Łepski Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 czegoś tu nie rozumiem przecież użytkownik Ambro napisał ze od 2000, więc on jest nie do informowany albo ja czegoś tu nie rozumiem Pisal ze w tych rocznikach jest "inna" turbina
lele1122 Opublikowano 14 Września 2010 Autor Opublikowano 14 Września 2010 ok, czyli lepiej szukać z tą nowszą generacja ... czyli od 2000r tych 180 konnych ? czy ta k03 tez nie jest zła ?
Łepski Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 ok, czyli lepiej szukać z tą nowszą generacja ... czyli od 2000r tych 180 konnych ? czy ta k03 tez nie jest zła ? Rowniez jest dobra
Ambro Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 ok, czyli lepiej szukać z tą nowszą generacja ... czyli od 2000r tych 180 konnych ? czy ta k03 tez nie jest zła ? Zawsze lepiej kupić nowszy. Kupując rocznik 2000 otrzymujesz B5 po ostatnim liftingu z mocnym 180konnym silnikiem i paroma udogodnieniami technicznymi jak np. magistrala CAN w zegarach.
Pucek Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 Ambro, nie mieszaj, turbo w wersjach 150 / 180 KM jest takie same, proszę, wklejam numerację z etki te silniki różnią się ilością sond lambda i programem, wtryski te same, regulator paliwa też :gwizdanie: Moje zdanie jest takie, jedziesz 1.8T ośką, jest fajnie, większe odczucia mocowe, zimą przesrane (jeżeli jest większona moc), jedziesz 1.8T quattro, zawsze lepsza trakcja, o zimie nie wspominam, większe koszty napraw zawieszenia, auto jedzie tak samo jak ośka, tylko tego nie czuć sorry, seria ośka jest szybsza o 0,1 sekundy niż quattro więc, jeżeli zawsze chcesz jechać bez problemowo, kupuj quattro
domjenick Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 K03s byłamontowana w B6 BEX 190 koni-jest ciut wydajniesza od zwykłej K03
moskal Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 teraz to już sam nie wiem, 1) quattro cięższe, ale za to lepszy na mokrej, 2) FWD lżejszy, lepszy na suchej a który preferujecie z własnego doświadczenia, do chipowania? jesli chcesz robic tylko soft bez grubszych modów to bierz FWD , napewno zostawisz Q o podobnej mocy delikatnie w tyle
Pucek Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 teraz to już sam nie wiem, 1) quattro cięższe, ale za to lepszy na mokrej, 2) FWD lżejszy, lepszy na suchej a który preferujecie z własnego doświadczenia, do chipowania? jesli chcesz robic tylko soft bez grubszych modów to bierz FWD , napewno zostawisz Q o podobnej mocy delikatnie w tyle jak Egonowi auto zacznie jechać to się sprawdzimy, bo moja padaczka jechała tak samo jak jego, przy bardzo podobnej mocy :gwizdanie:
Dev Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 Kolego Pucek, nie wprowadzaj w blad, w AJL-u nie ma EOBD, tam pracuje tylko jedna sonda
lele1122 Opublikowano 15 Września 2010 Autor Opublikowano 15 Września 2010 ja już nie wiem jedni mówią tak drudzy tak, nie wiadomo w końcu kogo słuchać najpierw usłyszę ze tak potem że jest inaczej, wszystko pomieszane:( ciężko tu u was w klubie a4, w a6klubie wszystko jest czysto przejrzyściej i nikt w błąd mnie wprowadza innych:( nie wiem jeszcze co kupić, myślę że po waszych opiniach, stwierdziłem że będę szukał raczej A4 1.8T 180PS 2000r. quattro manual kombi nie wiem czy dobry wybór, dlatego proszę jeszcze jak ktoś z doświadczenia wie jakiego bym mógł szukać to proszę jeszcze o opinie Pozdrawiam
Kowi87 Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 Szukaj poprostu 1,8T po lifcie na co trafisz to to weźmiesz, patrz jedynie na stan, bo jak zaczniesz sie rozdrabniać, i bedziesz sie tłumaczyłże nie wezmiesz tego choc w zaje.. stanie tylko dlatego ze ma 150km, to dłuuuugo bedziesz szukał tego auta :gwizdanie: Co do kosztów ekspluatacyjnych Q to będą droższe napewno amortyzatory i spręzyny, co do samych wahaczy nie ma tragedii, mam 3 lata Q i przez ten okres wymieniałem tylko jeden wahacz, bo go skrzywiłem w zime na krawezniku :gwizdanie: i tyle napraw z tym napędem Pozatym była chyba jeszcze wersja na rynek USA z silnikiem AMB 170km i taten silnik z tego co pamietam miał własnie turbo k03s
Pucek Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 Kolego Pucek, nie wprowadzaj w blad, w AJL-u nie ma EOBD, tam pracuje tylko jedna sonda pisałem ogólnie o 1.8T [br]Dopisany: 15 Wrzesień 2010, 13:26_________________________________________________ ja już nie wiem jedni mówią tak drudzy tak, nie wiadomo w końcu kogo słuchać najpierw usłyszę ze tak potem że jest inaczej, wszystko pomieszane:( ciężko tu u was w klubie a4, w a6klubie wszystko jest czysto przejrzyściej i nikt w błąd mnie wprowadza innych:( nie wiem jeszcze co kupić, myślę że po waszych opiniach, stwierdziłem że będę szukał raczej A4 1.8T 180PS 2000r. quattro manual kombi nie wiem czy dobry wybór, dlatego proszę jeszcze jak ktoś z doświadczenia wie jakiego bym mógł szukać to proszę jeszcze o opinie Pozdrawiam nie chodzi o to że ktoś wprowadza w błąd po prostu o quattro wypowiadają się Ci którzy go nie mają, bo piszą to co słyszeli, jeździłem ośką było ok, kupiłem Q i nie żałuję, następne auto będzie z tym napędem
