Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

komu jeszcze buczy przez 2-3 sek po przekręceniu kluczyka?? co to może być??
Mi. To pompa paliwa :decayed:

Tzn że już ma dosyć? Czy to standard i tak ma być?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

komu jeszcze buczy przez 2-3 sek po przekręceniu kluczyka?? co to może być??
Mi. To pompa paliwa :decayed:

Tzn że już ma dosyć? Czy to standard i tak ma być?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

taaa, tylko ze pompa jest z tylu a mi buczy tez z przodu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rezacze znowu się coś wysra..... a mianowicie w trakcie jazdy mruknął na zegarze akumulator. I nic przyjechałem może 5km wszystkie kontrolki na zegarach zgasły światła prócz postojowych też ale silnik palił i przyjechałem 15km. Dalej na na luz i po minucie zaczęło szarpać silnikiem. Nie równa praca. Zgassiłem i chciałem znowu od razu odpalić i nic. Po 5 minutach auto,odpapilo zegary działały przez chwilę. Aku sprawny dawał 9v. To będzie end of alternatora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem taka sytuację i okazało się że szczotki w alternatorze się podwiesiły. Mechanik skasował za robocizne 140zł. Auto ford focus 2002r 1.8 pb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rezacze znowu się coś wysra..... a mianowicie w trakcie jazdy mruknął na zegarze akumulator. I nic przyjechałem może 5km wszystkie kontrolki na zegarach zgasły światła prócz postojowych też ale silnik palił i przyjechałem 15km. Dalej na na luz i po minucie zaczęło szarpać silnikiem. Nie równa praca. Zgassiłem i chciałem znowu od razu odpalić i nic. Po 5 minutach auto,odpapilo zegary działały przez chwilę. Aku sprawny dawał 9v. To będzie end of alternatora?

Ale 9V to zdecydowanie za malo! Powinno byc +/- 13V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki jak wyjąć zapalniczke żebym umiał sie do niej podłączyć??
ciężko wyjąć raczej bez zdjęcia tunelu nie uda się ale jak chcesz się podłączyć to wymontuj osłonkę pod ręcznym i szukaj instlacji łatwiej ją wypiąć niż całą wymontować :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki chłopaki...no to spece w audi zabłysli że niech ich szlag...wypruwać cały tunel dla głupiej zapalniczki:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki chłopaki...no to spece w audi zabłysli że niech ich szlag...wypruwać cały tunel dla głupiej zapalniczki:facepalm:

A jaka masz ?

mocowanieszuf.jpgnowazap.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto z Was ma zamontowany kompletny tunel USA ?

Bo mi lezy i sie kurzy w garazu od 3 lat, musze go w koncu wrzucic do auta.

Nie mam tylko kurde tego "czegos" co jest za kubkami pod prawej stronie (po lewej jest reczny)... moglby mi ktos trzasnac zdjecie co tam jest?

Jestem ciekaw, czy dostane ten element w ASO. :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio przegladałem dokumenty jakie dostałem do mojego auta.

lukam w ksiazke servisowa.

ma ktos foto jak powinna wygladac ori ksiazka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam gdzies tunel usa z b7 na gorze: sprawdze potem jak nie zapomne :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...