Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dzięki za odpowiedź... Czyli raczej zostanę przy manualu... Teraz kwestia zmiany auta i modelu...

Co do a5 to mi się bardziej podoba sylwetka czterodrzwiowej, fajnie opada. W dwudrzwiowej tył jest jakiś taki kwadratowy :wink:

No widzisz, kwestia gustu - mi się właśnie nie podobają zaokrąglenia na tyłku Audi (za bardzo mi Mercedesa przypomina). Kocham A5 w Coupe właśnie za te kwadraty :wink:
  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
:hi:
Opublikowano

To tak, sylwetka a'la CLS. I to chyba jest w nim najfajniejsze. No i sportback to takie małe a7 :wink:

Nie stać na a7 to chociaż takie cuś :grin:

Opublikowano
:hi:

Panowie w b7 były tylko tiptroniki czy multi też ?

Która skrzynia jest lepsza (awaryjność i koszty napraw) ?

W B7 były i Tiptronic i Multitronic. Awaryjność w B7 będzie taka sama (obu skrzyń) - decyduje przestrzeganie interwałów serwisowych. Naprawa średnio to od 3 do 7 tyś PLN (powyżej tej kwoty po prostu się nie opłaca). Pytanie która jest lepsza raczej rozpatrywałbym bardziej w kontekście czego oczekujesz od auta... Jeśli ma to być komfortowy dupowóz do codziennego (taniego) przemieszczania się a nie ścigania to polecam Multi. Jeśli musisz czuć zapas mocy pod butem to CVT nie jest dla Ciebie i tu wybierałbym Tipa.

:hi:

Czy w b8 s-tronic jest tylko w liftach ?

Nie w B8 masz 3 typy automatu: S tronic (czyli odpowiednik DSG), Tiptronic oraz Multitronic...

* Powoli zaczynam szukać autka, i zastanawiam się czy kupic sobie b7 (bo w sumie dobrze mi się nim jeździ) ale w 3.0 tdi i automacie z quattro, zrobić soft podciągnąć auto pod 300 KM

* Czy może kupić b8 w 3.0 tdi i jakimś automatem...

Jeśli chcesz mocy - to sugeruj się tym co napisałem powyżej... 3.0TDI wcześniej wychodził tylko z Tiptronikiem i Quattro ale uwaga, od B8 FL wyszło pierwsze 3.0TDI w oście i z Multitronikiem.

Czy manual ??? Teraz mam manual, w mieście jeżdżę mało, wiadomo manual ma też zalety zarówno jeśli chodzi o eksploatację jak i zakup nowej skrzyni...

Co wy byście zrobili ? No jeszcze ewentualnie w grę wchodzi a5 sportback, ale pisać o tym na forum a4... :wink:

Manual jest najlepszym wyjście jeśli chcesz czuć moc auta - automat zabiera nieco z tego odczucia (efekt jest taki że automat nie wciska w fotel tak jak manual z tym samym silnikiem). Kolejny plus to utrzymanie - jak Ci się wysra skrzynia to kupisz za grosze odpowiednik i po prostu przełożysz. Automat zawsze będzie drogi w naprawie - aby jeździł bezawaryjnie trzeba go rozsądnie eksploatować. Musisz też mieć świadomość, że wygoda jazdy jaką daje automat - z czasem będzie Cię kosztować (wymiany oleju, wymiana dwumasu przy multitronikach czy też kapitalki skrzyń przy przebiegu 300 000km). Zakupu dokonuj więc z tą właśnie świadomością... Czego oczekujesz od tego auta...

BTW - z wszystkich propozycji to jednak A5 najbardziej mi się podoba (może nie sportback ale ryjek i tak będzie mieć śliczny :wink:

Jeśli coś się wysra to sprzęgło i dwumas ... a nie skrzynia w manualu i za grosze tego nie kupisz - przynajmniej nowego :)

Opublikowano
:hi:

Panowie w b7 były tylko tiptroniki czy multi też ?

