adadur Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Opublikowano 7 Lutego 2008 Trenero czy przez zakup w Niemczech chcesz powiedzieć że w tamtejszym ASO wychodzi taniej kupować graty. Tak dokladnie wychodzi taniej!!! ehhh Kulczyk Kulczyk o to teraz będę sprawdzął ceny w niemieckim ASO zanim coś większego będę chiał zakupić.
Trenero Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 Trenero czy przez zakup w Niemczech chcesz powiedzieć że w tamtejszym ASO wychodzi taniej kupować graty. Tak dokladnie wychodzi taniej!!! ehhh Kulczyk Kulczyk o to teraz będę sprawdzął ceny w niemieckim ASO zanim coś większego będę chiał zakupić. kładnie 1 wałek 168 euro itd....
baskecior Opublikowano 8 Lutego 2008 Opublikowano 8 Lutego 2008 Powitać Co wy chcecie od silników 2.5 tdi , ja mam osobiscie i jakos nie narzekam , rozrzad zmieniłem i jest cacy , a że niektórzy piszą ze cos tam pęka jak jezdza na wariata i cisną z niego ile wlezie oczywiscie na zimnym silniku to tak jest . Jesli ktoś dba o silnik i wymienia olej na czas to bedzie z długo jezdził Nie pisz takich bzdur, nie ,mając zielonego pojęcia o problematyce tych jednostek. Nie trzeba go ganiać , aby go uszkodzić. One są obarczone fabrycznymi wadami i miej świadomość tego , ze wałek może się posypać w każdej chwili a wyjeżdzenie paliwa do zera może zakończyć się wymianą pompy wtryskowej. Mam pisać więcej , czy douczysz się samodzielnie ?
wowo Opublikowano 8 Lutego 2008 Opublikowano 8 Lutego 2008 Wyjeździć do zera sie fizycznie nie da!! Przy minimalnym poziomie ON silnik gasnie i nie daje się uruchomić. Dolewamy zupy i następuje odpał. Jakaś śmieszna blokada tam jest czy cos takiego :>
Musashi Opublikowano 8 Lutego 2008 Opublikowano 8 Lutego 2008 odważny jesteś skoro testujesz takie sytuacje :gwizdanie:
Gość MorgothV8 Opublikowano 8 Lutego 2008 Opublikowano 8 Lutego 2008 Oj da się da...... Vp44 nie lubi powietrza i blokad....
Trenero Opublikowano 9 Lutego 2008 Opublikowano 9 Lutego 2008 Powitać Co wy chcecie od silników 2.5 tdi , ja mam osobiscie i jakos nie narzekam , rozrzad zmieniłem i jest cacy , a że niektórzy piszą ze cos tam pęka jak jezdza na wariata i cisną z niego ile wlezie oczywiscie na zimnym silniku to tak jest . Jesli ktoś dba o silnik i wymienia olej na czas to bedzie z długo jezdził Nie pisz takich bzdur, nie ,mając zielonego pojęcia o problematyce tych jednostek. Nie trzeba go ganiać , aby go uszkodzić. One są obarczone fabrycznymi wadami i miej świadomość tego , ze wałek może się posypać w każdej chwili a wyjeżdzenie paliwa do zera może zakończyć się wymianą pompy wtryskowej. Mam pisać więcej , czy douczysz się samodzielnie ? Ciekawy jestem jakie Ty masz pojęcie, i jakie to sa te wady fabryczne? I czy wiesz jakie zostaly wprowadzone modyfikacje hydrauliki i ile ich bylo.
siwykrzych Opublikowano 9 Lutego 2008 Opublikowano 9 Lutego 2008 Jeszcze raz powiem ja na silnik 2.5 TDI nie narzekam!!!
Musashi Opublikowano 9 Lutego 2008 Opublikowano 9 Lutego 2008 Trenero kolego nie bawimy sie w wycieczki osobiste. :ranting1: jezeli masz cos konstruktywnego do napisania to napisz, twoj post nic nie wniosl do dyskusji
tomaszv8 Opublikowano 10 Lutego 2008 Opublikowano 10 Lutego 2008 Dwa dni temu skończyłem naprawę góry 2,5 V6 TDI. Zjechane wszystko co możliwe. I co mogło być przyczyną? Kunstrukacja, jakość materiałów? Amoże to: auto ma przyczepioną przy miarce zawieszkę "LONG SERVICE", i klient to potwierdza, a w bagażniczku najtańszy olej syntetyczny na dolewkę. To gwoli przemyśleń dla użytkowników V6.
Trenero Opublikowano 10 Lutego 2008 Opublikowano 10 Lutego 2008 Trenero kolego nie bawimy sie w wycieczki osobiste. :ranting1: jezeli masz cos konstruktywnego do napisania to napisz, twoj post nic nie wniosl do dyskusji Modyfikacji hydrauliki byly 3, na dniach zamieszcze fotki przedostatniej modyfikacji. Ostatnia jaka byla wlasnie zamontowalem do swojego 2.5 TDI. Nawet dodam ze modyfikacji dotknelo slynna odme ktorej teraz nie trzeba wymieniac (tez bedzie foto). Porozmawialem sobie z mechanikiem ktory wymienial mi hydraulike i suma sumarum te silniki potrzebuja wiekszej pielegnacji a w szczegolnosci silniki z pierwszym rozwiazaniem.
adadur Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Opublikowano 11 Lutego 2008 Rozumiem że piszesz to o modywfikacjach we własnym zakresie a nie fabrycznych.
Trenero Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Rozumiem że piszesz to o modywfikacjach we własnym zakresie a nie fabrycznych. Pisze o modyfikacjach wykonanych przez fabryke
Musashi Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 trenero to wszystko wraca do tego co pisał baskecior. czyli to sa silniki szczegolnej troski. wymagaja dbania. co nie znaczy ze sa złe. dlaczego robiles hydraulike? masz na liczniku 300.000 km?
Trenero Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Robilem poniewaz nalezalo sie a przebieg mam 200tys. Na fotkach wszystko pokarze jak to wygladalo tylko potrzebuje pare dni.
Flyer Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 Trenero, wiesz cos wiecej na temat modyfikacji samej hydrauliki? Kiedy, w jakich silnikach etc... Ja mam 220.000 i tez przy okazji rozrzadu bede ja wymienial... Puka czasami jak temperatura spada ponizej zera.
Trenero Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 Widze ze rocznik masz ten sam co ja i prawdopodobnie hydraulike masz taka sama jak ja. Jak chcesz cos wiecej to na private lub gg. Przez gg bedzie wygodniej. Odnosnie hydrauliki to u mnie nie musialem wymieniac walkow ale ze kupilem to wymienilem (reszte nalezalo). Dzisiaj zapodam foto jak wyglada hydraulika w modelach z 2003 i wyzej.
pre_pl Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 Jak chcesz cos wiecej to na private lub gg. Przez gg bedzie wygodniej ja poproszę więcej, ale nie przez gg tylko przez forum - dzięki
Trenero Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 Wiec pytaj co bede wiedzial podpowiem Zalozylem nowy temat " Hydraulika 2.5 TDI" wysle ze fotki wszystko wyjasnia Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się