Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do czwórnika, plastikowej gruszki czy gumowych wężyków potrzebujesz mechanika?

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

No nie wiem chcę takiego fachowaca żeby po jego manewrach było dobrze.Mechanik potrzebny z Warzszawy lub okolic Ostrołęki. Znalazłem taki schemat przerobienia tej odmy http://pl.tinypic.com/view.php?pic=30u6yxz&s=8#.VZ9SEvkvuIF czy on jest właściwy?

Edytowane przez kruk.RG
Opublikowano

Przecież każdy kto przeczytał ten wątek przynajmniej z początku, wie że przeróbka odmy nic nie daje, nie rozwiązuje problemu ani nawet nie łagodzi skutków. Dziś już więcej wiadomo na temat oleożerności ALT niż w latach 2011-2013 czyli gdzieś pomiędzy 25-90stroną gdy roztrząsaliśmy tu ten temat i dziś już oficjalnie wiadomo że ALT to jeden z pierwszych olejożernych silników ze zje..nymi pierścieniami i tłokami którego rozwinięciem są 2.0 TFSI :naughty: Tyle że w przypadku ALT nie poprawiono NIC więc pozostaje przetaczanie tłoków i dobieranie normalnych pierścieni od innych silników. Jednym z głównych winowajców olejożerności jest oczywiście serwis LL ale prawdopodobnie dziwny rozkład temperatur na tłokach powoduje że te cienkie pierścienie prędzej czy później i tak się zapieką, czego dowodem są koledzy którzy tu na forum kiedyś przyznawali że ich alty nie biorą a dziś też walczą z problemem.

Opublikowano

Dziękuje za odpowiedzi. Więc reasumując ciężka walka w tym silnikiem i chyba nie na moje nerwy , a szkoda bo piękne auto mi się trafiło z wyglądu :( i to chyba tyle.

Opublikowano (edytowane)

Kolego zalej ceratec liqui moly i zapomnisz o kontrolce oleju :) to nie żaden zageszczacz i co najważniejsze działa

Przed wyjazdem zmieniałem wszystkie filtry, poduszki, płyny i klocki. Trasa 1600 km do Finlandii. Olej motul 5w40 x-clean + ceratec , trzy dolewki w Polsce, Łotwie i Estonii po 300 ml i nie dałem już rady, kumpel prowadził. Rano jak odpaliłem samochód do pracy to się zdziwiłem :o cichy, nie ryczy przy gazowaniu i nic nie chce zniknąć z bagnetu :)

Edytowane przez xsebo1
Opublikowano

Tj pisałem wcześniej, przegoniłem 2k i kontrolka jeszcze się nie zaświeciła ale oleju już ledwo minimum, dolewka 500ml i poziom jak po wymianie. Więc może spróbujcie przy najbliższej wymianie Valvoline SynPower 5W-40.

@xsebo1 u mnie akurat po zejściu ssania w ogóle silnika nie słychać, więc ja nie zastosuję żadnych wynalazków, bo jeszcze mi rozszczelni i będę miał dodatkowe koszty, zamiast poprawy. Poza tym, twoje efekty są zadziwiające, przepraszam ale na tą porę nie wierzę. Pojeździj jeszcze trochę.

Opublikowano

Kolego jakie rozszczelnienie bez urazy ja fachowcem nie jestem ale tak samo ludzie pisza cyt.jak zrobie plukanke to rozszczelni sie silnik bo nagaru nie bedzie a moje pytanie jest takie>Czy auto jak wyjezdza z fabryki ma nagar w silniku no bo raczej chyba nie wiec gadka o rozszczelnieniu to chyba mit nie uwazasz

Opublikowano

Kolego jakie rozszczelnienie bez urazy ja fachowcem nie jestem ale tak samo ludzie pisza cyt.jak zrobie plukanke to rozszczelni sie silnik bo nagaru nie bedzie a moje pytanie jest takie>Czy auto jak wyjezdza z fabryki ma nagar w silniku no bo raczej chyba nie wiec gadka o rozszczelnieniu to chyba mit nie uwazasz

A takie rozszczelnienie że masz wszystko stare i uszczelnione po części syfem, nie ucz mnie, bo dwa razy miałem przy zmianie oleju na inny w samochodzie i motocyklu. W samochodzie puścił simering na wale, a w moto zaczęło brać olej, moto muisiało mieć coś zalane prze poprzedniego właściciela, bo jakoś jeździło bezproblemowo do pierwszej wymiany. Chyba że masz z fabryki :)))

Opublikowano (edytowane)

Jak zastosować Ceratec Liqui Moly, przy wymianie oleju dolać specyfik? I teraz kluczowy pytanie jaki olej bo ja obecnie mam Castrol 10w40. A zauważyłem ze chwalony jest Motul 10W-40 6100 i Motul 5w40 x-clean oraz Valvoline SynPower 5W-4 0 i Volvoline Maxlife 10W-40 który wybrać?