Która skrzynia jest lepsza (awaryjność i koszty napraw) ?

W B7 były i Tiptronic i Multitronic. Awaryjność w B7 będzie taka sama (obu skrzyń) - decyduje przestrzeganie interwałów serwisowych. Naprawa średnio to od 3 do 7 tyś PLN (powyżej tej kwoty po prostu się nie opłaca). Pytanie która jest lepsza raczej rozpatrywałbym bardziej w kontekście czego oczekujesz od auta... Jeśli ma to być komfortowy dupowóz do codziennego (taniego) przemieszczania się a nie ścigania to polecam Multi. Jeśli musisz czuć zapas mocy pod butem to CVT nie jest dla Ciebie i tu wybierałbym Tipa.

:hi:

Czy w b8 s-tronic jest tylko w liftach ?

Nie w B8 masz 3 typy automatu: S tronic (czyli odpowiednik DSG), Tiptronic oraz Multitronic...

* Powoli zaczynam szukać autka, i zastanawiam się czy kupic sobie b7 (bo w sumie dobrze mi się nim jeździ) ale w 3.0 tdi i automacie z quattro, zrobić soft podciągnąć auto pod 300 KM

* Czy może kupić b8 w 3.0 tdi i jakimś automatem...

Jeśli chcesz mocy - to sugeruj się tym co napisałem powyżej... 3.0TDI wcześniej wychodził tylko z Tiptronikiem i Quattro ale uwaga, od B8 FL wyszło pierwsze 3.0TDI w oście i z Multitronikiem.

Czy manual ??? Teraz mam manual, w mieście jeżdżę mało, wiadomo manual ma też zalety zarówno jeśli chodzi o eksploatację jak i zakup nowej skrzyni...

Co wy byście zrobili ? No jeszcze ewentualnie w grę wchodzi a5 sportback, ale pisać o tym na forum a4... :wink:

Manual jest najlepszym wyjście jeśli chcesz czuć moc auta - automat zabiera nieco z tego odczucia (efekt jest taki że automat nie wciska w fotel tak jak manual z tym samym silnikiem). Kolejny plus to utrzymanie - jak Ci się wysra skrzynia to kupisz za grosze odpowiednik i po prostu przełożysz. Automat zawsze będzie drogi w naprawie - aby jeździł bezawaryjnie trzeba go rozsądnie eksploatować. Musisz też mieć świadomość, że wygoda jazdy jaką daje automat - z czasem będzie Cię kosztować (wymiany oleju, wymiana dwumasu przy multitronikach czy też kapitalki skrzyń przy przebiegu 300 000km). Zakupu dokonuj więc z tą właśnie świadomością... Czego oczekujesz od tego auta...

BTW - z wszystkich propozycji to jednak A5 najbardziej mi się podoba (może nie sportback ale ryjek i tak będzie mieć śliczny :wink:

Jeśli coś się wysra to sprzęgło i dwumas ... a nie skrzynia w manualu i za grosze tego nie kupisz - przynajmniej nowego :)

Karol - skrzynia też dostaje (oczywiście każdy przypadek jest inny ale mam przykład na sobie i Passku). Skrzynię manualną dostaniesz w lepszych pieniądzach niż automat - próba naprawy jest równie droga.

---------- Post dopisany at 10:51 ---------- Poprzedni post napisany at 10:50 ----------

Efekt wczorajszych zabaw :decayed:

Opublikowano

Bart-s, ile kosztuje mniej więcej na oko przeszczep manuala w miejsce multitronica ? jest takie coś możliwe ? czy gruba rzeźba ?

Opublikowano
:hi:
Opublikowano
Bart-s, ile kosztuje mniej więcej na oko przeszczep manuala w miejsce multitronica ? jest takie coś możliwe ? czy gruba rzeźba ?

3500zł - do tego trzeba zdać Multi w ramach rozliczenia.

