dziadek Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2011 mi odpukać wszystko działa i śmiga bez problemów... a termostat to zwykła sprawa jak w każdym aucie ale się zastanawiam tylko czy nie będę miał tak samo po wymianie bo zabulę za dwa 250zł i znając moje szczęście będzie tak samo bo w sumie to diesel a mróz na zewnątrz niemały
soolek Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 mi odpukać wszystko działa i śmiga bez problemów... a termostat to zwykła sprawa jak w każdym aucie ale się zastanawiam tylko czy nie będę miał tak samo po wymianie bo zabulę za dwa 250zł i znając moje szczęście będzie tak samo bo w sumie to diesel a mróz na zewnątrz niemały Diesel dieslem, ale po takiej trasie powinien złapać 90. Mój staruszek dzisiaj złapał po jakichś 8 km, a nowsze diesle mają przecież jeszcze różnego typu dogrzewania itd., które nie zabierają ciepła z silnika i się szybciej nagrzewają. Ale gdybać sobie możemy. Sprawdź na forum BMW, czy tak ma być, bo auto autu nie równe.
skovroon Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 mi odpukać wszystko działa i śmiga bez problemów... a termostat to zwykła sprawa jak w każdym aucie ale się zastanawiam tylko czy nie będę miał tak samo po wymianie bo zabulę za dwa 250zł i znając moje szczęście będzie tak samo bo w sumie to diesel a mróz na zewnątrz niemały Dziadek ja na Twoim miejscu bym na razie odpuścił.. 83st to nie jest jeszcze tak mało.. przejeździj lato.. zobaczysz co będzie na przyszłą jesień/zimę jakby Ci łapała 60-70st max, tak jak chłopakom z bmw-klub to wtedy trza by się za to zabrać.. ale u Ciebie jeszcze nie ma tragedii
dziadek Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2011 Dziadek[/b] ja na Twoim miejscu bym na razie odpuścił.. postaram się , ale u mnie to ciężko...jak coś mam nie tak to mnie to wku...ia i w końcu to wymieniam choć często wychodzi że niepotrzebnie w b6 wymieniłem cały dół wahaczy bo coś czasem mi skrzypnęło a były to gumy na stabilizatorze więc prawie 1500zł było w błoto dlatego teraz się tak z tym szczypie
skovroon Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Dziadek[/b] ja na Twoim miejscu bym na razie odpuścił.. postaram się , ale u mnie to ciężko...jak coś mam nie tak to mnie to wku...ia i w końcu to wymieniam choć często wychodzi że niepotrzebnie w b6 wymieniłem cały dół wahaczy bo coś czasem mi skrzypnęło a były to gumy na stabilizatorze więc prawie 1500zł było w błoto dlatego teraz się tak z tym szczypie ja też tak mam że jak mi gdzieś coś stuka to wymienił bym najchętniej pół auta :decayed: ale akurat termostaty to taka rzecz która Ci nigdy nie "skrzypnie" więc poza świadomością że prędzej czy później będziesz je musiał je wymienić, nic innego Ci nie będzie o tym przypominać teraz będzie lato więc pewnie łatwiej i szybciej się będzie dogrzewał a na jesień wymienisz i na zimę będziesz miał spokój
Piotrek98igo Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 napisze ze swojego doswiadczenia,wymienilem termostat i dalej mam to samo,w zimie max 85C zazwyczaj jak termostat jest padniety to ~70C lapie
soolek Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 napisze ze swojego doswiadczenia,wymienilem termostat i dalej mam to samo,w zimie max 85C zazwyczaj jak termostat jest padniety to ~70C lapie No to możesz mieć padnięty czujnik temperatury - na forum jest sporo o tym. Nie wiem jak w BMW (może ma jakieś swoje szczególne zagrania), ale sprawne B5 musi złapać 90 stopni.
skovroon Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 a z tego co wiem norma sprawnego (3.0,2.5) N57 w e60 to 88-92 st
dziadek Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2011 no i właśnie to mnie dręczy czy taka różnica temp jak jest u mnie a normą , szkodzi dla silnika (np inne dawki, większe spalanie itp)
Skyliner89 Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Mam pytanie, a jak ma się sprawa z zawieszeniem w BMW E60. Wiem, ze ono jest rozbudowane tzw. z przodu i z tyłu zastosowali zawieszenie wielo wahaczowe i koszty pewnie 2x większe co w Audi A4 B5, może się mylę... Koszty to pierwsza rzecz, a jak z jego trwałością? .
dziadek Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Opublikowano 1 Lutego 2011 Przód to po dwa wachacze na strone więc mniej niż w Audi i jest możliwość wymiany w nich samych tulei...tył to wogole się nie orientuje. Co do cen to allegro i będziesz miał jakąś tam średnią cenę. Co do trwałości to tylko ze słyszenia wiem że niby nie jest źle
Skyliner89 Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Dziękuje za odpowiedź. Patrzyłem na Allegro i ceny wahaczy są porównywalne do Audi, niektóre są droższe.
dziadek Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Opublikowano 2 Marca 2011 ano nie wytrzymałem...dwa termostaty zamówione ori BMW...będzie z głowy...
David Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 ano nie wytrzymałem...dwa termostaty zamówione ori BMW...będzie z głowy... od takich ludzi warto kupowac auta
KOval81 Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Zwyczajnie zdrowe podejście do auta A ja nie wiedzieć czemu coraz częściej zatrzymuję się przy szukaniu auta na 530d
skovroon Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 ano nie wytrzymałem...dwa termostaty zamówione ori BMW...będzie z głowy... jak wymienisz to napisz jak tam teraz z temperaturką Drogie te termostaty w ASO ?
dziadek Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 Drogie te termostaty w ASO ? w sumie 250zł, trochę kosztują bo oba z obudowami - nie pamiętam konkretnie który po ile ciekawe jest to że w tej obudowie zalany jest zwykły termostat taki jak za około 40zł wahlera oczywiście bez możliwości wymontowania go z tej obudowy...ewidentne naciąganie ludzi [br]Dopisany: 03 Marzec 2011, 09:32_________________________________________________ jak wymienisz to napisz jak tam teraz z temperaturką :wink4 no i po wymianie chwila kręcenia się po mieście i 89-90 stopni
skovroon Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 :good: A powiedz, jakieś mody auta przewidujesz? :naughty:
dziadek Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 :good: A powiedz, jakieś mody auta przewidujesz? :naughty: hmmm, myślałem nad Fotelami "Komfort" (chyba to się tak nazywa - te z takimi dziwnymi zagłówkami, full ekektryka z pamięciami itp. ) no ale chyba odpuszczę bo na forum bmw nic na ten temat nie ma tzn czy trzeba kombinować coś z modułami komfortu itp... narazie chodzi mi po głowie wizyta u Rogala - te 220 KM samym softem jest kuszące ...a tak wogóle to nie chcę za bardzo inwestować bo docelowo ma być: - czarna - automat - 3.0d M-Pakiet jakoś aż tak szczególnie mnie nie robi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się