Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

można wywalić egr i zostawić klapę gaszącą :wink:

:eusathink: jak już zacząłeś to może rozwiń krótko temat :decayed:

Nie wiem co "mikaszi" ma na mysli ale u siebie mam odlaczony EGR w ten sposob , ze ta wygieta metalowa rurka , ktora laczy kolektor wydechowy z zaworem EGR zostala usunieta , otwory po tej rurce czyli w kolektorze wydechowym oraz w samym zaworze EGR zostaly zslepione specjalna docieta na wymiar blaszka (mozna takie gotowe blaszki kupic na Alledrogo za kilka groszy) oraz wezyk gumowy podcisnienia zostal odlaczona od EGR-u i klapa gaszaca zostaje nie ruszona.

---------- Post dopisany at 16:05 ---------- Poprzedni post napisany at 16:02 ----------

Chyba od rocznika 2004 :eusathink: EGR trzeba odlaczyc programowo gdyz bedzie sie palic kontrolka "engine check"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

dokładnie ja mam 2004r silnik BKE 115ps i tu już jest egr sterowany komputerowo koleszka mi mówił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można wywalić egr i zostawić klapę gaszącą :wink:

:eusathink: jak już zacząłeś to może rozwiń krótko temat :decayed:

Nie wiem co "mikaszi" ma na mysli ale u siebie mam odlaczony EGR w ten sposob , ze ta wygieta metalowa rurka , ktora laczy kolektor wydechowy z zaworem EGR zostala usunieta , otwory po tej rurce czyli w kolektorze wydechowym oraz w samym zaworze EGR zostaly zslepione specjalna docieta na wymiar blaszka (mozna takie gotowe blaszki kupic na Alledrogo za kilka groszy) oraz wezyk gumowy podcisnienia zostal odlaczona od EGR-u i klapa gaszaca zostaje nie ruszona.

---------- Post dopisany at 16:05 ---------- Poprzedni post napisany at 16:02 ----------

Chyba od rocznika 2004 :eusathink: EGR trzeba odlaczyc programowo gdyz bedzie sie palic kontrolka "engine check"

A co z 2 dziurkami po bokach egr pod "gruszka" ich nie trzeba zaslepic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można wywalić egr i zostawić klapę gaszącą :wink:

:eusathink: jak już zacząłeś to może rozwiń krótko temat :decayed:

Nie wiem co "mikaszi" ma na mysli ale u siebie mam odlaczony EGR w ten sposob , ze ta wygieta metalowa rurka , ktora laczy kolektor wydechowy z zaworem EGR zostala usunieta , otwory po tej rurce czyli w kolektorze wydechowym oraz w samym zaworze EGR zostaly zslepione specjalna docieta na wymiar blaszka (mozna takie gotowe blaszki kupic na Alledrogo za kilka groszy) oraz wezyk gumowy podcisnienia zostal odlaczona od EGR-u i klapa gaszaca zostaje nie ruszona.

---------- Post dopisany at 16:05 ---------- Poprzedni post napisany at 16:02 ----------

Chyba od rocznika 2004 :eusathink: EGR trzeba odlaczyc programowo gdyz bedzie sie palic kontrolka "engine check"

A co z 2 dziurkami po bokach egr pod "gruszka" ich nie trzeba zaslepic ?

Bynajmniej Ja nic z tymi dziurkami nic nie robilem , nic tam nie zatykalem itp. Przez te otwory nc nie cieknie tak wiec ich nie ruszalem , moze dlatego gdyz jak odlanczalem EGR to go wogole wymienilem gdyz tez bardzo tanio udalo sie kupic nowke sztuke na Ebayu bo sprzedawca napisal , ze pasuje tylko do VW T4 i nikt wiecej nie byl tym zaitersowany :grin: Tak wiec tylko wywalilem metalowa rurke , zaslepilem otwory w kolektorze i w EGR i dolaczylem podcisnienie. U kumpla w aucie owe otwory zaslepilem wciskajac troche silikonu do kazdej z dziurek gdyz probuwalismy zrobic jak u nie ale z jego EGR-u po paru kilometrach jazdy wyciekal olej tymi dziurkami a teraz jest ok.

---------- Post dopisany at 17:18 ---------- Poprzedni post napisany at 17:16 ----------

Pany jak rezacie wszystkie przelaczniki w drzwiach i do swiatel w chromie to moze bedziecie zaiteresowani :naughty:

For 09,10,11,12 Audi A5 Q5 A4 A8 Car Interior Decoration-in Stickers from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można wywalić egr i zostawić klapę gaszącą :wink:

:eusathink: jak już zacząłeś to może rozwiń krótko temat :decayed:

Nie wiem co "mikaszi" ma na mysli ale u siebie mam odlaczony EGR w ten sposob , ze ta wygieta metalowa rurka , ktora laczy kolektor wydechowy z zaworem EGR zostala usunieta , otwory po tej rurce czyli w kolektorze wydechowym oraz w samym zaworze EGR zostaly zslepione specjalna docieta na wymiar blaszka (mozna takie gotowe blaszki kupic na Alledrogo za kilka groszy) oraz wezyk gumowy podcisnienia zostal odlaczona od EGR-u i klapa gaszaca zostaje nie ruszona.

