Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Ja rok temu za jednym razem moim furaczam przewiozłem komplet recaro plus boczki , zderzak tylni S4 , schowek , tunel przedni , kierownice , listwy zewnętrzne , lampy przednie i lusterka.

Miałem wymontowany fotel pasażera i tylnią kanapę i dałem radę wszystko upchać i nawet leciutko nie uszkodziłem wnętrza.

Dodam że mam sedana :wink:

Czyli wejdzie bez problemowo mowisz? A ktoredy najlepiej ją wkladac, zeby zbytnio gimnastyki nie bylo ?

No przez bagaj , no i dużo łatwiej z montażem bo przy nie składanej tylnej kanapie to jest trochę gimnastyki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Czyli podsufitki w tym calym majdanie nie wiozles. ;) I bedzie sie ją dalo jakos "podwiesic" na czas przejazdu, zeby jakos dalo sie jechac? To przez bagaj wchodzi normalnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli podsufitki w tym calym majdanie nie wiozles. ;) I bedzie sie ją dalo jakos "podwiesic" na czas przejazdu, zeby jakos dalo sie jechac? To przez bagaj wchodzi normalnie?

Gdzie ja napisałem że podsufitki nie wiozłem , pojechałem po nią 200km w jedną stronę. Za cenę 60F za komplet ze wszystkim z S4 B7 aż szkoda było odpuścić.

Wszystko się mieści , normalnie w bagaju z rozłożonym oparciem kanapy przewieziesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie czy to może mieć związek z uszkodzonym termostatem? Jak odpalę zimne auto i chwilę pojadę, climatronic ustawiony na auto i na 18st, jak zaczyna lecieć ciepłe to leci duuuuużo za ciepłe jak na 18st, dopiero po długim czasie( wskazówka płynu już dawno na 90), zaczyna lecieć takie jak przystało na 18... może to być powiązane? Auto mi się ogólnie długo nagrzewa, nie ważne czy z climą czy bez :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miszka - w takim razie dziekuje bardzo za rady, jutro jechane po sufit. :D

bjoern - a daj nawiewy na Lo i sprawdz wtedy czy duzo szybciej sie zagrzeje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jechałem trzymając głową :) ale blisko było ;)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Zakładam że masz nie składaną kanapę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie do znajomego, pozniej jeszcze musze na 14 do pracy sie wyrobic, wiec glowa musi odpocząć. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie czy to może mieć związek z uszkodzonym termostatem? Jak odpalę zimne auto i chwilę pojadę, climatronic ustawiony na auto i na 18st, jak zaczyna lecieć ciepłe to leci duuuuużo za ciepłe jak na 18st, dopiero po długim czasie( wskazówka płynu już dawno na 90), zaczyna lecieć takie jak przystało na 18... może to być powiązane? Auto mi się ogólnie długo nagrzewa, nie ważne czy z climą czy bez :/

W trybie auto klimatronik utrzymuje temp wewnątrz auta taką jaka jest na nim zadana, więc jeżeli masz zadane te 18* to początkowo wieje bardzo ciepłym powietrzem aby szybko nagrzać wnętrze, a później stopniowo w miarę nagrzewania się wnętrza zmniejsza temperaturę nawiewu aby utrzymać zadaną temp.

Gdy masz wyłączony tryb auto wtedy z kratek nawiewu leci powietrze o takiej temperaturze jaką ustawiłeś na klimatroniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no to ja akurat wiem, ale to ciepłe leci tak długo, że w aucie jest gorąco na maksa, muszę wyłączyć i okno otwierać, żeby się nie ugotować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd nawiewu musi być jakiś :) ja mam dwa ale da się rozruszać klapy jeszcze raz na miesiąc ;)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy nie ma błędów na klimatroniku, a potem nastawy podstawowe. Może coś tam się przycina...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastawy już były robione ze dwa razy, na pewno nie działa klapka od obiegu zamkniętego, spróbuję reanimować latem ;) ogólnie to dziś jak jechałem kawałek ~100km/h to temperatura podrosła do ~75, stanąłem na światłach i zaczęła opadać, wskazówka schodziła nierównomiernie tylko jakby lekko przeskakując, wyłączyłem klimę ruszyłem kawałek i z powrotem podrosła do okolic 75/80, do 90 chyba nie doszło zanim dojechałem na miejsce. Ogólnie wskazówka szybko się podnosi po nocy, ale zwalnia w okolicy 70 i potem już wolno bardzo idzie, a dolny wąż chłodnicy jest ciągle zimny, sprawdzany pełno razy :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Egr masz wyłączony?, a jak piszesz kawałek to ile km. U mnie (przy wyłączonym) po min 15 km trzyma 90 dopiero.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagubilem się już czy awx trzyma 90 w zimę po mieście z włączonym ogrzewaniem, czy nie. Mam trzeci termostat i zawsze tak samo. Bez ogrzewania 90 po jakiś 15km a z ledwo widać że się ruszy. Ten typ chyba tak ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...