slo Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Które lepsze ? Chyba pierwsze co ? ---------- Post dopisany at 23:23 ---------- Poprzedni post napisany at 23:16 ---------- plus grupowe:
Bart-S Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Dzięki za spota - zacne grono dziś Yamaha dzięki za prezentację - Miltek pięknie gra Slo - podziękowania za sesję
slo Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Slo - podziękowania za sesję Jutro zajmę się fotkami Twojego klekota i Ci wyślę.
450yamaha Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Bartek, cała przyjemność po.. eee.. nie - przyjemność tu była obopólna Następnym razem musisz stanąć z tyłu, za autem - wrażenia jeszcze lepsze
Adas Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 Czy ktoś może opisać kto jest kto miałem spytać o to samo
Bart-S Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 Czy ktoś może opisać kto jest kto Od lewej: Lele, Papuga, Tyc_jan z żoną i maludą, Gosia, Bart-S, Pepin, żona Daniel_sen, Daniel_sen, yamaha450 tata, yamaha450 syn, slo.
Musashi Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 dzien doberek ---------- Post dopisany at 10:25 ---------- Poprzedni post napisany at 09:39 ---------- ech, widze ze był fajny spocik
Pepin Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 ktoś zna ten komis? http://rasz.otomoto.pl/volkswagen-golf-1-9-klima-C23703383.html Czy ten motorek to warty polecenia jest ?
Piechol Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 ktoś zna ten komis?http://rasz.otomoto.pl/volkswagen-golf-1-9-klima-C23703383.html Czy ten motorek to warty polecenia jest ? na 99% to samo co u mnie siedzi czyli BLS. Ogólnie polecam dwie wady: - DPF - małe sprzęgło (ograniczenie 320 NM przy chipie - siada dwumas w okolicach 150 000 tys. km (akurat ) po chipie jakoś jeździ nawet może być jeszcze BKC chyba, ale on był w 2005 raczej i nie miał DPFa
Musashi Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 - miasto i DPF w silniku do 2008 roku to potencjalne zrodlo problemow - jednopunktowe mocowanie pompowtryskiwaczy - przy wiekszych przebiegach lub po nieumiejętnym montażu PD, konczy sie wymiana glowicy albo tulejowaniem gniazd PD. dotyczy wszystkich silnikow VW tdi 8V.
Musashi Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 (jezeli jezdzisz duzo pomiescie) i (PDF przekroczy zapelnienie mozliwe do likwidacji w czasie biernej regeneracji) i (pokonasz dluzszy odcinek ze stala predkoscia powyzej 60km/h) >> nastapi uruchomienie regeneracji czynnej. Jeżeli wtedy ze wzgledu na warunki, nie dokonczysz procesu regeneracji w 100% ECU glupieje, i polewa caly czas paliwem pomimo miejskiej jazdy, niespalony nadmiar paliwa splywa do oleju powodujac jego rozrzedzenie, w skutek czego nastepuje pogorszone smarowanie>> cierpi walek rozrzadu, hydropopychacze oraz turbina. ---------- Post dopisany at 11:57 ---------- Poprzedni post napisany at 11:54 ---------- - małe sprzęgło (ograniczenie 320 NM przy chipie - siada dwumas w okolicach 150 000 tys. km (akurat ) prosta zasada aby oszczedzac zarowno 2mas jak i sprzegło, moc i moment wykorzystywac gdy obroty silnika sa w zakresie uzytkowym, a wiec powyzej 1600 rpm. Nie ruszac ostro, nie strzelac ze sprzegla, nie dodawac ostro gazu dopoki nie zostanie puszczony pedal sprzegla calkowicie.
benoos Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 ktoś zna ten komis?http://rasz.otomoto.pl/volkswagen-golf-1-9-klima-C23703383.html właściciela nie znam, ale wiem gdzie to jest, kilka km ode mnie, jakbyś chciał to mogę podjechać pogadać i obejrzeć, miernika lakieru niestety nie mam
Piechol Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 (jezeli jezdzisz duzo pomiescie) i (PDF przekroczy zapelnienie mozliwe do likwidacji w czasie biernej regeneracji) i (pokonasz dluzszy odcinek ze stala predkoscia powyzej 60km/h) >> nastapi uruchomienie regeneracji czynnej. Jeżeli wtedy ze wzgledu na warunki, nie dokonczysz procesu regeneracji w 100% ECU glupieje, i polewa caly czas paliwem pomimo miejskiej jazdy, niespalony nadmiar paliwa splywa do oleju powodujac jego rozrzedzenie, w skutek czego nastepuje pogorszone smarowanie>> cierpi walek rozrzadu, hydropopychacze oraz turbina. ---------- Post dopisany at 11:57 ---------- Poprzedni post napisany at 11:54 ---------- - małe sprzęgło (ograniczenie 320 NM przy chipie - siada dwumas w okolicach 150 000 tys. km (akurat ) prosta zasada aby oszczedzac zarowno 2mas jak i sprzegło, moc i moment wykorzystywac gdy obroty silnika sa w zakresie uzytkowym, a wiec powyzej 1600 rpm. Nie ruszac ostro, nie strzelac ze sprzegla, nie dodawac ostro gazu dopoki nie zostanie puszczony pedal sprzegla calkowicie. To wszystko mi znane Miszczu chodzi mi o temat DPFa po 2008 r.
Musashi Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 no to skad ja mam wiedziec o co ci chodzi? napisales o DPF. silniki sterowane EDC 17 maja innaczej zaprogramowany system dopalania, moze byc realizowany w normalnych warunkach ekspoatacji, rowniez na biegu jalowym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się