Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dlatego przeczytajcie jeszcze raz moje pytanie :) Czy macie moze gotowego pdf'a? Instrukcje krok po kroku ze zdjeciami nazwami czesci aby to zrobic? Nie jestem mechanikiem a chce to przerobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Tego co widzialem to bylo kilka wersji , z filtrem stozkowym, bez filtra, i chcialbym sie dowiedziec o ostatecznej wersji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostateczna wersja modu według marcelinio z węża od pralki. Fotki są, czegóż więcej chcieć?

Wąż można zamienić na sztywny wąż gumowy olejoodporny, jak kto woli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wąż olejoodporny nie zda egzaminu pozagina się i zmniejszy się średnica przelotu.

Można spróbować innego węża ale pralkowy. Odplywowy zdaje egzamin i jeszcze nie był zmieniany

Od wymiany do wymiany czyli 10tys.km i wrabal 500ml oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie myślę że przestał zlopac olej po wymianie rozrządu. Mod chciałem zrobić ale mechanik nie mógł odkręcić szpilki od alternatora i wyslizgal ją. Stary rozrząd 8 lat temu zakładał serwis przy przebiegu 100 tys

Edytowane przez xsebo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego marcelinio301 mógłbyś jeszce raz krok po kroku opisać jak u siebie zrobiłeś tego moda odmy?bo z tego co rozumiem to wąż idący od pokrywy wsadziłeś w gruchę w wywierconą dziurę,a drugi wąż podłączyłeś w dolot,a drugą stronę węża w oryginalny wąż idący od gruchy,czy w inne miejsce?bo tego nie kumam :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod kolegi marcelinio

12bf75ae6a35466c6b94c08d098c5f24.jpg

Od dekla klawiatury do gruszki olejowej wąż bezpośredni. W gruszce nowa dziura i króciec. Powrót poprzez oryginalne wejście gruszki wprost do rury dolotu. Poszerzenie obniża ciśnienie gazów więc nie pomylić. Mały wężyk przy oryginalnym trojniku idzie do serva. Kolega zastosował filtr stozkowy, efekt to trochę słabsze hamulce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod zrobiony, tylko czekać na efekty. Potrzebne materiały:

e29ab6e87cd147e5405ca384cda4f51d.jpg

Króciec na otwór 21, wiertło 20. Gruszka z dobrego plastiku, wkreca się jak w metal. Podkładka nie wykorzystana, nie weszła przez otwór. 3436ed4bf9ade679bbf55589b5f73998.jpg

86d21aa30f4c095870b109259e6dc85d.jpg

140811c1a11058aac10a9517a5515316.jpg

45c9c68ea3a94421c761f7a728f5b027.jpg

a4b136c0c2ec4f94303f0cc6df8d70c8.jpg

e04ee3867484454ba86a7f39360f5c7d.jpg

11e8bf7252cdd7a9d2e6113efbfdf6d5.jpg

0fb09e1cdca3000988f887acb7b60b36.jpg

Miejsce montażu gruszki olejowej nie rozpieszcza miejscem, nie szło zostawić oryginalnego wejścia, trzeba było ciąć.

88db76e95377f20ab058d24211825d20.jpg skręcamy wszystko opaskami i podłączamy węże. Czwórnik polacze jako trójnik. Odcięty kawałek wykorzystałem do połączenia z pokrywą

eb5384b5593a9120cc2060394d8c3010.jpgf5b862285329177330a3e6157c806676.jpg kawałek metalu zatopilem podgrzewajac zapalniczka zarowa.

da91dc7bc8b8587e6dac02e40aa2e3e7.jpgObieg powietrza pozostał bez zmian, obieg przelotowo przez gruszke. Osłona plastikowa ukrywa mod. Pozostało tylko jeździć i obserwować bagnet :)

Bez podpietego wężyka eżektora hamulec trochę odczuwalne słabszy i obroty podczas jazdy na jałowym utrzymywały się powyżej 1000. Na postoju wszystko było ok.

Edytowane przez xsebo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...