Edytowane przez kruk.RG
Opublikowano (edytowane)

Na jaki Cię stać :) powinien być pełen syntetyk, ale motul 10w40 6100 wyjątkowo też spełnia normę

U mnie tez był 10w40 jak kupiłem, zrobiłem plukanke i 5w40. Bajki o rozszczelnieniu nie dotyczą audi :) ale kumpel we fiacie miał ów bajkową sytuacje, silnik był złom i tyle. W ich silnikach dzieją się cuda, jak wypalanie tłoka (wymiana 2 razy).

Może opiszę oleje:

Motul 10w40 6100 synergii polecany do starszych i nowszych z problemem oleju

Motul 5w40 x-cess w pełni syntetyk dobrej klasy

Motul 5w40 x-clean w pełni syntetyk dobrej klasy z dodatkami czyszczacymi do euro4, czyli nie zatka ci katalizatora. 2.0l alt spełnia normę Euro 4

Wybór pozostawiam tobie, a dodatek ceratec od liqui moly jest w pełni bezpieczny jak plukanka i wszystko co oferuje ta światowa marka

Edytowane przez xsebo1
Opublikowano

Najlepiej Kujawski z pierwszego tłoczenia :grin:

Opublikowano

Kolego jakie rozszczelnienie bez urazy ja fachowcem nie jestem ale tak samo ludzie pisza cyt.jak zrobie plukanke to rozszczelni sie silnik bo nagaru nie bedzie a moje pytanie jest takie>Czy auto jak wyjezdza z fabryki ma nagar w silniku no bo raczej chyba nie wiec gadka o rozszczelnieniu to chyba mit nie uwazasz

A takie rozszczelnienie że masz wszystko stare i uszczelnione po części syfem, nie ucz mnie, bo dwa razy miałem przy zmianie oleju na inny w samochodzie i motocyklu. W samochodzie puścił simering na wale, a w moto zaczęło brać olej, moto muisiało mieć coś zalane prze poprzedniego właściciela, bo jakoś jeździło bezproblemowo do pierwszej wymiany. Chyba że masz z fabryki :)))

Kolego jakie rozszczelnienie bez urazy ja fachowcem nie jestem ale tak samo ludzie pisza cyt.jak zrobie plukanke to rozszczelni sie silnik bo nagaru nie bedzie a moje pytanie jest takie>Czy auto jak wyjezdza z fabryki ma nagar w silniku no bo raczej chyba nie wiec gadka o rozszczelnieniu to chyba mit nie uwazasz

A takie rozszczelnienie że masz wszystko stare i uszczelnione po części syfem, nie ucz mnie, bo dwa razy miałem przy zmianie oleju na inny w samochodzie i motocyklu. W samochodzie puścił simering na wale, a w moto zaczęło brać olej, moto muisiało mieć coś zalane prze poprzedniego właściciela, bo jakoś jeździło bezproblemowo do pierwszej wymiany. Chyba że masz z fabryki :)))

Nikogo nie chcem pouczac czy nauczac kolego ale chodzi mi o to : ja wiem ze producenci o swoich produktach beda mowic jak najlepiej tylko ze liqui moly jest swietna firma ktora moim zdaniem nie pozwoli sobie na zepsucie marki a jest na youtube filmik z akademi liqui moly i facet wyraznie tlumaczy ze rozszczelnienie to mit

Opublikowano

Nikogo nie chcem pouczac czy nauczac kolego ale chodzi mi o to : ja wiem ze producenci o swoich produktach beda mowic jak najlepiej tylko ze liqui moly jest swietna firma ktora moim zdaniem nie pozwoli sobie na zepsucie marki a jest na youtube filmik z akademi liqui moly i facet wyraznie tlumaczy ze rozszczelnienie to mit

OMG to jest korporacja, ile masz lat? Jeżeli jeszcze się uczysz lub pracowałeś/pracujesz w jednej małej firmie to może w to wierzysz i niech tak zostanie, ale nie przekonuj mnie do czegoś, co znam z doświadczenia z dwóch stron, prywatnie i zawodowo.

Pozostawmy to tym co w to wierzą, niech kupują, przecież musi jakoś ta firma istnieć. Pokój!

