Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Xenony w reflektorach zespolonych po II lifcie - montaż żarówek i przetwornic


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a ja właśnie trzasnąłem fotke na szybkiego - auto stoi na trawniku przednimi kołami co by dostać wiązką do prostej przestrzeni - w końcu chodzi o to żeby pokazać samo miejsce światło cień - świeci to naprawdę bomba

1000355b.jpg

w2848.png

Opublikowano

to moje:

lightsp.jpg

wydaje mi sie ze twoje strasznie wysoko swieca

Opublikowano

kurde, a ja mam problem, mianowicie skaczą mi odbłyśniki, nie jakoś bardzo, ale skaczą. Lampy mam DEPO silniczki od Punciaka Valeo, HIDziorek świeci jak ta lala, a te odbłyśniki na tych wertepach mnie tak wkur... że to masakra. Silniczki na bank wpięte i regulacja działa jak należy. Co proponujecie sprawdzić?

Opublikowano

kurde, a ja mam problem, mianowicie skaczą mi odbłyśniki, nie jakoś bardzo, ale skaczą. Lampy mam DEPO silniczki od Punciaka Valeo, HIDziorek świeci jak ta lala, a te odbłyśniki na tych wertepach mnie tak wkur... że to masakra. Silniczki na bank wpięte i regulacja działa jak należy. Co proponujecie sprawdzić?

to mocowanie na gorze (po stronie silniczka) tam sie trzyma na takim jakby przegubieh kulowym odblysnik, od strony odblysnika jest to gniazdo od strony regulacji jest taki trzpien wtykany w to gniazdu i na tym polaczeniu wlansie pracuje odblysnik pod czas regulacji gora dol, obniz lampy na III i zobacz czy juz nie skacze. ja wczoraj z tym walczylem i wywalczylem :gwizdanie:

Opublikowano

to moje:

lightsp.jpg

wydaje mi sie ze twoje strasznie wysoko swieca

he he nie jest za wysoko bo napisałem przecież że auto stoi przednimi kołami na wysoki krawężniku żeby dostać do prostej przestrzeni :> moje jak by tak wysoko świeciły to ja sam nic bym nie widział a po oczach to nawet tirowcom bym dawał - twoje zdjęcie w sumie dalej mi nic nie mówi bo auto dalej stoi za blisko :confused4: chodzi mi o odległość co najmniej trzech aut do ściany - ja sam jak robiłem zdjęcie to wyszedłem przed auto i w sumie to stoi ono z metr za mną, a do ściany jak widać jest spory kawałek jeszcze - to raz - a dwa to czy kolega montował adapter i jeśli tak to czy z przodu czy z tyłu i jeśli z tyłu to powiedz mi co ci dał ten adapter prócz tego że musiałeś przerabiać zacisk bo ori wiadomo, nie ma szans - ja sam nie wstawiałem adaptera i palnik ładnie i stabilnie się trzyma - wręcz powiedział bym że jest jak z tond - może dzisiaj uda mi się cyknąć fotkę to pokaże jak to wygląda i jakoś nie widzę potrzeby montować adapter

Opublikowano

nie musze chyba tłumaczyc po co jest adapter :chytry:

bez adaptera jezdzisz po wertepach i palnik moze sie przekręcic.

Opublikowano

moim zdaniem adapter jest nie potrzebny - palnik u mnie jest tak solidnie zamocowany że nie ma szans go ruszyć nawet, a adapter musisz kleić do palnika a to jest mimo wszystko kolejne połączenie które może zawieść i wtedy dopiero palnik ci bedzie latał - u mnie trzeba użyć sporej siły żeby ruszyć palnik, jak próbowałem i nie ma szan żeby takie siły występowały w kloszu - żadne drgania też nie mają szans ruszyć go, a ja mam pewność że jest to solidnie zamocowane - moim zdaniem adapter to zbędna rzecz - palnik zamontowałem prawidłowo - czyli grotem do dołu i jeśli chodzi o wiązkę światła to różnica jest nie zauważalna - efekt z prawego reflektora jest nie prawidłowy a przyczyną jest to że palnik ma zły kont w soczewce, czyli jest za bardzo skierowany do dołu co skutkuje rozbiciem wiązki światła - prawidłowa wiązka jest po lewej stronie - powinna być równiutka linia i nie ma prawa być żadnych ciemnych plam jak zaznaczyłem wcześniej które są i u ciebie widoczne - dla sprawdzenia załóż sobie h7 i zobaczysz że będziesz miał równiutką linię - dużo mniejszą rzecz jasna :> ale wyraźnie widoczną, a w efekcie powinieneś mieć z daleka dokładnie widoczną i wyrysowaną jak od linijki granicę światło cień - tak jak na mojej fotce z daleka - przez to jak jeszcze nie byłem pewny to prosiłem o fotę z daleka - teraz już wiem - gadałem ze śpecem i do tego pokazał mi swoje ori w passacie dwu letnim i praktycznie nie było żadnej różnicy pomiędzy moimi a jego - prócz ceny oczywiście :wink4:

