SZYNKAR Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Dziękuję za wyjaśnienie. Z tego widzę że wtryskiwaczowe układy wymagają pełnego odparowania = wyższej temperatury parownika= większe zużycie Pb
fassi1 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 W starszych generacjach gaz też powinien być w pełni odparowany, ale jak wiadomo dawały one możliwość odpalania auta na gazie i z powodów oszczędności większość to właśnie robiła. Pewne układy IIgen podobnie jak IV gen (wtrysk) miały przełączanie na gaz po osiągnięciu zadanej temp. reduktora.
Magicbattle Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 jesli uwazasz ze za pozno ci sie przelancza na gaz a masz ustawione jakies 30 stopni i dlugo lapie ta temperature radze przeplukac caly uklad chlodzenia sprawdzic termostat i najlepiej podlaczyc rownolegle z nagrzewnica
ispee Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Orientujecie się czy temperatura jest czytana z czujnika wody z króćca czy jakiegoś czujnika temp silnika? Mi w golfie 4 co prawda z silnikiem 1,6 na sekwencji BRC dzieje się tak że rano po przejechaniu ok 5km temp na cyferblacie osiąga 90 stopni i dopiero po jakimś czasie ok 1,5 minuty od dojścia do 90 włącza się gaz. Jest to uciążliwe mocno tym bardziej że piszę o porannych wyjazdach z garażu w którym jest ok 10stopni. Strach pomyśleć co to będzie jak będzie -20 na dworze.
Roberto90 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 U mnie 25 stopni, nie czuje zmiany z benzyny na gaz.
ispee Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 30 stopni to temperatura wody, silnika czy czego? Bo o to pytałem...
kandrzej Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 U mnie jest ustawiona temperatura przełączania 30st. czuję lekkie szarpnięcie przy przełączeniu pb na lpg, może wina wtryskiwaczy. Jak było ciepło nie było tego problemu.
lapsik Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Temp. o ktorej mowa to temp cieczy chlodzacej w aucie - termometr zazwyczaj wkrecony w reduktorze. Pacjent : 1,8T AEB 150 KM instalacja : SATG 300, wtryski Hana, doprowadzenie gazu na 8 mm,reduktor Skorpion - modelu nie pamietam ale do mocy 210 KM, temp przelaczenia 30 st. C. Przelaczenie plynne brak problemow. Modzilem z temp od 20-30 st. - jedno jest pewne ponizej 30 temp skraplania gazu jest zbyt niska - co prawda sam moment przelaczenia beproblemowy, ale wystepuje falowanie na wolnych obrotach czy tez szarpanie przy przyspieszaniu (to temp blizej 20 St.). Instalacje sam stroilem ze szwagrem wiec najezdzilismy co nie miara - tworzylismy mapy - jestem w 100% zadowolony. Na razie zima rozpieszcza to nie modze ale przy nizszych tem chce podniesc temp przelaczania ok 35 st. C.
grzemo Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Temperatura przełączenia 30 stopni jest ok (jest to temp reduktora, gaz ma wtedy niższą temp) i wystarczy ustawić korektę od temp i nie będzie żadnych szarpnięć przy przełączeniu.
ispee Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Czy temp przełączania na gaz można ustawić za pomocą zwykłego vaga czy do tego jest jakiś sterownik gazu i tylko podłączyć się do niego mogą gazownicy?
grzemo Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 ispee Potrzebny jest kabelek i oprogramowanie do sterownika lpg.
BartekT81 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Dokładnie. A to wiąże się zazwyczaj z wizytą w firmie montującej LPG...
mirek s Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 u mojego ojca w Audi 80 membrany w reduktorze padają co rok, odpala tylko na LPG, benzyny w ogóle niema w baku. Membrany nie są jakieś byle jakie. To dziwne ja w b3 jeździłem tak 6 lat i nie zaglądałem do parorwnika.
kicker Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 u mojego ojca w Audi 80 membrany w reduktorze padają co rok, odpala tylko na LPG, benzyny w ogóle niema w baku. Membrany nie są jakieś byle jakie. To dziwne ja w b3 jeździłem tak 6 lat i nie zaglądałem do parorwnika. Może kwestia użytkowania auta, krótkie odcinki, nie dogrzany silnik.
SZYNKAR Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Coś tam jest nie tak z tym parownikiem. Ponoć 10km można przejechać bez podłączania obiegu cieczy do parownika, potem auto słabnie i gaśnie. Mam na myśli że słaby obieg parownika jest ciężki do zdiagnozowania na krótkich odcinkach. Stąd membrany mogą zamarzać i pękać. Albo za mały parownik do mocy silnika
fassi1 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 u mojego ojca w Audi 80 membrany w reduktorze padają co rok, odpala tylko na LPG, benzyny w ogóle niema w baku. Membrany nie są jakieś byle jakie. No to ciekawe w jakim stanie jest pompa paliwa????
klysek Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 u mojego ojca w Audi 80 membrany w reduktorze padają co rok, odpala tylko na LPG, benzyny w ogóle niema w baku. Membrany nie są jakieś byle jakie.
kicker Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Co was tak dziwi? nie wymagajmy od 23 letniego auta cudów jeździ? jeździ dobrze jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się