Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

j5lbc.jpg

UWXqO.jpg

Które lepsze ? Chyba pierwsze co ?

---------- Post dopisany at 23:23 ---------- Poprzedni post napisany at 23:16 ----------

plus grupowe:

XBLtt.jpg

Opublikowano

ja niestety znów nie mogłem :wallbash:

Opublikowano

Dzięki za spota - zacne grono dziś :thumbup1:

Yamaha dzięki za prezentację - Miltek pięknie gra :decayed:

Slo - podziękowania za sesję :thumbup1:

Opublikowano

Slo - podziękowania za sesję :thumbup1:

Jutro zajmę się fotkami Twojego klekota i Ci wyślę. :)

Opublikowano

Bartek, cała przyjemność po.. eee.. nie - przyjemność tu była obopólna :D Następnym razem musisz stanąć z tyłu, za autem - wrażenia jeszcze lepsze ;)

Opublikowano

Czy ktoś może opisać kto jest kto :D

Opublikowano
Czy ktoś może opisać kto jest kto :D

miałem spytać o to samo :decayed:

Opublikowano

:hi:Pierwsza fotka lepsza :kox:

Opublikowano
Czy ktoś może opisać kto jest kto :D

Od lewej: Lele, Papuga, Tyc_jan z żoną i maludą, Gosia, Bart-S, Pepin, żona Daniel_sen, Daniel_sen, yamaha450 tata, yamaha450 syn, slo.

Opublikowano

dzien doberek

---------- Post dopisany at 10:25 ---------- Poprzedni post napisany at 09:39 ----------

ech, widze ze był fajny spocik :good:

Opublikowano
ktoś zna ten komis?

http://rasz.otomoto.pl/volkswagen-golf-1-9-klima-C23703383.html

Czy ten motorek to warty polecenia jest ?

na 99% to samo co u mnie siedzi czyli BLS. Ogólnie polecam :decayed: dwie wady:

- DPF

- małe sprzęgło (ograniczenie 320 NM przy chipie

- siada dwumas w okolicach 150 000 tys. km (akurat :wink:)

po chipie jakoś jeździ nawet :grin:

może być jeszcze BKC chyba, ale on był w 2005 raczej i nie miał DPFa :whistling:

Opublikowano

- miasto i DPF w silniku do 2008 roku to potencjalne zrodlo problemow

- jednopunktowe mocowanie pompowtryskiwaczy - przy wiekszych przebiegach lub po nieumiejętnym montażu PD, konczy sie wymiana glowicy albo tulejowaniem gniazd PD. dotyczy wszystkich silnikow VW tdi 8V.

Opublikowano

rozwiń myśl z DPFem proszę :naughty:

Opublikowano

(jezeli jezdzisz duzo pomiescie) i (PDF przekroczy zapelnienie mozliwe do likwidacji w czasie biernej regeneracji) i (pokonasz dluzszy odcinek ze stala predkoscia powyzej 60km/h) >> nastapi uruchomienie regeneracji czynnej.

Jeżeli wtedy ze wzgledu na warunki, nie dokonczysz procesu regeneracji w 100% ECU glupieje, i polewa caly czas paliwem pomimo miejskiej jazdy, niespalony nadmiar paliwa splywa do oleju powodujac jego rozrzedzenie, w skutek czego nastepuje pogorszone smarowanie>> cierpi walek rozrzadu, hydropopychacze oraz turbina.

---------- Post dopisany at 11:57 ---------- Poprzedni post napisany at 11:54 ----------

- małe sprzęgło (ograniczenie 320 NM przy chipie

- siada dwumas w okolicach 150 000 tys. km (akurat :wink:)

prosta zasada aby oszczedzac zarowno 2mas jak i sprzegło, moc i moment wykorzystywac gdy obroty silnika sa w zakresie uzytkowym, a wiec powyzej 1600 rpm.

Nie ruszac ostro, nie strzelac ze sprzegla, nie dodawac ostro gazu dopoki nie zostanie puszczony pedal sprzegla calkowicie.

Opublikowano
(jezeli jezdzisz duzo pomiescie) i (PDF przekroczy zapelnienie mozliwe do likwidacji w czasie biernej regeneracji) i (pokonasz dluzszy odcinek ze stala predkoscia powyzej 60km/h) >> nastapi uruchomienie regeneracji czynnej.

Jeżeli wtedy ze wzgledu na warunki, nie dokonczysz procesu regeneracji w 100% ECU glupieje, i polewa caly czas paliwem pomimo miejskiej jazdy, niespalony nadmiar paliwa splywa do oleju powodujac jego rozrzedzenie, w skutek czego nastepuje pogorszone smarowanie>> cierpi walek rozrzadu, hydropopychacze oraz turbina.

---------- Post dopisany at 11:57 ---------- Poprzedni post napisany at 11:54 ----------

- małe sprzęgło (ograniczenie 320 NM przy chipie

- siada dwumas w okolicach 150 000 tys. km (akurat :wink:)

prosta zasada aby oszczedzac zarowno 2mas jak i sprzegło, moc i moment wykorzystywac gdy obroty silnika sa w zakresie uzytkowym, a wiec powyzej 1600 rpm.

Nie ruszac ostro, nie strzelac ze sprzegla, nie dodawac ostro gazu dopoki nie zostanie puszczony pedal sprzegla calkowicie.

To wszystko mi znane Miszczu :decayed: chodzi mi o temat DPFa po 2008 r. :doh:

Opublikowano

no to skad ja mam wiedziec o co ci chodzi? napisales o DPF.

silniki sterowane EDC 17 maja innaczej zaprogramowany system dopalania, moze byc realizowany w normalnych warunkach ekspoatacji, rowniez na biegu jalowym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...