Opublikowano

Mam wlasna dzialalnosc kolego i sam tez wiem co polecac klientom zeby byli zadowoleni i nie wracali z reklamacjami znam wielu mechanikow i kazdy mowi i nie wstydzi sie proponowac chemii z liqui moly i valvoline przykladem na skutecznosc dzialania preparatow jest xsebo kolega z forum ktoremu olej zarlo audi jak glupie zalal ceratec i oleju nie lupie czyli chemia jest skuteczna to tak jak z lekarstwami jednemu pomoga drugiemu nie u Ciebie nie zdalo to egzaminu oczywiscie nie mowimy o ceratecu tylko o czym innym czego tam uzyles

Opublikowano

@Majki1985

I na pewno bierzesz na siebie całą odpowiedzialność za nie pożądane skutki? To ja przyjadę do ciebie na wymianę oleju z tym dodatkiem, który ty zalejesz i później oczywiście wszystkie reklamacje uwzględniasz i bierzesz na klatę. No proszę cię, bądź poważny.

Wracając do tematu, przeczytaj uważnie co napisał xsebo1, stoi wyraźnie napisane że dolewał 3 razy na 1600km, później że silnik super pracuje i nie bierze oleju, ale zero szczegółów ile km przejechał. Może placebo jak to napisane na jednym z dużych for, gdzie ten środek testowano, jednak mało kto potwierdza super skutki. Jedyne co to jedna osoba, która ma dwa stare zabytkowe samochody, napisała że krócej kręci przy uruchamianiu na zimnym. Moim doświadczeniem wolę kupić bdb olej, niż średni i uszlachetniacz.

Opublikowano (edytowane)

@Majki1985

I na pewno bierzesz na siebie całą odpowiedzialność za nie pożądane skutki? To ja przyjadę do ciebie na wymianę oleju z tym dodatkiem, który ty zalejesz i później oczywiście wszystkie reklamacje uwzględniasz i bierzesz na klatę. No proszę cię, bądź poważny.

Wracając do tematu, przeczytaj uważnie co napisał xsebo1, stoi wyraźnie napisane że dolewał 3 razy na 1600km, później że silnik super pracuje i nie bierze oleju, ale zero szczegółów ile km przejechał. Może placebo jak to napisane na jednym z dużych for, gdzie ten środek testowano, jednak mało kto potwierdza super skutki. Jedyne co to jedna osoba, która ma dwa stare zabytkowe samochody, napisała że krócej kręci przy uruchamianiu na zimnym. Moim doświadczeniem wolę kupić bdb olej, niż średni i uszlachetniacz.

Nie biore odpowiedzialnosci bo nie zajmuje sie mechanika a xsebo napisal w innym temacie ze juz przejechal 700km czy 900km i nic nie ubywahttp://a4-klub.pl/index.php?/topic/255682-uzdrawianie-alt-nafta-plukanki-i-inne-cuda/page-10

Edytowane przez Majki1985
Opublikowano (edytowane)

Nie biore odpowiedzialnosci bo nie zajmuje sie mechanika a xsebo napisal w innym temacie ze juz przejechal 700km czy 900km i nic nie ubywaUzdrawianie ALT :) nafta płukanki i inne cuda. - strona 10 - 2.0 - Audi A4 Klub Polska

No to ja już odpuszczam, na stronie 10 napisał że nie bierze, a na 121 stronie że na 1600km dolewał 3x300ml.

Edytowane przez Kizior Syberyjski
Opublikowano

Nie biore odpowiedzialnosci bo nie zajmuje sie mechanika a xsebo napisal w innym temacie ze juz przejechal 700km czy 900km i nic nie ubywaUzdrawianie ALT :) nafta płukanki i inne cuda. - strona 10 - 2.0 - Audi A4 Klub Polska

No to ja już odpuszczam, na stronie 10 napisał że nie bierze, a na 121 stronie że na 1600km dolewał 3x300ml.

Napisał ze zrobil 1600km z tego die dolewki po 0,5l pozniej napisal ze przez ostatnie 500km nic nie ubylo pozniej pisal ze juz zrobil 700km i jeszcze dojechal chyba 200km czyli 900km i zero ubytku ja juz mam ceratec w rece wlasnie cars mi przywiozl okolo godz 16 zalewam i jade bedzie bral dalej trudno nie bedzie bral bedzie supero

Opublikowano

Ok, ja się w to nie bawię za mało mi łyka i za dobrze mi chodzi silnik, żeby kombinować. Poczekam aż kilka osób to kupi i potwierdzi magię tego specyfiku, jedna opinia to nie opinia :)

Opublikowano

Ok, ja się w to nie bawię za mało mi łyka i za dobrze mi chodzi silnik, żeby kombinować. Poczekam aż kilka osób to kupi i potwierdzi magię tego specyfiku, jedna opinia to nie opinia :)

To czekaj na opinie ode mnie :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...