turzol Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Józek może to być rolka alternatora przypadłość w B6 Rolka byla wymieniona wiec na pewno nie ona Może napinacz już nie trzyma albo pasek jakiś lichy kupiłeś? Też przez to przechodziłem tzn. poranne piski przy odpalaniu i podczas kręcenia kierą. U mnie wywalony był totalnie napinacz (pęknięty) , a że lubie mieć wszystko cacy to wymieniłem wszystkie elementy napędu paska na nowe.
Wandej Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Pany ma ktoś jakieś inne przetwornice D2S niż ori Valeo?? Kurfa te moje padają jak muchy:facepalm: Nie wiem o co chodzi ale siada z prawej zawsze a potem za miesiąc zmienie na drugą i poprzednia znowu działa:kwasny: Co jest? Tanie nie są bo 200zł za używki chcą
Wandej Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Wilgoć No kurfa gdzie jak lampy szczelne i jeszcze objechałem siliconem całą przetwornicę
MARCIN607 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 To może być,od padajacego palnika. U mnie mak to ssmo i też ss cholerę dojść ładu nie mogę. Odeslalem jedną do rdkamacji do valeo a,oji odpissli że,jest 100% sprawna. Wiec albo prsez ten tydzień obeschla albo to wina,zarnika. Ja,jeszcse u siebie zmienię tej przewód od żarniki do przetwornich.
Christiano Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Ktoś pytal czy dojazdówka 17" wejdzie na heble 320.. Sprawdziłem przed chwilą i weszła. ET 35. Ciasno jest ale nic nie obciera
domin79 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Pany ma ktoś jakieś inne przetwornice D2S niż ori Valeo?? Kurfa te moje padają jak muchy:facepalm: Nie wiem o co chodzi ale siada z prawej zawsze a potem za miesiąc zmienie na drugą i poprzednia znowu działa:kwasny:Co jest? Tanie nie są bo 200zł za używki chcą wez se kup koito i bedziesz miał z bańki:wink:
tomcrack27 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Gwerty ma i to dość tanio:wink:
Wandej Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Pany ma ktoś jakieś inne przetwornice D2S niż ori Valeo?? Kurfa te moje padają jak muchy:facepalm: Nie wiem o co chodzi ale siada z prawej zawsze a potem za miesiąc zmienie na drugą i poprzednia znowu działa:kwasny:Co jest? Tanie nie są bo 200zł za używki chcą wez se kup koito i bedziesz miał z bańki:wink: A wymiarowo jest podobna czy trzeba kombinować??:whistling:Bo ja mam teraz zwykły xenon obudowę
tomcrack27 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 trzeba troche rezac ale nie ma wielkiego problemu:wink:
domin79 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 trzeba troche rezac ale nie ma wielkiego problemu:wink: dokładnie ale potem masz z bani te koito sa niedozajeb....
jozek726 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Józek może to być rolka alternatora przypadłość w B6 Rolka byla wymieniona wiec na pewno nie ona Może napinacz już nie trzyma albo pasek jakiś lichy kupiłeś? Też przez to przechodziłem tzn. poranne piski przy odpalaniu i podczas kręcenia kierą. U mnie wywalony był totalnie napinacz (pęknięty) , a że lubie mieć wszystko cacy to wymieniłem wszystkie elementy napędu paska na nowe. wszystko było nowe z ASO wymienione jakieś 30 tyś temu a może sprzęgło klimatyzacji bo tego nie ruszałem a to wszystko jest na jednym pasku ?
