Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Pany juz chyba 4 raz poszlo mi sprzęgło zrywalne sprężarki klimatyzacji, 3 razy wymieniałem samo sprzęgło, a ostatnio cala sprężarke. Pytanie czy cos odpowiada za sterowanie tym i mogło by byc cos nie tak? Jest jakis sterownik? Czy ktoś mial podobny problem?

naciepane z tapatalka

a za pierwszym razem robiłeś płukanie i czyszczenie układu z wymianą osuszacza i dyszy?

Jeśli nie to tak może się dziać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie, a czy taki klucz bylby dobry? Duza moc odkrecania przy malym zapotrzebowaniu powietrza, mozliwe to, czy razem z Nm musi byc spory przeplyw ?

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4990738773

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a czy taki klucz bylby dobry? Duza moc odkrecania przy malym zapotrzebowaniu powietrza, mozliwe to, czy razem z Nm musi byc spory przeplyw ?

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4990738773

Według mnie to słaby klucz ale do zmiany kół się nada i takich małych podstawowych rzeczy.

naciepane z GT-I9195

http://allegro.pl/yt-0953-klucz-udarowy-pneumatyczny-1356-nm-yato-i5614493991.html

To już mi działa na serwisie 4 lata bez problemu i odkrecasz wszystko

naciepane z GT-I9195

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam u siebie 50l i wystarcza fakt ze nie robie nie wiadomo jakich rzeczy. mam też ten klucz co kolega wyżej podał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema ludzie, nie ma ktoś na handel zwykłych lamp przednich? Potrzebuję ich dla kloszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

secio84 - a kompresor pewnie tez masz jakis konkret pod to ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema ludzie, nie ma ktoś na handel zwykłych lamp przednich? Potrzebuję ich dla kloszy.

Kolego została mi jedna lampa - lewa, ori Valeo z 2002 roku. Zmieniłem je na bixy i tylko prawą pogoniłem, a lewa ciągle dostępna. Jak coś to dawaj na PW, dogadamy się :decayed: Jak nie to poleci ogłoszenie na dniach do odpowiednio działu :kox:

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pistolet cenowo okej, tylko czy jego parametry (te 360l i ilosc Nm) bedzie wystarczajace do tych zadan co napisalem? Kurde ta butla 100l to juz kosztuje i z 800-1000zl robi sie 1500zl, a czy w domowym uzytkowaniu faktycznie jakas 50l nie ogarnialaby sprawy wystarczajaco? Panowie pytam, bo nie orientuje sie w temacie jakie powinny byc parametry, a za jakis czas bardzo bym chcial, zeby jakis taki pakiecik zawital w garazu. :)

możesz kupić i 50l ,ale dwutłokowa i na pasek klinowy, poprostu częściej będzie się włączać,tyle że różnica w cenie do 100l to jakieś 200-300zł więc chyba nie warto małej brać mniejszej, ja sobie zrobiłem instalację w garażu a sprężarka stoi w rogu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Budzet myslalem tak cos w okolicach 800-1000zl. Butle myslalem 50l, ale z tego co widze to one maja "male przeplywy" zeby taki pistolet ~400l ogarnac. Chodzi mi o taki pakiet, zeby dawal rade np przy srubach piast, jakies "zapieczone" przy zawieszeniu, roznych drazkach, gorne mocowania amorkow itd - ile do takich misji musi miec Nm i jakiej srednicy najlepiej dac do tego przewod? :)

Przy srubie od przegubu czy gprnej zwrotnicy np w a4 to tylko palnik. Żaden klucz nie ruszy,prędzej urwie łeb :hi: Jak chcesz mam klucze ingersoll randt w fajnych cenach. Jak ma ten yato 1400nm to 800 w IR tak sam działa :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wścieklizna mnie już bierze, 1.9 tdi AVF kiepsko odpala ale bez żadnej reguły. Raz odpali kijowo, następny raz np po pracy odpali dobrze a mogę wsiąść za 20 min i znowu lipa. Pierwszy raz odpali np kiepsko, zgaszę go i od razu odpalam i już jest ok. Nie ma znaczenia czy ciepło czy zimno.

Ustawiałem go na wzniesieniach żeby wykluczyć zawór zwrotny pompy tandem, nic to nie daje.

Czasami jak stromo wyjeżdżam z garażu to czuję jakby brakowało mu mocy, tak jakby miał zaraz zgasnąć. Ale mocy przy normalnej jeździe nie brakuje.