---------- Post dopisany at 16:05 ---------- Poprzedni post napisany at 16:02 ----------

Chyba od rocznika 2004 :eusathink: EGR trzeba odlaczyc programowo gdyz bedzie sie palic kontrolka "engine check"

A co z 2 dziurkami po bokach egr pod "gruszka" ich nie trzeba zaslepic ?

Bynajmniej Ja nic z tymi dziurkami nic nie robilem , nic tam nie zatykalem itp. Przez te otwory nc nie cieknie tak wiec ich nie ruszalem , moze dlatego gdyz jak odlanczalem EGR to go wogole wymienilem gdyz tez bardzo tanio udalo sie kupic nowke sztuke na Ebayu bo sprzedawca napisal , ze pasuje tylko do VW T4 i nikt wiecej nie byl tym zaitersowany :grin: Tak wiec tylko wywalilem metalowa rurke , zaslepilem otwory w kolektorze i w EGR i dolaczylem podcisnienie. U kumpla w aucie owe otwory zaslepilem wciskajac troche silikonu do kazdej z dziurek gdyz probuwalismy zrobic jak u nie ale z jego EGR-u po paru kilometrach jazdy wyciekal olej tymi dziurkami a teraz jest ok.

---------- Post dopisany at 17:18 ---------- Poprzedni post napisany at 17:16 ----------

Pany jak rezacie wszystkie przelaczniki w drzwiach i do swiatel w chromie to moze bedziecie zaiteresowani :naughty:

For 09,10,11,12 Audi A5 Q5 A4 A8 Car Interior Decoration-in Stickers from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com

Oj za dużo chromu jak dla mnie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze i masz racje , w A7 lub A8 pewnie lepiej sie tyle chromu by prezentowalo ale w A4 tak troche za bogato by wygladalo :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak przeczyszczenie styków przekaźnika się na długo nie zdało dzisiaj rano znowu wywaliło błąd jutro będzie trzeba sprawdzić sprawność przekaźnika i świec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a juz myślałem że dorwę biksy za psie pieniądze

Mam bix jakbyś chciał

to że masz to ja wiem , ale ja nie kupuje niczego powyżej ceny rynkowej :decayed::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mikaszi, może przerobisz ten xenon na bixenon i tak wyjdziesz na plus? :wink:

jeden xenon juz mam na aucie , więc kupowanie drugiego zestawu jest raczej bez sensu i nie chce mi się tego rzeźbić :wink:

może jeszcze coś dorwę :naughty:

---------- Post dopisany at 18:34 ---------- Poprzedni post napisany at 18:22 ----------

pytanie z innej beczki czy licznik w Audi RS4 miał ori czarne obramówki czy ktoś to pomalował

2007AudiRS4Cluster01FixedSmall.jpg

???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8E0920981R

cena u gajosa zabija

[TABLE]

8E0920981RV

ZESTAW WSKAŹNIKÓW

[TD=align: right]3055.75[/TD]

[TD=align: right]3758.57[/TD]

[TD=align: center]0[/TD]

[TD=align: center]0 0.gif[/TD]

zamow.png

[/TABLE]

ciekawe ile kosztuje w używce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8E0920981R

cena u gajosa zabija

[TABLE]

8E0920981RV

ZESTAW WSKAŹNIKÓW

[TD=align: right]3055.75[/TD]

[TD=align: right]3758.57[/TD]

[TD=align: center]0[/TD]

[TD=align: center]0 http://sklep.gajos.com.pl/sklep/0.gif[/TD]

[/TABLE]

ciekawe ile kosztuje w używce

http://allegro.pl/zegary-licznik-audi-a4-s4-rs4-8e0920931g-i3308183567.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany kto z Was jest z Wroclawia lub okolic kto podjol by sie zamiany MCE na taki z "F" i montazu lustra fotochrom , wlacznika swiatel "auto" oraz CLH ?

W Sierpniu bede we Wroclawiu 4 dni na montazu pompek i turbinki i calej korekcie softu to moze bym sie z kims dogadal i wkoncu ten MCE podmienil , juz dwa lata w garazu lezy a sam sie boej za to zabrac bo nic nie kumam tej instrukcji na forum , te przeciaganie kabli , zamiana pinow itd. :facepalm::facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...