Mario Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 ja już nie wiem jedni mówią tak drudzy tak, nie wiadomo w końcu kogo słuchać najpierw usłyszę ze tak potem że jest inaczej, wszystko pomieszane:( ciężko tu u was w klubie a4, w a6klubie wszystko jest czysto przejrzyściej i nikt w błąd mnie wprowadza innych:( nie wiem jeszcze co kupić, myślę że po waszych opiniach, stwierdziłem że będę szukał raczej A4 1.8T 180PS 2000r. quattro manual kombi nie wiem czy dobry wybór, dlatego proszę jeszcze jak ktoś z doświadczenia wie jakiego bym mógł szukać to proszę jeszcze o opinie Pozdrawiam Nie mam najmniejszego zamiaru teraz ani w przyszłości zamienić quattro na ośkę
Pucek Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 teraz to już sam nie wiem, 1) quattro cięższe, ale za to lepszy na mokrej, 2) FWD lżejszy, lepszy na suchej a który preferujecie z własnego doświadczenia, do chipowania? jesli chcesz robic tylko soft bez grubszych modów to bierz FWD , napewno zostawisz Q o podobnej mocy delikatnie w tyle proszę Moskal
Kowi87 Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 Moskalowi nie przyda sie to juz, jest własnie w drodze po Integre :gwizdanie: A co do filmiku to nieźle Q odchodzi , ale z rolki dostanie baty
Pucek Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 Moskalowi nie przyda sie to juz, jest własnie w drodze po Integre :gwizdanie: A co do filmiku to nieźle Q odchodzi , ale z rolki dostanie baty jak Egon ogarnie auto to sprawdzimy
Dev Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 ja już nie wiem jedni mówią tak drudzy tak, nie wiadomo w końcu kogo słuchać najpierw usłyszę ze tak potem że jest inaczej, wszystko pomieszane:( ciężko tu u was w klubie a4, w a6klubie wszystko jest czysto przejrzyściej i nikt w błąd mnie wprowadza innych:( nie wiem jeszcze co kupić, myślę że po waszych opiniach, stwierdziłem że będę szukał raczej A4 1.8T 180PS 2000r. quattro manual kombi nie wiem czy dobry wybór, dlatego proszę jeszcze jak ktoś z doświadczenia wie jakiego bym mógł szukać to proszę jeszcze o opinie Pozdrawiam co Ty q....a chcesz ???? szukaj we wlepce albo na silniku poznaczenia AJL jeżeli jest inne to nie jest silnik 180kM (132kW)
adrianus Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 lele , chlopie, sam nie wiesz czego chcesz i czego szukasz, jesli lubiesz za***rdalac kup sobie honde crx w hiper stanie i jesli jestes mistrzem prostej to wielu gosciom uciekniesz, a Ty dziwnie piszesz, raz kombi, raz sedan bo lzejszy, potem oska, albo quattro, sorry, ale wydaje mi sie ze jestes jakis mega zagubiony. nie sadze zebys odczuwal roznice w odejsciu sedana od kombi, albo oski od quattro, no chyba ze jestes jakims krewny Stiga
sołtys85 Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 Bierz quattro i bedziesz robił tak !Ale niestety zimą tylko bo za mało mocy na asfalt. Co do silnika to dokonałeś bardzo dobrego wyboru bezdyskusyjnie. A jeśli chodzi o quattro to tylko z tym napędem bym polecał jak idziesz w zwiekszenie mocy bo będziesz miał spore problemy na mokrym a w zimę to wogóle.Nie wspomnę już o tym, że przeguby Ci będą padać ciągle. Mi quattro daje poczucie bezpieczęnstwa bo wiem, że zdąże ruszajac z podporządkowanej nawet szutrowej drogi mam dobry stary i nawet pod wpływem emocji jak wcisnę gaz do dechy to kola nie mielą w miejscu a ja nie czekam jak ktoś mi walnie w bok. Ostatnio w zakopenem więcej frajdy miałem w samochodzie niż na stoku. Mina bezcenna jak leciwy rodzinny kombiak rucha wszystko na drodze, a na cb tylko krzyczą czy mi życie nie miłe jak wyprzedzam na zaśnieżónych drogach. Wujo kupił mercedesa e klasę z 2009r i jego gablota mimo 3 litorwego diesla 255KM został na dole a mój poczciwiec łyknąl tą górkę bez najmniejszego problemu. Co prawda utrzymanie quattro to jakieś 1l/100km więcej. W trasie mniej ale w miescie wiecej ruszania i opory większe. Amory do quattro bardzo drogie jakieś 400zł za sztukę, ale jak wymieniasz tarcze to nie musisz łożysk ruszać. Ja tam nawet latem czuję różnice w prowadzeniu.
domjenick Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 Pozatym była chyba jeszcze wersja na rynek USA z silnikiem AMB 170km i taten silnik z tego co pamietam miał własnie turbo k03s Panowie-K03s była TYLKO w BEXie B6 190 koni-żadna inna jednostka tego turba nie miała,wszystko,co jest w 1,8 T wcześniej,niż wyszedł BEX sprzętowo jest to samo,różnią się oprogramowaniem,170 i 180 konne jednostki mają inny soft -BEX dopiero ma dwa coolery,większe turbo i większe wtryski i szedł tylko w S-line
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się