Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Pewnie jak jebnie pierwszymi śniegami to się zrobi młyn na zmiane kół. B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Pany i jak tam bedzie z tymi znizkami w ASO , jest ktos z Was kto ma duze upusty i pomoglby zakupic uszczelki drzwi do B6 ?


Dobra z innej beczki , ktory olej Millers-a zakupic , warto placic wiecej i brac ten drozszy ?

drozszy - http://www.opieoils.co.uk/p-79242-millers-oils-nanodrive-ee-longlife-5w-40-flowcontrol-full-synthetic-engine-oil.aspx

tanszy - http://www.opieoils.co.uk/p-79235-millers-oils-xf-longlife-5w-40-flowcontrol-full-synthetic-engine-oil.aspx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja muszę zmienić heble z przodu żeby zamienic na zimowki:bag:

Tapnięte z SGS5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A duza jest roznica w hamowaniu pomiedzy 312 a 320? Bo tak się zastanawiam nad wymianą bo mam za grosze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W c**j ponoć :kox: Na wiosnę przeszkocze na 345mm to zobacze jaka jest różnica :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe no wtedy to juz kosmos napewno ale 312 a 320 obawiam sie ze przerost formy nad trescią ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...