Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Który silnik benzynowy wybrać?


paralotniarz

Rekomendowane odpowiedzi

o chwileczkę, spalanie 7.4 osiągnąłem latem podczas podróży katowicką, 200km bez dokumentów swoich i samochodu :>

:good: :good: :good: przy predkości +/- 100km/h jest malutkie spalanie , ale majac na uwadze osiągi auta to ja tak nie jezdziłem bo pedał korcił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o chwileczkę, spalanie 7.4 osiągnąłem latem podczas podróży katowicką, 200km bez dokumentów swoich i samochodu :>

:good: :good: :good: przy predkości +/- 100km/h jest malutkie spalanie , ale majac na uwadze osiągi auta to ja tak nie jezdziłem bo pedał korcił

Kolega paralotniarz jak pisał w granicach tej prędkości zazwyczaj jeździ, więc jeżeli ma silny charakter to dalej będzie tak jeździł i spalanie nie wzrośnie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mam pytanko "troszkę" nie związane z tematem :decayed: da radę przełożyć do budy po ALT-ku jakiś silnik 1.8T???oczywiście bzzz większych problemacji :>

Jasne że da rade. Motor, skrzynia, wiązki i ECU. to koszt min 5tyś. i to chyba za***iste minimum :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie wyszło ostatnio do Szwajcarii i z powrotem 7,7l - 100km/h

miejscami miałem 160km/h

prawie tyle to mi ostatnio w dieslu wyszło, tak więc różnica w cenie między ropą a wahą nie jest dużo a to tym bardziej przemawia na korzyść 1.8T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.8T do dobry motor (jak dla mnie po przesiadce z Golfa 1,6SR)... jeźdzę już jakiś czas i nie narzekam ... co do spalania poniżej 10 l to może jest to osiągalne ale trudne ze względu na moc, realne spalanie w moim przypadku to 11-12 l LPG przy srednim wykorzystywaniu walorów, 70% trasa reszta miasto :good:

Na temat 2,0 sie nie wypowiadam bo nie praktykowałem tylko czytałem na forum (moze warto zajrzeć )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie wyszło ostatnio do Szwajcarii i z powrotem 7,7l - 100km/h

miejscami miałem 160km/h

prawie tyle to mi ostatnio w dieslu wyszło, tak więc różnica w cenie między ropą a wahą nie jest dużo a to tym bardziej przemawia na korzyść 1.8T

Dev ma instalację LPG więć sobie pomnóż 7,7 x 2,2=17zł= 100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej, ja nie mam junkersa. W starym AJL-u na tej samej trasie wychodzilo ponad 9l LPG

Zmieniłes samochód na młodszy ale o takim samym silniku?

Chyba w 2000 nie było AJL coś mi sie wydaje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mam pytanko "troszkę" nie związane z tematem :decayed: da radę przełożyć do budy po ALT-ku jakiś silnik 1.8T???oczywiście bzzz większych problemacji :>

Jasne że da rade. Motor, skrzynia, wiązki i ECU. to koszt min 5tyś. i to chyba za***iste minimum :przebiegly:

nieprawda , ja oddam wszystko za 4600-4800pln , szczególy na PW :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej, ja nie mam junkersa. W starym AJL-u na tej samej trasie wychodzilo ponad 9l LPG

Zmieniłes samochód na młodszy ale o takim samym silniku?

Chyba w 2000 nie było AJL coś mi sie wydaje?

AJL był produkowany od 08.1997 do 09.2001

ale słusznie zauwazyłeś, zmieniałem grata na nowszego juz jakis czas temu :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to fajnie ze udało Ci sie zmienić na taki fajny motor i ta sztuka udała Ci sie dwuktornie.

Można wiedziec za ile popchnałes swój stary moze i ja bym coś młodszego kupił? Tylko ciekaw ile można dostać za ajl w dobrym stanie z q?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

starego jeszcze mam, żal mi sie z tą starą kur...ą rozstac :polew: :polew: :polew: :polew:

nowego muszę jeszcze trochę "podrychtowac" :gwizdanie:

własnie wrzucam K04 i FMIC-a,

zmieniam tez hamulce przód na tarcze 312/25 mm perforowane Brembo Serie Oro + Ferodo DS Performance

tył od S4 256/20mm gładkie tarcze TRW + Ferodo DS performance

czekam jeszcze na przednie tarcze, ale te chu...e z InterCars-u z Czosnowa ciągle mnie zbywają :baseball: :baseball: :baseball: :baseball: :baseball: :baseball: :baseball: :baseball:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mam pytanko "troszkę" nie związane z tematem :decayed: da radę przełożyć do budy po ALT-ku jakiś silnik 1.8T???oczywiście bzzz większych problemacji :>

Lepiej kupić oryginalne 1.8T i mieć święty spokój.

Ja zrobiłem od ostatniej wymiany oleju w styczniu jakieś 7 tys km i ani grama nie ubyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tych trzech koniecznie 1,8t

2,0 -130 km żłopie olej jak benzynę a 2,0 fsi jest troszkę skomplikowany i cięższy w serwisowaniu a osiągi ma gorsze od 1,8 t

ja dalej jestem za V-ką :)

ale w tym zestawieniu nie ma V-ki :tongue4: :tongue4: :tongue4: :tongue4:

gdyby brał takową pod uwagę to tak - tylko VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...