marcelinio301 Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Respect 15 musisz przerobić gruche innej opcji nie ma no i oczywiście zalewania nafta silnika Xebo1 dużo zawdzięczasz nafcie
xsebo1 Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Masz racje kolego, nafta żre nagar jak reksio szynkę
Respect15 Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Dlatego przeczytajcie jeszcze raz moje pytanie Czy macie moze gotowego pdf'a? Instrukcje krok po kroku ze zdjeciami nazwami czesci aby to zrobic? Nie jestem mechanikiem a chce to przerobic
xsebo1 Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Przecież to banalnie proste, żaden pdf jest niepotrzebny. Wystarczy przeczytać ten wątek - cały
Respect15 Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Z Tego co widzialem to bylo kilka wersji , z filtrem stozkowym, bez filtra, i chcialbym sie dowiedziec o ostatecznej wersji
xsebo1 Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Ostateczna wersja modu według marcelinio z węża od pralki. Fotki są, czegóż więcej chcieć? Wąż można zamienić na sztywny wąż gumowy olejoodporny, jak kto woli
marcelinio301 Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Wąż olejoodporny nie zda egzaminu pozagina się i zmniejszy się średnica przelotu. Można spróbować innego węża ale pralkowy. Odplywowy zdaje egzamin i jeszcze nie był zmieniany Od wymiany do wymiany czyli 10tys.km i wrabal 500ml oleju
xsebo1 Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 (edytowane) Tak sobie myślę że przestał zlopac olej po wymianie rozrządu. Mod chciałem zrobić ale mechanik nie mógł odkręcić szpilki od alternatora i wyslizgal ją. Stary rozrząd 8 lat temu zakładał serwis przy przebiegu 100 tys Edytowane 26 Marca 2015 przez xsebo1
marcelinio301 Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Xebo1 To mógł puknac każda śrubę lekko mlotkiem i by puscily.
rafix445 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 kolego marcelinio301 mógłbyś jeszce raz krok po kroku opisać jak u siebie zrobiłeś tego moda odmy?bo z tego co rozumiem to wąż idący od pokrywy wsadziłeś w gruchę w wywierconą dziurę,a drugi wąż podłączyłeś w dolot,a drugą stronę węża w oryginalny wąż idący od gruchy,czy w inne miejsce?bo tego nie kumam
marcelinio301 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Rafix445 Wszystko masz jak na talerzu . Zdjęcia itd. Kolego Nie jest to żadna czarna magia....
xsebo1 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Mam już wszystko co potrzebne, mod na dniach. Mogę porobić zdjęcia
Gawel90 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Pewnie, że zrób, bo tez się do tego przymierzam
junior555 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Kolego gdzie jest opis tego modu bo tyle stron już przewaliłem i nigdzie nie widzę :/
xsebo1 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Mod kolegi marcelinio Od dekla klawiatury do gruszki olejowej wąż bezpośredni. W gruszce nowa dziura i króciec. Powrót poprzez oryginalne wejście gruszki wprost do rury dolotu. Poszerzenie obniża ciśnienie gazów więc nie pomylić. Mały wężyk przy oryginalnym trojniku idzie do serva. Kolega zastosował filtr stozkowy, efekt to trochę słabsze hamulce.
marcelinio301 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Xebo1 ależ w żadnym wypadku nic słabego nie jest
rafix445 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Xebo1 daj później znać jak u ciebie sprawdza się ta modyfikacja.Jak będzie gitara to też przerobie.
xsebo1 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Mod zrobiony, tylko czekać na efekty. Potrzebne materiały: Króciec na otwór 21, wiertło 20. Gruszka z dobrego plastiku, wkreca się jak w metal. Podkładka nie wykorzystana, nie weszła przez otwór. Miejsce montażu gruszki olejowej nie rozpieszcza miejscem, nie szło zostawić oryginalnego wejścia, trzeba było ciąć. skręcamy wszystko opaskami i podłączamy węże. Czwórnik polacze jako trójnik. Odcięty kawałek wykorzystałem do połączenia z pokrywą kawałek metalu zatopilem podgrzewajac zapalniczka zarowa. Obieg powietrza pozostał bez zmian, obieg przelotowo przez gruszke. Osłona plastikowa ukrywa mod. Pozostało tylko jeździć i obserwować bagnet Bez podpietego wężyka eżektora hamulec trochę odczuwalne słabszy i obroty podczas jazdy na jałowym utrzymywały się powyżej 1000. Na postoju wszystko było ok. Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez xsebo1
Gawel90 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Gratki za kawał dobrej roboty, czekamy teraz na efekty
rafix445 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 kolego xsebo1 a z naftą też kombinowałeś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się