sancho80 Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 Elo, do motoru AVF w a4 B6 AVANT co potrzebne zeby osiagnac okolice 230 koni? czy to bedzie jeszcze w miare bezpieczne dla auta? slyszalem ze do tych silnikow nie wkladali juz takich dobrych gratow jak do slawetnego ARL ale czy ten motor wydoli mocniejszy setup?[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2010, 22:23_________________________________________________BTW czy ktos montowal do tytulowego FIMC z Leona ARL? podejdzie to bez wiekszej rzezby?
Pucek Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 Elo, do motoru AVF w a4 B6 AVANT co potrzebne zeby osiagnac okolice 230 koni? czy to bedzie jeszcze w miare bezpieczne dla auta? slyszalem ze do tych silnikow nie wkladali juz takich dobrych gratow jak do slawetnego ARL ale czy ten motor wydoli mocniejszy setup?[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2010, 22:23_________________________________________________BTW czy ktos montowal do tytulowego FIMC z Leona ARL? podejdzie to bez wiekszej rzezby? chcesz zakładać mały cooler z leona żeby osiągnąć 230 km? chyba żartujesz zapoznaj się z tym tematem, kolega zrobił 210 KM, dodam tylko że jak sobie przeliczysz koszty to zrezygnujesz :> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=49907.0
sancho80 Opublikowano 13 Września 2010 Autor Opublikowano 13 Września 2010 maly?? mowie o coolerze z LEON PD150. generalnie to potrzebuje info jakie turbiny podejda do motoru AVF Coller z ARLa powinien wystarczyc do 230konia jak mysle...? Wtryski ALki powyzej 200koni do wymiany...? co ze sprzeglem, mam naped Quattro wiec wieksze przeciazenia... co z wydechem? chlodnica oleju potrzebna?
virus Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 Jeśli chcesz osiągnąć moc w granicach 200HP to turbo BRD, wtryski AL, jakiś wielki FMIC, większa chłodnica oleju. Jeśli ponad 200hp to trzeba pewnie już iść w Hybrydy Co do montażu FMIC to poczytaj zobaczysz że jest problem z montażem dużego coolera
rusektdi Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 Moze akurat kolega ma kilka tys do wydania taka moc w a4 to juz cos pozdrawiam i zachecam
marewel Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 W tych silnikach na serii pęka głowica,co mówić na 200km. Ostatnio rozbierałem 2 na czesci pierwsze,i wcale nie jest to taka super konstrukcja jak wszyscy mawiają,uklad korbowo tlokowy jest bez zarzutu ale glowica to porazka,od pekniec przy wylocie wtrysku to wytartych walkow i szklanek.
David Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 W tych silnikach na serii pęka głowica,co mówić na 200km. Ostatnio rozbierałem 2 na czesci pierwsze,i wcale nie jest to taka super konstrukcja jak wszyscy mawiają,uklad korbowo tlokowy jest bez zarzutu ale glowica to porazka,od pekniec przy wylocie wtrysku to wytartych walkow i szklanek. awx tez to dotyczy?
sancho80 Opublikowano 21 Września 2010 Autor Opublikowano 21 Września 2010 o kurde...to nie wesolo...ale powiem szczerze ze nie slyszalem jescze o czyms takim...
Maciek80 Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 Nie ma co panikować, może się koledze akurat jakieś zajechane egzemplarze trafiły. Ale nie oznacza to, że skoro w dwóch tak było to wszystkie tak mają.
Kowi87 Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 W tych silnikach na serii pęka głowica,co mówić na 200km. Ostatnio rozbierałem 2 na czesci pierwsze,i wcale nie jest to taka super konstrukcja jak wszyscy mawiają,uklad korbowo tlokowy jest bez zarzutu ale glowica to porazka,od pekniec przy wylocie wtrysku to wytartych walkow i szklanek. jak by tak było to by juz połowa forum szukała nowego silnika :gwizdanie: jest pare mocnych projektów z forum na bazie AWX i jakos do tej pory nic nie pękło :gwizdanie: Wiec musiałes mieć do czynienia z szczególnym przypadkiem
rusektdi Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 Ja tez poki co nie slyszalem zeby cos pekalo... co nie zmienia faktu ze moze sie tak dziac...
greg2505 Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 z tymi głowicami to koledze chyba chodzi 2.0tdi ,bo w 1.9 to pierwsze słyszę
marewel Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 90% głowic na tym forum ma pęknięcia,co nie przeszkadza w pracy silnika jedyne 2 jakie udało mi się znaleźć bez pęknięć były produkcji polskiej. Szukałem dla siebie głowicy i wiem coś na ten temat ze ciężko było znaleźć nie popękana przy wtrysku,pękniecie leci od zaworu do dziury na dysze wtrysku i tą dziurka w wzwyż. Nie wiem czy mi sie zechce,jak zechce to zrobię zdjęcia.
yanosho Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 przebiegi robią swoje i nawet 1,9 możne zastrajkować aczkolwiek 2.0 to juz temat rzeka i nie potrzeba dużego przebiegu
Jakub555 Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 Nie ma rzeczy idealnych ,ale można pomóc zadbać o dobry serwis i auto napewno sie odwdzięczy ,jak dbasz tak masz,zdaża się ze nie dbają ludzie i robią WIELKIE kilometry autem
sancho80 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2011 a jak to jest z turbinami, da rade wstawic gt22 czy najwieksze co wchodzi to tylko arl? jezdze juz rok moim AVFem i powiem szczerze ze brakuje mi juz mocy..te 160koni w takim klocku to jak 100 w ibizie
rusektdi Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Najcześciej co zakladaja turbiny do tego silnika co masz to turbina od 2.0 tdi 170 BRD wiec moze w ta strone zobacz chociaz na 230 kucy to nie wiem czy to starczy
PIXI Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Sancho , wymodziłeś coś te 160 koni po programie nie wróży nic dobrego ( no chyba że coś chwilowo nie domagało ) Co do mocy 230 kucy , nie wiem czy nie przekroczysz "bezpiecznej" bariery dla AVF-a Posłuze się wypowiedzią Jaro4444 " 230 kucy w AVF-ie , to jak golenie "cipki" brzytwą jeden fałszywy ruch ..... i po ptakach "
yanosho Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 to zależy do czego kolega szuka auta bo taki AVF 230 km to już nie będzie oszczędny diesel a jakieś extra wyścigówki z tego nie zrobisz przy takiej mocy zazwyczaj duże turbo nie daje już takiej przyjemnej jazdy w dolnych partiach obrotów bo zwyczajnie ma laga chyba, że wstawisz turbo z 2,7-3,0 TDI podobno dosyć fajnie jada dołem i górę maja mocną a jak chcesz okolice 200 to wstawiaj bezproblemowo BRD i po robocie Ja mimo to uważam, moce powyżej 210 km w AVF za powolną taktykę do destrukcji motorowni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się