moskal Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 o chwileczkę, spalanie 7.4 osiągnąłem latem podczas podróży katowicką, 200km bez dokumentów swoich i samochodu :> :good: przy predkości +/- 100km/h jest malutkie spalanie , ale majac na uwadze osiągi auta to ja tak nie jezdziłem bo pedał korcił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 o chwileczkę, spalanie 7.4 osiągnąłem latem podczas podróży katowicką, 200km bez dokumentów swoich i samochodu :> :good: przy predkości +/- 100km/h jest malutkie spalanie , ale majac na uwadze osiągi auta to ja tak nie jezdziłem bo pedał korcił Kolega paralotniarz jak pisał w granicach tej prędkości zazwyczaj jeździ, więc jeżeli ma silny charakter to dalej będzie tak jeździł i spalanie nie wzrośnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WinterOOOO Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 A mam pytanko "troszkę" nie związane z tematem da radę przełożyć do budy po ALT-ku jakiś silnik 1.8T???oczywiście bzzz większych problemacji :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 A mam pytanko "troszkę" nie związane z tematem da radę przełożyć do budy po ALT-ku jakiś silnik 1.8T???oczywiście bzzz większych problemacji :> Jasne że da rade. Motor, skrzynia, wiązki i ECU. to koszt min 5tyś. i to chyba za***iste minimum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 u mnie wyszło ostatnio do Szwajcarii i z powrotem 7,7l - 100km/h miejscami miałem 160km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 u mnie wyszło ostatnio do Szwajcarii i z powrotem 7,7l - 100km/h miejscami miałem 160km/h prawie tyle to mi ostatnio w dieslu wyszło, tak więc różnica w cenie między ropą a wahą nie jest dużo a to tym bardziej przemawia na korzyść 1.8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk14_80 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 1.8T do dobry motor (jak dla mnie po przesiadce z Golfa 1,6SR)... jeźdzę już jakiś czas i nie narzekam ... co do spalania poniżej 10 l to może jest to osiągalne ale trudne ze względu na moc, realne spalanie w moim przypadku to 11-12 l LPG przy srednim wykorzystywaniu walorów, 70% trasa reszta miasto Na temat 2,0 sie nie wypowiadam bo nie praktykowałem tylko czytałem na forum (moze warto zajrzeć ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieek Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Bierz 1.8T najlepiej silnik BEX 190KM ale moze nie byc lekko znalezc w PL,, trzeba bedzie poszukac troszke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 u mnie wyszło ostatnio do Szwajcarii i z powrotem 7,7l - 100km/h miejscami miałem 160km/h prawie tyle to mi ostatnio w dieslu wyszło, tak więc różnica w cenie między ropą a wahą nie jest dużo a to tym bardziej przemawia na korzyść 1.8T Dev ma instalację LPG więć sobie pomnóż 7,7 x 2,2=17zł= 100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 hej, ja nie mam junkersa. W starym AJL-u na tej samej trasie wychodzilo ponad 9l LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 hej, ja nie mam junkersa. W starym AJL-u na tej samej trasie wychodzilo ponad 9l LPG Zmieniłes samochód na młodszy ale o takim samym silniku? Chyba w 2000 nie było AJL coś mi sie wydaje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 A mam pytanko "troszkę" nie związane z tematem da radę przełożyć do budy po ALT-ku jakiś silnik 1.8T???oczywiście bzzz większych problemacji :> Jasne że da rade. Motor, skrzynia, wiązki i ECU. to koszt min 5tyś. i to chyba za***iste minimum nieprawda , ja oddam wszystko za 4600-4800pln , szczególy na PW :naughty: :naughty: :naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 hej, ja nie mam junkersa. W starym AJL-u na tej samej trasie wychodzilo ponad 9l LPG Zmieniłes samochód na młodszy ale o takim samym silniku? Chyba w 2000 nie było AJL coś mi sie wydaje? AJL był produkowany od 08.1997 do 09.2001 ale słusznie zauwazyłeś, zmieniałem grata na nowszego juz jakis czas temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 No to fajnie ze udało Ci sie zmienić na taki fajny motor i ta sztuka udała Ci sie dwuktornie. Można wiedziec za ile popchnałes swój stary moze i ja bym coś młodszego kupił? Tylko ciekaw ile można dostać za ajl w dobrym stanie z q? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 starego jeszcze mam, żal mi sie z tą starą kur...ą rozstac :polew: :polew: nowego muszę jeszcze trochę "podrychtowac" :gwizdanie: własnie wrzucam K04 i FMIC-a, zmieniam tez hamulce przód na tarcze 312/25 mm perforowane Brembo Serie Oro + Ferodo DS Performance tył od S4 256/20mm gładkie tarcze TRW + Ferodo DS performance czekam jeszcze na przednie tarcze, ale te chu...e z InterCars-u z Czosnowa ciągle mnie zbywają :baseball: :baseball: :baseball: :baseball: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Panowie - zrobiliscie OT w dziale technicznym - chcecie po kropce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 nie widze tam nic OT, sama technika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 A mam pytanko "troszkę" nie związane z tematem da radę przełożyć do budy po ALT-ku jakiś silnik 1.8T???oczywiście bzzz większych problemacji :> Lepiej kupić oryginalne 1.8T i mieć święty spokój. Ja zrobiłem od ostatniej wymiany oleju w styczniu jakieś 7 tys km i ani grama nie ubyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRYFI Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 z tych trzech koniecznie 1,8t 2,0 -130 km żłopie olej jak benzynę a 2,0 fsi jest troszkę skomplikowany i cięższy w serwisowaniu a osiągi ma gorsze od 1,8 t ja dalej jestem za V-ką ale w tym zestawieniu nie ma V-ki :tongue4: :tongue4:gdyby brał takową pod uwagę to tak - tylko VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuś Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Jest pytanie o to który benzynowy silnik wybrać. Ja proponuję ASN, bo to benzyna i uważam, że będzie najlepszym rozwiązaniem dla kolegi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się