RicS3 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 2 Faults Found: 00856 - Radio Antenna 011 - Open Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101011 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 3 Reset counter: 202 Time Indication: 0 Date: 2003.08.01 Time: 00:01:30 Freeze Frame: Mileage: 655350 km Count: 3010 Clock: 13:16 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 191 Time Indication: 0 Date: 2014.10.29 Time: 15:34:23 Freeze Frame: Bin. Bits: 11111011 Bin. Bits: 01 Może podrzucę kodowanie jakie od razu mam w rns-e bo niedawno ją dokładałem. Cofnij kodowanie w liczniku na wcześniejsze, bo masz źle zakodowany licznik, to ten błąd z J285 A co do pierwszego błędu sprawdź wtyczkę w radiu z anteny. Sprawdzałeś czy masz błędy w liczniku? No właśnie w liczniku nie było błędów żadnych ale najgorsze jest to, że nie mogę się zalogować do sterownika zegarów teraz. Migający napis "phone" znika jak wyjmę bezpiecznik od radia (39). Gdzieś wyczytałem, że albo bezpiecznik w rns-e się przepalił albo rns-e złapała zawieszkę i trzeba bezpiecznik odłączyć na jakiś dłuższy czas. A w rns-e mam taki soft.coding: 0301213. Nie mam bose, ale mam zmieniarkę i podstawowego bluetooth-a ale brak kiery mf.
H4mm3R Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 2 Faults Found: 00856 - Radio Antenna 011 - Open Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101011 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 3 Reset counter: 202 Time Indication: 0 Date: 2003.08.01 Time: 00:01:30 Freeze Frame: Mileage: 655350 km Count: 3010 Clock: 13:16 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 191 Time Indication: 0 Date: 2014.10.29 Time: 15:34:23 Freeze Frame: Bin. Bits: 11111011 Bin. Bits: 01 Może podrzucę kodowanie jakie od razu mam w rns-e bo niedawno ją dokładałem. Cofnij kodowanie w liczniku na wcześniejsze, bo masz źle zakodowany licznik, to ten błąd z J285 A co do pierwszego błędu sprawdź wtyczkę w radiu z anteny. Sprawdzałeś czy masz błędy w liczniku? No właśnie w liczniku nie było błędów żadnych ale najgorsze jest to, że nie mogę się zalogować do sterownika zegarów teraz. Migający napis "phone" znika jak wyjmę bezpiecznik od radia (39). Gdzieś wyczytałem, że albo bezpiecznik w rns-e się przepalił albo rns-e złapała zawieszkę i trzeba bezpiecznik odłączyć na jakiś dłuższy czas.A w rns-e mam taki soft.coding: 0301213. Nie mam bose, ale mam zmieniarkę i podstawowego bluetooth-a ale brak kiery mf. Jakby poleciał bezpiecznik z rns-e to wtedy radia nie włączysz... sprawdź wtyczki w radiu
RicS3 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 2 Faults Found: 00856 - Radio Antenna 011 - Open Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101011 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 3 Reset counter: 202 Time Indication: 0 Date: 2003.08.01 Time: 00:01:30 Freeze Frame: Mileage: 655350 km Count: 3010 Clock: 13:16 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 191 Time Indication: 0 Date: 2014.10.29 Time: 15:34:23 Freeze Frame: Bin. Bits: 11111011 Bin. Bits: 01 Może podrzucę kodowanie jakie od razu mam w rns-e bo niedawno ją dokładałem. Cofnij kodowanie w liczniku na wcześniejsze, bo masz źle zakodowany licznik, to ten błąd z J285 A co do pierwszego błędu sprawdź wtyczkę w radiu z anteny. Sprawdzałeś czy masz błędy w liczniku? No właśnie w liczniku nie było błędów żadnych ale najgorsze jest to, że nie mogę się zalogować do sterownika zegarów teraz. Migający napis "phone" znika jak wyjmę bezpiecznik od radia (39). Gdzieś wyczytałem, że albo bezpiecznik w rns-e się przepalił albo rns-e złapała zawieszkę i trzeba bezpiecznik odłączyć na jakiś dłuższy czas.A w rns-e mam taki soft.coding: 0301213. Nie mam bose, ale mam zmieniarkę i podstawowego bluetooth-a ale brak kiery mf. Jakby poleciał bezpiecznik z rns-e to wtedy radia nie włączysz... sprawdź wtyczki w radiu Sęk w tym, że nie mam kluczy:/
Wandej Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 nie mam kluczy nie ma za co Ten trzonek wystrugałeś z dekorów z b6?
kaju Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 jebaniutki rozszyfrował mnie
TyBucu Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 nie mam kluczy nie ma za co Najpierw strzeczem owin co by sie nie zniszczyl
kaju Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 król latexu zawsze do usług - może folii bąbelkowej? akurat wjechała na magazyn
TyBucu Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Dawaj rolke, musze sie odstresowac
Bielun22 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Dawaj rolke, musze sie odstresowac To się nazywa choroba sieroca WANDA - L pw
Bielun22 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Pany podrzuci który nr tej plastikowej osłony ręcznego i górnej części tunelu tej co jest nad szufladkami ?
slo Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Kuźwa nie mogę dojść do ładu z dekorami. Mam szczotkowane alu, czyli 1NK tak ? Satyna jakie ma oznaczenie ? Czy na satynie też widać szczotkowanie ? Kupilem popielniczkę 1NK i mi się nie zgadza z ramką biegów kolor.. Czyżbym kupił satynę? Tylko ze widać na niej szczotkowanie
Bielun22 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Kuźwa nie mogę dojść do ładu z dekorami. Mam szczotkowane alu, czyli 1NK tak ? Satyna jakie ma oznaczenie ? Czy na satynie też widać szczotkowanie ? Kupilem popielniczkę 1NK i mi się nie zgadza z ramką biegów kolor.. Czyżbym kupił satynę? Tylko ze widać na niej szczotkowanie 1nk- szczotkowane aluminium (grubsze ryski) 7n6- szczotkowane aluminium (drobniejsze ryski delikatnie ciemniejsze niż 1nk) poprawcie mnie jak się myle
badboy Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 allegro.pl/tunel-konsola-srodkowa-2-din-audi-a4-b6-b7-czarny-i4661306405.html pytanie odnośnie zapalniczki, czy kostkę z b6 (zapalniczka ta wiecie innego typu, chowana) podepnę pod zapalniczkę z b7 ? pozdr
POWER-KRIS Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) Pany help : używa ktoś przednich lamp Depo lub Tyc. Nadają się do czegoś? Otwierla się szafka w garażu i... brak prawej lampy, a ceny Valeo h7/h7 jakiś kosmos. 850zł Edytowane 31 Października 2014 przez POWER-KRIS
greg2505 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Kuźwa nie mogę dojść do ładu z dekorami. Mam szczotkowane alu, czyli 1NK tak ? Satyna jakie ma oznaczenie ? Czy na satynie też widać szczotkowanie ? Kupilem popielniczkę 1NK i mi się nie zgadza z ramką biegów kolor.. Czyżbym kupił satynę? Tylko ze widać na niej szczotkowanie 1nk- szczotkowane aluminium (grubsze ryski) 7n6- szczotkowane aluminium (drobniejsze ryski delikatnie ciemniejsze niż 1nk) poprawcie mnie jak się myle Zgadza się ,są jeszcze Q88 i WW4 tyle że nie ma do nich popiołek i ramki
Gość cwiara Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 1nk B6 ? czy b7 ? B7 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się