Kozacz Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Czyli tłoki można przerabiać pod inne pierścienie czy trzeba kupować nowe tłoki ?
xsebo1 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Wsadził ori pierścienie, olejowe jednoczęściowe i kicha. Auto puszcza chmurę przy hamowaniu silnikiem i pod górkę nie ma mocy. Oby te pierścienie pomogły, bo zostaną tylko tłoki nadwymiar. Auto kupiłem z przebiegiem 164 tkm i mieścił się w normie 0,5l / 1000km, dziś 255 tkm i już dawno nie czulem tych 130koni ledwie parę habet :-D Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Jesteś w stanie zmierzyc auto na hamowni przed remontem? Ciekaw jestem ile przez to ucieka mocy w ALT'kach
xsebo1 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Silnik jest po remoncie, zrobiłem 1800 km i teraz poprawka remontu. Mógł słuchać to by nie robił dwa razy, ale niektórzy ludzie są wręcz przemadrzali. Ogólnie to odpycha się, ale pod górkę nie chce i 1.6 by miał więcej siły Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Kozacz Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 pytanie chłopaki - jaki olej lejecie po remoncie ?
xsebo1 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Silnik wymaga syntetycznego oleju, Motul 5w40 x-cess + filtr Mann już czeka. Hydrauliczne popychacze, wariator zmiennych faz wymagają dobrego smarowania. Jeśli na przerobionych tlokach nic nie będę dolewał zaleje 0w40 Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
TomOskroba Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Silnik wymaga syntetycznego oleju, Motul 5w40 x-cess + filtr Mann już czeka. Hydrauliczne popychacze, wariator zmiennych faz wymagają dobrego smarowania. Jeśli na przerobionych tlokach nic nie będę dolewał zaleje 0w40 Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka robiłeś całkowicie generalny remont czy tylko tłoki ? czy może zadałem bzdurne pytanie i przy remoncie robi się wszystko ? jak cenowo to wyszło ?
xsebo1 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Zleciłem remont generalny, mechanik rozebral cały silnik, badał gniazda zaworów, łańcuch, wszystko i czepił się tylko popychacza zaworowego. Pierścień olejowy jednoczęściowy. Twierdził że po tym remoncie nie ma prawa brać, choć się upierałem na rowkowanie tłoków lub nadwymiar. Przejechałem 1800km od remontu i dalej łyka, więc w poniedziałek wyjmie tylko tłoki dołem i ogarnie na swoich maszynach. Cena? Mówił minimum 2 tys, doszło kilka pierdołek i wziął 2,3 tyś - tanio Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Nie jest to jakiś Janusz, zainwestował w maszyny i robi remonty głowic osobówek i ciężarowych masowo Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
TomOskroba Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Zleciłem remont generalny, mechanik rozebral cały silnik, badał gniazda zaworów, łańcuch, wszystko i czepił się tylko popychacza zaworowego. Pierścień olejowy jednoczęściowy. Twierdził że po tym remoncie nie ma prawa brać, choć się upierałem na rowkowanie tłoków lub nadwymiar. Przejechałem 1800km od remontu i dalej łyka, więc w poniedziałek wyjmie tylko tłoki dołem i ogarnie na swoich maszynach. Cena? Mówił minimum 2 tys, doszło kilka pierdołek i wziął 2,3 tyś - tanio Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Nie jest to jakiś Janusz, zainwestował w maszyny i robi remonty głowic osobówek i ciężarowych masowo Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka rzeczywiście mało no cóż kolego oby ta operacja się udała po kilkunastu tysiacach bedziesz mogl powiedziec co i jak
Łukasz13 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) Ciekawe jak chce tloki dolem wyjac? Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez ?ukasz13
--Rafcio-- Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Też chce wiedzieć to bardzo ciekawe.
