MARCIN607 Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Domin chyba ma 235.Młody nikt nie mówił nic o naciągu:decayed: i 18` chyba ze zmienił Ja mam 235 na 9J i już trzeba na rondach uważać Za miekki jesteś do tego :polew::polew::polew::polew::polew: amen :polew::polew::polew::polew:
tymonA4 Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Marcin miło było znowu pogadać pozdrawiam
pablo_ua4 Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Panowie jest roznica miedzy automatem a manualem w sprzegle i dwumasie czy jest jednakowe wszystko??
darooo Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Panowie jest roznica miedzy automatem a manualem w sprzegle i dwumasie czy jest jednakowe wszystko?? To dwie różne budowy...
P-U-M-A Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Ja za miękki to ty masz koze:grin::grin: Nie jest taka koza:decayed: Tu dużo większe są że ledwo do trawy sięga:decayed: Koza zawsze kozą będzie.
Bart-S Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Panowie jest roznica miedzy automatem a manualem w sprzegle i dwumasie czy jest jednakowe wszystko?? W manualu masz dwumas i w nim sprzegło w automacie (np. Multitronic czy S tronic) masz dwumas na zewnątrz skrzyni i mokre sprzęgło wewnątrz przekładni na wałku wejściowym... Tak jak napisał Darek - to dwie różne konstrukcje a więc różne elementy składowe.
pablo_ua4 Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Panowie jest roznica miedzy automatem a manualem w sprzegle i dwumasie czy jest jednakowe wszystko?? W manualu masz dwumas i w nim sprzegło w automacie (np. Multitronic czy S tronic) masz dwumas na zewnątrz skrzyni i mokre sprzęgło wewnątrz przekładni na wałku wejściowym... Tak jak napisał Darek - to dwie różne konstrukcje a więc różne elementy składowe. ok dziekuje za odpowiedz a jeszcze z czystej ciekawosci Bartku znasz wszystkie wymiary sprzegieł w 2.0 ?? Chodzi mi o skrzynie manualne
Wandej Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Domin chyba ma 235.Młody nikt nie mówił nic o naciągu:decayed: i 18` chyba ze zmienił Ja mam 235 na 9J i już trzeba na rondach uważać Za miekki jesteś do tego :polew::polew::polew::polew::polew: amen :polew::polew::polew::polew: dałem mu co:decayed: Dobrze że wszyscy mają tutaj poczucie humoru:thumbup1:
P-U-M-A Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Domin chyba ma 235.Młody nikt nie mówił nic o naciągu:decayed: i 18` chyba ze zmienił Ja mam 235 na 9J i już trzeba na rondach uważać Za miekki jesteś do tego :polew::polew::polew::polew::polew: amen :polew::polew::polew::polew: dałem mu co:decayed: Dobrze że wszyscy mają tutaj poczucie humoru:thumbup1: No no aleś mi pojechał:polew::polew:
Bart-S Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Panowie jest roznica miedzy automatem a manualem w sprzegle i dwumasie czy jest jednakowe wszystko?? W manualu masz dwumas i w nim sprzegło w automacie (np. Multitronic czy S tronic) masz dwumas na zewnątrz skrzyni i mokre sprzęgło wewnątrz przekładni na wałku wejściowym... Tak jak napisał Darek - to dwie różne konstrukcje a więc różne elementy składowe. ok dziekuje za odpowiedz a jeszcze z czystej ciekawosci Bartku znasz wszystkie wymiary sprzegieł w 2.0 ?? Chodzi mi o skrzynie manualne Wymiary? Kupujesz część przeznaczoną dla danego auta i w żadne wymiary się nie bawisz... Z manualem nie pomogę - zajmuję się automatami.
pablo_ua4 Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 aha ok dzieki za info ---------- Post dopisany at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany at 22:59 ---------- a jeszcze jedno w naszych 1.9 TDI oznaczenia silnika sa AVF, AWX i jeszcze jeden?? i potrzebuje wszystkie z 2.0 TDI bo ja znam BMM, BRD i BKD jakie jeszcze sa??
