Musashi Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 jak jezdzisz krotkie dystanse, wloz sobie karton przed chlodnice, ja tak robie i nie slucham komentarzy, ze tak sie robilo w polonezach.w aucie robi sie szybciej cieplo i to znacznie. plus jak jeszcze komus jest zimno, to do sprawdzenia sa swieczki dogrzewajace plyn, u mnie wszystkie spalone w AVF-ie swieczki dogrzewajace???
niekrasz Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 odlaczylem egr troche na wolnych obrotach bardziej burczy, sztywniej chodzi wolniej sie rozgrzewa, ale... ruszanie spod swiatel, gaz w podloge i 0 (slownie: zero) dymu, a potrafil z egr czasem niezle zakopcic
macieek Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 odlaczylem egr troche na wolnych obrotach bardziej burczy, sztywniej chodzi wolniej sie rozgrzewa, ale... ruszanie spod swiatel, gaz w podloge i 0 (slownie: zero) dymu, a potrafil z egr czasem niezle zakopcic Ja tam widze jeszcze dym.. o ile mozna to nazwac dymem. A dokladniej to taka delikatna mgiełka tylko w nocy i tylko gdy ktos jedzie za mna z włączonymi światlami i tylko gdy konkretnie przycisne :-> W dzien nie da sie zauwazyc przynajmniej w lusterku wstecznym. A co do pracy na wolnych obrotach to niedostrzeglem roznicy
Musashi Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 A co do pracy na wolnych obrotach to niedostrzeglem roznicy po 1-2 min ciaglej pracy na biegu jalowym ECU, wylacza EGR, przechodzac na prace na czystym powietrzu.
macieek Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 Więc te opowiesci o twardszej pracy na jalowym mozna włazyc miedzy mity?
jezuwrc Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 niekrasz Wyłączyłeś programowo czy wyciągnąłeś wtyczkę?
ROBERT Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 po 1-2 min ciaglej pracy na biegu jalowym ECU, wylacza EGR, przechodzac na prace na czystym powietrzu. No właśnie ja mam takie pytanko " Kiedy silnik jest "dokarmiany" spalinami a kiedy nie ??? Wiem że podczas przyśpieszania EGR jest wyłączony i mamy w dolocie czyste powietrze , ale kiedy EGR się "włącza" tzn. silnik dostaje do kolektora ssącego spaliny przez EGR ( a kiedy nie )... prosiłbym Musashi o jak najdokładniejszą wypowiedź
marcin9680 Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Witam! szanowni koledzy pozwolicie , ze sie podepne pod temacik i rowniez zapytam z ciekawosci jak zaslepic i wylaczyc VAGiem wspomniany EGR? Co prawda ja juz jestem po wymianie owego zaworu EGR (200zl dalem za nowka ori w pudeleczku :> gosciu chyba nie wiedzial co sprzedaje bo napisal na aukcji ze to do VW transportera a po sprawdzeniu numerow okazalo sie , ze do mojej B6 rowniez) ale wciaz jestem zainteresowany jak go odlaczyc. Dziekuje
ROBERT Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Witam! szanowni koledzy pozwolicie , ze sie podepne pod temacik i rowniez zapytam z ciekawosci jak zaslepic i wylaczyc VAGiem wspomniany EGR? Co prawda ja juz jestem po wymianie owego zaworu EGR (200zl dalem za nowka ori w pudeleczku :> gosciu chyba nie wiedzial co sprzedaje bo napisal na aukcji ze to do VW transportera a po sprawdzeniu numerow okazalo sie , ze do mojej B6 rowniez) ale wciaz jestem zainteresowany jak go odlaczyc. Dziekuje to po uja kupowałeś jak chcesz go odłączyć :wallbash: Musha odpowiedz na wcześniejsze moje pytanie ... jak możesz
macieek Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Witam! szanowni koledzy pozwolicie , ze sie podepne pod temacik i rowniez zapytam z ciekawosci jak zaslepic i wylaczyc VAGiem wspomniany EGR? Co prawda ja juz jestem po wymianie owego zaworu EGR (200zl dalem za nowka ori w pudeleczku :> gosciu chyba nie wiedzial co sprzedaje bo napisal na aukcji ze to do VW transportera a po sprawdzeniu numerow okazalo sie , ze do mojej B6 rowniez) ale wciaz jestem zainteresowany jak go odlaczyc. Dziekuje Wystarczy zaslepci węzyk ktory wchodzi do EGR np wkrecic sróbke i po bolu. W B6 tak jest z tego co sie orientuje. W B7 trzeba dodatkowo zmodyfikowac sterowanie silnika bo inaczej bedzie sie zapalała kontrolka engine compartment. Wszystkiego dowiedzialem się z tego forum wiec dlaczego Ty też nie możesz?
