Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie, po wymianie zawiasu z serii na gwint - warto ustawiac ponownie zbieznosc / geometrie ?

Nie wiem Michał, czy Ci to pomoże, ale ja po zmianie w B5 1BE na gwint i zjechaniu w dół nie ustawiałem - było wszystko cacy, opony zbierało wszędzie równomiernie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, po wymianie zawiasu z serii na gwint - warto ustawiac ponownie zbieznosc / geometrie ?

Warto.

A co się ma zbieżność do zawiasu?:whistling:Geometrię tak bo kąty się troche pewnie zmienią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi opony skroiło w sezon :whistling:

No to jak się zmienia na zimę to też powinno się robić zbieżność?? Śmigam 4 lata w lato na 19` a w zimę na 15` :bag: i nigdy nie miałem tego problemu:wink:

---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 22:09 ----------

Mi opony skroiło w sezon :whistling:

Mi wszędzie równo brało - ale to jak podkreśliłem - w B5.

Kaju w B5 tylko z przodu było można grzebać:decayed:(FWD)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi opony skroiło w sezon :whistling:

No to jak się zmienia na zimę to też powinno się robić zbieżność?? Śmigam 4 lata w lato na 19` a w zimę na 15` :bag: i nigdy nie miałem tego problemu:wink:

A podnosiłeś auto zimą, bo wtedy zmieniają się kąty. Kwestia też kto ile jeździ i jak jeździ, ja na letnich średnio w jedno lato robię 35kkm to wtedy widać jak guma ubywa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi opony skroiło w sezon :whistling:

No to jak się zmienia na zimę to też powinno się robić zbieżność?? Śmigam 4 lata w lato na 19` a w zimę na 15` :bag: i nigdy nie miałem tego problemu:wink:

A podnosiłeś auto zimą, bo wtedy zmieniają się kąty. Kwestia też kto ile jeździ i jak jeździ, ja na letnich średnio w jedne lato robię 35kkm to wtedy widać jak guma ubywa...

Nie bo nie mam gwintu:decayed: Troche o czym innym myśleliśmy:doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi opony skroiło w sezon :whistling:

No to jak się zmienia na zimę to też powinno się robić zbieżność?? Śmigam 4 lata w lato na 19` a w zimę na 15` :bag: i nigdy nie miałem tego problemu:wink:

---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 22:09 ----------

Mi opony skroiło w sezon :whistling:

Mi wszędzie równo brało - ale to jak podkreśliłem - w B5.

Kaju w B5 tylko z przodu było można grzebać:decayed:(FWD)

No widzisz, z B6 ledwo się zacząłem oswajać i już w sarne przykurwiłem, także na razie ją muszę do używalności doprowadzać (a że jestem w UK - nie ma kiedy), a potem dopiero myśleć. Decyzja zapadła - B6 zostaje na dłużej, plany już są, podobne jak z B5 - totaaaalny OEM+, tutaj plusem będzie spawanie dokładek i zderzaków w jedną całość, na to lakier, no i listwy dolne też w kolor - totalnie nic więcej. Dobrze, że nie ucierpiała tak mocno, nie ma tragedii, teraz po paru dniach sam jestem w szoku, że ładując w sarnę około 80-90kg przy 120km/h mam tak małe szkody - albo jej zayebałem pod odpowiednim kątem i miałem duuużo szczęścia, albo nie wiem co... Ale jak sobie przypomne, jak się odbiła - leciała jak w matrixie :grin:

---------- Post dopisany at 20:15 ---------- Poprzedni post napisany at 20:14 ----------

Mi opony skroiło w sezon :whistling:

No to jak się zmienia na zimę to też powinno się robić zbieżność?? Śmigam 4 lata w lato na 19` a w zimę na 15` :bag: i nigdy nie miałem tego problemu:wink:

A podnosiłeś auto zimą, bo wtedy zmieniają się kąty. Kwestia też kto ile jeździ i jak jeździ, ja na letnich średnio w jedno lato robię 35kkm to wtedy widać jak guma ubywa...

Ja w 3 lata 190kkm, no to trochę mniej od Ciebie, ale też mogłem zauważyć wszelkie zmiany :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi opony skroiło w sezon :whistling:

No to jak się zmienia na zimę to też powinno się robić zbieżność?? Śmigam 4 lata w lato na 19` a w zimę na 15` :bag: i nigdy nie miałem tego problemu:wink:

---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 22:09 ----------

Mi opony skroiło w sezon :whistling:

Mi wszędzie równo brało - ale to jak podkreśliłem - w B5.

