Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

mój się nie dogrzewa, w trasie to prawie zimno mi się robi, ale to chyba wina wielkiej chłodnicy i wiatraka jak do elektrowni wiatorwej :thumbdown:

pewnie walniety termostat.

silniki benzynowe rozgrzewaja sie duzo szybciej niz diesle. z racji mniejszej sprawnosci, wiecej energii tracone jest na produkcje ciepla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

doberek z rana :hi:[br]Dopisany: 04 Grudzień 2010, 07:46_________________________________________________wstawac spiochy szkoda dnia :cool1:[br]Dopisany: 04 Grudzień 2010, 08:11_________________________________________________ :kawa:[br]Dopisany: 04 Grudzień 2010, 08:17_________________________________________________spidalam do pracy, milego dzionka zycze[br]Dopisany: 04 Grudzień 2010, 08:28_________________________________________________narson

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

trzeba zmodyfikować i nawercić otwory w podstawie serwa

ale chodzi o otwory odplywowe z podszybia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:siema:

gdzie odpowietrzę dzisiaj sprzęgło Pany? Na razie odpadł Autohelp Suchy Las, Carmen no i Norauto bo to głąby... :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:siema:

gdzie odpowietrzę dzisiaj sprzęgło Pany? Na razie odpadł Autohelp Suchy Las, Carmen no i Norauto bo to głąby... :wallbash:

a co sie stalo? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:siema:

gdzie odpowietrzę dzisiaj sprzęgło Pany? Na razie odpadł Autohelp Suchy Las, Carmen no i Norauto bo to głąby... :wallbash:

a co sie stalo? :mysli:

wczoraj po zapierniczaniu na autostradzie podczas redukcji przy robotach drogowych pedał wpadł w podłoge i nie mogłem wbić biegu... wyciągnąłem ręcznie i dało radę, ale bardzo wysoko brało... po zgaszeniu silnika na stacji wróciło do normy... powrót też autostradą i powtóka z rozrywki przy bramkach :wallbash: tydzień temu był wymieniany płyn hamulcowy i myślę, że nie zostało odpowietrzone sprzęgło... oby to było to a nie sprzęgło do wymiany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na autostradzie przy takich warunkach się nie redukuje :kox:

a tak poważnie to dziwna sprawa i zastanawiam się jak sprzęgło się odpowietrza....

nie jeżdże 70 na 5, bo mi szkoda dwumasa :decayed: a co do odpowietrzania to cytat z forum passata:

"Luzujesz odpowietrznik na wysprzęgliku, zakładasz kawałek wężyka na odpowietrznik i pompujesz pedałem kilka razy, aż w wężyku nie będzie pęcherzyków powietrza. Pedał zostanie Ci w podłodze, zakręcasz odpowietrznik. Odciągasz pedał od podłogi i już."

niby nic trudnego się wydaje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie dziwcie się tylko polećcie mi jakiś zakład, bo siedze i się wkurwiam tylko... :ranting1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musashi termostat raczej dobry bo wcześniej i jak jest ok 0 to nie ma problemów, ale w trasie jak się jedzie to problem, to samo miałem w Lexusie, prawie marzłem, to urok wiatraka na wale z wiskozą, ostatnio miąłem jakiś błąd czujnika temperatury ale mi go wykasowali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na autostradzie przy takich warunkach się nie redukuje :kox:

a tak poważnie to dziwna sprawa i zastanawiam się jak sprzęgło się odpowietrza....

tak samo jak hamulce [br]Dopisany: 04 Grudzień 2010, 19:26_________________________________________________

Musashi termostat raczej dobry bo wcześniej i jak jest ok 0 to nie ma problemów, ale w trasie jak się jedzie to problem, to samo miałem w Lexusie, prawie marzłem, to urok wiatraka na wale z wiskozą, ostatnio miąłem jakiś błąd czujnika temperatury ale mi go wykasowali

wiele aut ma wiskoze... :mysli:[br]Dopisany: 04 Grudzień 2010, 19:28_________________________________________________

nie dziwcie się tylko polećcie mi jakiś zakład, bo siedze i się wkurwiam tylko... :ranting1:

w sobote wieczorem??? :cool1:

wjedz z kims na kanal z kluczem 10 albo 9 tka kawalkiiem rurki igelitowej i tyle :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sobote wieczorem??? :cool1:

wjedz z kims na kanal z kluczem 10 albo 9 tka kawalkiiem rurki igelitowej i tyle :gwizdanie:

od rana się wqrwiam :wink4: to co Musa, masz wszystkie niezbędne rzeczy do jutrzejszego zabiegu? :naughty:

:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

btw. pedal wpadl i juz pozostal?

nie wyglada to na sprzeglo ani zapowietrzenie, raczej na pompe sprzegla lub wysprzeglik. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

btw. pedal wpadl i juz pozostal?

nie wyglada to na sprzeglo ani zapowietrzenie, raczej na pompe sprzegla lub wysprzeglik. :mysli:

wpadł i został tak w połowie mniej więcej... :mysli: ja myśle, że to coś z odpowietrzeniem bo tydzień temu był wymieniany płyn hamulcowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co Musa, masz wszystkie niezbędne rzeczy do jutrzejszego zabiegu? :naughty:

wszystko z wyjatkiem podnosnika albo kanału :cool1:[br]Dopisany: 04 Grudzień 2010, 19:49_________________________________________________

btw. pedal wpadl i juz pozostal?

nie wyglada to na sprzeglo ani zapowietrzenie, raczej na pompe sprzegla lub wysprzeglik. :mysli:

wpadł i został tak w połowie mniej więcej... :mysli: ja myśle, że to coś z odpowietrzeniem bo tydzień temu był wymieniany płyn hamulcowy...

dziwne troche. przy zapowietrzonym ukladzie, pedal powinien wracac bez problemow. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a swoją drogą to czy czasem sprzęgło nie ma oddzielnego układu hydraulicznego niż hamulce? :mysli: to po pierwsze...

a po drugie to wymieniając płyn hamulcowy raczej się hamulcy nie zapowietrzy... chyba że się popełni oczywisty błąd ale w takiej sytuacji nie wypuszcza się klienta z warsztatu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a swoją drogą to czy czasem sprzęgło nie ma oddzielnego układu hydraulicznego niż hamulce? :mysli: to po pierwsze...

a po drugie to wymieniając płyn hamulcowy raczej się hamulcy nie zapowietrzy... chyba że się popełni oczywisty błąd ale w takiej sytuacji nie wypuszcza się klienta z warsztatu...

uklad jest czesciowo wspolny - elementem tym jest zbiorniczek wyrownawczy.

1. wiec jezeli wymieniacz, spuscil plyn, zamiast go usunac ze zbiorniczka, odsysajac, zalac zbirniczek swierzym i wypchnac pod cisnieniem stary, mozna faktycznie zapowietrzyc uklad sprzegla.

2. w ukladzie sprzegla nalezy plyn rowniez wymienic, a wiec znow kwestia sposobu wymiany, czy spuszczono, czy wypchnieto opisana powyzej metoda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a swoją drogą to czy czasem sprzęgło nie ma oddzielnego układu hydraulicznego niż hamulce? :mysli: to po pierwsze...

a po drugie to wymieniając płyn hamulcowy raczej się hamulcy nie zapowietrzy... chyba że się popełni oczywisty błąd ale w takiej sytuacji nie wypuszcza się klienta z warsztatu...

uklad jest czesciowo wspolny - elementem tym jest zbiorniczek wyrownawczy.

1. wiec jezeli wymieniacz, spuscil plyn, zamiast go usunac ze zbiorniczka, odsysajac, zalac zbirniczek swierzym i wypchnac pod cisnieniem stary, mozna faktycznie zapowietrzyc uklad sprzegla.

2. w ukladzie sprzegla nalezy plyn rowniez wymienic, a wiec znow kwestia sposobu wymiany, czy spuszczono, czy wypchnieto opisana powyzej metoda

to ja się ustosunkuje do powyższych insynuacji :gwizdanie:

płyn miałem wymieniany praktycznie dwa razy:

1) na początku "wymieniacz" chyba faktycznie spuścił płyn i później zalaliśmy nowy i odpowietrzaliśmy mechanicznie dwukrotnie (za pierwszym razem samochód hamował dopiero po wciśnięciu połowy pedała) poprzez pompompowanie pedałem i sprawdzanie czy w zbiorniczku jest płyn.

2) po drugim też mi się wydawało, że z hamulcami do końca nie halo, więc byłem w Norauto i pod ciśnieniem zostało troche spuszczone i odpowietrzone.

No i niby wszystko ładnie pięknie oprócz tego sprzęgła po długim zapierniczaniu... :disgust: po wpadnięciu w ogóle się nie da wrzucić biegu, jak wyciągne to dam radę wrzucić, ale sprzęgło bierze z samego dołu (do d*py na maxa), ale po odpaleniu ponownym auta wraca do normy i działa poprawnie...

:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...