Lukaszxxx Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 Pare godzin roboty bez specjalnych trudnosci, a na 900 zł to nieraz ludzie cały miesiac pracuja :gwizdanie:
kylo5 Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 ile w aso kosztuje godz roboty bo turbo tak okolo 4h ?
marec-ki Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Nie zmieniajcie tematu !! zaraz będzie plątanina tutaj. O turbo są inne tematy
cbartsch Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 No koledzy u mnie problem z dzwiekiem rozwiazal sie sam...jade dzisiaj z pracy i przy kazdym puszczeniu gazu i wcisnieciu sprzegla slyszalem coraz glosniej dzwiek ktory jest tematem watku. pod koniec 20 km trasy brzmialem juz jak auto WRC z charakterystycznem dzwiekiem przy odpuszczeniu gazu. Postanowilem (moze to byl nienajlepszy pomysl) przejechac sie nieco energiczniej....no i na 2 przy 4 tys obrotow uslyszalem glosne zgrzytniecie i zobaczylem czarna chmure za autem. Odruchowo reka na kluczyk, wylaczylem silnik i...szukam dobrego mechanika...tyle w temacie. Mozecie wiec miec pewnosc ze dzwiek o pochodzeniu ktorego tak debatujemy pochodzi z turbo lub elementu scisle z nim wspolpracujacego. Pozdrawiam i prosze o sugestie solidnego mechanika w Warszawie.
MRoger Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 rozszczelnił Ci się dolot, pewnie pękła guma albo zsunęła się ... układ dolotowy do przejrzenia
cieniasek1981 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Zapadla cisza. Nikt nie uporal sie z tym problemem? Az dziwne, zeby mechanicy nie wiedzieli co jest przyczyna. Najlepiej wymieniali wszystko po kolei aby wiecej pracy mieli i dalibysmy im zarobic. Jadac na kolejna wymiane czegos co nie ma nic wspolnego z tym dzwiekiem.
miki23311 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 te logi nic nie mówią, zrób dynamiczne, rzeczywiście słychać jakby coś gruchotało pod tą obudową. Kiedy był zmieniany pasek? jak patrzysz z góry na silnik to wszystko równo się kręci? Najlepiej jakby zdjąć obudowę od rozrządu i popatrzeć tam Auto ma 167tys. Pasek wymieniany przez poprzedniego wlasciciela, wg ksiazki serwisowej przy 91tys. Caly rozrzad razem z pompa i termostatem mam zamiar wymienic jeszcze we wrzesniu. Wszystko kreci sie rowno - odnioslem wrazenie jakby to bylo bardziej w okolicy turbiny - az boje sie myslec.....Na wolnych obrotach (i wyzszych) czeogs takiego nie slychac - tylko przy spadku obrotow.... Lepiej juz nie jezdzij, tylko zajrzyj do rozrzadu. Moze rolka padla i wystarczy wymienic. Kiedys bylo cos takiego na forum, ze darlo pasek bo rolka sie wysrala. Nie ryzykuj jazdy... Mozna zajrzec do rozrzadu sciagajac tylko te uchwyty/zatrzaski? Wymagane sa jakies specjalne zabiegi? - pytam bo wole czegos nie urwac wiesz propo tego ze przy 91tys byl robiony. zazwyczaj zaleca sie wymiane co 70tys
Lukaszxxx Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 wiesz propo tego ze przy 91tys byl robiony. zazwyczaj zaleca sie wymiane co 70tys Wymiane sie zaleca tak jak ksiazka pisze do danego motoru, u mnie auto serwisowane i w serwisie rozrzad wymieniany przy 115 tys.
cieniasek1981 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 te logi nic nie mówią, zrób dynamiczne, rzeczywiście słychać jakby coś gruchotało pod tą obudową. Kiedy był zmieniany pasek? jak patrzysz z góry na silnik to wszystko równo się kręci? Najlepiej jakby zdjąć obudowę od rozrządu i popatrzeć tam Auto ma 167tys. Pasek wymieniany przez poprzedniego wlasciciela, wg ksiazki serwisowej przy 91tys. Caly rozrzad razem z pompa i termostatem mam zamiar wymienic jeszcze we wrzesniu. Wszystko kreci sie rowno - odnioslem wrazenie jakby to bylo bardziej w okolicy turbiny - az boje sie myslec.....Na wolnych obrotach (i wyzszych) czeogs takiego nie slychac - tylko przy spadku obrotow.... Lepiej juz nie jezdzij, tylko zajrzyj do rozrzadu. Moze rolka padla i wystarczy wymienic. Kiedys bylo cos takiego na forum, ze darlo pasek bo rolka sie wysrala. Nie ryzykuj jazdy... Mozna zajrzec do rozrzadu sciagajac tylko te uchwyty/zatrzaski? Wymagane sa jakies specjalne zabiegi? - pytam bo wole czegos nie urwac wiesz propo tego ze przy 91tys byl robiony. zazwyczaj zaleca sie wymiane co 70tys Pierwsza wymiane robi sie przewaznie po przejechaniu 100 kkm, kolejne po przejechaniu okolo 60kkm
miki23311 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 widac jak roznie podpowiadaja kazdy ma inne zdanie
Lukaszxxx Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Ale głupoty gadacie.. wymieniasz pasek, rolki, napinacz czyli wszystko co odpowiada za rozrzad wiec co to za wymiana pierwsza po 100 a kolejne po 60??? Wymieniasz w zaleznosci od motoru jaki posiadasz i jak przewidzial to producent do danego silnika...no i czesci bo jesli wymieniacie nie jakies zamienniki zestaw to bym sie zgodzil ze po 60 tysiach ale jak na ori to bez sensu gadka..Kto ci cieniasek takich głupot naopowiadał???
