Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spociki w Kielcach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ale nigdzie nie znalazłem depo łączonych

http://moto.allegro.pl/item914235732_lampy_audi_a4_99_01_chrom_clear_soczewka_depo.html

ja to będe musiał chyba do Grzanka podskoczyć

bo coś ostatnio mam problem 2 razy na 10 uruchomień silnika tak jakbym nie miał turba i nie wiem co to może być. Raz elegancko ciągnie a niekiedy jak zapale to zero reakcji tak idzie jak maluch nie wiem czy ma coś wspólnego EGR. Albo N75 nawala a unas tacy mechanicy że aż płakać się chce :confused4:

  • Odpowiedzi 6.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

grippen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! właśnie dziś maiłem to samo brak turba... jak będziesz wiedział co to to daj znać... w ogóle "moja" to jakiś egzemplarz nie trafiony cały czas coś wychodzi do naprawy dobija mnie to:(

Opublikowano

Dudi D2S to nie jest homologacja tylko rodzaj żarówki ( żarnika)

lampa żeby miały homologacje na xenony musi mieć oznaczenie DC na kloszu ( światła mijania ) i jeśli masz xenon na długich to DR ( światła drogowe) albo DCR dla bixenonu najczęściej

bez tego jak trafisz na upierdliwca to dowód zabrany a i przeglądu nie przejdziesz..

Te zespolone depo do polifta nie mają właśnie tej homologacji DC ani DR dlatego ja brałem też depo tylko dzielone one mają DC

co do sprysków to muszą być bezwzględnie. ja będę miał ori w zderzaku RS4 natomiast jeśli chodzi o samopoziomowanie to tu jest temat złożony ponieważ

po pierwsze samopoziomowanie działa tylko w chwili włączenia świateł i reaguje na poziom załadowania samochodu czyli jego przechył na co nie ma żadnego wpływu czy on stoi prosto czy krzywo.. ważne jest jak jest obciążony

po drugie w czasie jazdy samopoziomowanie nie działa wcale bo nie zmienia sie rozmieszczenie sił ciężkości w aucie a juz na pewno nie reaguje czy jedziemy pod górkę czy z górki czy po dołach jak nie którzy mówią bo na polskich drogach to była by niezła dyskoteka z takich lamp i nie dało by rady wogóle jeździć

po trzecie policja nie ma jak sprawdzić czy jest zamontowane coś takiego

po czwarte i najważniejsze to przekopałem neta w tej sprawie i znalazłem że samopoziomowanie automatyczne jest wymagane tylko przy fabrycznie montowanych xenonach natomiast przy zakładanych jest warunek ze kierowca musi mieć możliwość zmiany wysokości świateł bez opuszczania samochodu wiec chodzi o regulacje elektryczna..

Także panowie tak sie sprawa przedstawia.. zadbać by lampki miały homologacje i były spryski to najważniejsze..

Opublikowano

Tadzik samopoziomowanie reaguje na załadunek auta i przechył tyłu względem przodu auta po to są 2 czujniki. Ale u nas wystarczy znaczek na lapie i spryski nic więcej nie jest wymagane. Jeśli ktoś che mam do opchnięcia komplecik nowych sprysków z zaślepkami

Opublikowano

jaki znaczek ? jak on wygląda

Opublikowano

No dokładnie Grzanek. samopoziomka działa tylko w chwili jak włączasz światła sprawdza załadowanie auta i koryguje światła a w czasie jazdy nic sie nie zmienia..

michał -oracz ... ja mam Depo czarne tylko dzielone osobno kierunki, z homologacją DC takie jek tu w tym linku podałes tylko to sa FK z tego co widze ale to jest tosamo bo FK robi lampy dla DEPO.. wkązdym razie takie dokładnie mam ale dla pewności zadzwon sobie do nich i zapytaj o homologacje DC na xeny ale na bank powinny mieć

Opublikowano

Dudi D2S to nie jest homologacja tylko rodzaj żarówki ( żarnika)

lampa żeby miały homologacje na xenony musi mieć oznaczenie DC na kloszu ( światła mijania ) i jeśli masz xenon na długich to DR ( światła drogowe) albo DCR dla bixenonu najczęściej

bez tego jak trafisz na upierdliwca to dowód zabrany a i przeglądu nie przejdziesz..

