Labiel Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 Odłącz instalację LPG - to znaczy podłącz wtryski PB tak jak oryginalnie były, czyli bez udziału instalacji LPG i zobacz czy coś się zmieni. Pod kompa podłączałeś?
kejdrzej Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 Pod kompa podłączał pierwszy mechanik który oglądał auto, niestety nic mu nie powiedziały błędy z kompa. Kolejny krok który chciał wykonać to to o czym piszesz czyli podłączenie wtrysków bez lpg. Ale teraz czekam w kolejce ma terminy na koniec marca... szperam po forum ale ciężko to idzie Dzięki za pomoc,
kinki Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 Ja bym podmienił pompę paliwa na tą starą.
kejdrzej Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 Zapomniałem napisać że starą oryginalną pompę 81 305 024 VDO wymieniałem dlatego że przestała działać. Mam ją jeszcze ale nie znalazłem firmy która by się zajmowała regeneracją. Dlatego kupiłem zamiennik. Ten który jest teraz w aucie to MEAT&DORIA 76423, nie było też sprawdzane ciśnienie paliwa ale mechanik mówi że to raczej odpada bo auto dochodzi pod obciążeniem do wysokich obrotów a w jego opinii gdyby problemem była pompa, to przy 4500/5000 obr silnik by dalej nie kręcił, a jest inaczej. poczekam w kolejce do majstra i zobaczymy co wyjdzie, chyba że jest jakiś lokalny magik od B5 i by się podjął poszukiwań, oczywiście nie za darmo
Labiel Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 Jedyne co mi przychodzi do głowy oprócz problemów elektrycznych to właśnie tak jak pisał kolega wyżej - a właściwie problemy z ciśnieniem PB. Czyli pompa, filtr lub regulator ciśnienia paliwa który jest na listwie. Sprawdzić ciśnienia za bardzo chyba nie sprawdzisz, ale zawsze możesz przetestować wydajność pompy paliwa. Jak to zrobić, będziesz miał w "sam naprawiam". Sprawdź też czy czasem wężyk podciśnienia nie spadł z regulatora ciśnienia pb. Po za tym odłączenie lpg to żadna filozofia. 5 minut roboty pod maską.
Szymanek31 Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 strzałka Pany, powie mi ktoś z was czy włączenie doświetlania zakrętów oraz testu zegarów w b8 robi się z poziomu VCDS czy trzeba coś jeszcze rezać?
resiak82 Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 3 godziny temu, Szymanek31 napisał: strzałka Pany, powie mi ktoś z was czy włączenie doświetlania zakrętów oraz testu zegarów w b8 robi się z poziomu VCDS czy trzeba coś jeszcze rezać? VCDSem ogarniesz.
Szymanek31 Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 Super, dziękuję za informację.Coś jeszcze ciekawego lub pomocnego można wyciągnąć z VCDS jakieś opcje ?
czechcu Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 Witam, Panowie i Panie z góry przepraszam, że piszę w tym miejscu i zaśmiecam dyskusję moim problemem, ale kończą mi się pomysły... Mianowicie szukam warsztatu lub klubowego speca z okolic Poznania który pomoże w temacie szarpania silnika na benzynie (1,8T AEB 150KM, 1996r + BRC sequent 24) Auto na gazie jeździ dobrze, a na benzynie nie ma mocy strasznie szarpie. Przyspiesza bardzo wolno (odczucie jakby wypadających zapłonów), próbowałem już nawet czyszczenia wtryskiwaczy jakimś płynem uszlachetniającym paliwo firmy STS - polecanym przez gazownika. Pompa paliwa była wymieniana na zamiennik pół roku temu (wtedy problemu nie było) filtr paliwa jest nowy. Może macie kogoś godnego polecenia? (sam nie mam warunków i wiedzy by grzebać w aucie). Mechanik odsyła mnie do gazownika, gazownik mówi że jak na gazie śmiga to nie jest problem instalacji... morale mi spadło i błądzę jak dziecko we mgle;) Proszę wielkopolskich klubowiczów o pomoc Pozdrawiam Krzysztof Jak będziesz chciał to mogę zerknąć ale nic nie obiecuję. Magikiem nie jestem ale pare1.8t już widziałem Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
Maciej 6001 Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 Jak będziesz chciał to mogę zerknąć ale nic nie obiecuję. Magikiem nie jestem ale pare1.8t już widziałem [emoji6]Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu TapatalkaJak nie Ty to kto. [emoji12] Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
czechcu Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 To robimy tego spota w Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka Zawartość dodana 0 minutes later Niedzielę? I tak felg nie pomaluje bo za zimno wrr..Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
kejdrzej Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 Pisząc o moim problemie w tym miejscu liczyłem się z tym że mogę dostać zrypkę za zaśmiecanie tematu swoimi problemami, a tu zamiast tego pomocne posty i pomocna dłoń szacunek dzięki, skontaktuję się w prywatnej wiadomości
resiak82 Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 Witam. Czy ktoś z kolegów pomógł by mi zrobieniu przerwy komunikacji na OBD? (A4 B8)Dodatkowo chciałbym założyć blokadę zapłonu. Czy ktoś z kolegów z forum ogarnia takie coś (oczywiście odpłatnie) lub może polecić kogoś z Poznania lub okolic? Z góry Wielkie dzięki za podpowiedzi
Szymanek31 Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 Pany można jakoś na stałe wyłączyć start stop?
aciek_l Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 Dysponuje ktoś w Poznaniu, najlepiej w okolicy Malty /Rataj odsysarką do oleju?
Maciej 6001 Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 Panowie to jak z tym spotem w niedziele? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Sajnajek Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 1. Bart_poznan2. Sajnajek 3. ?Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Gwerty Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 Mi pasuje ale sobota w niedziele po południu będę już w Bydgoszczy. Zawartość dodana 0 minutes later Lampy prawej na sztukę niestety nie mam.
Drut Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 Dobry na wieczór Jak by co to chyba też bym się pojawił w niedzielę A jak by tak pod M1? Zawartość dodana 19 minutes later Kolego kejdzej , kiedy to się dzieje tzn ciepły czy zimny silnik? kopci jak przyspieszasz ? jakie ciśnienie paliwa ? jakie napięcie na pompie pod obciążeniem ? szczelność podciśnień ? odepnij przepływkę i spr czy szarpie, rozłączyć LPG i spr? powodów może być wiele
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się