roger18sx Opublikowano 9 Czerwca 2020 Opublikowano 9 Czerwca 2020 Ja u siebie pół roku temu profilaktycznie wymieniłem płyn na revenoil ssf. Szczerze nic to za wiele nie poprawiło. Jak kiera ciężko chodziła tak chodzi w stosunku do innych aut. A że ktos kiedyś wumienił kolumne na taką z servotronikiem to sobie pomyślałem jak by tak podać napięcie po zapłonie na elektrozawór w przekładni to powinna zacząć lekko pracować.
Langista Opublikowano 9 Czerwca 2020 Opublikowano 9 Czerwca 2020 18 minut temu, roger18sx napisał: Ja u siebie pół roku temu profilaktycznie wymieniłem płyn na revenoil ssf. Szczerze nic to za wiele nie poprawiło. Jak kiera ciężko chodziła tak chodzi w stosunku do innych aut. A że ktos kiedyś wumienił kolumne na taką z servotronikiem to sobie pomyślałem jak by tak podać napięcie po zapłonie na elektrozawór w przekładni to powinna zacząć lekko pracować. I dopiero po czasie o tym pomyślałeś? I nie, tak się nie robi, to nie jest takie proste jak podłączenie jednego kabelka, jest tutorial na forum jak to z głową zrobić aby działało jak należy.
wyzyk83 Opublikowano 11 Czerwca 2020 Opublikowano 11 Czerwca 2020 W dniu 29.05.2020 o 14:24, darayus napisał: Idąc za radą @Dev , zalałem przepłukałem w moim a4 b7 1.8t zielonym total lhm plus. Nic nie buczy, nic nie piszczy. Po wyjechaniu z garażu mam subiektywne odczucie, że odrobine ciężej chodzi kiera, ale jest zalane nieco ponad stan i pewnie po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów wszystko będzie ok. A nawet jeśli nie, to i tak cieszę się, że nie muszę naprawiać pompy ani magla, jak niektórzy po wymianie na OE płyn. Zużyłem 1.5 L Polecam, D. leje ori płyn G004000M2 do b5 b6 b7 b8 i jeszcze żaden magiel ani pompa nie padła. kiera pracuje o wiele lżej niż na lhm total
raqu43 Opublikowano 12 Czerwca 2020 Opublikowano 12 Czerwca 2020 Lać Pentosin CHF 11S (G002000) i to jest najlepsze. Przetestowane. Wspomaganie chodzi jakby wyjechal z fabryki.koniec.kropka.
darayus Opublikowano 17 Czerwca 2020 Opublikowano 17 Czerwca 2020 W dniu 11.06.2020 o 22:53, wyzyk83 napisał: leje ori płyn G004000M2 do b5 b6 b7 b8 i jeszcze żaden magiel ani pompa nie padła. kiera pracuje o wiele lżej niż na lhm total Kolego, spróbuję zrobić tak jak Ty, bo ten total sprawił, że kierą steruje się jak w zetorze. Układ tym przepłukałem, z kilkaset km zrobiłem i nie ma poprawy. Także kupiłem teraz G004000M2 i czekam na dostawę. 1
Dev Opublikowano 17 Czerwca 2020 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Załóż sobie magiel z servotronikiem bo tutaj zmiana na jakikolwiek olej niczego nie poprawi
M@rcin Opublikowano 30 Czerwca 2020 Opublikowano 30 Czerwca 2020 (edytowane) W dniu 11.06.2020 o 22:53, wyzyk83 napisał: leje ori płyn G004000M2 do b5 b6 b7 b8 i jeszcze żaden magiel ani pompa nie padła. kiera pracuje o wiele lżej niż na lhm total właśnie u siebie wymieniłem płyn z totala na ori (zalany ~~2tyg temu zrobione na nim ~~500km, dwie poprzednie wymiany również lany był total), dziś wskoczył ori i faktycznie - czuć na nim, że kiera lżej chodzi. Pzd Edytowane 30 Czerwca 2020 przez M@rcin 1
darayus Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 (edytowane) W dniu 30.06.2020 o 18:55, M@rcin napisał: właśnie u siebie wymieniłem płyn z totala na ori (zalany ~~2tyg temu zrobione na nim ~~500km, dwie poprzednie wymiany również lany był total), dziś wskoczył ori i faktycznie - czuć na nim, że kiera lżej chodzi. Pzd Ori jest lepszy. Ze 2 tyg jeździłem na total lhm plus i już nigdy więcej takich wynalazków. Były takie opory, że mi aż strzelało w łokciu (celowo przesadzam). Plus jednak tego taki, że układ przepłukany wzorowo tym zielonym rzygiem. Edytowane 4 Sierpnia 2020 przez darayus Litery
Julkos Opublikowano 3 Stycznia 2021 Opublikowano 3 Stycznia 2021 Zmienilem rok temu na zielonego febiego ale kierownica za ciezko chodzila wiec zmienilem na Fuchsa CHF 11s i chodzi troche lzej ale nadal jest ciężko. Bylem u goscia co geometrie kół ustawiał i mowi, że zdecydowanie za ciężko chodzi. Moze dlatego, że wymienialem samą strzykawką i tak kilka razy po jazdach az plyny sie skończą?
