Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

2 Faults Found:

00856 - Radio Antenna

011 - Open Circuit - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101011

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 3

Reset counter: 202

Time Indication: 0

Date: 2003.08.01

Time: 00:01:30

Freeze Frame:

Mileage: 655350 km

Count: 3010

Clock: 13:16

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 1

Reset counter: 191

Time Indication: 0

Date: 2014.10.29

Time: 15:34:23

Freeze Frame:

Bin. Bits: 11111011

Bin. Bits: 01

Może podrzucę kodowanie jakie od razu mam w rns-e bo niedawno ją dokładałem.

Cofnij kodowanie w liczniku na wcześniejsze, bo masz źle zakodowany licznik, to ten błąd z J285

A co do pierwszego błędu sprawdź wtyczkę w radiu z anteny.

Sprawdzałeś czy masz błędy w liczniku?

No właśnie w liczniku nie było błędów żadnych ale najgorsze jest to, że nie mogę się zalogować do sterownika zegarów teraz. Migający napis "phone" znika jak wyjmę bezpiecznik od radia (39). Gdzieś wyczytałem, że albo bezpiecznik w rns-e się przepalił albo rns-e złapała zawieszkę i trzeba bezpiecznik odłączyć na jakiś dłuższy czas.

A w rns-e mam taki soft.coding: 0301213. Nie mam bose, ale mam zmieniarkę i podstawowego bluetooth-a ale brak kiery mf.

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

2 Faults Found:

00856 - Radio Antenna

011 - Open Circuit - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101011

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 3

Reset counter: 202

Time Indication: 0

Date: 2003.08.01

Time: 00:01:30

Freeze Frame:

Mileage: 655350 km

Count: 3010

Clock: 13:16

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 1

Reset counter: 191

Time Indication: 0

Date: 2014.10.29

Time: 15:34:23

Freeze Frame:

Bin. Bits: 11111011

Bin. Bits: 01

Może podrzucę kodowanie jakie od razu mam w rns-e bo niedawno ją dokładałem.

Cofnij kodowanie w liczniku na wcześniejsze, bo masz źle zakodowany licznik, to ten błąd z J285

A co do pierwszego błędu sprawdź wtyczkę w radiu z anteny.

Sprawdzałeś czy masz błędy w liczniku?

No właśnie w liczniku nie było błędów żadnych ale najgorsze jest to, że nie mogę się zalogować do sterownika zegarów teraz. Migający napis "phone" znika jak wyjmę bezpiecznik od radia (39). Gdzieś wyczytałem, że albo bezpiecznik w rns-e się przepalił albo rns-e złapała zawieszkę i trzeba bezpiecznik odłączyć na jakiś dłuższy czas.

A w rns-e mam taki soft.coding: 0301213. Nie mam bose, ale mam zmieniarkę i podstawowego bluetooth-a ale brak kiery mf.

Jakby poleciał bezpiecznik z rns-e to wtedy radia nie włączysz... sprawdź wtyczki w radiu

Opublikowano

2 Faults Found:

00856 - Radio Antenna

011 - Open Circuit - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101011

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 3

Reset counter: 202

Time Indication: 0

Date: 2003.08.01

Time: 00:01:30

Freeze Frame:

Mileage: 655350 km

Count: 3010

Clock: 13:16

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 1

Reset counter: 191

Time Indication: 0

Date: 2014.10.29

Time: 15:34:23

Freeze Frame:

Bin. Bits: 11111011

Bin. Bits: 01

Może podrzucę kodowanie jakie od razu mam w rns-e bo niedawno ją dokładałem.

Cofnij kodowanie w liczniku na wcześniejsze, bo masz źle zakodowany licznik, to ten błąd z J285

A co do pierwszego błędu sprawdź wtyczkę w radiu z anteny.

Sprawdzałeś czy masz błędy w liczniku?

