szpak Opublikowano 11 Marca 2006 Opublikowano 11 Marca 2006 moze mi ktos powiedzieć co to jest za silnik? czy takie modele wogle wychodziły? bo kupiłem A4 własnie z takim motorkiem, wiem tylko ze ma 55 kW (75KM) na tylnej klapie i na pokrywie silnika ma symbol Di ale przy silniku widac turbinke więc jest TDi 55kW no ale w oznaczeniach jak mowie nie ma tego T jest samo Di Auto jest dobiero 2 tyg w kraju troche puknięte w prawy bok i czeka juz u mechanika na remoncik. Kupiłem je za 14.000 zł, rok 98, przebieg 108 tys km (prawdopodobnie nie kręcony bo nie widac wytartych foteli, przełączników), el szyby, lusterka, klimatronik, c. zamek, 2 poduszki nie wystrzeliły przy zderzeniu. Warto było? Te roczniki widziałem chodzą od 25 tyś z wzwyż A i jeszcze jedno. Planuje zmienic przednie lampy od nowszego rocznika (1999, 2000) juz są razem chyba z kierukowskazami. będzie to pasować? Na moje oko chyba nie powinno być problemu, wydają sie podbne rozmiarem
Hugo Opublikowano 11 Marca 2006 Opublikowano 11 Marca 2006 Silnik AFF 75KM.Lampy będa pasować , ale trzeba przyciąć rant w błotniku
szpak Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Opublikowano 11 Marca 2006 mój poprzedni golf III tez miał 55 kW to był koszmar, uciec ze skrzyzowania albo wyprzedzic to jeszcze gorzej, jak nie było odrazu 2500 obr/min to rozpędzał sie jak komarek załadowany workiem z kartoflami. Czy te A4 tez tak będzie miało ?
Hugo Opublikowano 11 Marca 2006 Opublikowano 11 Marca 2006 mój poprzedni golf III tez miał 55 kW to był koszmar, uciec ze skrzyzowania albo wyprzedzic to jeszcze gorzej, jak nie było odrazu 2500 obr/min to rozpędzał sie jak komarek załadowany workiem z kartoflami. Czy te A4 tez tak będzie miało ? Audi waży ze 200kg więcej i wynika z tego , że będzie porażka :roll:
szpak Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Opublikowano 11 Marca 2006 hehe prawie jak przez gg piszemy. no trudno juz kupione trzeba bedzie jakos sie bujać . to moze jeszcze jedno pytanko wiem ze nie w tym temacie ale gdzie jest w A4 antena radiowa sie przyglądam na miescie audiczkom i nie widze
Hugo Opublikowano 11 Marca 2006 Opublikowano 11 Marca 2006 hehe prawie jak przez gg piszemy. no trudno juz kupione trzeba bedzie jakos sie bujać . to moze jeszcze jedno pytanko wiem ze nie w tym temacie ale gdzie jest w A4 antena radiowa sie przyglądam na miescie audiczkom i nie widze Dwa pionowe paski w tylnej szybie
szpak Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Opublikowano 11 Marca 2006 to podziękował, wszystko jaksne. juz sie nie moge doczekac kiedy wyjdzie od mechanika, to nic ze bedzie mulowata ale moze oszczędna i tanio mnie wyniosła. POZDRO
dark79 Opublikowano 11 Marca 2006 Opublikowano 11 Marca 2006 gdzie jest w A4 antena radiowa sie przyglądam na miescie audiczkom i nie widze całe ogrzewanie tylnej szyby jest anteną, dwa górne paski to antena AM a reszta która grzeje to antena FM
gin Opublikowano 12 Marca 2006 Opublikowano 12 Marca 2006 tak tak AFF to tylko 75KM i jest strasznym "mułem" na serii oczywiscie na pocieszenie to jest to to samo co AHU tylko sie rożni softem na jeszcze wieksze pocieszenie to bez problemu mozna zrobic z tego AFN-a i nie tylko 8) jeden plus a moze i minus to to ze zapewne masz w nim krotka skrzynie i v-max to 190km/h i niestety taki oszczedny nie bedzie w trasie aczkolwiek po miescie sie przydaja krotkie przelożenia
krolu Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Czyli, proszę mnie poprawić, czy wystarczy "wgrać" program i wymienić same wtryski i auto będzie śmigać jak szalone?
