itor Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 a jaki lejesz olej?? Valvoline VR1 5W50:kox: A myślicie że na lato można zalać 10w60 tego VR1?? To też pełen syntetyk:wink: mozna, ja zalewalem z tym ze valvoline 10w60 to akurat chyba jedyny na rynku polsyntetyk o tej klasie lepkosci
Bozet Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 PAnowie czy ktos wkoncu zrobim jakis mod/remoncik inny niz tu na tym forum jest schemat i mu działa??? bo nie wiem co zrobic tym pobieraniem oleju. PEOSZE O ODP kogos ktomu sie to ładnie udało zrobic:)
daro84.pl Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 Nie wiecie czy nie działająca kierownica powietrza w kolektorze ma wpływ na zużycie oleju
flm Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 Ma, przynajmniej u mnie tak bylo ale kierownice byly dobre sparcialy tylko wezyki od podcisnienia ---------- Post dopisany at 00:41 ---------- Poprzedni post napisany at 00:39 ---------- sory zle przeczytalem myslalem ze o paliwo chodzi
TooMeeK87 Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Gdzieś był fany filmik pokazujący jak on działa ALT niestety nie mogę go odszukać... a wpływ na pewno ma bo zmienia sposóbdolotu powietrza a z nim oleju. Tylko kwestia czy bierze więcej czy nie to nie wiem w sumie zmienia się tylko "obieg" powietrza a nie zawartość oleju w nim. ---------- Post dopisany at 18:23 ---------- Poprzedni post napisany at 18:22 ---------- A tak przy okazji ktoś interesował się produktami marki XADO w celu zmniejszenia apetytu na olej ??
daro84.pl Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Dzisiaj ją wymontowałem i wszystko jest zalane olejem aż cieknie po wałku a bębrana oczywiście pęknięta
MaciekW. Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Dzisiaj ją wymontowałem i wszystko jest zalane olejem aż cieknie po wałku a bębrana oczywiście pęknięta Myślisz że tam spiernicza nasz olej? Aż muszę oblookać swoją Dużo roboty przy tym?
daro84.pl Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Na to wychodzi że idzie przez dolot i do komory spalania, część osadza się na ściankach kolektora i możliwe że spływa na dół kolektora. Ciekawe ile jego tam jest bo wałek był mokry. Z demontażem tego niema problemu tylko dwie śrubki torx i delikatnie wyciągasz. Jak byś chciał odłączyć gruszkę od wałka to uważaj na sprężynkę
itor Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Gdzieś był fany filmik pokazujący jak on działa ALT niestety nie mogę go odszukać... a wpływ na pewno ma bo zmienia sposóbdolotu powietrza a z nim oleju. Tylko kwestia czy bierze więcej czy nie to nie wiem w sumie zmienia się tylko "obieg" powietrza a nie zawartość oleju w nim.---------- Post dopisany at 18:23 ---------- Poprzedni post napisany at 18:22 ---------- A tak przy okazji ktoś interesował się produktami marki XADO w celu zmniejszenia apetytu na olej ?? Tak. Nic ten preparat na pobor oleju w ALT nie daje
TooMeeK87 Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 A co dokładnie stosowałeś ?? Antykoksa ?? a Stage 1 i inne ?? Benzyna XADO. Cena, kup w Polsce: recenzje, opinie, sprzedaż, hurt | xado.pl Na innych forach niedawno czytałem, że niektórym spalanie oleju spadło bardzo tylko to było w bmw i w nissanach pamiętam przypadek bmw - brał silnik ponad 2 litry na 1000km i spadło do 300-400 ml po zastosowaniu serii zabiegów. Fakt to już grat totalny a jednak coś dało w sumie z 2 strony coś logika mówi mi że to już dziwny przypadek. Pytanie czy mierzyłeś sprężanie przed i po stosowaniu ??
pastaldo Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Przecież to jest warte tyle co te wszystkie ceramizery i magnetyzery do kupy wzięte. To robi jedynie efekt ekonomiczny dla firmy a nie dla silnika.
pastaldo Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Uzasadnij wypowiedź... Na zdrowy rozsądek choćby jak silnik który pije 2l oleju po zastosowaniu jakiegoś magicznego środka bierze 0.5l? Co ten środek właściwie może zrobić? Ceramizery niby wypełniały ubytki w gładziach itp co niby miało zwiększac kompresje i zmniejszać branie oleju. Sam powiedz czy to nie jest zbyt piekne żeby było prawdziwe. Tak naprawdę jakiś syf się odkłada w silniku a koncerny klepia kase na niewiedzy ludzi. Było już sporo wątków choćby tutaj na forum o tych magicznych dodatkach do olejów.
benyA4 Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Nie sadze by kierownica powietrza miala jakikolwiek wplyw na spalanie oleju. Przeciez ona tylko wydluza lub skraca dlugosc dolotu. A olej na nie moze sie brac z czwornika , przelatuje przez przepustnice i tam sie osadza.
daro84.pl Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Też mi się wydaje że niema nic wspólnego z tym,ale gdzieś wyczytałem że niby ma.
Wandej Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 A co dokładnie stosowałeś ?? Antykoksa ?? a Stage 1 i inne ??Benzyna XADO. Cena, kup w Polsce: recenzje, opinie, sprzedaż, hurt | xado.pl Na innych forach niedawno czytałem, że niektórym spalanie oleju spadło bardzo tylko to było w bmw i w nissanach pamiętam przypadek bmw - brał silnik ponad 2 litry na 1000km i spadło do 300-400 ml po zastosowaniu serii zabiegów. Fakt to już grat totalny a jednak coś dało w sumie z 2 strony coś logika mówi mi że to już dziwny przypadek. Pytanie czy mierzyłeś sprężanie przed i po stosowaniu ?? Takie coś jak xado to uszczelniacz kktóry ożywia trupy które nie mają kompresji ale chyba nie na długo:kwasny: W ALT`kach problem jest całkiem inny. Nagar z tych pseudo eko olejów niszczy te silniki:thumbdown:
daro84.pl Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 A co myślicie o tym żeby naleć nafty w cylindry i zostawić na kilka dni? Jak przyczyno pobierania oleju są zapieczone pierścienie to może ten zabieg je odblokuje
MaciekW. Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 A co myślicie o tym żeby naleć nafty w cylindry i zostawić na kilka dni? Jak przyczyno pobierania oleju są zapieczone pierścienie to może ten zabieg je odblokuje Gdzieś na forum ktoś tak zalewał; powtarzał ten zabieg kilkakrotnie i podobno nagar wylatywał płatami. Kwestia tego czy jak te pierścionki były zapieczone przez dłuższy czas to teraz bedą w stanie się "rozprężyć" na tyle że zgarniać olej prawidłowo? Druga sprawa czy ten odpadający nagar nie narobi bałaganu przytykając np kanał olejowy?
daro84.pl Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Tylko że nawet nawet jak będą płaty nagaru to nie mają możliwości dostać się obiegu oleju. Zostaną w komorze spalania i można je wyciągnąć
Elendir Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 U piotrekyrtum usunięcie nagarów spowodowało chyba jeszcze większe branie oliwy - ale to niech on się wypowie , ja narazie zamało przejechaem żeby coś oceniać ale chyba też wcina dalej ogólnie chodzi o płukanki i antykoksa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się