Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z tym gazem to nie problem prawdopodobnie masz instalacje gazową prinsa z wtryskiem w fazie ciekłej bardzo dobra instalacja 

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To to na pewno bo Holendrzy nie chcą zdradzić swojego patentu ale u nich wystarczy wbicie w dowod ze auto ma gaz no i maja pompe w butli.. A co za tym idzie skoro u Nas jest wymagana homologacja na butle wiec musze ja wymienić wiec pewnie przerobić tez gaz bo będzie trzeba dokupić nowa pompe gazu no i wtryski itd. itd. i czy to się oplaca.. Albo po prostu zostałem wkręcony ze u nich nie ma papierów na gaz.. Może miał ktoś z tym do czynienia..?

Opublikowano

Wiem że można przedłużyć czy założyć homologację bez zmiany butli pogadaj z gazownikem u nas wszystko się da...

Opublikowano

Stawiajcie przecinki, bo aż się czytać odechciewa.. :facepalm:

Opublikowano

Kolego erchi znalazłem sposób na Twój problem mianowicie środkowe kółko myszy jeżeli dany post ubliża Ci intelektualnie lub molestuje Twoje oczy użyj go a unikniesz rozchwiania emocjonalnego związanego z lekturą tego forum

Opublikowano (edytowane)

Właśnie, zapomniałem że jest też i taka opcja. Poskładam silnik w całość, zaleje jakimś niedrogim olejem ale będę pewnie musiał zarejestrować bez gazu jak coś z nim będzie nie tak,  żeby pojechać na homologację. Jednak żeby zarejestrować,  będę pewnie musiał,  tak czy tak, zdemontować butle.. I  zawieźć do homologacji.

Edytowane przez newALTjerry
Opublikowano

Silnik złożony, wszystko wyczyszczone, co było możliwe wymienione- obydwa rozrządy, uszczelki, czujniki, miska ze smaru wyczyszczona.. Odpalony i.. Coś klekocze jakby nie palił na wszystkie ... Ale smarowanie podobno ma.. Jutro sprawdzenie ciśnienia oleju bo może pompa niedomaga.. A jak się okaże ok to podobno elektronika na desce szwankuje.. Możliwe to jest? 

Opublikowano
W dniu 5.09.2017 o 23:22, zaldar napisał:

Kolego erchi znalazłem sposób na Twój problem mianowicie środkowe kółko myszy jeżeli dany post ubliża Ci intelektualnie lub molestuje Twoje oczy użyj go a unikniesz rozchwiania emocjonalnego związanego z lekturą tego forum

Przeczytaj swoją wypowiedź na głos, to zrozumiesz. Albo i nie.

Opublikowano
5 hours ago, newALTjerry said:

Silnik złożony, wszystko wyczyszczone, co było możliwe wymienione- obydwa rozrządy, uszczelki, czujniki, miska ze smaru wyczyszczona.. Odpalony i.. Coś klekocze jakby nie palił na wszystkie ... Ale smarowanie podobno ma.. Jutro sprawdzenie ciśnienia oleju bo może pompa niedomaga.. A jak się okaże ok to podobno elektronika na desce szwankuje.. Możliwe to jest? 

Ale wszystkie gary pracują (czy upewniłeś się)? Może wariator zmiennych faz klekocze?

Opublikowano (edytowane)
42 minuty temu, erchi napisał:

Przeczytaj swoją wypowiedź na głos, to zrozumiesz. Albo i nie.

A ty zastosuj się do mojej rady i będziesz szczęśliwym człowiekiem.Albo i nie

Edytowane przez zaldar
Opublikowano (edytowane)

Mechanik mówi że pracują, wszystko było sprawdzone, głowica była wyjęta.  Teraz na wolnych obrotach jakby się dlawił, a na desce zapala się smarowanie i serwis.. Mech obstawia pompę oleju ale powiem mu o tym wariatorze .. 

...Ciśnienie oleju w normie więc podobno to wina wskaźników a wariator też ok. 

Wymieniony jeszcze został czujnik wolnych obrotów i cały plastik z termostatem, i teraz zgasł check.. Nie słyszałem jeszcze jak chodzi ale to miało rozwiązać problem.. 

Edytowane przez newALTjerry
Opublikowano (edytowane)

Nie zapomnij o darmowej lubryfikacji w przypadku LPG ^^ 

U mnie 2000km po wymianie oleju na LM Synthoil 5W40, bez dolewki - ciekawe jak długo. :hi:Ubyło mi 1,5-2mm na bagnecie. Jazda głównie po mieście 2-4k rpm. Czyli po zmianie oleju na rzadszy coś wziął, ale niewiele. 

Edytowane przez Sulfur
Opublikowano

Witam, czy udało się znaleźć "skuteczny" sposób rozwiązania problemu dużego poboru oleju w ALTku ? Niestety właśnie teraz dopadła mnie również ta bolączka 1l/ 800 km dodam, że silnik suchy ( przebieg 294 tyś. )

Opublikowano

Witam, czy udało się znaleźć "skuteczny" sposób rozwiązania problemu dużego poboru oleju w ALTku ? Niestety właśnie teraz dopadła mnie również ta bolączka 1l/ 800 km dodam, że silnik suchy ( przebieg 294 tyś. )

Opublikowano

wymiana silnika/wymiana auta/remont/utopienie w bagnie.

Opublikowano

I pomyśleć że mnie też kiedyś czekają takie problemy [emoji17]

Opublikowano
2 godziny temu, doman96b6 napisał:

I pomyśleć że mnie też kiedyś czekają takie problemy emoji17.png

Sprzedaj to auto póki jest dobrze ?

Opublikowano

Remont a remont, zleciłem remont to wymienił pierścionki i dawał sobie głowę urwać że będzie dobrze [emoji106]
Miał robić pomiary...
Poprawkę robił na swój koszt, z przerobką tłoków pod szersze pierścienie i oczywiście ustawić się na pomiary. Nie znał się na kalendarzu i nie umiał odbierać telefonu, w sumie z poprawkami 7 tyś utopilem. Po ułożeniu pierścieni na trasie 1150 km bierze 1-1.5l. Pozbylem się problemu oleju dając auto żonie [emoji23][emoji23][emoji23]
Jej pierwsze to niech się uczy kobieta [emoji39]

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

1150 km bierze 1-1.5l po "remoncie" :D
nie powiem, zrobiło to na mnie wrażenie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...