waskivw Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 No gościu przecież robi różne i pewnie da radę tłoki dołem wymontować . Moim skromnym zdaniem jakby wiedział co robi to remont kosztowałby sporo więcej i zrobiony by był raz a dobrze , dla mnie koleś się dokształca na tym silniku . Ciekawe czy dałby radę zrobić silnik z motocykla wysokoobrotowego , ile razy by go rozebrał zanim by porządnie zrobił remont
Gość Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Rodzi sie tylko pytanie po co, skoro za 3-3,5k kupujesz kompletny swap 1.8T, robota 1-1,5k i cieszysz sie wieksza moca, rozwojowym motorem i praktycznie zerowym poborem oleju.
xsebo1 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Otóż kolego 1.8t też lubi brać olej, nigdy nie wiesz co kupisz i w jakim stanie. Za 3-3.5 k masz silnik z osprzętem, dużo kombinacji, przeróbek i nie zamkniesz się w 4k. A tu będę wiedział że żona będzie spokojnie ganiac, nie ugotuje turbiny. Jak będzie chciała mocy to się przejedzie A6 C6 3.0 tdi, takowe zamierzam kupić i po programie ok 300 koni powinno być Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
TomOskroba Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Rodzi sie tylko pytanie po co, skoro za 3-3,5k kupujesz kompletny swap 1.8T, robota 1-1,5k i cieszysz sie wieksza moca, rozwojowym motorem i praktycznie zerowym poborem oleju. dystrybutor 1.8 T
Gość Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) Taka prawda kolego 2.0 to nie udana konstrukcja i poprawianie go wg mnie jest bez sensu ale wasze monety robta co chceta. Sam jezdze 1.8 i ani grama nie weźmie od wymiany do wymiany czyli 8-10 tyś km Kombinacje i przeróbki są jak upychasz 2.7 bit do budy b6 nie mów mi, że swap 2.0 -> 1.8t to rzeźba bo wszystko jest p&p bo pokazujesz tylko jak znikomą masz wiedze o swapach. Z pewnością Ci żona ugotuje turbo w serii 1.8t. Jakiego 1.8t nie kupisz to bedzie w lepszym stanie od 2.0, raz bedzie i tak mial wieksza moc dwa nawet jesli bedzie olej żłopał to litr na 10 tys ani 1 tyś Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez uszolek
kiko79 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Taka prawda kolego 2.0 to nie udana konstrukcja i poprawianie go wg mnie jest bez sensu ale wasze monety robta co chceta. Sam jezdze 1.8 i ani grama nie weźmie od wymiany do wymiany czyli 8-10 tyś km Kombinacje i przeróbki są jak upychasz 2.7 bit do budy b6 nie mów mi, że swap 2.0 -> 1.8t to rzeźba bo wszystko jest p&p bo pokazujesz tylko jak znikomą masz wiedze o swapach. Z pewnością Ci żona ugotuje turbo w serii 1.8t. Jakiego 1.8t nie kupisz to bedzie w lepszym stanie od 2.0, raz bedzie i tak mial wieksza moc dwa nawet jesli bedzie olej żłopał to litr na 10 tys ani 1 tyś koledze chodziło o silnik 1.8T a masz tylko 1.8.
Gość Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) Jeden pies, ze względu na to że jest uturbiony może pobierać olej 0,5-1l na 10 tys i leci to zazwyczaj po dolocie albo turbo puszcza a nie przez to, że pierścienie zgarniajace sobie nie radza i olej lany jest do cylindra litrami. Słupek identyczny co w 1.8 wolnossącym. Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez uszolek
xsebo1 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Osobiście nie chciałbym kupić auta po swapowanym silniku, gdzie instalacja, wydech, polosie były robione i zazwyczaj coś po czasie jest nie tak. Wiesz że szpilki polosi powinno się montować na klej zrywalny? Ilu mechaników trzyma się tego?Widziałem już wylatujacą polos na autostradzie. Zrobiłem 2.0 alt 90 tys km jeżdżac po świecie, sprawny ma moc i przegoni niejedno 1.8t. Prowadziłem swojego czasu warsztat i jakąś wiedzą dysponuje, gorzej z czasem Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się