boseron Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 moze nie jak szalone ale bedzie znacznie lepiej
f16mysliwiec Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Czyli, proszę mnie poprawić, czy wystarczy "wgrać" program i wymienić same wtryski i auto będzie śmigać jak szalone? koncówki wtrysków 216 750zl plus 200zl wymiana plus 1100zl program io jakies 120-130km bedzie;)
Kowi87 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Czyli, proszę mnie poprawić, czy wystarczy "wgrać" program i wymienić same wtryski i auto będzie śmigać jak szalone? koncówki wtrysków 216 750zl plus 200zl wymiana plus 1100zl program io jakies 120-130km bedzie;) do osiagniecia takiej mocy zdaje mi sie ale chyba wystarczą juz wtyski od AFN 110km plus programik a wtryski będą tańsze na pewno niz te 216
rookie Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 to już lepiej pobujać się pół roku, sprzedać i kupić 110KM bez babrania się z mechanikami sam tuning programu 1200 zł poza tym wyjdzie to taniej
krolu Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 to już lepiej pobujać się pół roku, sprzedać i kupić 110KM bez babrania się z mechanikami sam tuning programu 1200 zł poza tym wyjdzie to taniej Jesteś bez serca
rookie Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Wiesz, inaczej jak człowiek był w stanie sam to wszystko zrobić. A tak auta się starzeją i po pewnym czasie trzeba zmienić na 'lepszy model'. Poza tym jak sprzedajesz to chcesz żeby ta kasa za wymienione części eksploatacyjne się zwróciła. A takie zmiany przedrożą już wszystko. Ja chłopaki wymieniam coś cały czas, bo ma być idealnie, także nie brakuje mi na co kasy wydawać Ale wszystko jest dla ludzi i nie bronię nikomu tuningować AFF'a bo skurczybykowi by się przydało to zrobić
krolu Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 To jest moje pierwsze autko, mam je od niedawna, troche do bani wyszło z tym AFF, ale stan jest super, jak je zobaczyłem to "napaliłem się jak szczerbaty na suchary" pozatym podczas pierwszych jazd myślałem, że to jest poprostu 90 km, ale cóż, sprzedać napewno nie sprzedam (narazie, za jakieś 2 lata może)
rookie Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Ja cie rozumiem, bo moje też jest w super stanie mam 194 tys. przejechane. Silnik i w środku bardzo czysto. I też myślałem że mam 90KM bo obudowa silnika mówi TDI. Widziałem co prawda papierową nalepkę DI i moc 55kW w bagażniku, ale myślałem, że Belgowie zmieniali silnik, bo na silniku jak byk TDI i turbina obok. Ale teraz po chipie nie narzekam. Wymieniłem kompletny rozrząd, klocki z tyłu, łącznik stabilizatora i śmigam. Generalnie lepiej mieć auto w dobrym stanie niż szybszego ale niedomagającego Pozdrawiam
f16mysliwiec Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Ja cie rozumiem, bo moje też jest w super stanie mam 194 tys. przejechane. Silnik i w środku bardzo czysto. I też myślałem że mam 90KM bo obudowa silnika mówi TDI. Widziałem co prawda papierową nalepkę DI i moc 55kW w bagażniku, ale myślałem, że Belgowie zmieniali silnik, bo na silniku jak byk TDI i turbina obok. Ale teraz po chipie nie narzekam. Wymieniłem kompletny rozrząd, klocki z tyłu, łącznik stabilizatora i śmigam. Generalnie lepiej mieć auto w dobrym stanie niż szybszego ale niedomagającego Pozdrawiam A dlaczego ta w kombiaku z 97 110km zmieniles na 98 75km .?
rookie Opublikowano 29 Stycznia 2009 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Po pierwsze zdenerwowało mnie że w kombiaku 97 wymieniłem: -całe zawieszenie przednie -nagrzewnicę -cały rozrząd -kompletne sprzęgło A ta świnia jeszcze miała czelność nawalić z turbosprężarką [była do czyszczenia bo zacinały się kierownice] Po drugie, miałem bardzo niski i niepraktyczny zawias [czerwone springi i gleba] Po trzecie, gdybym trzymał to auto dłużej nie odzyskałbym włożonych funduszy. Wyczyściłem turbo i dałem się cieszyć innemu kierowcy. Przede wszystkim te wszystkie naprawy potwierdziły, że auto nie miało 206 tys. km przebiegu a 306 tys. km i w Niemczech cofnęli licznik [sam te auto sprowadzałem] pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się