Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hello maniaki :P Pikna pogoda a czlowiek w robocie od rana, w koncu udalo mi sie opedzlowac sniadanie :F

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
:siema: ,a ja walczę z heblami
Opublikowano

Robisz mod 320/288? Sam czy masz jakiegos szpeca obok? Ja zbieram sie do zmiany hebli ale zastanawiam sie czy sam to ogarne :/

Opublikowano

Założenie hebli to jest do ogarniecia potem tylko żeby odpowietrzyć jest trochę roboty...

Opublikowano

No tak wymontuje stare hebelki i spuszcze stary plyn hamulcowy zaloze nowe hebelki i zacznie sie komedia z odpowietrzanirm:/ ktos bylby potrzebny do pomocy przy tej czynnosci. No i ponoc Vagiem trzeba tez odpowietrzyc servo?

Opublikowano

Chyba lepiej nie spuszczać płynu do końca. Zapytaj się dev'a :-)

Opublikowano

Nie no lepiej płyn cały wymienić jak już się heble zmienia

Opublikowano

Hej pany pozdrowienia ze swidnicy z 42 rajdu swidnicy.

Opublikowano

No wlasnie tak zastanawialem sie czy zmieniajac heble powinienem zacisnac czyms przewody aby mi plyn hamulcowy nie wyciekl zabardzo ten stary i dopiero po zmianie hebli wtedy dopiero spuszczajac stary i zalac nowy? Czy mozna smialo pozdejmowac heble co wycieknie to wyciekne majac na mysli stary plyn hamulcowy wciskajac hamulec wielokrotnie hamulec. A nastepnie pozakladac nowe heble tarcze klocki zalac plyn w zbiorniczek i zaczac odpowietrzanie od tylnych kol?

Opublikowano

Jakie powinny być jałowe obroty w 1.8T BEX ? Na zimnym i ciepłym powinny być takie same ?

Opublikowano
Nie no lepiej płyn cały wymienić jak już się heble zmienia

Oczywiście cały wymienić ale nie tak że spuszczamy stary do zera i zalewamy nowy. Później jaja są z absem chyba jak się nie mylę. Ale to niech dev się wypowie. Jest też gdzieś temat o tym...

Opublikowano

Sadzasz dziecie z tylu i przed zamknieciem drzwi wkladasz grot klucza w ta klodke i po zamknieciu drzwi nie da sie ich otworzyc z tych drzwi od srodka. Ja tak to pojmuje na chlopski rozum :D

Opublikowano
O tym co mowisz to jest blokada z boku sie przekręca a to nie wiem od czego to jest ;)

No to co tamtą byłaby od zewnątrz? Też mi się wydaje ze klodka na foto jest to wewnetrzna blokada

Kurfa Pany ale się dzisiaj posralem. Pojechałem audica po złożeniu zatankować. I mi temp wskoczyla na 120 bo się odpowietrzyla i myslalem że uszczlka jebla głowicy:facepalm: Błoto pod korkiem plynu ale ponoć bańka była po oleju w której plyn mieszalem i chyba wszystko jest oki. Ale musze monitorować:kwasny:

Rozrzad zrobiony jeszcze zostało skleic i zaszpachlowac dokladke ale to nie moja robota juz:wink:

Opublikowano

U mnie też termo in progress, aktualnie ryj zrzucony...

Opublikowano

z przodu masz po to żeby ci laska drzwi nie otworzyła i uciekła :grin:

Opublikowano
Powiedzcie co to jest to okrągłe z klodeczka

http://img.tapatalk.com/d/14/04/12/5ajuhe8y.jpg

Bo od otwierania z wew jest ta z boku blokada a to od czego ?

to jest do zamknięcia auta jakby centralny nawalił:wink:

a potem otwierasz z kluczyka całą fure, tak?

Opublikowano

Kaju jest po to że jak ci ebnie central żebyś auto zamkną(jest na drzwiach pasażerów),bo nie ma cięgien(bolcy) którymi szłoby zamknąć.Drzwi od kierowcy zamykasz kluczem:wink:

Opublikowano

Czaje o co chodzi, ale wtedy jak te drzwi otworzyć? :decayed: źle sformułowałem pytanie :wink:

Opublikowano

jak nie działa central to po zablokowaniu w tym miejscu odblokowujesz klamką wewnętrzną :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...