cbartsch Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 No moja przygoda z dzwiekiem zakonczyla sie dokladnie wczoraj ale bylem tak podjarany ze jezdzilem pol nocy po miescie - bez celu. A wiec po ostatniej przygodzie ktora opisalem pare postow wyzej w autku zrobiono nastepujace rzeczy. czyszczenie dolotu i wymiana rury wychodzacej z intercoolera -byla nieszczelna. wymiana gruchy od turbo - byla cala zasniedziala i trzeba bylo do niej dmuchnac prawie 1,5 bar'a zeby drgnela i przesunela kierownicami w turbo. Z tego co sie orientuje to norma jest 1 bar. czyszczenie egr. Efekt - autko pracuje jak nowe wkreca sie na obroty plynnie, nie slychac zadnych niepozadanych dzwiekow. LUX TORPEDA Pozdrawiam
szper Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Mam podobny dżwięk i turbo wymienione, kilka dni ok i wróciło , musi być coś z doładowaniem ciśnienia stawiam na gruszkę jak wymienię dam znać.
mgas Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 jak będziecie tu wypisywac historie o paskach, czestotliwosci ich wymian i innych pierdolach to nikt już nic sensownego w tym wątku nie znajdzie
cbartsch Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Mam podobny dżwięk i turbo wymienione, kilka dni ok i wróciło , musi być coś z doładowaniem ciśnienia stawiam na gruszkę jak wymienię dam znać. U mnie turbo nie bylo ruszane, jak mechanior odlaczyl gruszke to dzwignia kierownic chodzila bez oporu, luzu na lopatkach tez nie bylo. Zaczelismy wiec pompowac powietrze w gruszke i precik drgnal dopiero przy 1,5 bara wiec bardzo niedobrze. po wymianie gruchy dzwiek jak reka odjal. wydaje mi sie jednak ze dzwiek nie pochodzi z samej gruchy a z turbo w ktorym lopatki wpadaja w jakis rezonans przez to ze kierownice nie pracuja plynnie (juz ktos pisal o tym wczesniej w tym watku)
Aruzzz Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 A u mnie już po kłopocie Po przeczytaniu mase stron www na temat turbiny, łopatek, gruchy i innych śmieci poszedłem do swojego mechanika powiedziałem mu ze ma wyciągnąć turbo wyczyścić łopatki przedmuchach gruchę żeby dobrze chodziła (gora, dół), wyczyścić EGR założyć nowe węże od podciśnienia, wyczyścić kolektor, założyć nowe uszczelki pod kolektor. Po 2 dniach przyszedłem po auto zapytałem się mechanika jak przebiegła robota powiedział ze turbo było zawalone syfem ale widział turbiny w gorszym stanie. Teraz jeżdżę sobie bez dźwięku już z dobry miesiąc Teraz tylko co jakiś czas zakręcę go trochę wyżej ale nie widzę żeby coś tam kopcił albo czymś zygał. Koszt takiej przyjemności to 530 zł. U mnie pomogło
Ponio1767 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 a moze wymiana na oryginalny filtr powietrza z ASO coś zmieni jest troszkę grubszy Odswierze suchara.Niestety ostatnio wymienialem wszystkie filtry na OOOO i niestety dalej ten sam syf jest.
MiruK Opublikowano 18 Czerwca 2011 Opublikowano 18 Czerwca 2011 udzielałem się już w tym wątku jakiś czas temu ale po 1,5 roku jazdy AVFem znów coś wtrące , jak kupiłem auto po miesiącu jazdy w miejscu też miałem ten dźwięk, potem zacząłem robić trasy po autostradach i dźwięk zniknął, z tego co widzę jak jeżdżę w miejscu przez 1-2 miesiące delikatne szuranie powraca, po przegonieniu auta (robię trasy 1000-1200km) jak ręką odjął, samo się czyści
vario2g Opublikowano 18 Czerwca 2011 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Witam.U mnie też jest ten uporczywy dźwięk,po czyszczeniu turbiny miałem nadzieję że zniknie ,ale dalej pozostał,będzie trzeba się do niego przyzwyczaić :>pozdrawiam
cieniasek1981 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Najprawdopodobniej problem tkwi w gruszkach turbin. W tych przypadkach co czyszczenie nie pomoglo.
Rekomendowane odpowiedzi