No właśnie w liczniku nie było błędów żadnych ale najgorsze jest to, że nie mogę się zalogować do sterownika zegarów teraz. Migający napis "phone" znika jak wyjmę bezpiecznik od radia (39). Gdzieś wyczytałem, że albo bezpiecznik w rns-e się przepalił albo rns-e złapała zawieszkę i trzeba bezpiecznik odłączyć na jakiś dłuższy czas.

A w rns-e mam taki soft.coding: 0301213. Nie mam bose, ale mam zmieniarkę i podstawowego bluetooth-a ale brak kiery mf.

Jakby poleciał bezpiecznik z rns-e to wtedy radia nie włączysz... sprawdź wtyczki w radiu

Sęk w tym, że nie mam kluczy:/
Opublikowano

nie mam kluczy

foto_add-2119.jpg

nie ma za co :hi:

Opublikowano

nie mam kluczy

foto_add-2119.jpg

nie ma za co :hi:

Ten trzonek wystrugałeś z dekorów z b6? :bag:

Opublikowano

jebaniutki rozszyfrował mnie :wallbash:

Opublikowano

nie mam kluczy

foto_add-2119.jpg

nie ma za co :hi:

Najpierw strzeczem owin co by sie nie zniszczyl :grin:

Opublikowano

król latexu zawsze do usług - może folii bąbelkowej? akurat wjechała na magazyn :decayed:

Opublikowano

Dawaj rolke, musze sie odstresowac :kox:

Opublikowano

Dawaj rolke, musze sie odstresowac :kox:

To się nazywa choroba sieroca :wink:

WANDA - L pw :wink:

Opublikowano

Wandej doszła paczka :git:

Opublikowano

Pany podrzuci który nr tej plastikowej osłony ręcznego i górnej części tunelu tej co jest nad szufladkami ?

Opublikowano

Kuźwa nie mogę dojść do ładu z dekorami.

Mam szczotkowane alu, czyli 1NK tak ?

Satyna jakie ma oznaczenie ? Czy na satynie też widać szczotkowanie ?

Kupilem popielniczkę 1NK i mi się nie zgadza z ramką biegów kolor.. Czyżbym kupił satynę? Tylko ze widać na niej szczotkowanie

Opublikowano

Kuźwa nie mogę dojść do ładu z dekorami.

Mam szczotkowane alu, czyli 1NK tak ?

Satyna jakie ma oznaczenie ? Czy na satynie też widać szczotkowanie ?

Kupilem popielniczkę 1NK i mi się nie zgadza z ramką biegów kolor.. Czyżbym kupił satynę? Tylko ze widać na niej szczotkowanie

1nk- szczotkowane aluminium (grubsze ryski)

7n6- szczotkowane aluminium (drobniejsze ryski delikatnie ciemniejsze niż 1nk)

poprawcie mnie jak się myle

Opublikowano

allegro.pl/tunel-konsola-srodkowa-2-din-audi-a4-b6-b7-czarny-i4661306405.html

pytanie odnośnie zapalniczki, czy kostkę z b6 (zapalniczka ta wiecie innego typu, chowana) podepnę pod zapalniczkę z b7 ?

pozdr

Opublikowano (edytowane)

Pany help : używa ktoś przednich lamp Depo lub Tyc. Nadają się do czegoś?

Otwierla się szafka w garażu i... brak prawej lampy, a ceny Valeo h7/h7 jakiś kosmos. 850zł

Edytowane przez POWER-KRIS
Opublikowano

Kuźwa nie mogę dojść do ładu z dekorami.

Mam szczotkowane alu, czyli 1NK tak ?

Satyna jakie ma oznaczenie ? Czy na satynie też widać szczotkowanie ?

Kupilem popielniczkę 1NK i mi się nie zgadza z ramką biegów kolor.. Czyżbym kupił satynę? Tylko ze widać na niej szczotkowanie

1nk- szczotkowane aluminium (grubsze ryski)

7n6- szczotkowane aluminium (drobniejsze ryski delikatnie ciemniejsze niż 1nk)

poprawcie mnie jak się myle

Zgadza się ,są jeszcze Q88 i WW4 tyle że nie ma do nich popiołek i ramki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...