Flyer Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Panowie, po wymianie zawiasu z serii na gwint - warto ustawiac ponownie zbieznosc / geometrie ?
kaju Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Panowie, po wymianie zawiasu z serii na gwint - warto ustawiac ponownie zbieznosc / geometrie ? Nie wiem Michał, czy Ci to pomoże, ale ja po zmianie w B5 1BE na gwint i zjechaniu w dół nie ustawiałem - było wszystko cacy, opony zbierało wszędzie równomiernie.
H4mm3R Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Panowie, po wymianie zawiasu z serii na gwint - warto ustawiac ponownie zbieznosc / geometrie ? Warto.
Wandej Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Panowie, po wymianie zawiasu z serii na gwint - warto ustawiac ponownie zbieznosc / geometrie ? Warto. A co się ma zbieżność do zawiasu?:whistling:Geometrię tak bo kąty się troche pewnie zmienią
kaju Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Mi opony skroiło w sezon Mi wszędzie równo brało - ale to jak podkreśliłem - w B5.
Wandej Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Mi opony skroiło w sezon No to jak się zmienia na zimę to też powinno się robić zbieżność?? Śmigam 4 lata w lato na 19` a w zimę na 15` i nigdy nie miałem tego problemu:wink: ---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 22:09 ---------- Mi opony skroiło w sezon Mi wszędzie równo brało - ale to jak podkreśliłem - w B5. Kaju w B5 tylko z przodu było można grzebać(FWD)
jozek726 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 a co szkodzi podjechać i sprawdzić, mnie to kosztowało 20zł
H4mm3R Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Mi opony skroiło w sezon No to jak się zmienia na zimę to też powinno się robić zbieżność?? Śmigam 4 lata w lato na 19` a w zimę na 15` i nigdy nie miałem tego problemu:wink: A podnosiłeś auto zimą, bo wtedy zmieniają się kąty. Kwestia też kto ile jeździ i jak jeździ, ja na letnich średnio w jedno lato robię 35kkm to wtedy widać jak guma ubywa...
Wandej Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Mi opony skroiło w sezon No to jak się zmienia na zimę to też powinno się robić zbieżność?? Śmigam 4 lata w lato na 19` a w zimę na 15` i nigdy nie miałem tego problemu:wink: A podnosiłeś auto zimą, bo wtedy zmieniają się kąty. Kwestia też kto ile jeździ i jak jeździ, ja na letnich średnio w jedne lato robię 35kkm to wtedy widać jak guma ubywa... Nie bo nie mam gwintu:decayed: Troche o czym innym myśleliśmy:doh:
kaju Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Mi opony skroiło w sezon No to jak się zmienia na zimę to też powinno się robić zbieżność?? Śmigam 4 lata w lato na 19` a w zimę na 15` i nigdy nie miałem tego problemu:wink: ---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 22:09 ---------- Mi opony skroiło w sezon Mi wszędzie równo brało - ale to jak podkreśliłem - w B5. Kaju w B5 tylko z przodu było można grzebać(FWD) No widzisz, z B6 ledwo się zacząłem oswajać i już w sarne przykurwiłem, także na razie ją muszę do używalności doprowadzać (a że jestem w UK - nie ma kiedy), a potem dopiero myśleć. Decyzja zapadła - B6 zostaje na dłużej, plany już są, podobne jak z B5 - totaaaalny OEM+, tutaj plusem będzie spawanie dokładek i zderzaków w jedną całość, na to lakier, no i listwy dolne też w kolor - totalnie nic więcej. Dobrze, że nie ucierpiała tak mocno, nie ma tragedii, teraz po paru dniach sam jestem w szoku, że ładując w sarnę około 80-90kg przy 120km/h mam tak małe szkody - albo jej zayebałem pod odpowiednim kątem i miałem duuużo szczęścia, albo nie wiem co... Ale jak sobie przypomne, jak się odbiła - leciała jak w matrixie ---------- Post dopisany at 20:15 ---------- Poprzedni post napisany at 20:14 ---------- Mi opony skroiło w sezon No to jak się zmienia na zimę to też powinno się robić zbieżność?? Śmigam 4 lata w lato na 19` a w zimę na 15` i nigdy nie miałem tego problemu:wink: A podnosiłeś auto zimą, bo wtedy zmieniają się kąty. Kwestia też kto ile jeździ i jak jeździ, ja na letnich średnio w jedno lato robię 35kkm to wtedy widać jak guma ubywa... Ja w 3 lata 190kkm, no to trochę mniej od Ciebie, ale też mogłem zauważyć wszelkie zmiany
