Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Za co odpowiada czarna kostka przy fotelu kierowcy w starych fotelach tego nie miałem:eusathink:

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

"Witam, mam do sprzedania listwy do Audi A4 B6 B7, zdjęcia przedstawiają autentyczne listwy na sprzedaż, aukcja bez ceny minimalnej, nie są to listwy oryginalne. Zapraszam do licytacji."

..... więc lipa :wink:

Opublikowano

Akurat to widziałem, ale za 200zł oryginałów raczej nie kupisz. Chociaż jestem ciekawy czy coś takiego jest coś warte. Jedni chwalą drudzy narzekają :decayed:

Opublikowano
Akurat to widziałem, ale za 200zł oryginałów raczej nie kupisz. Chociaż jestem ciekawy czy coś takiego jest coś warte. Jedni chwalą drudzy narzekają :decayed:

Na forum jest duży temat o tych laminatach i 4/5 opinii, że jest to szajs jakich mało. Nawet ktoś wrzucił foto jak to jest krzywe i wypatrzone :facepalm:

Opublikowano
Za co odpowiada czarna kostka przy fotelu kierowcy w starych fotelach tego nie miałem:eusathink:

Czujnik zapięcia pasów w B6 (w B7 jest jeszcze opcja czujnika zajęcia siedzenia pasażera).

Opublikowano
Za co odpowiada czarna kostka przy fotelu kierowcy w starych fotelach tego nie miałem:eusathink:

Czujnik zapięcia pasów w B6 (w B7 jest jeszcze opcja czujnika zajęcia siedzenia pasażera).

To ide sprawdzic,bo chyba tez mam czarna kostke :P:decayed:

Opublikowano

BART`s- a co jescze potrzeba do uruchomienia tego zapięcia pasów ??

Opublikowano
BART`s- a co jescze potrzeba do uruchomienia tego zapięcia pasów ??

Jak masz czarną kostkę to i pewnie zapinka jest OK (odczytaj jej numer - sprawdzimy). Są dwa tryby kontroli zapięcia pasów:

1 - kierowca

2 - kierowca i pasażer

Ja U siebie mam "1" - wystarczy podłączyć dwa kabelki do zegarów i zakodować kontrolę zapięcia. Są różne wersje - gong może napierdzielać cały czas, albo aktywować się tylko raz (po włączeniu zapłonu - i tak właśnie sobie ustawiłem).

Opublikowano

Zalozmy,ze mam ori fotele i czarna kostke.Wszystko tak fabrycznie wyszlo z fabryki.To tez musze podlaczac jakies kabelki?

Opublikowano
Zalozmy,ze mam ori fotele i czarna kostke.Wszystko tak fabrycznie wyszlo z fabryki.To tez musze podlaczac jakies kabelki?

Jak masz ori to nie :wink: Wchodzisz do zegarów i kodujesz czujnik (przedostatni bit ustawiasz na 3).

Opublikowano

Jednak nie mam:kwasny:

Opublikowano

No w sumie można by to było podłączyć jak taka opcja jest:decayed:

---------- Post dopisany at 14:05 ---------- Poprzedni post napisany at 14:04 ----------

BART`s- a co jescze potrzeba do uruchomienia tego zapięcia pasów ??

Jak masz czarną kostkę to i pewnie zapinka jest OK (odczytaj jej numer - sprawdzimy). Są dwa tryby kontroli zapięcia pasów:

1 - kierowca

2 - kierowca i pasażer

Ja U siebie mam "1" - wystarczy podłączyć dwa kabelki do zegarów i zakodować kontrolę zapięcia. Są różne wersje - gong może napierdzielać cały czas, albo aktywować się tylko raz (po włączeniu zapłonu - i tak właśnie sobie ustawiłem).

ja też chyba mam że tylko kierowca. W takim razie gdzie dokładnie to podłączyć?

Opublikowano
No w sumie można by to było podłączyć jak taka opcja jest:decayed:

---------- Post dopisany at 14:05 ---------- Poprzedni post napisany at 14:04 ----------

BART`s- a co jescze potrzeba do uruchomienia tego zapięcia pasów ??

Jak masz czarną kostkę to i pewnie zapinka jest OK (odczytaj jej numer - sprawdzimy). Są dwa tryby kontroli zapięcia pasów:

1 - kierowca

2 - kierowca i pasażer

Ja U siebie mam "1" - wystarczy podłączyć dwa kabelki do zegarów i zakodować kontrolę zapięcia. Są różne wersje - gong może napierdzielać cały czas, albo aktywować się tylko raz (po włączeniu zapłonu - i tak właśnie sobie ustawiłem).

ja też chyba mam że tylko kierowca. W takim razie gdzie dokładnie to podłączyć?

