Flyer Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Jakby ktos chcial kupic gwint KW V1 do B6/B7, to walic na PW. Cena 1800PLN.
Marcino87 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Jakby ktos chcial kupic gwint KW V1 do B6/B7, to walic na PW. Cena 1800PLN. Swoj sciagasz ? Sent from my телефон
Wandej Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Jakby ktos chcial kupic gwint KW V1 do B6/B7, to walic na PW. Cena 1800PLN. H&R podszedł? Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
H4mm3R Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Jakby ktos chcial kupic gwint KW V1 do B6/B7, to walic na PW. Cena 1800PLN. H&R podszedł? Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2 Ten z allegro za 700zł? On był do ośki
Wandej Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Jakby ktos chcial kupic gwint KW V1 do B6/B7, to walic na PW. Cena 1800PLN. H&R podszedł? Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2 Ten z allegro za 700zł? On był do ośki Ta. Ale cena konkret bo w sumie jak nowy:kox: Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
Fr0styyy. Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Pojechałem sobie z ciekawości do znajomego na diagnostykę. Powiedział, że tuleja w dolnym przednim wahaczy ma już "miękką" gumę i przydałoby się wymienić, poza tym z tyłu takie aluminiowe podkładki bodajże od regulacji kąta pochylenia koła, czy coś takiego też by się przydało wymienić. No i ogólnie był zdziwiony stanem zawieszenia (in plus) po 12 latach Teraz pytanie jakie są koszty wymiany tej tulejki w wahaczu i jakiej firmy brać żeby to miało ręce i nogi
Wandej Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Pojechałem sobie z ciekawości do znajomego na diagnostykę.Powiedział, że tuleja w dolnym przednim wahaczy ma już "miękką" gumę i przydałoby się wymienić, poza tym z tyłu takie aluminiowe podkładki bodajże od regulacji kąta pochylenia koła, czy coś takiego też by się przydało wymienić. No i ogólnie był zdziwiony stanem zawieszenia (in plus) po 12 latach Teraz pytanie jakie są koszty wymiany tej tulejki w wahaczu i jakiej firmy brać żeby to miało ręce i nogi W bananie?Mam mooga w dobrej cenie u siebie to Ci w paczce mogę podeslac razem ze springami i amorami:wink: Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
Fr0styyy. Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Pojechałem sobie z ciekawości do znajomego na diagnostykę.Powiedział, że tuleja w dolnym przednim wahaczy ma już "miękką" gumę i przydałoby się wymienić, poza tym z tyłu takie aluminiowe podkładki bodajże od regulacji kąta pochylenia koła, czy coś takiego też by się przydało wymienić. No i ogólnie był zdziwiony stanem zawieszenia (in plus) po 12 latach Teraz pytanie jakie są koszty wymiany tej tulejki w wahaczu i jakiej firmy brać żeby to miało ręce i nogi W bananie?Mam mooga w dobrej cenie u siebie to Ci w paczce mogę podeslac razem ze springami i amorami:wink: Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2 Rozumiem, że jakieś extra zniżki mam Wandej, jeszcze nie wiem, bo jak sworzeń w wahaczu będzie luźny po jego zdemontowaniu to lepiej całość wymienić a tak bym został z tuleją i d*pa A tak kupię na miejscu i w razie co to mogę zwrócić, poza tym zniżki mam ze względu na szefa A btw... to tyś tego nie wysłał jeszcze?
