Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

jedna lampa będzie git, ale druga jest tak mega nierówna, że nie jestem zadowolony :/ Mateusz, a bo Tobie będą zbędne, nie? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

pajda ile cenisz swoja ?

Hmm sam nie wiem ile?

Obecnie stoi na remoncie silnika i będzie dużo nowych rzeczy takich jak sprzeglo + dwumas + turbo + gora silnika + tloli wiec za 20 na pewno nie oddam.

20 to Ty wciepniesz teraz :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pajda ile cenisz swoja ?

Hmm sam nie wiem ile?

Obecnie stoi na remoncie silnika i będzie dużo nowych rzeczy takich jak sprzeglo + dwumas + turbo + gora silnika + tloli wiec za 20 na pewno nie oddam.

Ja widzę ze te avf to chyba mają już taki remont zaplanowany na desce kreslarskiej. U mnie było to samo. a słyszałem opinie ze avf w audi jest trwalszy niż w vw...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety w pd`kach napęd pompek idzie z głowicy więc kończą się dużo szybciej niż w poczciwych 1.9 na pompie :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I w tym momencie kończy się historia i pancernych i bezawaryjnych 1.9... równie dobrze można jeździć 2.5 chociaż fajniej brzmi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawda jest taka że każde w zasadzie 1.9 pd w którym pada głowica ma około 300-400 tyś przekręcone więc to i tak w miarę wynik. Chociaż to i tak nic przy vp które były w dobrej kondycji przy tych przebiegach :decayed: Więc kupujcie ALT :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby mieć zawsze świeży olej w silniku :D

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Panowie potrzebuje wyświetlacz do BNS 5.0 oraz lusterko 14 pin . Poratuje ktoś?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawda jest taka że każde w zasadzie 1.9 pd w którym pada głowica ma około 300-400 tyś przekręcone więc to i tak w miarę wynik. Chociaż to i tak nic przy vp które były w dobrej kondycji przy tych przebiegach :decayed: Więc kupujcie ALT :grin:

Gdyby nie problem z olejem w ALTach to całkiem fajnny silnik.

AVF i AWX jak zresztą wszystkie PD tak jak napisałeś, ich wadą jest napęd pompowtrysków, któy to ro***erdala głowice, wałki....

Ja widzę ze te avf to chyba mają już taki remont zaplanowany na desce kreslarskiej.

I u mnie to samo. Tylko że ja tak bardzie zapobiegawczo pod moc zrobiłem remont.Równie dobrze bez bym jeździł - przebieg w chwili remontu 300K km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, przymierzałem dzisiaj na zacisk tę felgę i weszła:

http://allegro.pl/audi-a4-8k0-felga-aluminiowa-16-cali-i4956228593.html

Czy jeżeli ta powyżej z ET46 weszła, to ta poniżej z ET42 wejdzie na pewno?

http://allegro.pl/oryginalne-alu-felgi-audi-16-et42-5x112-nowe-i5757526969.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby mieć zawsze świeży olej w silniku :D

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Panowie potrzebuje wyświetlacz do BNS 5.0 oraz lusterko 14 pin . Poratuje ktoś?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Mam lustro 14PIN ale str kierowcy - full opcja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ET46 upchałeś, to ET42 spokojnie upchasz. Oczywiście musisz brać pod uwagę też J felgi, żeby się pokrywało z pierwowzorem ET46 co mierzyłeś. Im niższe ET, tym bardziej odstawiona od piasty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby mieć zawsze świeży olej w silniku :D

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Panowie potrzebuje wyświetlacz do BNS 5.0 oraz lusterko 14 pin . Poratuje ktoś?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Mam lustro 14PIN ale str kierowcy - full opcja

Kierowcy mam. Pasażera potrzebuje. Sam mechanizm. Obudowa i wkład może być ale nie musi

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawda jest taka że każde w zasadzie 1.9 pd w którym pada głowica ma około 300-400 tyś przekręcone więc to i tak w miarę wynik. Chociaż to i tak nic przy vp które były w dobrej kondycji przy tych przebiegach :decayed: Więc kupujcie ALT :grin:

Gdyby nie problem z olejem w ALTach to całkiem fajnny silnik.

AVF i AWX jak zresztą wszystkie PD tak jak napisałeś, ich wadą jest napęd pompowtrysków, któy to ro***erdala głowice, wałki....

Ja widzę ze te avf to chyba mają już taki remont zaplanowany na desce kreslarskiej.

I u mnie to samo. Tylko że ja tak bardzie zapobiegawczo pod moc zrobiłem remont.Równie dobrze bez bym jeździł - przebieg w chwili remontu 300K km.

u mnie jest remont przy przebiegu 446

ktoś kiedyś mi powiedział że avf wytrzymuja pod 500 tyś i trzeba tłoki robić i się chyba nie pomylił :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mój przy przebiegu 260 tys 2005r z tym ze auto jeździło w polizei w de a wiadomo auto służbowe najlepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


trzeba tłoki robić

tłoki czy pierścienie? wszystko zależy od stanu pompek, jak będą lały to wypalą to i owo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja auto kupiłem w 2010 z przebiegiem 218, może by dojechało do tych 500 ale myślę że program też miał na to wpływ , dodam tylko że turbo oraz sprzęgło wraz z dwumasem nie ruszane od momentu kupna



trzeba tłoki robić

tłoki czy pierścienie? wszystko zależy od stanu pompek, jak będą lały to wypalą to i owo

tłoki , wszystkie mają małe pęknięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...