ROBERT Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 w B6 1.9 (116 PS też) EGR sterowany elektrycznie Chodzi mi o to kiedy silnik pracuje na otwartym EGR a kiedy na zamkniętym
marcin9680 Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Ok koledzy dziekuje serdecznie za podpowiedzi. Czemu kupilem i wymienilem? hmm bo trafila sie okazja , za 200zl jak wspomnialem to nawet jak by mial lezec na polce w garazu to tez sie oplaca a zdazylo sie , ze zaczol lac olejem az strach i to przed samym wyjazdem do Polski na swieta tak wiec kalkulujac ilosc wyzyganego oleju + mycie silnika wolalem wymienic a teraz chce go zaslepic. Dlaczego ja nie moge poszukac na forum i zrobic tak jak inni? bo tyle jest opini i sposobow , ze wolalem zapytac konkretnie i uzyskac konkretna odpowiedz , wkoncu forum po to jest zeby sobie pomagac , wymieniac sie opiniami i doswiadczeniami. Ok jeszcze raz dziekuje i pozdrawaim.
ROBERT Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Poczytaj >>> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=90995.0 odpowiedź #7
michcio1985 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 panowie dzisiaj zdjęłem przewód gumowy z gruchy od sterowania EGR.poprawa w dynamice auta jest zauważalna lepiej ciągnie z dolnych obrotów i ogólnie jakoś fajniej sie jeździ. problem jest w tym że wyskoczyła mi kontrolka silnika,wydaje mi sie że nie powinno mieć to miejsca bo z kablami nie było nic grzebane. do vaga narazie ne mam jak sie podłączyć. co wy na to?
mlodyabc Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Chciałem u siebie zamiast rury i wywalenia EGR wstawić blaszke jak wstawiają chłopaki w innym temacie jednak taką otrzymałem odp od mojego fachowca : że taka blaszka nic nie pomoże bo tam cieknie ze zintegrowanej z EGR klapy gaszącej, to ją trzeba by uszczelnić a jest to dość ciężkie w realizacji. Ze proponuje wywalenie EGR i wstawienie w jego miejsce rury. Koszt 250zł na gotowo Czy faktycznie lepiej wstawić rure?
miro_x Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 po zaślepieniu egr też wyskakiwał mi bląd i żółta kontrolka na blacie. Przy programie Witek mi to wyłączył. Jak zaślepicie EGR to spokojnie możecie zaślepić dziurki w grzybku. W większości przypadków tamtędy cieknie olej. Pytanie do tych co nie maja już egr i klapy gaszącej, co zrobiliście z wężykami od zaworku? Zaślepione czy wyrzucone całkiem?
macieek Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Ja nie mialem problemu zoltej kontrolki na blacie Moze masz nowszy soft silnika? Moj wozek jest 2 lata starszy...
michcio1985 Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 no właśnie dziwi mnie to,bo nie powinien nic pokazywać. może jakbym nie zatkał wężyka śrubką to byłoby ok??
macieek Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 może jakbym nie zatkał wężyka śrubką to byłoby ok?? Chyba Zatkal. Ja tak mam i zero bledow i kontrolek
miro_x Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Zatkane było śrubą i tyle. Nie wiem czy nie trzeba było coś jeszcze przepinać ale teraz i tak już wyłączony softem jest więc się zastanawiam co z tymi wężykami zrobić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się