marcin9680 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Józek może to być rolka alternatora przypadłość w B6 Rolka byla wymieniona wiec na pewno nie ona Może napinacz już nie trzyma albo pasek jakiś lichy kupiłeś? Też przez to przechodziłem tzn. poranne piski przy odpalaniu i podczas kręcenia kierą. U mnie wywalony był totalnie napinacz (pęknięty) , a że lubie mieć wszystko cacy to wymieniłem wszystkie elementy napędu paska na nowe. wszystko było nowe z ASO wymienione jakieś 30 tyś temu a może sprzęgło klimatyzacji bo tego nie ruszałem a to wszystko jest na jednym pasku ? Kolego jest jeszcze jedno lozysko , ktore moze popiskiwac a mianowicie w tej lapie aluminiowej do , ktorej od dolu jest przykrecona pompa od wspomagania , od gory alternator a po srodku przechodzi sruba trzymajaca sprzeglo wiskozowe od wentylatora to wlasnie w tym miejscu jest jedno male lozysko. U mnie tez tak bylo , ze byly piski i wsio wymienialem i dalej piski byly slyszalne az wkoncu wdopatrzylem sie tego malego lozyska , wyjolem wentylator i palcem zakrecilem lozyskiem po czym pojawily sie piski z owego lozyska. Wykrec wentylator ten napedzany paskiem i postaraj sie zakrecic lozyskiem i zobaczysz czy to z tego miejsca sa piski itp.
jozek726 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 a może jakieś zdjęcie masz gdzie to jest dokładnie ? Nie mam możliwości sam się tym zająć, więc musiał bym coś mechanikowi powiedzieć i dobrze wytłumaczyć
marcin9680 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 juz sle poczekaj ---------- Post dopisany at 12:43 ---------- Poprzedni post napisany at 12:41 ---------- Owe lozysko jest zaznaczone czerownym kolkiem i wlasnie przez to lozysko przechodzi sruba , ktora przykreca sie sprzeglo viskozowe z wentylatorem do tej lapy ---------- Post dopisany at 12:47 ---------- Poprzedni post napisany at 12:43 ---------- Troche trzeba powykrecac aby wyjac ta lape i wymienic to lozysko ale jak masz troche zdolnosci manualnych to dasz rade , najgorzej w moim przypadku bylo z wykreceniem pompy od wspomaganai gdyz nie moglem zdjac kola pasowego od pompy bo sruby ja trzymajace byly za dlugie tak wiec wykrecilem do oporu ile sie dalo i uciolem luby od srub a pozniej wkrecilem troche krotsze , ktore mozna wlozyc prze taki jeden otwor w kole pasowym (bez zdejmowania kola pasowego) i dokrecic pompe. No i oczywiscie potrzebujesz prase hydrauliczna lub kogos kto wydusi Tobie stare lozysko i wprasuje nowe. Ja za owe lozysko jakies 2 lata temu placilem okolo 130zl w ASO
jozek726 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 dziękować to rozumiem że ta łapa trzyma pompę od wspomagania tak ? sory że tak pytam ale blady w tym temacie jestem
marcin9680 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 dziękować to rozumiem że ta łapa trzyma pompę od wspomagania tak ? sory że tak pytam ale blady w tym temacie jestem Nie ma problemu tak do tej lapy od gory przykrecony jest alternator , po srodku gdzie to lozysko jest przykrecony wentylator napedzany paskiem a na dole jest przykrecona pompa od wspomagania.
jozek726 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 dziękować to rozumiem że ta łapa trzyma pompę od wspomagania tak ? sory że tak pytam ale blady w tym temacie jestem Nie ma problemu tak do tej lapy od gory przykrecony jest alternator , po srodku gdzie to lozysko jest przykrecony wentylator napedzany paskiem a na dole jest przykrecona pompa od wspomagania. dzięki, będę kombinował, a powiedz mi jeszcze jakie łożysko tam przychodzi ? dostane je np na allegro gdzieś czy u TOMa ?
marcin9680 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Czyli dokladnie tak ma to byc , wczesniej bylo dolem do gory: ---------- Post dopisany at 13:19 ---------- Poprzedni post napisany at 13:16 ---------- Jezeli chodzi o numer lozyska lub jakis rozmiar to w tym Ci nie pomoge , najlepiej jak bys kogos na forum z ETKA podpytal o numer czesci , pokazal mu te zdjecia i wtedy bedziesz znal ori numer czesci lub dokladny rozmiar lozyska bo Ja nie pamietam a tez w ASO w ETCE im pokazywalem o co mi chodzilo. Sorki
jozek726 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Dzięki wielkie za wszystko :thumbup1:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się