Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

Mam tak samo jak Ty. Tylko z tymi modyfikacjami trochę zwlekam... z czasem coś odwale pod machą. A do tego jeszcze kat mi zdycha. K..wa szkoda bo auto wcale nie nawala LPG mam za***iście teraz ustawione nic się nie psuje dosłownie NIC tylko je...ny olej i sprawy z tym związane.

:wtf: z tym ALT :wallbash:

Po dolewam oleju, poczekam może ktoś coś rozkmini. :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mam tak samo jak Ty. Tylko z tymi modyfikacjami trochę zwlekam... z czasem coś odwale pod machą. A do tego jeszcze kat mi zdycha. K..wa szkoda bo auto wcale nie nawala LPG mam za***iście teraz ustawione nic się nie psuje dosłownie NIC tylko je...ny olej i sprawy z tym związane.

:wtf: z tym ALT :wallbash:

Po dolewam oleju, poczekam może ktoś coś rozkmini. :gwizdanie:

kup sobie to - http://allegro.pl/katalizator-zamiennik-audi-passat-1-8t-1-6-2-0-kat-i1636759173.html

sprawdzone - dziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wymienię kata olej dalej będzie brał to nie rozwali następnego ?? Jak jest z jego żywotnością odnośnie oleju?? W sumie mam oryginał i 207 kkm. ten tez wytrzyma przyzwoite kilometry ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wymienię kata olej dalej będzie brał to nie rozwali następnego ?? Jak jest z jego żywotnością odnośnie oleju?? W sumie mam oryginał i 207 kkm. ten tez wytrzyma przyzwoite kilometry ??

rozwali kazdy nowy katalizator z czasem

to w linku to jest zwykla rura - imitacja kata wiec ci nic nie zawali z sparwuje sie bez zarzutu

jak ci na vagu zacznie wyskakiwac blad kata to bedziesz wiedzial ze jest do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

normalnie przecialem przewod na pol i wlozylem od strony czwornika i od strony ezektora srubke w przewod gumowy

A pamietasz może średnicę śrubki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już jestem po teście zmodyfikowanej ODMY wersja 2 z mojego postu ,przejechałem dokładnie 1000km i zapalił się olej minimum ,mam wrażenie że po tej modyfikacji więcej bierze oleju .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już jestem po teście zmodyfikowanej ODMY wersja 2 z mojego postu ,przejechałem dokładnie 1000km i zapalił się olej minimum ,mam wrażenie że po tej modyfikacji więcej bierze oleju .

biorac pod uwage budowe odmy to nielogiczne zeby bralo wiecej niz na starej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro rozbiorę ten MOD i może coś więcej będzie widać ( jakieś kałuże oleju :naughty: ) albo sucho jak na pustyni .No nic dalej będę coś kombinował bo za tydzień znowu trasa to okazja do testu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam się nad ciśnieniem uris ma rację - może być albo za mała średnica przewietrzania lub może za duża ? .. nie kumam już sytuacji ... może gdzieś jest myk w dolocie ? jakieś uszczelki czy coś .. odciałem cąłkowicie przewietrzanie od dolotu - i dalej olej bierze - czyli wciąganie dolotem jako głowna przyczyna odpada ... gdzieś ze środka ssie ... :/ ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj sprawdziłem czy olej się przedostał w tych miejscach co na foto i olej na 100% nie poszedł do dolotu no chyba że przez podciśnienie tym małym wężykiem .

86da7cb5f1b82dc1.jpg

Panowie a ta gruszka to w ogóle po co ona jest bo za bardzo nie rozumiem , nie mogli dać zwykłego węża ?? jaką role spełnia gruszka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie i odciąłem dojście do serwa i dalej olej idzie - wiem że jest jeszcze przewód pod kanałem dolotowym - z lewej strony jak zdemontujecie przewody - na dole jest przewód na zatrzask który schodzi na dół ... tylko nei wiem gdzie - wyglad jakby mial olej opadać nim ... hmmmm gdzie dochodzi i jaką ma funkcje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie i odciąłem dojście do serwa i dalej olej idzie - wiem że jest jeszcze przewód pod kanałem dolotowym - z lewej strony jak zdemontujecie przewody - na dole jest przewód na zatrzask który schodzi na dół ... tylko nei wiem gdzie - wyglad jakby mial olej opadać nim ... hmmmm gdzie dochodzi i jaką ma funkcje ?

odpowietrzenie skrzyni korbowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy olej może znikać przez prowadnice zaworów pomimo dobrych uszczelniaczy na zaworach ? i czy w tedy by kopcił ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale oba idą z dołu silnika ... jedno to odma a drugie dochodzi do dolotu od strony kabiny kierowcy

zobaczcie odme stara

odmastara.jpg

i nowa

odmanowa.jpg

zwroccie uwage na zgrubienie pod materialem, ciekawe co tam moze byc:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwroccie uwage na zgrubienie pod materialem, ciekawe co tam moze byc:)

Może jakiś zawór? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwroccie uwage na zgrubienie pod materialem, ciekawe co tam moze byc:)

Może jakiś zawór? :)

ale na cholere tam zawor, mi sie wydaje ze tam jest harmonijka tylko taka grubsza niz do tej pory bo tam wlasnie lubilo sobie peknac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...