Dev Opublikowano 3 Stycznia 2021 Opublikowano 3 Stycznia 2021 3 minuty temu, Julkos napisał: Zmienilem rok temu na zielonego febiego ale kierownica za ciezko chodzila wiec zmienilem na Fuchsa CHF 11s i chodzi troche lzej ale nadal jest ciężko. Bylem u goscia co geometrie kół ustawiał i mowi, że zdecydowanie za ciężko chodzi. Moze dlatego, że wymienialem samą strzykawką i tak kilka razy po jazdach az plyny sie skończą? Wymien na magiel z servotronikiem
dlugiacm Opublikowano 4 Stycznia 2021 Opublikowano 4 Stycznia 2021 20 godzin temu, Julkos napisał: Zmienilem rok temu na zielonego febiego ale kierownica za ciezko chodzila wiec zmienilem na Fuchsa CHF 11s i chodzi troche lzej ale nadal jest ciężko. Bylem u goscia co geometrie kół ustawiał i mowi, że zdecydowanie za ciężko chodzi. Moze dlatego, że wymienialem samą strzykawką i tak kilka razy po jazdach az plyny sie skończą? pompa wspomagania doje&^*%, pasek juz moze prosi o wymianę ... obstawiałbym pompę
Arek8888 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Panowie, planuję przepłukać układ wspomagania i wymienić cały płyn. Czy mogę najpierw opróżnić cały układ i dopiero jak wszystko zleci zacząć płukanie? nie będzie później problemu z odpowietrzeniem? chodzi o to, że nie chciałbym, żeby w układzie zostało cokolwiek ze starego płynu.
Dev Opublikowano 25 Stycznia 2021 Opublikowano 25 Stycznia 2021 36 minut temu, Arek8888 napisał: Panowie, planuję przepłukać układ wspomagania i wymienić cały płyn. Czy mogę najpierw opróżnić cały układ i dopiero jak wszystko zleci zacząć płukanie? nie będzie później problemu z odpowietrzeniem? chodzi o to, że nie chciałbym, żeby w układzie zostało cokolwiek ze starego płynu. dobrze jakbys miał wysysarkę podnosisz przód i wysyszasz cały płyn a druga osoba kreci kierownicą od lewej do prawej potem zalewasz pod korek i odpalasz auto na 3 sekundy, jak zgasisz dolewasz na maxa, odpalasz na 3 sekundy i gasisz, uzupełniasz stan nastepnie krecisz kierownica od lewej do prawej kilkanascie razy, cały czas pilnujac stanu płynu gasisz motor i powtarzasz procedure, dobrze jakbys kupił 2 litry płynu
Arek8888 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Dzięki Dev za porady. Zamówiłem u dzika 2 litry, więc wystarczy. Niestety nie mam wysysarki :/ Czy będzie dobrze jeśli najpierw opróżnię cały układ poprzez zdjęcie węża powrotnego i kręcenie kierownicą na zgaszonym silniku, a następnie (jak już przestanie wypływać płyn z węża) zaleję zbiorniczek na full i będę cyklicznie odpalał na 3 sekundy i uzupełniał płyn w zbiorniczku aż do przelania litra płynu? Zastanawiam się po prostu, czy po takim całkowitym radykalnym opróżnieniu układu nie będę miał problemów z odpowietrzeniem.
Dev Opublikowano 25 Stycznia 2021 Opublikowano 25 Stycznia 2021 6 minut temu, Arek8888 napisał: czy po takim całkowitym radykalnym opróżnieniu układu nie będę miał problemów z odpowietrzeniem. sam sie odpowietrzy
Arek8888 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Teraz, Dev napisał: sam sie odpowietrzy a no właśnie, to dobra wiadomość. Ale jeszcze jedno pytanie - czy zbiorniczek musi być otwarty w trakcie odpowietrzania? wiem, że korek ma w sobie mały otworek, ale czy tym otworkiem układ się odpowietrza?
Dev Opublikowano 25 Stycznia 2021 Opublikowano 25 Stycznia 2021 8 minut temu, Arek8888 napisał: a no właśnie, to dobra wiadomość. Ale jeszcze jedno pytanie - czy zbiorniczek musi być otwarty w trakcie odpowietrzania? wiem, że korek ma w sobie mały otworek, ale czy tym otworkiem układ się odpowietrza? układ odpowietrza sie natychmiast 1
Arek8888 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Panowie, nie śmiejcie się ze mnie, ale mam pytanie, jak prawidłowo wyregulować poziom płynu wspomagania? Czy na zimnym silniku (np. po nocy) ma być w okolicach minimum, a po rozgrzaniu między min. a max? Wczoraj wymieniłem płyn, pojeździłem trochę, a dzisiaj rano po mroźnej nocy (przed odpaleniem silnika) sprawdziłem i jest poziom równo na maxa. Powinienem trochę odessać czy zostawić jak jest?
Arek8888 Opublikowano 14 Lutego 2021 Opublikowano 14 Lutego 2021 Panowie, jestem po płukaniu układu i wymianie płynu na Ravenol SSF. Już od razu po wymianie miałem wrażenie, że kierownica trochę ciężej chodzi, zaraz potem wspomaganie niemal całkowicie znikło. Nic nie wyje, nic nie piszczy, nic nie cieknie i się nie poci, ale kiera chodzi jak w Ursusie. Ten Ravenol wydawał mi się dziwnie gęsty, prawie tak gęsty jak olej silnikowy. Czy taki powinien być czy trafiłem na jakąś trefną partię? Porównywałem do Febiego 6161, który wiadomo że jest nieporównywalnie gorszy od Ravenola, ale Febi jest niemal wodnisty a Ravenol gęsty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się