Do tej pory wymienione:

- akumulator

- świece

- filtr paliwa

- zaworek ten który wchodzi do filtra paliwa

Nie wiem co dalej, macie jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wścieklizna mnie już bierze, 1.9 tdi AVF kiepsko odpala ale bez żadnej reguły. Raz odpali kijowo, następny raz np po pracy odpali dobrze a mogę wsiąść za 20 min i znowu lipa. Pierwszy raz odpali np kiepsko, zgaszę go i od razu odpalam i już jest ok. Nie ma znaczenia czy ciepło czy zimno.

Ustawiałem go na wzniesieniach żeby wykluczyć zawór zwrotny pompy tandem, nic to nie daje.

Czasami jak stromo wyjeżdżam z garażu to czuję jakby brakowało mu mocy, tak jakby miał zaraz zgasnąć. Ale mocy przy normalnej jeździe nie brakuje.

Do tej pory wymienione:

- akumulator

- świece

- filtr paliwa

- zaworek ten który wchodzi do filtra paliwa

Nie wiem co dalej, macie jakieś pomysły?

:hi:

Też mam czasami że nie odpala od strzała i może to głupie , ale spróbuj zapalić na włączonych światłach. Nie wiem co ma do tego włącznik świateł ale mi to zawsze pomaga ;)

Wystarczy że przekręcisz na pozycje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niby wzbudza akumulator. Ale skoro wymieniony....

Być może pompki zaczynają niedomagać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niby wzbudza akumulator. Ale skoro wymieniony....

Ja też wymieniłem na nówkę warta silver i jest to samo. Mi dzieje sie to baardzo sporadycznie ale na 100% pomaga włącznik świateł

Być może pompki zaczynają niedomagać

Sprawdzałeś korekty ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vacum nie ma bardzo luźnego króĆca, przewód jakiś gdzieś nie pęknięty/przetarty ? Zlogowac by pasowało pompki podczas odpalania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sii, b6

Brat chcial lampy xenonowe wrzucic do siebie

Nic a nic nie trzeba zmieniac ( chodzi o instalacje itp?)

Nic nie trzeba. Do tego kup silniki z Passata b6 ze zwykłych lamp pasuje p&p i regulacja tez będzie działać

naciepane z GT-I9195

ale jaka przciez nie poziomowanie. same silniki tego nie zalatwia
Jeśli nie chcesz montować samopoziomu to wyciągasz ori silniki z xenona wkładasz z Passata i wszystko działa mam tak zrobione

naciepane z GT-I9195

To samo tyczy sie lamp bixenonowych?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sii, b6

Brat chcial lampy xenonowe wrzucic do siebie

Nic a nic nie trzeba zmieniac ( chodzi o instalacje itp?)

Nic nie trzeba. Do tego kup silniki z Passata b6 ze zwykłych lamp pasuje p&p i regulacja tez będzie działać

naciepane z GT-I9195

ale jaka przciez nie poziomowanie. same silniki tego nie zalatwia
Jeśli nie chcesz montować samopoziomu to wyciągasz ori silniki z xenona wkładasz z Passata i wszystko działa mam tak zrobione

naciepane z GT-I9195

To samo tyczy sie lamp bixenonowych?

jest tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dzięki za reakcję. Ten myk z włącznikiem świateł juz też sprawdzałem i nie zmienia to nic w moim przypadku. Co do korekt to jakiś czas temu robiłem logi i nie było dużych wahań. Co do pompy vacum to zerknę ten króciec o którym mówisz Kojak bo tak nie sprawdzałem.

Muszę jeszcze podjechać gdzieś i sprawdzić ciśnienie pompy w baku i pompy vacum ewentualnie ciśnienie sprężania na cylindrach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie sprawa dość pilna potrzebuje czujnik ciśnienia doładowania o nr 038 906 051 C do avf,padł mi już całkiem, kupiłem na forum, ale dostałem z innym nr. Jeśli ktoś ma to proszę o pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany dzisiaj wieczorem zauwazyłem pewną rzecz jak czekałem w aucie na kogoś. Na wył zapłonie i zgaszonych światłach zacząłem bawić sie sterowaniem elekt. foteli. Kiedy naciskałem jakikolwiek przycisk sterowania fotela załączało sie w tym samym czasie podświetlenie przłącznika świateł, przełącznika drl/clh i przycisku awaryjnych. To normalne? Tak jest w serii? Dodam że kluczyk miałem w kieszeni , ale próbowałem z kluczykiem włożonym do stacyjki i taki sam efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...