Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Domin chyba ma 235.

Młody nikt nie mówił nic o naciągu:decayed:

i 18` chyba ze zmienił:whistling: Ja mam 235 na 9J i już trzeba na rondach uważać:decayed: Za miekki jesteś do tego :bag:

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew: amen :polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:
  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Marcin :hi: miło było znowu pogadać pozdrawiam :hi::decayed:

Opublikowano

mnie również, do następnego :thumbup1:

Opublikowano

Panowie jest roznica miedzy automatem a manualem w sprzegle i dwumasie czy jest jednakowe wszystko??

Opublikowano
Panowie jest roznica miedzy automatem a manualem w sprzegle i dwumasie czy jest jednakowe wszystko??

To dwie różne budowy...

Opublikowano
Ja za miękki to ty masz koze:grin::grin::grin:

Nie jest taka koza:decayed: Tu dużo większe są że ledwo do trawy sięga:decayed:

Koza zawsze kozą będzie.:decayed:

Opublikowano
Panowie jest roznica miedzy automatem a manualem w sprzegle i dwumasie czy jest jednakowe wszystko??

W manualu masz dwumas i w nim sprzegło w automacie (np. Multitronic czy S tronic) masz dwumas na zewnątrz skrzyni i mokre sprzęgło wewnątrz przekładni na wałku wejściowym... Tak jak napisał Darek - to dwie różne konstrukcje a więc różne elementy składowe.

Opublikowano
Panowie jest roznica miedzy automatem a manualem w sprzegle i dwumasie czy jest jednakowe wszystko??

W manualu masz dwumas i w nim sprzegło w automacie (np. Multitronic czy S tronic) masz dwumas na zewnątrz skrzyni i mokre sprzęgło wewnątrz przekładni na wałku wejściowym... Tak jak napisał Darek - to dwie różne konstrukcje a więc różne elementy składowe.

ok dziekuje za odpowiedz a jeszcze z czystej ciekawosci Bartku znasz wszystkie wymiary sprzegieł w 2.0 ?? Chodzi mi o skrzynie manualne

Opublikowano
Domin chyba ma 235.

Młody nikt nie mówił nic o naciągu:decayed:

i 18` chyba ze zmienił:whistling: Ja mam 235 na 9J i już trzeba na rondach uważać:decayed: Za miekki jesteś do tego :bag:

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew: amen :polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

dałem mu co:decayed: Dobrze że wszyscy mają tutaj poczucie humoru:thumbup1:

Opublikowano
Domin chyba ma 235.

Młody nikt nie mówił nic o naciągu:decayed:

i 18` chyba ze zmienił:whistling: Ja mam 235 na 9J i już trzeba na rondach uważać:decayed: Za miekki jesteś do tego :bag:

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew: amen :polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

dałem mu co:decayed: Dobrze że wszyscy mają tutaj poczucie humoru:thumbup1:

No no aleś mi pojechał:polew::polew::polew::polew::decayed:

Opublikowano
Panowie jest roznica miedzy automatem a manualem w sprzegle i dwumasie czy jest jednakowe wszystko??

W manualu masz dwumas i w nim sprzegło w automacie (np. Multitronic czy S tronic) masz dwumas na zewnątrz skrzyni i mokre sprzęgło wewnątrz przekładni na wałku wejściowym... Tak jak napisał Darek - to dwie różne konstrukcje a więc różne elementy składowe.

ok dziekuje za odpowiedz a jeszcze z czystej ciekawosci Bartku znasz wszystkie wymiary sprzegieł w 2.0 ?? Chodzi mi o skrzynie manualne

Wymiary? Kupujesz część przeznaczoną dla danego auta i w żadne wymiary się nie bawisz...

Z manualem nie pomogę - zajmuję się automatami.

Opublikowano

aha ok dzieki za info

---------- Post dopisany at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany at 22:59 ----------

a jeszcze jedno w naszych 1.9 TDI oznaczenia silnika sa AVF, AWX i jeszcze jeden?? i potrzebuje wszystkie z 2.0 TDI bo ja znam BMM, BRD i BKD jakie jeszcze sa??

