Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

panowie mam pytanko

czy występowały w ori w zestawie z recarosami S4 boczki w jasnej alkantarze ?

wg mnie nie ale jak zwykle mogw sie mylic:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie nagrywali parę km lecieli Vectrą za mną:facepalm:

Dogonic Cie nie mogli, ze az tyle km musieli gonic? Hahahh

Wysłane z mojego GT-N8000 za pomocą Tapatalk

Dymu tyle pluł PUMY sprzęt i dlatego go złapać nie mogli:decayed:

Co tam u was? ja miałem nieplanowaną regeneracje wydechu:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Zdarzyła mi się taka sytuacja i chciałbym zobaczyć co o tym myślicie. Zostawiłem dziś samochodu na postojówkach i na awaryjnych na 5-10 minut, wracam, rozrusznik przekręcił tylko dwa razy i d*pa blada. Zapaliłem na kable dojechałem do domu z 7 km zgasiłem i odpaliłem 5 razy bez najmniejszego zająknięcia. Włączyłem awaryjne na 15 minut i znów pusto w aku. Mówie, wymieniałem ostatnio oprawkę prawego przedniego kierunka w lampie bo czasami nie migał i jeden styk był czarny więc naładowałem aku, wyciągnąłem lampę i oprawkę kierunku i włączyłem awaryjne. 15 minut i pusto w aku. Dodam, że absolutnie nigdy jak mam ten samochód z 8 miesięcy nawet zimą nigdy nie zabrakło prądu!

Pytanie, to jest śmierć aku, że kwadrans awaryjnych go rozładowuje czy coś nie teges... :doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Zdarzyła mi się taka sytuacja i chciałbym zobaczyć co o tym myślicie. Zostawiłem dziś samochodu na postojówkach i na awaryjnych na 5-10 minut, wracam, rozrusznik przekręcił tylko dwa razy i d*pa blada. Zapaliłem na kable dojechałem do domu z 7 km zgasiłem i odpaliłem 5 razy bez najmniejszego zająknięcia. Włączyłem awaryjne na 15 minut i znów pusto w aku. Mówie, wymieniałem ostatnio oprawkę prawego przedniego kierunka w lampie bo czasami nie migał i jeden styk był czarny więc naładowałem aku, wyciągnąłem lampę i oprawkę kierunku i włączyłem awaryjne. 15 minut i pusto w aku. Dodam, że absolutnie nigdy jak mam ten samochód z 8 miesięcy nawet zimą nigdy nie zabrakło prądu!

Pytanie, to jest śmierć aku, że kwadrans awaryjnych go rozładowuje czy coś nie teges... :doh:

A ja na myjke pojechałem, chłopaki myli z otwartymi drzwiami z 10 min i musieli mnie popchnąć aby zapalił...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

boczki do recaro zawsze skóra, w exclusive skóra pod kolor środków

no i jest odpowiedź :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Zdarzyła mi się taka sytuacja i chciałbym zobaczyć co o tym myślicie. Zostawiłem dziś samochodu na postojówkach i na awaryjnych na 5-10 minut, wracam, rozrusznik przekręcił tylko dwa razy i d*pa blada. Zapaliłem na kable dojechałem do domu z 7 km zgasiłem i odpaliłem 5 razy bez najmniejszego zająknięcia. Włączyłem awaryjne na 15 minut i znów pusto w aku. Mówie, wymieniałem ostatnio oprawkę prawego przedniego kierunka w lampie bo czasami nie migał i jeden styk był czarny więc naładowałem aku, wyciągnąłem lampę i oprawkę kierunku i włączyłem awaryjne. 15 minut i pusto w aku. Dodam, że absolutnie nigdy jak mam ten samochód z 8 miesięcy nawet zimą nigdy nie zabrakło prądu!

Pytanie, to jest śmierć aku, że kwadrans awaryjnych go rozładowuje czy coś nie teges... :doh:

Ile lat ma akumulator? Alternator ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile lat ma akumulator? Alternator ok?

Nie wiem. Ale kontrolka aku nie świeci, przez ten kawałek ładnie podładował, zanim włączyłem awaryjne uruchamiałem auto z 2-3 razy i bez żądnego zająknięcia! Alternator idzie zobaczyć na vagu ile ładuje? Jak grupa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile lat ma akumulator? Alternator ok?

