bjoern 11 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 jedna lampa będzie git, ale druga jest tak mega nierówna, że nie jestem zadowolony :/ Mateusz, a bo Tobie będą zbędne, nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Pefka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjoern 11 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 nigdy więcej jakichś zje**nych podkładów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 1 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 pajda ile cenisz swoja ?Hmm sam nie wiem ile?Obecnie stoi na remoncie silnika i będzie dużo nowych rzeczy takich jak sprzeglo + dwumas + turbo + gora silnika + tloli wiec za 20 na pewno nie oddam. 20 to Ty wciepniesz teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 pajda ile cenisz swoja ?Hmm sam nie wiem ile?Obecnie stoi na remoncie silnika i będzie dużo nowych rzeczy takich jak sprzeglo + dwumas + turbo + gora silnika + tloli wiec za 20 na pewno nie oddam. Ja widzę ze te avf to chyba mają już taki remont zaplanowany na desce kreslarskiej. U mnie było to samo. a słyszałem opinie ze avf w audi jest trwalszy niż w vw... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 No niestety w pd`kach napęd pompek idzie z głowicy więc kończą się dużo szybciej niż w poczciwych 1.9 na pompie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 I w tym momencie kończy się historia i pancernych i bezawaryjnych 1.9... równie dobrze można jeździć 2.5 chociaż fajniej brzmi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 prawda jest taka że każde w zasadzie 1.9 pd w którym pada głowica ma około 300-400 tyś przekręcone więc to i tak w miarę wynik. Chociaż to i tak nic przy vp które były w dobrej kondycji przy tych przebiegach Więc kupujcie ALT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi10612 1 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Żeby mieć zawsze świeży olej w silniku Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Panowie potrzebuje wyświetlacz do BNS 5.0 oraz lusterko 14 pin . Poratuje ktoś? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 prawda jest taka że każde w zasadzie 1.9 pd w którym pada głowica ma około 300-400 tyś przekręcone więc to i tak w miarę wynik. Chociaż to i tak nic przy vp które były w dobrej kondycji przy tych przebiegach Więc kupujcie ALT Gdyby nie problem z olejem w ALTach to całkiem fajnny silnik. AVF i AWX jak zresztą wszystkie PD tak jak napisałeś, ich wadą jest napęd pompowtrysków, któy to ro***erdala głowice, wałki.... Ja widzę ze te avf to chyba mają już taki remont zaplanowany na desce kreslarskiej. I u mnie to samo. Tylko że ja tak bardzie zapobiegawczo pod moc zrobiłem remont.Równie dobrze bez bym jeździł - przebieg w chwili remontu 300K km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vblpl 2 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Pany, przymierzałem dzisiaj na zacisk tę felgę i weszła: http://allegro.pl/audi-a4-8k0-felga-aluminiowa-16-cali-i4956228593.html Czy jeżeli ta powyżej z ET46 weszła, to ta poniżej z ET42 wejdzie na pewno? http://allegro.pl/oryginalne-alu-felgi-audi-16-et42-5x112-nowe-i5757526969.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 a co masz za heble z przodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Żeby mieć zawsze świeży olej w silniku Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Panowie potrzebuje wyświetlacz do BNS 5.0 oraz lusterko 14 pin . Poratuje ktoś? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Mam lustro 14PIN ale str kierowcy - full opcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Jeżeli ET46 upchałeś, to ET42 spokojnie upchasz. Oczywiście musisz brać pod uwagę też J felgi, żeby się pokrywało z pierwowzorem ET46 co mierzyłeś. Im niższe ET, tym bardziej odstawiona od piasty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vblpl 2 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 320 z A6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi10612 1 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Żeby mieć zawsze świeży olej w silniku Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Panowie potrzebuje wyświetlacz do BNS 5.0 oraz lusterko 14 pin . Poratuje ktoś? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Mam lustro 14PIN ale str kierowcy - full opcja Kierowcy mam. Pasażera potrzebuje. Sam mechanizm. Obudowa i wkład może być ale nie musi Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajda 18 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 prawda jest taka że każde w zasadzie 1.9 pd w którym pada głowica ma około 300-400 tyś przekręcone więc to i tak w miarę wynik. Chociaż to i tak nic przy vp które były w dobrej kondycji przy tych przebiegach Więc kupujcie ALT Gdyby nie problem z olejem w ALTach to całkiem fajnny silnik. AVF i AWX jak zresztą wszystkie PD tak jak napisałeś, ich wadą jest napęd pompowtrysków, któy to ro***erdala głowice, wałki.... Ja widzę ze te avf to chyba mają już taki remont zaplanowany na desce kreslarskiej. I u mnie to samo. Tylko że ja tak bardzie zapobiegawczo pod moc zrobiłem remont.Równie dobrze bez bym jeździł - przebieg w chwili remontu 300K km. u mnie jest remont przy przebiegu 446 ktoś kiedyś mi powiedział że avf wytrzymuja pod 500 tyś i trzeba tłoki robić i się chyba nie pomylił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 No to mój przy przebiegu 260 tys 2005r z tym ze auto jeździło w polizei w de a wiadomo auto służbowe najlepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 trzeba tłoki robić tłoki czy pierścienie? wszystko zależy od stanu pompek, jak będą lały to wypalą to i owo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajda 18 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 ja auto kupiłem w 2010 z przebiegiem 218, może by dojechało do tych 500 ale myślę że program też miał na to wpływ , dodam tylko że turbo oraz sprzęgło wraz z dwumasem nie ruszane od momentu kupna trzeba tłoki robić tłoki czy pierścienie? wszystko zależy od stanu pompek, jak będą lały to wypalą to i owo tłoki , wszystkie mają małe pęknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się