Opublikowano

Będę się zabierał zaraz za grzane stołki i elektrykę fotela kierowcy. Wszystko jest gotowe oprócz... kabli pociągniętych do stołków. Kiedyś przewijała mi się przez forum jakaś zachodnia strona z gotowymi wiązkami elektrycznymi. Może ktoś podrzucić?

Opublikowano
aha ok dzieki za info

---------- Post dopisany at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany at 22:59 ----------

a jeszcze jedno w naszych 1.9 TDI oznaczenia silnika sa AVF, AWX i jeszcze jeden?? i potrzebuje wszystkie z 2.0 TDI bo ja znam BMM, BRD i BKD jakie jeszcze sa??

tak przeglądam Waszego Divisiona więc pomogę co mogę :decayed:

Ja znam jeszcze BRE, BPW , BLB :wink:

Opublikowano
Będę się zabierał zaraz za grzane stołki i elektrykę fotela kierowcy. Wszystko jest gotowe oprócz... kabli pociągniętych do stołków. Kiedyś przewijała mi się przez forum jakaś zachodnia strona z gotowymi wiązkami elektrycznymi. Może ktoś podrzucić?

co za lenie śmierdzące...

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b7-wiazka-elektryczna-sterowania-ogrzewania-przednich-foteli-48559/

Opublikowano
aha ok dzieki za info

---------- Post dopisany at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany at 22:59 ----------

a jeszcze jedno w naszych 1.9 TDI oznaczenia silnika sa AVF, AWX i jeszcze jeden?? i potrzebuje wszystkie z 2.0 TDI bo ja znam BMM, BRD i BKD jakie jeszcze sa??

tak przeglądam Waszego Divisiona więc pomogę co mogę :decayed:

Ja znam jeszcze BRE, BPW , BLB :wink:

osz kurde i az tyle tego jest w 2.0 tdi??:shock3:

Opublikowano

w całej palecie 2,0 TDI w grupie VW tak..... BMM chyba nie był montowany w A4 B7, tylko np w A3, BLB to silnik z początku produkcji B7 z największą ilością wad fabrycznych... BRE, BPW oraz wszystkie inne możemy podzielić na 8V I 16V, BRD to jedyny silnik w B7 170 PS. Inne to 140 PS.

Opublikowano

spoko dzieki potrzebuje tego zeby zrobic wycene wszystkich dwumasow i sprzegiel bo moge zalatwiac w dobrych cenach:wink:

Opublikowano
spoko dzieki potrzebuje tego zeby zrobic wycene wszystkich dwumasow i sprzegiel bo moge zalatwiac w dobrych cenach:wink:

W B6 masz 4 wersje 1.9TDI

AVB - 100KM ----> dwumas dla skrzyni manualnej: 038 105 266 AM (producent Sachs)

BKE - 115KM ----> dwumas dla skrzyni manualnej: 03G 105 266 P (producent Sachs)

AVF - 131KM ----> dwumas dla skrzyni manualnej: 03G 105 266 AT (producent LuK) // dla Multitronic: 038 105 317 B (producent LuK)

AWX - 131KM ----> dwumas dla skrzyni manualnej: 038 105 266 AN (producent LuK)

Jeśli chodzi o B7 i silnik 2.0TDI...

BLB - 140KM

BNA - 136KM

BPW - 140KM

BRD - 170KM

BRE - 140KM

BRF - 163KM

BVA - 163KM

BVF - 126KM

BVG - 121KM

Wszystkie manuale mają dwumas 03G 105 266 AT produkcji LuK-a. Multitronic ma dwumas 03G 105 317 D (ten sam producent).

W B7 masz tesz 2 silniki 1.9TDI:

BKE - 115KM

BRB - 116KM

Każdy z nich ma ten sam dwumas czyli 03G 105 266 P.

Opublikowano

dzieki takiego czegos mi bylo trzeba :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...