Opublikowano
Bart-s, ile kosztuje mniej więcej na oko przeszczep manuala w miejsce multitronica ? jest takie coś możliwe ? czy gruba rzeźba ?

3500zł - do tego trzeba zdać Multi w ramach rozliczenia.

Czaje bazę. A dolozenie q? Hmm to jak 3500 manual to może warto zamiast remontu ctv od razu pomyśleć o zapodaniu manuala?

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Bart-s, ile kosztuje mniej więcej na oko przeszczep manuala w miejsce multitronica ? jest takie coś możliwe ? czy gruba rzeźba ?

3500zł - do tego trzeba zdać Multi w ramach rozliczenia.

Czaje bazę. A dolozenie q? Hmm to jak 3500 manual to może warto zamiast remontu ctv od razu pomyśleć o zapodaniu manuala?

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

Młodzik to 2x razy przerabiał .. nawet chyba nie myśłał o naprawianiu automata - tyle że on B5 i C4 chyba przerabiał

Opublikowano
Bart-s, ile kosztuje mniej więcej na oko przeszczep manuala w miejsce multitronica ? jest takie coś możliwe ? czy gruba rzeźba ?

3500zł - do tego trzeba zdać Multi w ramach rozliczenia.

Czaje bazę. A dolozenie q? Hmm to jak 3500 manual to może warto zamiast remontu ctv od razu pomyśleć o zapodaniu manuala?

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

Pod kątem "warto" na pewno opłaca się przesiadka na manuala... Automat zostawią sobie osoby, które tego typu skrzynią chcą się poruszać (bo lubią/bo muszą). Dołożenie quattro to dziś żaden problem.

Opublikowano

A skąd wtedy bierzemy dawce manuala? To nie głupi pomysł zwłaszcza że nie wiem jeszcze w jakim stanie jest skrzynia

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
A skąd wtedy bierzemy dawce manuala? To nie głupi pomysł zwłaszcza że nie wiem jeszcze w jakim stanie jest skrzynia

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

Szukasz części na forum albo allegro... Nic nowego.

Opublikowano
:hi:
Opublikowano

Ok rozumiem. to do 1.8t też tak łatwo q dorezac jak do klekota?

Kto by się zajął przeszczepem skrzyni tu w naszej okolicy? Znasz kogoś Bart-S?

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Ok rozumiem. to do 1.8t też tak łatwo q dorezac jak do klekota?

Kto by się zajął przeszczepem skrzyni tu w naszej okolicy? Znasz kogoś Bart-S?

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

Dev teraz dużo przy tym grzebie więc możesz do niego uderzyć z takim pytaniem (pewnie do gratów też będzie miał dojście). Tyle że 1.8TQ to też raytas i zestaw do tego dorwać nie będzie wcale tak łatwo.

Opublikowano

Bartek a DEV skad jest?

---------- Post dopisany at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany at 21:17 ----------

slo, nie chcesz mojej audi? :decayed::decayed::decayed: bo jutro bym jechal po to :

Audi A4 2.0TDI Led Skóra Bang&Olufsen Idealna (3808054105) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

jest sliczna :decayed:

---------- Post dopisany at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany at 21:31 ----------

lele ... ale cena za 20 tez spora ...

Opublikowano

Osobiście to nie wierzę w profesjonalnie przygotowane ogłoszenia. Bo jak ktoś takie robi to znaczy że z tego żyje. A jak z tego żyje to znaczy że zależy mu na jak najwyższym zysku. A nie po to kupuje się auto za 50tyś żeby zarobić na nim grosze. A dobrze to się nie da zarobić na aucie nie bitym bo okazje typu "Niemiec sprzedał super auto za pół darmo" to wiecie gdzie można sobie wsadzić.

---------- Post dopisany at 21:39 ---------- Poprzedni post napisany at 21:38 ----------

PS: "zarejestrowany w Polsce" a na Belgijskich blachach :grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...