Bieniek 4 Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Przypomnij sie jutro to poszukam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrogal 3 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Pany ma ktoś graty do założenia multifunkcji do A4 B6? Czyli moduł + wiązka + ten trapez? Poducha jest juz zakuopina kiera z B6 czy z B7? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Pany ma ktoś graty do założenia multifunkcji do A4 B6? Czyli moduł + wiązka + ten trapez? Poducha jest juz zakuopina kiera z B6 czy z B7? B6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turu 0 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Witam, mam pytanie czy wtryski z afn z końcówką BA są mocniejsze od awxa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal1988Lodz 2 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 chyba koledze chodzilo bardziej o AVF bo afn ma wtryski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 chyba koledze chodzilo bardziej o AVF bo afn ma wtryski jak już to afn ma vp Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariuszqw 0 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Witam, od czego pasuje do nas blenda pod podświetlenie tablicy rejestracyjnej żeby była z miejscem pod kamerke i jaka jest normalna cena za to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo 2 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 coś mi świta że od q5/q7 / a6 c6 ale nie jestem pewien w 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Musze się wyżalić. Dzisiaj oddałem auto do mechanika na wymianę amortyzatorów tylnych i tylnych tulei w zawieszeniu + wymiana przednich poduszek amortyzatorów. Po jakimś czasie telefon, że to będzie 18 roboczogodzin i 1250 zł będzie kosztować, bo trzeba całe zawieszenie z tyłu ściągnąć (gówno prawda) i wyprasować stare i wprasować nowe tuleje a ja nie mam tyle czasu więc kazałem wymienić amortyzatory z tyłu i poduszki amortyzatorów z przodu. Odbieram samochód i co słyszę? Przodu nie zrobiliśmy, bo nie mogliśmy odkręcić śrub... To do jasnej cholery trzeba było wyjąć to razem ze zwrotnica I co? Po wymianie z tyłu dalej głuche stuki, z przodu dalej trzepie jakby było pół zawieszenia urwane i trzymało się na trytkach a ja dzisiaj psychicznie to chyba wysiądę z nerwów, tak jestem zły, gdybym wiedział to bym w ogóle nie przyjeżdżał do tej Polski i zrobił to w DE i miał w d*pie głupie tłumaczenia mechaników. Nic tylko strata pieniędzy na paliwo i czasu, specjalnie wziąłem wolne od czwartku do wtorku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turu 0 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Tak chodziło mi o AVF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rederyk78 0 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 A gdzie dawałaś do roboty?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 (edytowane) A gdzie dawałaś do roboty?? Auto Rondo. Tak mi tył wali Edytowane 3 Listopada 2015 przez Fr0styyy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rederyk78 0 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Ja jeżdżę na Rzeźniczą i do Wielgowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Znam ten ból. Raz pojechałem na regenerację zacisków. Powiedzieli że się boją dalej próbować odkręcić bo zjadą śruby albo urwą. Przyjeżdżam a śruby zajechane a sam je przykrecałem i widziałem że były dobre. Ehhhh tragedia. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas231 0 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Siema, taka sytuacja dzisiaj, odpalam auto i wszystko ok jadę dodaje gazu a tu tak jak by turbiny nie było [emoji14] wskazowka temperatury płynu na samym dole. Zgasilem odpaliłem i wszystko ok, i wskazówka z temperatury od razu poszła do 80 st. Zaczyna się coś psuć heh tylko co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart_poznan 1 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 na początek VAG , prawdopodobnie pada Ci czujnik temp płynu G62 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 A gdzie dawałaś do roboty?? Auto Rondo. Tak mi tył wali u mnie jak z tyłu pukało ,padły łączniki stabilizatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka 1 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Musze się wyżalić. Dzisiaj oddałem auto do mechanika na wymianę amortyzatorów tylnych i tylnych tulei w zawieszeniu + wymiana przednich poduszek amortyzatorów. Po jakimś czasie telefon, że to będzie 18 roboczogodzin i 1250 zł będzie kosztować, bo trzeba całe zawieszenie z tyłu ściągnąć (gówno prawda) i wyprasować stare i wprasować nowe tuleje a ja nie mam tyle czasu więc kazałem wymienić amortyzatory z tyłu i poduszki amortyzatorów z przodu. Odbieram samochód i co słyszę? Przodu nie zrobiliśmy, bo nie mogliśmy odkręcić śrub... To do jasnej cholery trzeba było wyjąć to razem ze zwrotnica I co? Po wymianie z tyłu dalej głuche stuki, z przodu dalej trzepie jakby było pół zawieszenia urwane i trzymało się na trytkach a ja dzisiaj psychicznie to chyba wysiądę z nerwów, tak jestem zły, gdybym wiedział to bym w ogóle nie przyjeżdżał do tej Polski i zrobił to w DE i miał w d*pie głupie tłumaczenia mechaników. Nic tylko strata pieniędzy na paliwo i czasu, specjalnie wziąłem wolne od czwartku do wtorku Kup sobie panie dobre klucze i najlepiej samemu wszystko ogarnij. Wiem że nie każdy ma do tego zdolności , ale małymi krokami + z pomocą forum i wszystko da się zrobić. I przynajmniej masz pewność że wszystko zrobione na tip-top. Ja mam swojego furacza już prawie 5 lat i żadyn jeszcze "mechanior" go nie tykał. Nie mam garażu , wszystko robię koło domu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Musze się wyżalić. Dzisiaj oddałem auto do mechanika na wymianę amortyzatorów tylnych i tylnych tulei w zawieszeniu + wymiana przednich poduszek amortyzatorów. Po jakimś czasie telefon, że to będzie 18 roboczogodzin i 1250 zł będzie kosztować, bo trzeba całe zawieszenie z tyłu ściągnąć (gówno prawda) i wyprasować stare i wprasować nowe tuleje a ja nie mam tyle czasu więc kazałem wymienić amortyzatory z tyłu i poduszki amortyzatorów z przodu. Odbieram samochód i co słyszę? Przodu nie zrobiliśmy, bo nie mogliśmy odkręcić śrub... To do jasnej cholery trzeba było wyjąć to razem ze zwrotnica I co? Po wymianie z tyłu dalej głuche stuki, z przodu dalej trzepie jakby było pół zawieszenia urwane i trzymało się na trytkach a ja dzisiaj psychicznie to chyba wysiądę z nerwów, tak jestem zły, gdybym wiedział to bym w ogóle nie przyjeżdżał do tej Polski i zrobił to w DE i miał w d*pie głupie tłumaczenia mechaników. Nic tylko strata pieniędzy na paliwo i czasu, specjalnie wziąłem wolne od czwartku do wtorku Kup sobie panie dobre klucze i najlepiej samemu wszystko ogarnij. Wiem że nie każdy ma do tego zdolności , ale małymi krokami + z pomocą forum i wszystko da się zrobić. I przynajmniej masz pewność że wszystko zrobione na tip-top. Ja mam swojego furacza już prawie 5 lat i żadyn jeszcze "mechanior" go nie tykał. Nie mam garażu , wszystko robię koło domu tyłu sam nie ogarniesz. Prawda jest taka że najlepiej wyjąć sanki bo trzeba niektóre tuleje na prasie wciskac. Puka Ci gwint na pewno i to tyle w temacie. Z tyłu nie ma szans żeby pukała tuleja bo musiałaby być okrutnie wypracowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badboy 1 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Pany przy modzie wymiany na rnse-> gps wedruje gdzies za rnse czy na dach? Jak to wygląda? naciepane z tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się