leży problem kodowanie ma być na 1 xenon i tu nic nie kombinuj:wink:
michail55 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 pewnie nie masz fotochromatycznego lusterka
domin79 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 pewnie nie masz fotochromatycznego lusterka napewno niema , zresztą już tu mu odpisałem http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/wlacznik-swiatel-funkcja-auto-238554/
krupskim Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Ja mam zamontowany włącznik AUTO , a nie mam czujnika światła . Wszystko śmiga ,żadnych błędów.
michail55 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 no wlasnie dokladnie tak jak napisal domin nie masz fotochromu to nie dziala funkcja auto poniewaz samochod nie wie kiedy jest dzien i kiedy noc
krupskim Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Ale jak pisałem wyżej , nie mam żadnego czujnika światła i u mnie włącznik Auto działa. Po włączeniu silnika światła się włączają , po wyłączeniu gasną. Zawsze mogę je wyłączyć, jak sobie gdzieś stoję i na kogoś czekam.
ruks Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 sprawdzilem i mam 8ED = bi-functional headlight with gas discharge lamp, for driving on the right 8Q3 = automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjusting while driving) tak wiec na bank wyjechal z fabryki z tym wyposazeniem Ruks bardzo cie prosze mozesz wkazac mi gdzie jest odp na moje pytanie, przejzalem pierwsze 25 stron i nic nie moge znalezc pzdr Pytałeś o kodowanie: z tego co opisał Bart-S to w B6 są tylko 2 możliwości kodowania: halogen i xenon. Przejrzałeś wątek, który podesłał wrclaguna? Sprawdź może jeszcze stan naładowania aku, xenon sporo prądu bierze, może stąd błąd na wyłączonym silniku.
chester121 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 wiec tak -zasilanie podlaczylem do bezpiecznika pompy paliwa (na forum pisaliscie ze trzeba wsadzic przekaznik bo na chwile pojawia sie napiecie i zapalaja sie swiatla, ale u mnie to nie wystepuje, swiatla zapalaja sie ok. 2 sec. po uruchomienu silnika) -dwa kable ktore zapalaja swiatla dlugie na 20% podlaczylem pod kostke, ktora wpina sie w moduł MCE (Gniazdo B PINy 16 i 18) -przewod wylaczajacy modul podlaczylem w Gniazdo B PIN 22, albo 23, albo Gniazdo C PIN 26, jutro sprawdze. - uziemienie znalazlem obok dzwigni do podnoszenia maski) akku teraz podlaczylem do prostownika ---------- Post dopisany at 13:28 ---------- Poprzedni post napisany at 00:43 ---------- witam Przemku dziekuje ci za rade , aku. ladowal sie cala noc po odlaczeniu prostownika sprawdzilem i SUKCES brak bledow wrescie gdy mojej niuni nic nie dolega bede spal spokojnie. Pozdrawiam i dziekuje wszystkim za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się