Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Użytkownicy 2.0 TDI CR - proszę o opinie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie czy są na forum użytkownicy CR i przejechali już 150-200 tys? Prośba o opinie jak sprawują się te silniki. Czy są już bardziej dopracowane niż poprzedniej generacji? :hi:

Pozdrawiam

Opublikowano

no wlasnie sprzecyzuj czy pytasz o 2.0 czy o wszystkie CR

CR zaczely sie od 3.0 a potem 2.7 TDI w a4 i a6

i te silniki jezdza poza malymi problemmai z poczatku produkcji z wtryskiwaczami.

widac na mobile auta z przelotami ponad pol miliona i jakos nie wygladaja zeby mialy sie rozpasc.

Opublikowano

Bardziej interesują mnie 2.0 CR

Opublikowano

Bardziej interesują mnie 2.0 CR

w ciemno moge obstawiać że CR sie lepiej sprawuje

...a userów co zrobili już 150-200tys na tym motorze to wątpie żebyś znalazł

Opublikowano

Sądząc po mobile.de :> to tam takich nie brakuje, pytanie czy w Polsce ktoś jeździ i może sie wypowiedzieć na temat tych silników.

Opublikowano

Wkrotce zobaczymy tego wiecej bo sie leasingi koncza w raichu :naughty:

Swoja droga to nie wiem dlaczego nikt z pracujacych w ASO sie nie wypowiada? Bo ze nie zaglondaja tu ,to mi sie wierzyc nie chce :tongue4:

PS.W2007 nie bylo slowa na necie o walkach,paliwie w oleju silnikowym itp :gwizdanie:

Opublikowano

ja za wiele nie pomoge bo mam raptem 50 tys., ale z silnikiem nic się nie dzieje i oby tak dalej :gwizdanie: za to ostatnio mam problem z dociskiem sprzęgła :confused4:

Opublikowano

tzn. napisz cos wiecej

Opublikowano

tzn. napisz cos wiecej

nie chce robić OT, bo należałoby załozyc wątek o awariach/usterkach w B8 tak w ogóle.

jeśli chodzi o docisk sprzęgła to objawia mi się to takim jakby takim harataniem w momencie dotykania sprzęgła..., z innych rzeczy to akumulator miałem jakiś wadliwy bo po roku musiałem go wymienić, no i jeszcze jedna rzecz to taka, że skrzypią troche tarcze, czy też klocki w momencie hamowania... ale nie zawsze... z silnikiem u mnie nic sie nie dzieje.

Opublikowano
:mysli:

skrzypią troche tarcze, czy też klocki w momencie hamowania... ale nie zawsze... z silnikiem u mnie nic sie nie dzieje.

skrzypia czy piszcza? :mysli:

Opublikowano

piszczą masz racje :wink4: można to jakoś ogarnąć :?: co to może być :?:

Opublikowano

piszczą masz racje :wink4: można to jakoś ogarnąć :?: co to może być :?:

Może masz już zdarte klocki, piszesz że masz 50 tys może już pora zmienić?

Pozdrawiam

Opublikowano

Tobi_one

z innych rzeczy to akumulator miałem jakiś wadliwy bo po roku musiałem go wymienić

a nie załapałeś się na akcję serwisową wymiany Akku ? Bo była takowa przewidziana dla B8... :wink4:

Opublikowano

piszczą masz racje :wink4: można to jakoś ogarnąć :?: co to może być :?:

Może masz już zdarte klocki, piszesz że masz 50 tys może już pora zmienić?

Pozdrawiam

na przeglądzie mówił mechanik, że da rade na tych klockach jeszcze do następnego przeglądu...

Tobi_one

z innych rzeczy to akumulator miałem jakiś wadliwy bo po roku musiałem go wymienić

a nie załapałeś się na akcję serwisową wymiany Akku ? Bo była takowa przewidziana dla B8... :wink4:

aha dobrze wiedziec qtwa :/ nie no wymienili mi ten Aku, ale całej kasy nie zwrócili oczywiscie...

Opublikowano

na przeglądzie mówił mechanik, że da rade na tych klockach jeszcze do następnego przeglądu...

sprobuj w innym ASO, skoro masz gwarancje honorowana jest we wszystkich ASO VW i Audi. w przypadku problemow wezwij ich do wymiany klockow ze wzgledu na piszczenie nie na zuzycie. przy wyamianie ze wzgledu na zuzycie ponosisz koszty podobnie jak wymiany tarcz. Piszczace kloacki to jak najbardziej powod do wymiany.

w zakresie akumulatora, sprobuj zadzwonic do innego ASO, podaj VIN czy twoje auto podlega jakims akcjom naprawczym, spisz czego dotycza, pozniej uderz do ASO w ktorym wyminieales aku z pismem i wezwij ich do zwrotu kosztow nabycia.

jezeli nie mozna sie dogadac normalnie, nic na gebe.papier to podstawa.

Opublikowano

na przeglądzie mówił mechanik, że da rade na tych klockach jeszcze do następnego przeglądu...

sprobuj w innym ASO, skoro masz gwarancje honorowana jest we wszystkich ASO VW i Audi. w przypadku problemow wezwij ich do wymiany klockow ze wzgledu na piszczenie nie na zuzycie. przy wyamianie ze wzgledu na zuzycie ponosisz koszty podobnie jak wymiany tarcz. Piszczace kloacki to jak najbardziej powod do wymiany.

w zakresie akumulatora, sprobuj zadzwonic do innego ASO, podaj VIN czy twoje auto podlega jakims akcjom naprawczym, spisz czego dotycza, pozniej uderz do ASO w ktorym wyminieales aku z pismem i wezwij ich do zwrotu kosztow nabycia.

jezeli nie mozna sie dogadac normalnie, nic na gebe.papier to podstawa.

dzięki serdeczne :hi: masz racje trzeba działać :wink4:

Opublikowano

Witam, pracuje w ASO i powiem wam ze malo jest aut z CR zeby mialy wiecej jak 100tys. a problemy to praktycznie tylko zawalajacy sie DPF :wink4: W poprzedniej generacji PD siadaly pompki w 2.0TDI juz po 50tys. :> Pozdrawiam

Opublikowano

Witam, pracuje w ASO i powiem wam ze malo jest aut z CR zeby mialy wiecej jak 100tys. a problemy to praktycznie tylko zawalajacy sie DPF :wink4: W poprzedniej generacji PD siadaly pompki w 2.0TDI juz po 50tys. :> Pozdrawiam

Gdyby się trafił jakiś powyżej 100 tys daj znać i napisz jak się sprawują :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...