Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Pany ma ktoś graty do założenia multifunkcji do A4 B6? Czyli moduł + wiązka + ten trapez?

Poducha jest juz zakuopina

kiera z B6 czy z B7?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany ma ktoś graty do założenia multifunkcji do A4 B6? Czyli moduł + wiązka + ten trapez?

Poducha jest juz zakuopina

kiera z B6 czy z B7?

B6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie czy wtryski z afn z końcówką BA są mocniejsze od awxa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba koledze chodzilo bardziej o AVF bo afn ma wtryski :)

jak już to afn ma vp :wink:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, od czego pasuje do nas blenda pod podświetlenie tablicy rejestracyjnej żeby była z miejscem pod kamerke i jaka jest normalna cena za to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś mi świta że od q5/q7 / a6 c6 ale nie jestem pewien w 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze się wyżalić.

Dzisiaj oddałem auto do mechanika na wymianę amortyzatorów tylnych i tylnych tulei w zawieszeniu + wymiana przednich poduszek amortyzatorów.

Po jakimś czasie telefon, że to będzie 18 roboczogodzin i 1250 zł będzie kosztować, bo trzeba całe zawieszenie z tyłu ściągnąć (gówno prawda) i wyprasować stare i wprasować nowe tuleje a ja nie mam tyle czasu więc kazałem wymienić amortyzatory z tyłu i poduszki amortyzatorów z przodu.

Odbieram samochód i co słyszę? Przodu nie zrobiliśmy, bo nie mogliśmy odkręcić śrub... To do jasnej cholery trzeba było wyjąć to razem ze zwrotnica :angry:

I co? Po wymianie z tyłu dalej głuche stuki, z przodu dalej trzepie jakby było pół zawieszenia urwane i trzymało się na trytkach a ja dzisiaj psychicznie to chyba wysiądę z nerwów, tak jestem zły, gdybym wiedział to bym w ogóle nie przyjeżdżał do tej Polski i zrobił to w DE i miał w d*pie głupie tłumaczenia mechaników.

Nic tylko strata pieniędzy na paliwo i czasu, specjalnie wziąłem wolne od czwartku do wtorku :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie dawałaś do roboty??

Auto Rondo.

Tak mi tył wali

Edytowane przez Fr0styyy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam ten ból. Raz pojechałem na regenerację zacisków. Powiedzieli że się boją dalej próbować odkręcić bo zjadą śruby albo urwą. Przyjeżdżam a śruby zajechane a sam je przykrecałem i widziałem że były dobre. Ehhhh tragedia.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, taka sytuacja dzisiaj, odpalam auto i wszystko ok jadę dodaje gazu a tu tak jak by turbiny nie było [emoji14] wskazowka temperatury płynu na samym dole. Zgasilem odpaliłem i wszystko ok, i wskazówka z temperatury od razu poszła do 80 st.

Zaczyna się coś psuć heh tylko co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie dawałaś do roboty??

Auto Rondo.

Tak mi tył wali

u mnie jak z tyłu pukało ,padły łączniki stabilizatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze się wyżalić.

Dzisiaj oddałem auto do mechanika na wymianę amortyzatorów tylnych i tylnych tulei w zawieszeniu + wymiana przednich poduszek amortyzatorów.

Po jakimś czasie telefon, że to będzie 18 roboczogodzin i 1250 zł będzie kosztować, bo trzeba całe zawieszenie z tyłu ściągnąć (gówno prawda) i wyprasować stare i wprasować nowe tuleje a ja nie mam tyle czasu więc kazałem wymienić amortyzatory z tyłu i poduszki amortyzatorów z przodu.

Odbieram samochód i co słyszę? Przodu nie zrobiliśmy, bo nie mogliśmy odkręcić śrub... To do jasnej cholery trzeba było wyjąć to razem ze zwrotnica :angry:

I co? Po wymianie z tyłu dalej głuche stuki, z przodu dalej trzepie jakby było pół zawieszenia urwane i trzymało się na trytkach a ja dzisiaj psychicznie to chyba wysiądę z nerwów, tak jestem zły, gdybym wiedział to bym w ogóle nie przyjeżdżał do tej Polski i zrobił to w DE i miał w d*pie głupie tłumaczenia mechaników.

Nic tylko strata pieniędzy na paliwo i czasu, specjalnie wziąłem wolne od czwartku do wtorku :facepalm:

Kup sobie panie dobre klucze i najlepiej samemu wszystko ogarnij. Wiem że nie każdy ma do tego zdolności , ale małymi krokami + z pomocą forum i wszystko da się zrobić. I przynajmniej masz pewność że wszystko zrobione na tip-top. Ja mam swojego furacza już prawie 5 lat i żadyn jeszcze "mechanior" go nie tykał. Nie mam garażu , wszystko robię koło domu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze się wyżalić.

Dzisiaj oddałem auto do mechanika na wymianę amortyzatorów tylnych i tylnych tulei w zawieszeniu + wymiana przednich poduszek amortyzatorów.

Po jakimś czasie telefon, że to będzie 18 roboczogodzin i 1250 zł będzie kosztować, bo trzeba całe zawieszenie z tyłu ściągnąć (gówno prawda) i wyprasować stare i wprasować nowe tuleje a ja nie mam tyle czasu więc kazałem wymienić amortyzatory z tyłu i poduszki amortyzatorów z przodu.

Odbieram samochód i co słyszę? Przodu nie zrobiliśmy, bo nie mogliśmy odkręcić śrub... To do jasnej cholery trzeba było wyjąć to razem ze zwrotnica :angry:

I co? Po wymianie z tyłu dalej głuche stuki, z przodu dalej trzepie jakby było pół zawieszenia urwane i trzymało się na trytkach a ja dzisiaj psychicznie to chyba wysiądę z nerwów, tak jestem zły, gdybym wiedział to bym w ogóle nie przyjeżdżał do tej Polski i zrobił to w DE i miał w d*pie głupie tłumaczenia mechaników.

Nic tylko strata pieniędzy na paliwo i czasu, specjalnie wziąłem wolne od czwartku do wtorku :facepalm:

Kup sobie panie dobre klucze i najlepiej samemu wszystko ogarnij. Wiem że nie każdy ma do tego zdolności , ale małymi krokami + z pomocą forum i wszystko da się zrobić. I przynajmniej masz pewność że wszystko zrobione na tip-top. Ja mam swojego furacza już prawie 5 lat i żadyn jeszcze "mechanior" go nie tykał. Nie mam garażu , wszystko robię koło domu ;)

tyłu sam nie ogarniesz. Prawda jest taka że najlepiej wyjąć sanki bo trzeba niektóre tuleje na prasie wciskac. Puka Ci gwint na pewno i to tyle w temacie. Z tyłu nie ma szans żeby pukała tuleja bo musiałaby być okrutnie wypracowana ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany przy modzie wymiany na rnse-> gps wedruje gdzies za rnse czy na dach? Jak to wygląda?

naciepane z tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...