rysiu2006 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Plyn prawdopodobnie wywala przez zbiorniczek Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Guziec583 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Ostatnio też zabrałem się za wymianę płynu ( było juz min. i strasznie śmierdział ) Po przeczytaniu wątku zdecydowałem się na FEBI 6162 ( płukanka ) i docelowy G 004 000 M2. Wymiana przeszła bezproblemowo ( wymieniłem tylko na dole tych dwóch gumowych przewodów opaski zaciskowe bo tamte były oryginalne jakie chyba robią w serwisie takie jednorazowe )
chrobry9 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 2 lata lub 60000km Siema Dev czy to jest to samo co polecasz tyle że inne opakowania ? Czy jest różnica 2 linki z allegro : http://allegro.pl/olej-total-lhm-plus-citroen-bx-xantia-xm-promocja-i6649433251.html http://allegro.pl/lhm-plus-total-opakowanie-1-l-i6654657626.html Byłbym wdzięczny za pomoc Pozdro
MichałA4 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 (edytowane) Siema Panowie, w sobotę zmienialem u siebie maglownice,bo stara ciekla na maxa,uklad przeplukalem kilka razy i docelowo zalalem zielonym febi, teraz w czym rzecz, uklad po rozgrzaniu wyrzuca mi plyn, ktory dodatkowo strasznie sie pieni, na zimnym wszystko jest ok, dodam tez ze pompa strasznie wyje przy skrecaniu w skrajne polozenia,przed wymiana magla tego nie bylo, a wycie bylo tylko przy malej ilosci plynu, teraz nawet na maxie wyje. Co moglem zchrzanić przy tej robocie? Edytowane 1 Stycznia 2017 przez MichałA4
Kalmez Opublikowano 26 Stycznia 2017 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Witam. Mechanik wymienił mi dzisiaj płyn na Total LHM, pierwsze odczucia to wspomaganie chodzi ciężej. Czy jest szansa, że się z kilometrami poprawi?
KINIAM Opublikowano 26 Stycznia 2017 Opublikowano 26 Stycznia 2017 33 minuty temu, Kalmez napisał: Witam. Mechanik wymienił mi dzisiaj płyn na Total LHM, pierwsze odczucia to wspomaganie chodzi ciężej. Czy jest szansa, że się z kilometrami poprawi? Takie odczucie miewałem bardzo rzadko i tylko wtedy kiedy bardzo stary płyn wspomagania stracił swoją lepkość. Woda absorbowana przez płyn hydrauliczny zwiększa gęstość mieszanki ale lepkość spada drastycznie. Im starszy płyn w układzie to wspomaganie chodzi coraz lżej aż do czasu korozji. Czyli możesz mieć takie odczucie, że wspomaganie chodzi jakby ciężej z pewnym oporem, którego nie było przed wymianą płynu.
Kalmez Opublikowano 26 Stycznia 2017 Opublikowano 26 Stycznia 2017 czyli to normalne? Dodam, że jak odkręciłem korek od płynu na uruchomionym aucie to widać było jeden pecherzyk z boku zbiorniczka.
gonzalez09 Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 panowie mam zamiar zmienic ten plyn bo przypuszczam ze od nowosci nikt sie tego nie podjal, czytalem i sa zdania podzielone wiec krótka pilka ile plynu potrzebuje i jaki konkretnie mam zakupic ????
ew89cia Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 Dnia 13.02.2017 o 22:08, gonzalez09 napisał: panowie mam zamiar zmienic ten plyn bo przypuszczam ze od nowosci nikt sie tego nie podjal, czytalem i sa zdania podzielone wiec krótka pilka ile plynu potrzebuje i jaki konkretnie mam zakupic ???? Wymieniałem w sobotę. Kupiłem 2l G004000M2 (na wieczku miałem G002000M2). Ogólnie teraz zalałbym Total LHM Plus, ale tylko po tym, że go na forum polecają. W ASO masz G004000M2. Do wymiany wystarczył równy 1l. Decyzja należy do ciebie, po przeczytaniu forum nie spotkałem się z opinią, żeby ten G004000M2 w czymkolwiek zaszkodził.