Potrzebne czarne gniazdo w podłogę 3B0 937 741 oraz pin 000 979 134 E. Oprócz tego pin do kostki w zegarach 000 979 009 E.

Pin 7 w czarnym gnieździe to masa, natomiast pin 8 leci do zielonej kostki 32-pin w zegarach (pin 30).

Na koniec kodowanie główne w zegarach (Instruments). Za czujnik zapięcia pasa kierowcy odpowiada przedostatni bit.

Opublikowano
No w sumie można by to było podłączyć jak taka opcja jest:decayed:

---------- Post dopisany at 14:05 ---------- Poprzedni post napisany at 14:04 ----------

BART`s- a co jescze potrzeba do uruchomienia tego zapięcia pasów ??

Jak masz czarną kostkę to i pewnie zapinka jest OK (odczytaj jej numer - sprawdzimy). Są dwa tryby kontroli zapięcia pasów:

1 - kierowca

2 - kierowca i pasażer

Ja U siebie mam "1" - wystarczy podłączyć dwa kabelki do zegarów i zakodować kontrolę zapięcia. Są różne wersje - gong może napierdzielać cały czas, albo aktywować się tylko raz (po włączeniu zapłonu - i tak właśnie sobie ustawiłem).

ja też chyba mam że tylko kierowca. W takim razie gdzie dokładnie to podłączyć?

Potrzebne czarne gniazdo w podłogę 3B0 937 741 oraz pin 000 979 134 E. Oprócz tego pin do kostki w zegarach 000 979 009 E.

Pin 7 w czarnym gnieździe to masa, natomiast pin 8 leci do zielonej kostki 32-pin w zegarach (pin 30).

Na koniec kodowanie główne w zegarach (Instruments). Za czujnik zapięcia pasa kierowcy odpowiada przedostatni bit.

Nr częsci zapisane. Bart wiesz może czy wiązka i silniczki z b7 na tył do elektryki szyb pasują do B6?

Opublikowano

tak walcze ale mam problem bo musze zmienic piny z LOW na wersję HIGH...a co za tym idzie musze je powyciągać

łyknołeś te fotele??? jak podjedziesz na podmianke mat to sie podmieni wlącznik:naughty:

Dominik...spoko...jak nie dam rady wcześniej sam to już o Tobie myślałem...a co do foteli to już są foty w moim temacie...już są u mnie i teraz tylko chwila czasu i w dupe musi grzać :banan::decayed:

daj znać z postępów i czy usterka znikła ;-)

Opublikowano

Panowie z tym włacznikiem to jest masakra...ja szukam nadal w jakiś rozsądnych pieniądzach...ale przynajmniej się już rozruch tak nie męczy...

tylko co ma wspólnego włącznik świateł z paleniem auta?

To jak mlody_drog dogadamy się o ten włącznik?

Opublikowano
Omnonmnomn... Wczoraj gadaliśmy o ubezpieczeniu szyb i dzisiaj wjechałem na studzienkę...

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/304772_357123144362907_286439213_n.jpg

Po prostu genialnie:facepalm:

To dziwne, że tak pękło :shock3: Auto nie miało jakiejś przygody wcześniej?

Panowie z tym włacznikiem to jest masakra...ja szukam nadal w jakiś rozsądnych pieniądzach...ale przynajmniej się już rozruch tak nie męczy...

tylko co ma wspólnego włącznik świateł z paleniem auta?

To jak mlody_drog dogadamy się o ten włącznik?

Nie wiadomo co ma wspólnego, ten z auto poszedł do Artura, mam jeszcze jeden ale bez auto i troszkę zmęczony (regenerowany ale ma parę rysek) podeślę Ci foty to zobaczysz czy chcesz, puszczę Ci za śmieszny pieniądz :wink: Co do działania to na pewno działa bo u mnie w aucie jeździ

Opublikowano

BArt`s...dzięki wielkei teraz musze tylko dogadać temat z Dominikem żeby to ogarnał przy okazji podmianki foteli :banan:

Opublikowano

To dziwne, że tak pękło :shock3: Auto nie miało jakiejś przygody wcześniej?

Nie, przegiąłem z prędkością na studzience :E A szyba pękła dokładnie tam gdzie był odprysk od kamienia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...