Nie wiem. Ale kontrolka aku nie świeci, przez ten kawałek ładnie podładował, zanim włączyłem awaryjne uruchamiałem auto z 2-3 razy i bez żądnego zająknięcia! Alternator idzie zobaczyć na vagu ile ładuje? Jak grupa?

A ile się podładował przez 7 km jazdy?

Chyba w zegarach któryś z kanałów. Nie pamiętam.

Pewniejszą metodą będzie sprawdzenie najprostszym nawet woltomierzem. Napięcia na str 5 manuala: http://ctek.com/Archive/ProductManualPdf/MXS%205.0%20Test%20and%20Charge_EN.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile lat ma akumulator? Alternator ok?

Nie wiem. Ale kontrolka aku nie świeci, przez ten kawałek ładnie podładował, zanim włączyłem awaryjne uruchamiałem auto z 2-3 razy i bez żądnego zająknięcia! Alternator idzie zobaczyć na vagu ile ładuje? Jak grupa?

mi jak padł aku kontrolka teżsię nie zapaliła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzien dobry wszystkim:hi: i odrazu wazne pytanie a mianowicie Pany potrzebuje wiedziec napewno na 1000% czy jezeli w Moim AWX-ie zaloze inny komplet pompowtryskow z oznaczeniem BQ zamiast ori BA to czy odpale auto i moge tak jezdzic bez jakich kolwiek problemow do momentu az zawitam na korekte softu w firmie tunningowej ?????

Wspomne tylko , ze na chwile obecna autko jest wystrojone na 167 kucy na ori BA pompkach lecz owe pomki nadaja sie juz do wymiany i teraz podczas regeneracji glowicy zastanawiam sie czy odrazu za jednym zamachem nie podmienic tych pompek :eusathink:

Prosze pomozcie bo wiele juz sugestii i opini slyszalem , czytalem i dalej glupi jestem w tym temacie a nie chcial bym podmienic i zeby sie okazalo , ze wielka lipa :facepalm: i znow dodatkowe koszta aby podmienic pompki na "stare"

Pozdrawiam.

Trochę loteria nikt nie da ci pewnej odpowiedzi. Może odpalić a może nie odpalić. Różne przypadki były:wink:

Ok dzieki kolego P-U-M-A tak wiec pozostane narazie przy starych pompkach a drugi , sprawny komplecik musi czekac az zawitam do Polandowa. Gdyby nie to ze sama glowice wioze do remontu az 140 km w jedna strone bo nie mam jak auta zaciagnac do goscia warsztatu to moze bym sie bawil w podmiane pompek i sprawdzenie czy odpali a tak to same koszta podrozy tam i zpowrotem puszcza mnie z torbami a i tak same czesci do glowicy kozztowaly mnie 1450zl :facepalm: a jeszcze gosciowi za robocizne trzeba zaplacic. Trudno jak nie urok to sraczka albo przemarsz wojsk.

Ewentualnie jak nie odpali to szukaj kogoś co ustawi Bipy to będzie śmiga:wink:

---------- Post dopisany at 19:54 ---------- Poprzedni post napisany at 19:53 ----------

panowie mam pytanko

czy występowały w ori w zestawie z recarosami S4 boczki w jasnej alkantarze ?

wg mnie nie ale jak zwykle mogw sie mylic:decayed:

Wojtek wysłałeś silniczek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego P-U-M-A :polew: w UK? chyba odwiedzilem z 6-7 warsztatow + 3 specjalistyczne firmy zajmujace sie regeneracja i naprawa wtryskow samochodowych i zadna z tych firm i warsztatow nie chciala sie podjac ponownego zamontowania pompowtryskow w glowicy po jej regeneracji. Zrobie to w Polsce w Grudniu mam tylko nadzieje ze te stare pompki jeszcze troche przejezdza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema elyta :hi:

Kurcze ostatnio cos czasu nie miałem żeby na forum wejść ale zaraz nadrobie :D juz sie umówiłem z moim mechaniorem i w majówke będziemy montować wszystko :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...