pocas Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Będę się zabierał zaraz za grzane stołki i elektrykę fotela kierowcy. Wszystko jest gotowe oprócz... kabli pociągniętych do stołków. Kiedyś przewijała mi się przez forum jakaś zachodnia strona z gotowymi wiązkami elektrycznymi. Może ktoś podrzucić?
filip1001 Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 aha ok dzieki za info---------- Post dopisany at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany at 22:59 ---------- a jeszcze jedno w naszych 1.9 TDI oznaczenia silnika sa AVF, AWX i jeszcze jeden?? i potrzebuje wszystkie z 2.0 TDI bo ja znam BMM, BRD i BKD jakie jeszcze sa?? tak przeglądam Waszego Divisiona więc pomogę co mogę Ja znam jeszcze BRE, BPW , BLB
barrowiec1 Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Będę się zabierał zaraz za grzane stołki i elektrykę fotela kierowcy. Wszystko jest gotowe oprócz... kabli pociągniętych do stołków. Kiedyś przewijała mi się przez forum jakaś zachodnia strona z gotowymi wiązkami elektrycznymi. Może ktoś podrzucić? co za lenie śmierdzące... http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b7-wiazka-elektryczna-sterowania-ogrzewania-przednich-foteli-48559/
pablo_ua4 Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 aha ok dzieki za info---------- Post dopisany at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany at 22:59 ---------- a jeszcze jedno w naszych 1.9 TDI oznaczenia silnika sa AVF, AWX i jeszcze jeden?? i potrzebuje wszystkie z 2.0 TDI bo ja znam BMM, BRD i BKD jakie jeszcze sa?? tak przeglądam Waszego Divisiona więc pomogę co mogę Ja znam jeszcze BRE, BPW , BLB osz kurde i az tyle tego jest w 2.0 tdi??
filip1001 Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 w całej palecie 2,0 TDI w grupie VW tak..... BMM chyba nie był montowany w A4 B7, tylko np w A3, BLB to silnik z początku produkcji B7 z największą ilością wad fabrycznych... BRE, BPW oraz wszystkie inne możemy podzielić na 8V I 16V, BRD to jedyny silnik w B7 170 PS. Inne to 140 PS.
pablo_ua4 Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 spoko dzieki potrzebuje tego zeby zrobic wycene wszystkich dwumasow i sprzegiel bo moge zalatwiac w dobrych cenach:wink:
Bart-S Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 spoko dzieki potrzebuje tego zeby zrobic wycene wszystkich dwumasow i sprzegiel bo moge zalatwiac w dobrych cenach:wink: W B6 masz 4 wersje 1.9TDI AVB - 100KM ----> dwumas dla skrzyni manualnej: 038 105 266 AM (producent Sachs) BKE - 115KM ----> dwumas dla skrzyni manualnej: 03G 105 266 P (producent Sachs) AVF - 131KM ----> dwumas dla skrzyni manualnej: 03G 105 266 AT (producent LuK) // dla Multitronic: 038 105 317 B (producent LuK) AWX - 131KM ----> dwumas dla skrzyni manualnej: 038 105 266 AN (producent LuK) Jeśli chodzi o B7 i silnik 2.0TDI... BLB - 140KM BNA - 136KM BPW - 140KM BRD - 170KM BRE - 140KM BRF - 163KM BVA - 163KM BVF - 126KM BVG - 121KM Wszystkie manuale mają dwumas 03G 105 266 AT produkcji LuK-a. Multitronic ma dwumas 03G 105 317 D (ten sam producent). W B7 masz tesz 2 silniki 1.9TDI: BKE - 115KM BRB - 116KM Każdy z nich ma ten sam dwumas czyli 03G 105 266 P.
pablo_ua4 Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 dzieki takiego czegos mi bylo trzeba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się