elmer80 Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 Dev zerknij na film. Zbiorniczek do wymiany + płyn i będzie git? wysłane z Commodore 64
kijaszi Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 (edytowane) płyn jak dla mnie każdy tyko nie Febi , Febi= woda (moja prywatna opinia). Płukanie najlepiej zrobić jak przód jest zdjęty, płukałem przy okazji wymiany rozrządu. Wywalić płyn ze zbiorniczka, zdjąć przewód powrotny i do butelki, wiaderka, zaślepić króciec w zbiorniczku. Zalewamy zbiorniczek po same jaja bierzemy wkrętarkę i tarcze gumową do szlifowania na papiery ścierne (oczywiście bez papieru ściernego) dostawiamy do koła pasowego pompy wolne obroty i ogień. Jak ubędzie płynu jak ktoś ma dobrą koordynacje dolewa jedną ręką a kręci drugą. Druga osoba powoli kreci kier. prawo lewo a my pilnujemy płynu i patrzymy jaki płyn leci jak czysty po przejściu kierownicy od skrajnych położeń koniec zabawy nic się nie zapowietrzy płyn od razu wymieniony Mobil ATF 220 Edytowane 24 Lutego 2017 przez kijaszi
zielony Opublikowano 4 Marca 2017 Opublikowano 4 Marca 2017 Dziś również zabrałem się za wymianę płynu wspomagania - pół godzinki i po wymianie. Płyn ori 50zl/1litr w ASO skoda
davids80 Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 (edytowane) Po przeczytaniu tego wątku zdecydowałem się na wymianę płynu. U mnie czarny zbiorniczek z zieloną nakrętką (G002000). Płyn zakupiony w ASO G00400 - (2 litry) na wszelki "W". Wymiana zajęła ok. godzinki z całym przygotowaniem a największy "problem" miałem z naciągnięciem sprężynek aby zsunąć gumowe węże z krućców zbiorniczka. Na początku ciężko mi było się do nich dostać. Zbiorniczek wyjąłem, wyczyściłem, przepłukałem układ aż zaczął lecieć zielony płyn. Zmarnowałem na to ok 1,1 litra. Zmontowałem wszystko, pierwsze testy i w zasadzie różnicy w kręceniu nie widzę, może nawet ciut ciężej chodzi. Potestuję, zobaczę.... ważne, że płyn w układzie nowy Edytowane 6 Marca 2017 przez davids80
gonzalez09 Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 Czyli jak mam zielony korek to zalac ori i nic sie nie powinno dziac ??? przeczytalem caly ten temat i juz nie wiem kogo posluchac,
m-nokian Opublikowano 11 Marca 2017 Opublikowano 11 Marca 2017 Panowie zmieniłem maglownicę (nr mojej 8E1422071R ) na inną w lepszym stanie również z A4 b7 o nr 8E1422072P jaki płyn powinienem zalać? Korek mam zielony dlatego wlałem zalecany (ten na zdjęciu) ale wydaje mi się, że powinien być gęściejszy, gdyż wspomaganie ciężej pracuje oraz ten który wypłynął z maglownicy był inny. Doradzi ktoś z jakim innym płynem spróbować?
wampir Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Mam prosbe do wlascicieli B6 1.8T. Czy mozecie sprawdzic czy w wezyku, ktory idzie od zbiorcznika do chłodniczki wspomagania są w srodku jakieś tulejki lub inne metalowe elemety? Dokładnie chodzi mi o cześć weżyka bedaca blizej chłodniczki. W moim B6 1.8T wężyk jest giętki i nie czuje żeby coś było w srodku. Kupiłem nowy weżyk ale od B7 i w nim są takie tulejki. Wyglada to jak restryktor, ktory zmniejsza przepływ. Mam u siebie maglownice ZF może to też ma znaczenie.
cabanmat Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Dnia 11.03.2017 o 07:52, m-nokian napisał: Panowie zmieniłem maglownicę (nr mojej 8E1422071R ) na inną w lepszym stanie również z A4 b7 o nr 8E1422072P jaki płyn powinienem zalać? Korek mam zielony dlatego wlałem zalecany (ten na zdjęciu) ale wydaje mi się, że powinien być gęściejszy, gdyż wspomaganie ciężej pracuje oraz ten który wypłynął z maglownicy był inny. Doradzi ktoś z jakim innym płynem spróbować? Płyn na załączonym obrazku to syntetyk, możesz spróbować minerała, ale nie robią go już w oryginale, pozostają zamienniki typu Febi
Dev Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Dwa miesiące temu wymieniłem gościowi płyn w B7, zalałem ori z ASO. Cała wymiana zgodnie z procedurą, wczoraj dzwoni że nie ma wspomagania. Przyjechał, w płynie opilki, wyjałem pompę, złom. Teraz czeka mnie demontaż całego magla i wszystkich przewodów. Magiel do regeneracji, układ trxeba plukać, pompy trzeba szukać no i nowy zbiorniczek do tego. Powiem Wam uczciwie ze nie bardzo podoba mi się ten ori płyn. Wolę zalać LHMem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się