Kaju w B5 tylko z przodu było można grzebać:decayed:(FWD)

No widzisz, z B6 ledwo się zacząłem oswajać i już w sarne przykurwiłem, także na razie ją muszę do używalności doprowadzać (a że jestem w UK - nie ma kiedy), a potem dopiero myśleć. Decyzja zapadła - B6 zostaje na dłużej, plany już są, podobne jak z B5 - totaaaalny OEM+, tutaj plusem będzie spawanie dokładek i zderzaków w jedną całość, na to lakier, no i listwy dolne też w kolor - totalnie nic więcej. Dobrze, że nie ucierpiała tak mocno, nie ma tragedii, teraz po paru dniach sam jestem w szoku, że ładując w sarnę około 80-90kg przy 120km/h mam tak małe szkody - albo jej zayebałem pod odpowiednim kątem i miałem duuużo szczęścia, albo nie wiem co... Ale jak sobie przypomne, jak się odbiła - leciała jak w matrixie :grin:

---------- Post dopisany at 20:15 ---------- Poprzedni post napisany at 20:14 ----------

Mi opony skroiło w sezon :whistling:

No to jak się zmienia na zimę to też powinno się robić zbieżność?? Śmigam 4 lata w lato na 19` a w zimę na 15` :bag: i nigdy nie miałem tego problemu:wink:

A podnosiłeś auto zimą, bo wtedy zmieniają się kąty. Kwestia też kto ile jeździ i jak jeździ, ja na letnich średnio w jedno lato robię 35kkm to wtedy widać jak guma ubywa...

Ja w 3 lata 190kkm, no to trochę mniej od Ciebie, ale też mogłem zauważyć wszelkie zmiany :wink:

Ty to jesteś wylewny chłopak Kaju chyba:decayed: Ja tylko napisałem że b5 miała belkę z tyłu a Ty kawałek historii z zycia:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to grubo,dobrze że tobie się nic nie stało :whistling:

Zaraz podrzucę fory, cwiara mi cyknął jak to wyglada za dnia, ja tylko widziałem jak było szaro, dojechałem do niego było jasno, ale już nie chciałem tego widzieć nawet :grin:

---------- Post dopisany at 20:19 ---------- Poprzedni post napisany at 20:18 ----------

Taka sytuacja:

?cmd=getpart&link=ET1ZA8k43pUYLxK3QAkk00Dkk6CS01fAioBI69wHsqAAlMGajaybfGGc2k

?cmd=getpart&link=ET1ZA8k43pUYLxK3QAkvgtikNE7OfAioBI69wHsqAAlMGajaybfGGc2k7?cmd=getpart&link=ET1ZA8k43pUYLxK3QAk21jskYDDofAioBI69wHsqAAlMGajaybfGGc2k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, po wymianie zawiasu z serii na gwint - warto ustawiac ponownie zbieznosc / geometrie ?

Warto.

A co się ma zbieżność do zawiasu?:whistling:Geometrię tak bo kąty się troche pewnie zmienią

jak ustawisz gwinta na tej samej wysokosci co seria to nie bo nic nie powinno sie zmienic :wink: zobacz pod jakim katem sa drazki kierownicze, czym bardziej obnizysz auto, drazki beda robic sie ''krótsze'' i kola beda sie bardziej rozjezdzac :wink: jak obnizysz o 50mm od serii to golym okiem bedzie widac jak kola beda sie rozjezdzac :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ustawisz gwinta na tej samej wysokosci co seria

W tym przypadku nie rozumiem w ogóle sensu zakładania gwinta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, po wymianie zawiasu z serii na gwint - warto ustawiac ponownie zbieznosc / geometrie ?

Warto.

Pytam, bo ostatnio po zmianie na gwint ruszylem w trase i co jakis czas pojawialo mi sie bicie na kierownicy... kola proste, opony OK, tylko poduszka silnika stuka i zastanawiam sie, czy bicie nie mialo czegos wspolnego z geometria wlasnie :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kaju nie widać fot :whistling:

Wiem, bo idJota z poczty linki wrzuciłem. Już podrzucam z ISa.

---------- Post dopisany at 20:29 ---------- Poprzedni post napisany at 20:28 ----------

e6dw.jpg

psbb.jpg

18t0.jpg

Sarna vs B6 przy 120: 1:0. Twardy ten wóz :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...