mojeporysowaniu.jpg

w2848.png

Opublikowano

kurde, a ja mam problem, mianowicie skaczą mi odbłyśniki, nie jakoś bardzo, ale skaczą. Lampy mam DEPO silniczki od Punciaka Valeo, HIDziorek świeci jak ta lala, a te odbłyśniki na tych wertepach mnie tak wkur... że to masakra. Silniczki na bank wpięte i regulacja działa jak należy. Co proponujecie sprawdzić?

to mocowanie na gorze (po stronie silniczka) tam sie trzyma na takim jakby przegubieh kulowym odblysnik, od strony odblysnika jest to gniazdo od strony regulacji jest taki trzpien wtykany w to gniazdu i na tym polaczeniu wlansie pracuje odblysnik pod czas regulacji gora dol, obniz lampy na III i zobacz czy juz nie skacze. ja wczoraj z tym walczylem i wywalczylem :gwizdanie:

Skacze nawet na III :confused4:

Muszę się za to zabrać bo wkur... mnie to niesamowicie, trzpień przy regulacji mówisz :mysli: Muszę to sprawdzić, dzięki wielkie :good:

Opublikowano

endriuu czym bedzie lepiej uszczelnic lampy po zamontowaniu przetwornicy klejem do szyb ( bo akurat posiadam na stanie ) czy lepiej zakupić silikon :mysli:

Opublikowano

klej do szyb :mysli: lepszy chyba będzie silikon :good:

Opublikowano

endriuu czym bedzie lepiej uszczelnic lampy po zamontowaniu przetwornicy klejem do szyb ( bo akurat posiadam na stanie ) czy lepiej zakupić silikon :mysli:

powodzenia z klejem :kox:

uszczelniaj silikonem, bo jak zapackasz klejem do szyb to bedziesz musial lampe rozrąbac jak ci przetwornica padnie :good:

Opublikowano

druga opcja jest taka że nie bardzo wiem jak zamontować przetwornicę :mysli: mam do połowy wyciętą tą zaślepkę na miejsce do przetwornicy.W depo np jest cała...

Opublikowano

kombinuj. masz ori przetwornice czy HIDziarską?

Opublikowano

kombinuj. masz ori przetwornice czy HIDziarską?

juz po ptokach, ladnie swieci :decayed::good:

Opublikowano

kombinuj. masz ori przetwornice czy HIDziarską?

juz po ptokach, ladnie swieci :decayed::good:

dokładnie :kox::good: teraz mam problema z radiem CB trzeszczy mi troszku, co z tym fantem zrobić :mysli: chyba bedzie trzeba ciągnąc kabel prosto z aku
Opublikowano

kombinuj. masz ori przetwornice czy HIDziarską?

juz po ptokach, ladnie swieci :decayed::good:

dokładnie :kox::good: teraz mam problema z radiem CB trzeszczy mi troszku, co z tym fantem zrobić :mysli: chyba bedzie trzeba ciągnąc kabel prosto z aku

to coś Ty za kzenon kupił :?: Ori czy Hid :?:

Opublikowano

Solar z radiem to chyba za duzo nie zrobisz te filtry antyzakłóceniowe nie nadaja sie :thumbdown:

Opublikowano

Na HIDach przez CB nie pogadasz. Mi nawet jak obok HID przejezdza to trzeszczy... :kwasny:

Opublikowano

Na HIDach przez CB nie pogadasz. Mi nawet jak obok HID przejezdza to trzeszczy... :kwasny:

Czyli jednym słowem jak się ma CB to lepiej się w HIDy nie bawić?

Bardzo trzeszczy?

Nie ukrywam, że przez Ciebie Solar napaliłem się na HIDy :tongue4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...