Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana płynu do wspomagania A4 B6 B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Plyn prawdopodobnie wywala przez zbiorniczek

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ostatnio też zabrałem się za wymianę płynu ( było juz min. i strasznie śmierdział :decayed: ) Po przeczytaniu wątku zdecydowałem się na FEBI 6162 ( płukanka ) i docelowy G 004 000 M2. Wymiana przeszła bezproblemowo ( wymieniłem tylko na dole tych dwóch gumowych przewodów opaski zaciskowe bo tamte były oryginalne jakie chyba robią w serwisie takie jednorazowe )

Opublikowano

2 lata lub 60000km

Opublikowano

2 lata lub 60000km

Siema

Dev czy to jest to samo co polecasz tyle że inne opakowania ? Czy jest różnica 2 linki z allegro :

http://allegro.pl/olej-total-lhm-plus-citroen-bx-xantia-xm-promocja-i6649433251.html

http://allegro.pl/lhm-plus-total-opakowanie-1-l-i6654657626.html

Byłbym wdzięczny za pomoc

Pozdro

Opublikowano

Jeden ciort

Opublikowano (edytowane)

Siema Panowie, w sobotę zmienialem u siebie maglownice,bo stara ciekla na maxa,uklad przeplukalem kilka razy i docelowo zalalem zielonym febi, teraz w czym rzecz, uklad po rozgrzaniu wyrzuca mi plyn, ktory dodatkowo strasznie sie pieni, na zimnym wszystko jest ok, dodam tez ze pompa strasznie wyje przy skrecaniu w skrajne polozenia,przed wymiana magla tego nie bylo, a wycie bylo tylko przy malej ilosci plynu, teraz nawet na maxie wyje.

Co moglem zchrzanić przy tej robocie?

Edytowane przez MichałA4
Opublikowano

Witam. Mechanik wymienił mi dzisiaj płyn na Total LHM, pierwsze odczucia to wspomaganie chodzi ciężej. Czy jest szansa, że się z kilometrami poprawi?

Opublikowano
33 minuty temu, Kalmez napisał:

Witam. Mechanik wymienił mi dzisiaj płyn na Total LHM, pierwsze odczucia to wspomaganie chodzi ciężej. Czy jest szansa, że się z kilometrami poprawi?

Takie odczucie miewałem bardzo rzadko i tylko wtedy kiedy bardzo stary płyn wspomagania stracił swoją lepkość.

Woda absorbowana przez płyn hydrauliczny zwiększa gęstość mieszanki ale lepkość spada drastycznie.

Im starszy płyn w układzie to wspomaganie chodzi coraz lżej aż do czasu korozji.

Czyli możesz mieć takie odczucie, że wspomaganie chodzi jakby ciężej z pewnym oporem, którego nie było przed wymianą płynu.

Opublikowano

czyli to normalne? Dodam, że jak odkręciłem korek od płynu na uruchomionym aucie to widać było jeden pecherzyk z boku zbiorniczka.

Opublikowano

panowie mam zamiar zmienic ten plyn bo przypuszczam ze od nowosci nikt sie tego nie podjal, czytalem i sa zdania podzielone wiec krótka pilka ile plynu potrzebuje i jaki konkretnie mam zakupic ????

Opublikowano
Dnia 13.02.2017 o 22:08, gonzalez09 napisał:

panowie mam zamiar zmienic ten plyn bo przypuszczam ze od nowosci nikt sie tego nie podjal, czytalem i sa zdania podzielone wiec krótka pilka ile plynu potrzebuje i jaki konkretnie mam zakupic ????

Wymieniałem w sobotę. Kupiłem 2l G004000M2 (na wieczku miałem G002000M2). Ogólnie teraz zalałbym Total LHM Plus, ale tylko po tym, że go na forum polecają. W ASO masz G004000M2. Do wymiany wystarczył równy 1l. Decyzja należy do ciebie, po przeczytaniu forum nie spotkałem się z opinią, żeby ten G004000M2 w czymkolwiek zaszkodził. 

