alvaro Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 bajk ciekawe jak ja je domyję później kox nie hamuj to się nie pobrudzą...
bajk Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2011 bajk ciekawe jak ja je domyję później kox nie hamuj to się nie pobrudzą... już ponad miesiąc nie ma audi
Chuck Norris Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgadzam się, srebrny będzie dobrze wyglądał, ale tylko jak będzie odpowiednio duży zacisk . już ponad miesiąc nie ma audi Znam ten ból ;(
mgtan Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 jak będzie normalnej wielkości zacisk, to srebrny będzie wyglądał poporstu jak nowy seryjny zacisk i tyle. Tutaj przy tym kolorze wielkość ma znaczenie
Flyer Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 bajk ciekawe jak ja je domyję później kox nie hamuj to się nie pobrudzą... już ponad miesiąc nie ma audi badz twardy... ja nie mialem od 30.05 do 07.09
bajk Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2011 już prawie zapomniałem, że mam czerwonkę.. zostały tylko wspomnienia ;(
mgtan Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 a co ci teraz blokują coś że tak to trwa? czy co?
bajk Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2011 Od dwóch tygodni nie odzywają się - ani do mnie, ani do szewczyka. Przez półtora tygodnia wydzwaniam - likwidator nie odzywa się, nie odpowiada, w czwartek niby poszła eskalacja do kierownika, w piątek standardowo nic nie wiadomo - niby likwidatora w pracy nie ma. Kierownik oczywiście nic nie poradził. Dzisiaj dzwoniłem już dwa razy i przed chwilą otrzymałem informację, że niby skierowano do rzeczoznawcy elementy zawieszenia. Teraz pewnie kolejne dwa tygodnie dzwonienia i może będzie jakaś decyzja od której się trzeba będzie odwoływać (30 dni). Ogólnie mają tak to skonkstruowane, że możesz pogadać tylko na infolinii za każdym razem z innym człowieczkiem. Nie ma kontaktu bezpośredniego z nikim - likwidatorem, rzeczoznawcą, kierownikami. Napisałem skargę - mają na odpowiedź 21 dni. Nigdy więcej MTU
Flyer Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 a mowilem... naprawic samemu, a potem bic sie o kase.
bajk Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2011 a mowilem... naprawic samemu, a potem bic sie o kase. Jak do końca tygodnia nie zaakceptują to już chyba nie będę dłużej czekał.. tanie ub.=problemy wiesz - nie było takie tanie - ponad 4k i najlepszych ich pakiet..[br]Dopisany: 24 Styczeń 2011, 14:42_________________________________________________ OCkA1iwiWn8 2:47 :naughty:
Buba Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 jakby mieli ABS to by nic się nie stało
bajk Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2011 Kolejne nowości z pola bitwy - oczywiście MTU nie wierzy dokumentacji dostarczonej przez Szewczyka i w tym tygodniu ma jechać ich rzeczoznawca oglądać zawieszenie Ciekawe ile to tym razem potrwa
bajk Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2011 Nie wiem - utrzymują wszystko w tajemnicy. Wyciągniecie od nich decyzji, czy odpowiedzi to po prostu dla mnie szok. Nie spodziewałem się, że w dzisiejszych czasach mogą działać jeszcze firmy w ten sposób i mieć klientów. Ogólnie według mnie grają na czas, żeby jak najdłużej nie wypłacać kasy.
Rdzewek_RdK Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 kumpel miał z tym MTU też problemy nie dość że 3 ostatnie auta jakie kupił były tam zarejestrowane, miał też stłuczkę, auto potrzebował więc wszystko naprawił z własnej kieszeni.. niestety to był błąd bo od pół roku nie może kasy odzyskać.. A najlepsze jak chyba kupił sobie passata, dzwoni do regionalnego biura żeby wyrejestrować a tam sklep mięsny Ale Twoja sytuacja tez jest bardzo nie fajna.. Powodzenia
bajk Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2011 Kłamią na tej infolinii jak siemasz - raz mówią, że nie mają bezpośredniego kontaktu z rzeczoznawcą, czy likwidatorem i nikt z konsultantów nie ma, innym razem dzwonię i w trakcie rozmowy konsultant niby dzwoni do nich. Jestem po kolejnej rozmowie - od poniedziałku jest decyzja w sprawie wysłania rzeczoznawcy - właśnie się dowiedziałem, że likwidator nie przekazał ciągle zlecenia do działu rzeczoznawców. Brak mi już sił powoli na to. Najgorszemu wrogowi bym nie polecił MTU
mgtan Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Przedzwoń do nich i dowiedz się kto jest ponad rzeczoznawcami i tymi konsultantami i uderz ale dwa szczeble wyżej.
bajk Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2011 Nie udzielają takiej informacji. Kontakt bezpośredni masz tylko z konsultantem na infolinii. Napisałem w zeszłym tygodniu skargę, ale co z tego jak oni skargę rozpatrują 21 dni..
Rekomendowane odpowiedzi