Wandej Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Pojechałem sobie z ciekawości do znajomego na diagnostykę.Powiedział, że tuleja w dolnym przednim wahaczy ma już "miękką" gumę i przydałoby się wymienić, poza tym z tyłu takie aluminiowe podkładki bodajże od regulacji kąta pochylenia koła, czy coś takiego też by się przydało wymienić. No i ogólnie był zdziwiony stanem zawieszenia (in plus) po 12 latach Teraz pytanie jakie są koszty wymiany tej tulejki w wahaczu i jakiej firmy brać żeby to miało ręce i nogi W bananie?Mam mooga w dobrej cenie u siebie to Ci w paczce mogę podeslac razem ze springami i amorami:wink: Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2 Rozumiem, że jakieś extra zniżki mam Wandej, jeszcze nie wiem, bo jak sworzeń w wahaczu będzie luźny po jego zdemontowaniu to lepiej całość wymienić a tak bym został z tuleją i d*pa A tak kupię na miejscu i w razie co to mogę zwrócić, poza tym zniżki mam ze względu na szefa A btw... to tyś tego nie wysłał jeszcze? Toc Ci mówiłem ze pod koniec tygodnia wysle:wink:Decyduj sie bo wahacze też mam całe to bym ci jutro wyslal bo wysyl masz za free Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
Fr0styyy. Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Ale już mamy piątek prawie Nie no nie wysyłaj, ja sobie na miejscu ogarnę części żeby w razie co móc to zwrócić
Wandej Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Oki:wink: Też ci gifta podesle za to że czekasz:wink: po za tym wiesz ile jest z tylu pierd.olenia żeby zmienić sprezyne? Zbierznosc potem wypada zrobić bo tak jak było nie ustawisz:kwasny: Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
Fr0styyy. Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Oki:wink: Też ci gifta podesle za to że czekasz:wink: po za tym wiesz ile jest z tylu pierd.olenia żeby zmienić sprezyne? Zbierznosc potem wypada zrobić bo tak jak było nie ustawisz:kwasny:Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2 Walić zbieżność. Ja zrobię całą geometrię + zbieżność zawieszenia łącznie z wymianą tej tulei i tego szitu z tyłu żeby mieć tiptop Co do wymiany sprężyn z tyłu to ogarnę jakiś ściągacz do sprężyn i chyba nie powinno zejść dłużej nić cały dzień, jo?
POWER-KRIS Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Ja w jeden dzień ogarnąłem dwa sciagacze jeden sie wyprostował a drugi gwint stracił a kuzwa dozywotnia chiska gwarancja. ;-) Sony Xperia Tapatalk 4.
Fr0styyy. Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 A może oddam to do znajomego niech robi to wszystko razem z wymianą tej tulei w wahaczu i wymianą amorów i sprężyn + geometria i zbieżność żeby mieć z głowy Ale z drugiej strony boje się oddać swój samochód w czyjeś ręcę
MARCIN607 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 A może oddam to do znajomego niech robi to wszystko razem z wymianą tej tulei w wahaczu i wymianą amorów i sprężyn + geometria i zbieżność żeby mieć z głowy Ale z drugiej strony boje się oddać swój samochód w czyjeś ręcę ja u mechaniora auta z oczu nie spuszczam
Wandej Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Oki:wink: Też ci gifta podesle za to że czekasz:wink: po za tym wiesz ile jest z tylu pierd.olenia żeby zmienić sprezyne? Zbierznosc potem wypada zrobić bo tak jak było nie ustawisz:kwasny:Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2 Walić zbieżność. Ja zrobię całą geometrię + zbieżność zawieszenia łącznie z wymianą tej tulei i tego szitu z tyłu żeby mieć tiptop Co do wymiany sprężyn z tyłu to ogarnę jakiś ściągacz do sprężyn i chyba nie powinno zejść dłużej nić cały dzień, jo? Żebyś sie nie zdziwił sciagacz i mnie nic nie dał musiałem rozpinac górny wahacz od zbierznosci:facepalm: Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
tomcrack27 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 A może oddam to do znajomego niech robi to wszystko razem z wymianą tej tulei w wahaczu i wymianą amorów i sprężyn + geometria i zbieżność żeby mieć z głowy Ale z drugiej strony boje się oddać swój samochód w czyjeś ręcę ja u mechaniora auta z oczu nie spuszczam dokladnie trzeba miec auto caly czas na oku bo duzo jest cwaniaczkow
MARCIN607 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 A może oddam to do znajomego niech robi to wszystko razem z wymianą tej tulei w wahaczu i wymianą amorów i sprężyn + geometria i zbieżność żeby mieć z głowy Ale z drugiej strony boje się oddać swój samochód w czyjeś ręcę ja u mechaniora auta z oczu nie spuszczam dokladnie trzeba miec auto caly czas na oku bo duzo jest cwaniaczkow albo dadzą jakiemuś uczniowi żeby się uczył na czarnuchu-a tego nie wolno robić
Marcino87 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 A może oddam to do znajomego niech robi to wszystko razem z wymianą tej tulei w wahaczu i wymianą amorów i sprężyn + geometria i zbieżność żeby mieć z głowy Ale z drugiej strony boje się oddać swój samochód w czyjeś ręcę no gdzieś musisz to zrobić, w wahaczu jeszcze byś wymienił ale bez ściągaczów nic nie zrobisz z amorkami i springami także bierz wolne w robocie i działaj
tomcrack27 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 mojemu znajomemu w passku wymieniali zarniki dwa dni(praktykanci)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się