Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

Na dobry początek zobacz czy nie masz gdzieś wycieków z silnika, może źle dokręcony filtr oleju czy coś w tym stylu.

Sprawdź też jakie masz oznaczenie silnika bo info z profilu 1B jest błędne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam .

Audi a4 b6 silnik 2.0 zwykły benzyniak bez turbo ,FSI !!!!!

Przebieg 150tys Potwierdzony !!

rok 2001

Mam problem z moja audi ,otóż kopiłem w maju auto i jeździłem ponad 2 miesiące i nic .Olej był w normie .

W lipcu wymieniłem olej na taki sam jak był wcześniej czyli castrol egde 5w30 , od tamtej pory muszę dolewać olej .

Raz na tydzień ,raz na dwa tygodnie .Od lipca do teraz dolałem ponad 2litry .Musze dodać ze auto stało ponad 3 tygodnie później ok.tygodnia ale to chyba bez znaczenia .

Prosiłbym o jakieś sugestie co może być przyczyna

nie ten dział chłopie, załóż osobny temat. NIE OFFTOPUJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat kolega założył osobny, ale ktoś przeniósł go tutaj.

Więc poczekajmy na info odnośnie silnika i tego czy są jakieś wycieki itp. i wtedy będzie można coś więcej powiedzieć czy to dobry temat czy jednak nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki pozatym nie boicie sie usterek po takiej przeróbce ? nie wiadomo czy taki tłok wytrzyma obciążenia podczas jazdy bardziej energicznej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja juz 15000 przelatalem i motor zyje jak sie wykrzaczy to bede myslal a na chwile obecna ciesze sie z jazdy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[emoji4]

Witam .

Audi a4 b6 silnik 2.0 zwykły benzyniak bez turbo ,FSI !!!!!

Przebieg 150tys Potwierdzony !!

rok 2001

Mam problem z moja audi ,otóż kopiłem w maju auto i jeździłem ponad 2 miesiące i nic .Olej był w normie .

W lipcu wymieniłem olej na taki sam jak był wcześniej czyli castrol egde 5w30 , od tamtej pory muszę dolewać olej .

Raz na tydzień ,raz na dwa tygodnie .Od lipca do teraz dolałem ponad 2litry .Musze dodać ze auto stało ponad 3 tygodnie później ok.tygodnia ale to chyba bez znaczenia .

Prosiłbym o jakieś sugestie co może być przyczyna

Kupujesz auto to sprawdzaj olej, dodatki zmniejszające konsumpcję oleju mają zazwyczaj slodkawy zapach i ponoć smak Edytowane przez xsebo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz znaleźć ogarnięte go mechanika i musi wyjac tłoki i przerobić pare stron wcześniej pisze rozwiązanie problemu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś jest w stanie poradzić sobie z tym poborem oleju, z okolic katowic ( Śląsk)???

Zapytaj po prostu tutaj w okolicy Rybnika (50Km od Kato) --> http://www.sanecznik.bosch-service.pl/start Jakbyś dzwonił daj znać co powiedzieli czy są w stanie przerobić owy problem poboru oleju. Godny podobno polecenia, aczkolwiek u siebie masz tego multum w stronę Sosnowca najwięcej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam sprawdzić opinie mechaników w okolicy, w poniedziałek silnik będzie rozebrany 3 raz i tym razem zrobię to osobiście z kolegą. Głowica puszcza olej od strony kabiny więc napewno po niewłaściwym przykreceniu wygieła się. Leje na połączenie skrzyni z silnikiem ciurkiem a i tak ubytki oleju są o połowę mniejsze niż przed remontem :-D

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ktoś może poleć jakiegoś mechanika w Warszawie albo okolicach żeby ogarnąć wymianę pierścieni i uszczelniaczy bo już mi się znudziły dolewki 1l na 1000km i kontrolka oil min co 100 km. Kierownica powietrza zrobiona, olej Motul 10w40, odma czwórnik z końcówką q,nowa rura od strony szyby ta z gruszka stara ale wygląda na całą. Pozdrawiam.


Witam ktoś może poleć jakiegoś mechanika w Warszawie albo okolicach żeby ogarnąć wymianę pierścieni i uszczelniaczy bo już mi się znudziły dolewki 1l na 1000km i kontrolka oil min co 100 km. Kierownica powietrza zrobiona, olej Motul 10w40, odma czwórnik z końcówką q,nowa rura od strony szyby ta z gruszka stara ale wygląda na całą. Pozdrawiam.

Prawie 300k nalatane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam sprawdzić opinie mechaników w okolicy, w poniedziałek silnik będzie rozebrany 3 raz i tym razem zrobię to osobiście z kolegą. Głowica puszcza olej od strony kabiny więc napewno po niewłaściwym przykreceniu wygieła się. Leje na połączenie skrzyni z silnikiem ciurkiem a i tak ubytki oleju są o połowę mniejsze niż przed remontem :-D

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

a mówiłęś że kumaty i nie jakiś tam spekulant :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myślałem, robi głowice i zna temat głowic. Niestety poprawka remontu na dorobionych pierscieniach nie poszła mu tak jak pierwszy remont, robił za darmo sam bez pracownika i olał. Brakuje dwóch śrub z tego co widzę, głowica źle dokrecona i pytanie dlaczego? Mam trochę wolnego więc z przyjemnością zrobię wszystko ksiazkowo. Prowadziłem swojego czasu warsztat więc będzie git

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pytanie na szybkiego, jak odkręcić kierownicę powietrza, czyli tą gruszkę z wadliwym cięgnem, aby sprawdzić co z nią nie tak... Bo nie działa. Czy ewentualnie są inne przyczyny niedziałania tej że gruszki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 tematów niżej masz to opisane, przeczytaj nie rób offtopu, jak nie chce ci sie czytać to dodaj ten post ale w tamtym temacie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie te remonty silnika w 15 letnim audi :oklasky: szkoda kasy ! ja śmigam na silniku ALT już kilka lat i twierdze ze te silniki są mało awaryjne pobiera mi olej ale się tym nie przejmuje= tankuję LPG i czasami dolewam mu oleju (5W40), i ogień na autostradzie nie oszczędzam silnika , (po pałowaniu przez pół nocy na trasie silnik cicho mruczy :audi: ) nie zawiódł mnie nigdy. odkąd go mam naprawiłem w nim:1- wariator tz wymiana pierścieni, 2- termostat wkleiłem od audi 80 teraz trzyma temperaturę 90/95 stopni, zaślepiłem wąż od odmy(trójnika) do eżektora i odłączyłem podgrzewanie przepustnicy tz jest teraz bajpas woda nie podgrzewa przepustnicy ,2- rozrząd z pompą wody, 3- oleju nie zmieniam tylko co 5 tys wymieniam filtr oleju na nowy i często kontroluję podciśnienie w kolektorze ssącym czy jest ok. ps daję głowę za A4 2.0 alt zastąpią z kilka lat w polsce stare pancerne 80 -tki 2.0i :beach:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taką z silnikiem 2.0 ABK i oleju nie dolewałem. Ciekawi mnie czy tłoki z ABK albo innej benzyny nie biorącej oleju pasowały by naszego ALT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...