Opublikowano

Dev zerknij na film. Zbiorniczek do wymiany + płyn i będzie git?



wysłane z Commodore 64

Opublikowano (edytowane)

płyn jak dla mnie każdy  tyko nie Febi , Febi= woda (moja prywatna opinia). Płukanie najlepiej zrobić jak przód jest zdjęty, płukałem przy okazji wymiany rozrządu. Wywalić płyn ze zbiorniczka, zdjąć przewód powrotny i do butelki, wiaderka, zaślepić króciec w zbiorniczku. Zalewamy zbiorniczek po same jaja bierzemy wkrętarkę i tarcze gumową do szlifowania na papiery ścierne (oczywiście bez papieru ściernego) dostawiamy do koła pasowego pompy wolne obroty i ogień.  Jak ubędzie płynu jak ktoś ma dobrą koordynacje dolewa jedną ręką a kręci drugą.  Druga osoba powoli kreci kier.  prawo lewo a my pilnujemy płynu i patrzymy jaki płyn leci jak czysty po przejściu kierownicy od skrajnych położeń koniec zabawy  nic się nie zapowietrzy płyn od razu wymieniony Mobil ATF 220

Edytowane przez kijaszi
Opublikowano

Dziś również zabrałem się za wymianę płynu wspomagania - pół godzinki i po wymianie. Płyn ori 50zl/1litr w ASO skoda

Opublikowano (edytowane)

Po przeczytaniu tego wątku zdecydowałem się na wymianę płynu. U mnie czarny zbiorniczek z zieloną nakrętką (G002000).  Płyn zakupiony w ASO G00400 - (2 litry) na wszelki "W". Wymiana zajęła ok. godzinki z całym przygotowaniem a największy "problem" miałem z naciągnięciem sprężynek aby zsunąć gumowe węże z krućców zbiorniczka. Na początku ciężko mi było się do nich dostać. Zbiorniczek wyjąłem, wyczyściłem,  przepłukałem układ aż zaczął lecieć zielony płyn. Zmarnowałem na to ok 1,1 litra. Zmontowałem wszystko, pierwsze testy i w zasadzie różnicy w kręceniu nie widzę, może nawet ciut ciężej chodzi. Potestuję, zobaczę.... ważne, że płyn w układzie nowy ;)

Edytowane przez davids80
Opublikowano

Czyli jak mam zielony korek to zalac ori i nic sie nie powinno dziac ??? przeczytalem caly ten temat i juz nie wiem kogo posluchac,

Opublikowano

Panowie zmieniłem maglownicę (nr mojej 8E1422071R ) na inną w lepszym stanie również z A4 b7 o nr 8E1422072P jaki płyn powinienem zalać? Korek mam zielony dlatego wlałem zalecany (ten na zdjęciu) ale wydaje mi się, że powinien być gęściejszy, gdyż wspomaganie ciężej pracuje oraz ten który wypłynął z maglownicy był inny. Doradzi ktoś z jakim innym płynem spróbować?

 

FOTB37B.JPG

Opublikowano

Mam prosbe do wlascicieli B6 1.8T. Czy mozecie sprawdzic czy w wezyku, ktory idzie od zbiorcznika do chłodniczki wspomagania są w srodku jakieś tulejki lub inne metalowe elemety?

Dokładnie chodzi mi o cześć weżyka bedaca blizej chłodniczki. W moim B6 1.8T wężyk jest giętki i nie czuje żeby coś było w srodku. Kupiłem nowy weżyk ale od B7 i w nim są takie tulejki. Wyglada to jak restryktor, ktory zmniejsza przepływ.  

Mam u siebie maglownice ZF może to też ma znaczenie. 

Opublikowano
Dnia 11.03.2017 o 07:52, m-nokian napisał:

Panowie zmieniłem maglownicę (nr mojej 8E1422071R ) na inną w lepszym stanie również z A4 b7 o nr 8E1422072P jaki płyn powinienem zalać? Korek mam zielony dlatego wlałem zalecany (ten na zdjęciu) ale wydaje mi się, że powinien być gęściejszy, gdyż wspomaganie ciężej pracuje oraz ten który wypłynął z maglownicy był inny. Doradzi ktoś z jakim innym płynem spróbować?

 

FOTB37B.JPG

Płyn na załączonym obrazku to syntetyk, możesz spróbować minerała, ale nie robią go już w oryginale, pozostają zamienniki typu Febi

Opublikowano

Dwa miesiące temu wymieniłem gościowi płyn w B7,  zalałem ori z ASO. Cała wymiana zgodnie z procedurą,  wczoraj dzwoni że nie ma wspomagania. Przyjechał,  w płynie opilki,  wyjałem pompę,  złom.  Teraz czeka mnie demontaż całego magla i wszystkich przewodów.  Magiel do regeneracji,  układ trxeba plukać,  pompy trzeba szukać no i nowy zbiorniczek do tego. Powiem Wam uczciwie ze nie bardzo podoba mi się ten ori płyn.  Wolę zalać LHMem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...