Te zespolone depo do polifta nie mają właśnie tej homologacji DC ani DR dlatego ja brałem też depo tylko dzielone one mają DC

co do sprysków to muszą być bezwzględnie. ja będę miał ori w zderzaku RS4 natomiast jeśli chodzi o samopoziomowanie to tu jest temat złożony ponieważ

po pierwsze samopoziomowanie działa tylko w chwili włączenia świateł i reaguje na poziom załadowania samochodu czyli jego przechył na co nie ma żadnego wpływu czy on stoi prosto czy krzywo.. ważne jest jak jest obciążony

po drugie w czasie jazdy samopoziomowanie nie działa wcale bo nie zmienia sie rozmieszczenie sił ciężkości w aucie a juz na pewno nie reaguje czy jedziemy pod górkę czy z górki czy po dołach jak nie którzy mówią bo na polskich drogach to była by niezła dyskoteka z takich lamp i nie dało by rady wogóle jeździć

po trzecie policja nie ma jak sprawdzić czy jest zamontowane coś takiego

po czwarte i najważniejsze to przekopałem neta w tej sprawie i znalazłem że samopoziomowanie automatyczne jest wymagane tylko przy fabrycznie montowanych xenonach natomiast przy zakładanych jest warunek ze kierowca musi mieć możliwość zmiany wysokości świateł bez opuszczania samochodu wiec chodzi o regulacje elektryczna..

Także panowie tak sie sprawa przedstawia.. zadbać by lampki miały homologacje i były spryski to najważniejsze..

U mnie podczas jazdy światła się regulują. Sprawdzić to można np w momencie hamowania kiedy auto pochyla se ku przodowi lampy podnoszą się i odwrotnie podczas przyspieszania. Zasada jest jednak taka, że przechył trwać musi kilka sekund. Xenon mam ori.

Policja też może sprawdzić samo-poziomowanie, jest łatwy sposób.

Zaświecić lampy i sprawdzić czy się poziomują po odpaleniu :)

No ale to faktycznie może nie wszyscy policjanci na to wpadną ;)[br]Dopisany: 11 Luty 2010, 19:44_________________________________________________

grippen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! właśnie dziś maiłem to samo brak turba... jak będziesz wiedział co to to daj znać... w ogóle "moja" to jakiś egzemplarz nie trafiony cały czas coś wychodzi do naprawy dobija mnie to:(

Trzeba zmienić.

Mogę Ci sprzedać moje OOOO :)

Opublikowano

grippen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! właśnie dziś maiłem to samo brak turba... jak będziesz wiedział co to to daj znać... w ogóle "moja" to jakiś egzemplarz nie trafiony cały czas coś wychodzi do naprawy dobija mnie to:(

mechanikiem nie jestem i trudno mi było nawet kumpla wziąść aby jechał samochodem żebym logi zrobił na forum jest sporo szpeców i napewno wiedzą co i jak wczoraj logi robiłem i było ok tzn to turbo było nawet pompowało ok. mi się wydaje że chyba coś z N75 tylko u mnie jest taki problem że znam pare osób które mają passaty ale 110 KM więc się nie nada tego podmienić bo się nie nada i tego nie sprawdzę postaram się zrobić logi jak tylko ta awaria wystąpi

Opublikowano

adam kkk masz racje że zaraz po włączeniu widac czy jest samopoziomowanie światełek ale co ciekawe u mnei samopoziomki nei ma a jak właczam lampki to tez silniczki nimi porusza w górę i w dół...

co do policji to łatwo i ch oszukac bo jak widzisz że cie sciagaja na bok już to wystarczy opuscic światełka o jeden stopień na dół a jak je wyłączysz to spowrotem cofnąć regulacje zanim policjant dojdzie i zacznie cie sprawdzać... jak kaze właczyć światła same sie podniosa przy włączaniu i oto masz samopoziomowanie hehe :)

Opublikowano

grippen u mnie wyszła śmieszna spraw... u szwagra podłączyliśmy pod kompa i wyskoczył błąd z przepływomierzem... zajrzeliśmy pod maskę a tam obluzował się przewód łączący się z turbina i turbina łapała "lewe" powietrze stad brakowało mocy:) po założeniu przewodu i skręceniu objemki pięknie hula:P napisz co tam u Ciebie wyjdzie...

adam_kkk

Trzeba zmienić.

Mogę Ci sprzedać moje OOOO

hehe było trzeba nie naprawiać a kupiłbym :P:D
Opublikowano

a jednak to nie ten przewód... dzisiaj wymieniłem filtry myślałem ze może filtr paliwa jest zapchany i dostaje za mało ale jednak to tez nie...

Opublikowano

a jednak to nie ten przewód... dzisiaj wymieniłem filtry myślałem ze może filtr paliwa jest zapchany i dostaje za mało ale jednak to tez nie...

podmień N75 założe się że się w pewnych momentach przycina i nie steruje turbiną

Opublikowano

a jednak to nie ten przewód... dzisiaj wymieniłem filtry myślałem ze może filtr paliwa jest zapchany i dostaje za mało ale jednak to tez nie...

podmień N75 założe się że się w pewnych momentach przycina i nie steruje turbiną

A nie pokazało by wówczas błędu w silniku?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...