AudioBas Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 Panowie autko przydymia na niebiesko nadal. Rzekłbym, że nawet często. Raz na jakiś czas (1 raz na miesiąc) złapie tryb awaryjny. Zwłaszcza jak jeżdżę deliakatnie... Zmieniając biegi czasami najlepiej w nocy jak jedzie samochód za mną widzę delikatne kłębki dymu niebieskiego... Mechanik powiedział, że tubo raczej się kończy... Już miałem je wyciągać, aby regenerować, ale chcę mieć pewność, że to turbo... Olej leję również w większych ilościach. Ogólnie auto odpala na dotyk, przyśpieszać też przyśpiesza. Może dziwnie to zabrzmi, ale mam wrażenie, że w zależności od pogody czasami auto jedzie "ociężale" Jak to najlepiej sprawdzić??
sokram Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 Czesc, Sprawdz sobie czy masz luzy na wirniku w turbo i bedziesz wiedzial co robic. Zrob komplet logow i umiesc na forum, dowiesz sie znacznie wiecej o swoim aucie... Sokram
AudioBas Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Opublikowano 7 Lipca 2011 Proszę powiedzieć jakich grup logi zrobić
StoRK Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 Z tym olejem to nie przesadzajcie. Mój samochód już prawie 100kkm jeździ na mineralnym i jakoś nic mu nie dolega. Z tego co jest napisane przy wlewie oleju to ma mieć on normę 505,00 i z tego co pamiętam to Castrol 15w40 (jakiś tam do diesla nie pamiętam dokładnie jaki) tą normę spełnia.
grzegorzmen Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 kolego zrób taki test : po nocy niech ktoś zapali samochód tylko bez gazu a ty obserwuj co się dzieje z tyłu auta -jeśli zakopci na kopci na niebiesko to do sprawdzenia uszczelniacze w głowicy , kompresja , albo wtryski ale jeśli będzie czysto albo na czarno i tylko podkapca w czasie jazdy na niebiesko to kompresja albo turbo , ale turbo to raczej cały czas by podkapcało a nie tylko bączki. Jeśli podejrzewasz turbo to zajrzyj do przewodów ssących czy dużo jest oleju ale wcześniej jeszcze odepnij odmę i zobacz czy niema oleju przed turbem ewentualnie odmę puść w butelkę albo bezpośrednio pod samochód i wtedy pojeździj. Najlepiej byłoby jeszcze wyczyścić icka bo jak turbo puszcza to do połowy będzie wypełniony olejem
zgredek27 Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 A ja dodam tylko tyle żeby niektórzy sprawdzili sobie właściwości myjące półsyntetykow i pełnych... są bardzo zbliżone a w niektórych przypadkach identyczne (liqui moly na którym mam przyjemność jeździć), najpierw 10w40 teraz 5w40, różnicy w ubywaniu żadnej a turbo zdrowsze. Nie piszcie bajek, skoro myją podobnie to jak ma wypłukać?
dadis82 Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 Kolego, olej mineralny jest zabójczy dla turbiny, szczególnie zimą. Ja Ci radzę zostać przy pólsyntetyku. Przez kilka lat miałem też B5 (przebieg w granicy 250tys) i lałem półsyntetyk, motor chodził pięknie a autko śmigało aż miło
StoRK Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 Ja przejeździłem 4 zimy na mineralnym i jakoś turbo śmiga bez problemu
vauxhall95 Opublikowano 9 Lipca 2011 Opublikowano 9 Lipca 2011 a ja 370tyś zachipowany i tez full syntetyk motul,z 4 wymian uzbierala mi sie jedna wymiana gratis,bo w motulu jest 5 litrow.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się