k232 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Pierwsze słyszę, że hamując silnikiem auto może brać olej :-D
xsebo1 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Wracając z pracy zjezdzam z dużej góry, hamując silnikiem. Gdy dodawalem gazu na dole za mną była istna zasłona dymna, ludzie trąbili i mrugali światłami [emoji33] W lusterku widziałem jedynie dym, jak czołg qrna. Dlatego zrobiłem remont. Stąd dym jak nie z oleju? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Sulfur Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 (edytowane) Ciekawe... gdyby hamowanie silnikiem żarło olej to chyba musiałbym trzymać beczkę w garażu. A przez ostatnie 3kkm stan bagnetu ruszył mi się może o 2mm. Co do dymu, przypadkiem katalizator też czasami nie powoduje dymu? Edytowane 13 Sierpnia 2017 przez Sulfur
luckd Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Przy hamowaniu silnikiem pobór oleju jest taki sam jak przy normalnej jeździe, problem polega na tym że nie spala się on wtedy bo niema zapłonu tylko gromadzi gdzieś w wydechu/kolektorze i po ponownym wciśnięciu gazu cały nadmiar zapala się.
maru Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 4 godziny temu, luckd napisał: Przy hamowaniu silnikiem pobór oleju jest taki sam jak przy normalnej jeździe, problem polega na tym że nie spala się on wtedy bo niema zapłonu tylko gromadzi gdzieś w wydechu/kolektorze i po ponownym wciśnięciu gazu cały nadmiar zapala się. Łooo matko ? czy to znaczy, że świece gasną jak odejmujesz gazu??
luckd Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Nie, ale nie ma paliwa w komorze spalania i nie następuje zapłon mieszanki, sam olej to za mało .
tracer123 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 (edytowane) jeżdżę sporo po górach od 4 miesięcy i cały czas hamuje silnikiem, zazwyczaj 3 bieg i trzymam okolice 40km/h. nic nie dymi i bierze tyle co zawsze gdy go katuje do 5krpm. seba, jaki kolor dymu był? przerabiałem w passacie 1.6 i lagunie 1.8 dym biały, siwy i niebieski olej wpada bardziej w niebieski, płyn chłodniczy jest biały/siwy. Edytowane 16 Sierpnia 2017 przez tracer123
xsebo1 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 seba, jaki kolor dymu był?Z lusterek i tylnej szyby wydawał się czarno siwy, katalizatora już dawno nie ma. Kopcił niczym stary rosyjski czołg [emoji848]Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
xsebo1 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 W piątek pozbęde się w końcu problemu oleju, bo daję żonie auto [emoji28] Przesiadam się na A6 [emoji39]Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
zaldar Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Życzę bezawaryjności,jaki silnik i model
xsebo1 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 A6 C6 2.0 tdi 170 2011, 167 tys przebiegu. Szukałem 2.7 lub 3.0 to o 100 tyś przebieg większy i droższe Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
k232 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 13 godzin temu, xsebo1 napisał: W piątek pozbęde się w końcu problemu oleju, bo daję żonie auto Przesiadam się na A6 Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Żona Ci będzie d*pę truła, że mało oleju. Już lepiej chyba dolewać niż słuchać dodatkowego mruczenia :-D
xsebo1 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Nie będzie, ja w Danii mieszkam i pracuje a ona w PolsceWysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
tracer123 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 mi raz zakopciło, po 2 miesiącach stania w garażu jak odpaliłem to poszedł biały dym. w czasie jazdy nigdy nie widziałem dymu.
Melman1980 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Panowie a wymieniał ktoś eżektor? Jakiś czas temu wymieniłem całą odmę ale eżektora nie wymieniłem. Podejrzewam ze jest od poczatku niewymieniony. Możliwe, że ezektor ma wpływ na odpowietrzanie skrzyni korbowej?
xsebo1 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Eżektor pełni funkcję pompki, lubi mieć nieszczelność. Wymiana zalecana na początek walki z wolno opadajacymi obrotami, wymieniałem wszystkie podcisnienia, węże, zaworki kierunkowe i elektrozawór zbiornika. Nie ma związku z pobieraniem oleju Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Melman1980 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 @up ale ja w sumie nie pytam czy ma związek z braniem oleju tylko czy sprawny eżektor ma jakiś wpływ na dobre odpowietrzenie skrzyni korbowej. Np czwórnik sie wtedy nie poci albo uszczelka pod pokrywa równiez
xsebo1 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Czwornik się poci bo plastikozłączki są jednorazowe Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Melman1980 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Xsebo mam nadzieję, że się nie obrazisz ale nie przekonują mnie Twoje argumenty Czwornik wymieniłem pod koniec 2015 roku. Odma nowa (cała) poczatek 2015. Uszczelka pod pokrywa silnika tez z 2015 chyba ze jest jakas nieszczelnosc zaraz przy wyjsciu odpowietrzenie silnika do czwornika bo tam zawsze byl tak jakby luz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się