Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Wandej ale termostat działa bo auto dogrzewa sie do 90st.C tylko to trochę trwa i później na postaoju traci ciepło, więc wydaje mi się, że termostat jest OK!!

Ale to , że wskazówka leci w dół na postoju przy minusowych temp to norma dla tych silnikow.Mam to samo i termostat na pewno jest sprawny, podobnie jak czujnik temp.

dokładnie mam tak samo, też twierdzę że wszystko jest ok :decayed: a co do zasłonięcia chłodnicy kartonem to mechanik mi powiedział że to jest MIT i nic to nie daje :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba ten mechanik to jeden wielki mit , z calym szacunkiem ale w kazdym aucie jakie mialem tak robilem i zawsze to pomagalo w szybszym grzaniu sie silnika a tak naprawde to praktyke taka mozna najczesciej spotkac u kierowcow ciezarowek. Co do mechanika to chyba co mechanik to i inna opinia bo w zeszlym roku jak pojechalem odstawic autko do mechanika to wlasnie byl w trakcie docinania kartonika przed chlodnice , mimo ze wielu kilometrow dziennie nie robi czasami z firmy do miasta odebrac czesci jakies pojedzie to zawsze to szybciej silnik sie nagrzeje a tym samym mniej pali. Jak pamietam to kiedys kumpel mial VW Vento i na przednim grilu byly specjalne zaluzje , ktore mozna bylo zamknac recznie i tym samym przyslonic czesc chlodnicy na zime. To samo widzialem ale nie chcem sie klocic czy to spelnia dokladnie taka sama role ale specjalne zaluzje na chlodnicy montowane przed smiglem wentylatora w Audi A4 B8 ale tam byly sterowane silniczkiem elektrycznym i chyba do poki silnik sie nie rozgrzeje i nie ma takiej potrzeby to owe zaluzje sa zamkniete a jak czujnik wykryje wyzsza temperature cieczy chodzacej od tej optymalnej to otwiera zaluzje i tym samym silnik jest schladzany. Wiem tylko , ze to nic nie zaszkodzi przyslonic tej chlodnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja juz widzialem , niesamowity ten Avancik w RS ale nie nastarczy mi zycia abym tyle puszek i makulatury nazbieral na zakup takiej A4 :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam taki problem. Jak już pisałem przy gaszeniu słychać jak by coś telepało na silniku. Kolejne objawy to tak w obrotach 2500-3000 silnik głośniej pracuje praktycznie buczy oraz na biegu jałowym pracuje głośniej. Tak typuje na poduszkę ale sie zastanawiam czy pod skrzynią czy raczej pod silnikiem albo całkiem coś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwięcej "ciepłożerny" jest klimatronic wysoko ustawiony np. 27-28st. i wysokich biegach wentylatora.

Ja w zime ustawiam 2-3 kreski i temp 21-22st. i nie używam ECON bo wtedy nie działa dogrzewanie dodatkowe.

Dzięki, nawet nie wiedziałem, większość czasu jeżdze na ECON. Jak będzie mi zależeć na szybszym ciepełku to włącze klime. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jozek726 jestes z chojnic? znasz karola pestke?(chojnice male sa a on da sie zapamietac heh) jesli tak to mial bym sprawe PILNA

kolego ja jestem z Czerska 30 km od Chojnic i nie znam kolesia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...