daniels Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 to grubo,dobrze że tobie się nic nie stało
Wandej Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Mi opony skroiło w sezon No to jak się zmienia na zimę to też powinno się robić zbieżność?? Śmigam 4 lata w lato na 19` a w zimę na 15` i nigdy nie miałem tego problemu:wink: ---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 22:09 ---------- Mi opony skroiło w sezon Mi wszędzie równo brało - ale to jak podkreśliłem - w B5. Kaju w B5 tylko z przodu było można grzebać(FWD) No widzisz, z B6 ledwo się zacząłem oswajać i już w sarne przykurwiłem, także na razie ją muszę do używalności doprowadzać (a że jestem w UK - nie ma kiedy), a potem dopiero myśleć. Decyzja zapadła - B6 zostaje na dłużej, plany już są, podobne jak z B5 - totaaaalny OEM+, tutaj plusem będzie spawanie dokładek i zderzaków w jedną całość, na to lakier, no i listwy dolne też w kolor - totalnie nic więcej. Dobrze, że nie ucierpiała tak mocno, nie ma tragedii, teraz po paru dniach sam jestem w szoku, że ładując w sarnę około 80-90kg przy 120km/h mam tak małe szkody - albo jej zayebałem pod odpowiednim kątem i miałem duuużo szczęścia, albo nie wiem co... Ale jak sobie przypomne, jak się odbiła - leciała jak w matrixie ---------- Post dopisany at 20:15 ---------- Poprzedni post napisany at 20:14 ---------- Mi opony skroiło w sezon No to jak się zmienia na zimę to też powinno się robić zbieżność?? Śmigam 4 lata w lato na 19` a w zimę na 15` i nigdy nie miałem tego problemu:wink: A podnosiłeś auto zimą, bo wtedy zmieniają się kąty. Kwestia też kto ile jeździ i jak jeździ, ja na letnich średnio w jedno lato robię 35kkm to wtedy widać jak guma ubywa... Ja w 3 lata 190kkm, no to trochę mniej od Ciebie, ale też mogłem zauważyć wszelkie zmiany Ty to jesteś wylewny chłopak Kaju chyba:decayed: Ja tylko napisałem że b5 miała belkę z tyłu a Ty kawałek historii z zycia:decayed:
kaju Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 to grubo,dobrze że tobie się nic nie stało Zaraz podrzucę fory, cwiara mi cyknął jak to wyglada za dnia, ja tylko widziałem jak było szaro, dojechałem do niego było jasno, ale już nie chciałem tego widzieć nawet ---------- Post dopisany at 20:19 ---------- Poprzedni post napisany at 20:18 ---------- Taka sytuacja: 7
norka Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Panowie, po wymianie zawiasu z serii na gwint - warto ustawiac ponownie zbieznosc / geometrie ? Warto. A co się ma zbieżność do zawiasu?:whistling:Geometrię tak bo kąty się troche pewnie zmienią jak ustawisz gwinta na tej samej wysokosci co seria to nie bo nic nie powinno sie zmienic zobacz pod jakim katem sa drazki kierownicze, czym bardziej obnizysz auto, drazki beda robic sie ''krótsze'' i kola beda sie bardziej rozjezdzac jak obnizysz o 50mm od serii to golym okiem bedzie widac jak kola beda sie rozjezdzac
kaju Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 jak ustawisz gwinta na tej samej wysokosci co seria W tym przypadku nie rozumiem w ogóle sensu zakładania gwinta.
Flyer Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Panowie, po wymianie zawiasu z serii na gwint - warto ustawiac ponownie zbieznosc / geometrie ? Warto. Pytam, bo ostatnio po zmianie na gwint ruszylem w trase i co jakis czas pojawialo mi sie bicie na kierownicy... kola proste, opony OK, tylko poduszka silnika stuka i zastanawiam sie, czy bicie nie mialo czegos wspolnego z geometria wlasnie
kaju Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 kaju nie widać fot Wiem, bo idJota z poczty linki wrzuciłem. Już podrzucam z ISa. ---------- Post dopisany at 20:29 ---------- Poprzedni post napisany at 20:28 ---------- Sarna vs B6 przy 120: 1:0. Twardy ten wóz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się