zaldar Opublikowano 5 Września 2017 Opublikowano 5 Września 2017 Z tym gazem to nie problem prawdopodobnie masz instalacje gazową prinsa z wtryskiem w fazie ciekłej bardzo dobra instalacja
newALTjerry Opublikowano 5 Września 2017 Opublikowano 5 Września 2017 To to na pewno bo Holendrzy nie chcą zdradzić swojego patentu ale u nich wystarczy wbicie w dowod ze auto ma gaz no i maja pompe w butli.. A co za tym idzie skoro u Nas jest wymagana homologacja na butle wiec musze ja wymienić wiec pewnie przerobić tez gaz bo będzie trzeba dokupić nowa pompe gazu no i wtryski itd. itd. i czy to się oplaca.. Albo po prostu zostałem wkręcony ze u nich nie ma papierów na gaz.. Może miał ktoś z tym do czynienia..?
zaldar Opublikowano 5 Września 2017 Opublikowano 5 Września 2017 Wiem że można przedłużyć czy założyć homologację bez zmiany butli pogadaj z gazownikem u nas wszystko się da...
erchi Opublikowano 5 Września 2017 Opublikowano 5 Września 2017 Stawiajcie przecinki, bo aż się czytać odechciewa..
zaldar Opublikowano 5 Września 2017 Opublikowano 5 Września 2017 Kolego erchi znalazłem sposób na Twój problem mianowicie środkowe kółko myszy jeżeli dany post ubliża Ci intelektualnie lub molestuje Twoje oczy użyj go a unikniesz rozchwiania emocjonalnego związanego z lekturą tego forum
newALTjerry Opublikowano 6 Września 2017 Opublikowano 6 Września 2017 (edytowane) Właśnie, zapomniałem że jest też i taka opcja. Poskładam silnik w całość, zaleje jakimś niedrogim olejem ale będę pewnie musiał zarejestrować bez gazu jak coś z nim będzie nie tak, żeby pojechać na homologację. Jednak żeby zarejestrować, będę pewnie musiał, tak czy tak, zdemontować butle.. I zawieźć do homologacji. Edytowane 6 Września 2017 przez newALTjerry
newALTjerry Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 Silnik złożony, wszystko wyczyszczone, co było możliwe wymienione- obydwa rozrządy, uszczelki, czujniki, miska ze smaru wyczyszczona.. Odpalony i.. Coś klekocze jakby nie palił na wszystkie ... Ale smarowanie podobno ma.. Jutro sprawdzenie ciśnienia oleju bo może pompa niedomaga.. A jak się okaże ok to podobno elektronika na desce szwankuje.. Możliwe to jest?
erchi Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 W dniu 5.09.2017 o 23:22, zaldar napisał: Kolego erchi znalazłem sposób na Twój problem mianowicie środkowe kółko myszy jeżeli dany post ubliża Ci intelektualnie lub molestuje Twoje oczy użyj go a unikniesz rozchwiania emocjonalnego związanego z lekturą tego forum Przeczytaj swoją wypowiedź na głos, to zrozumiesz. Albo i nie.
Sulfur Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 5 hours ago, newALTjerry said: Silnik złożony, wszystko wyczyszczone, co było możliwe wymienione- obydwa rozrządy, uszczelki, czujniki, miska ze smaru wyczyszczona.. Odpalony i.. Coś klekocze jakby nie palił na wszystkie ... Ale smarowanie podobno ma.. Jutro sprawdzenie ciśnienia oleju bo może pompa niedomaga.. A jak się okaże ok to podobno elektronika na desce szwankuje.. Możliwe to jest? Ale wszystkie gary pracują (czy upewniłeś się)? Może wariator zmiennych faz klekocze?
zaldar Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 (edytowane) 42 minuty temu, erchi napisał: Przeczytaj swoją wypowiedź na głos, to zrozumiesz. Albo i nie. A ty zastosuj się do mojej rady i będziesz szczęśliwym człowiekiem.Albo i nie Edytowane 8 Września 2017 przez zaldar
newALTjerry Opublikowano 9 Września 2017 Opublikowano 9 Września 2017 (edytowane) Mechanik mówi że pracują, wszystko było sprawdzone, głowica była wyjęta. Teraz na wolnych obrotach jakby się dlawił, a na desce zapala się smarowanie i serwis.. Mech obstawia pompę oleju ale powiem mu o tym wariatorze .. ...Ciśnienie oleju w normie więc podobno to wina wskaźników a wariator też ok. Wymieniony jeszcze został czujnik wolnych obrotów i cały plastik z termostatem, i teraz zgasł check.. Nie słyszałem jeszcze jak chodzi ale to miało rozwiązać problem.. Edytowane 14 Września 2017 przez newALTjerry
tracer123 Opublikowano 15 Września 2017 Opublikowano 15 Września 2017 rozwiązałem zagadkę spalania oleju w ALT !!! ALT ma technologię z formuły pierwszej: http://www.f1wm.pl/php/news_id-40408.html olej robi za paliwo i mamy więcej mocy nie mogłem się powstrzymać.
Sulfur Opublikowano 15 Września 2017 Opublikowano 15 Września 2017 (edytowane) Nie zapomnij o darmowej lubryfikacji w przypadku LPG ^^ U mnie 2000km po wymianie oleju na LM Synthoil 5W40, bez dolewki - ciekawe jak długo. Ubyło mi 1,5-2mm na bagnecie. Jazda głównie po mieście 2-4k rpm. Czyli po zmianie oleju na rzadszy coś wziął, ale niewiele. Edytowane 15 Września 2017 przez Sulfur
pavvel89 Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 Witam, czy udało się znaleźć "skuteczny" sposób rozwiązania problemu dużego poboru oleju w ALTku ? Niestety właśnie teraz dopadła mnie również ta bolączka 1l/ 800 km dodam, że silnik suchy ( przebieg 294 tyś. )
pavvel89 Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 Witam, czy udało się znaleźć "skuteczny" sposób rozwiązania problemu dużego poboru oleju w ALTku ? Niestety właśnie teraz dopadła mnie również ta bolączka 1l/ 800 km dodam, że silnik suchy ( przebieg 294 tyś. )
tracer123 Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 wymiana silnika/wymiana auta/remont/utopienie w bagnie.
doman96b6 Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 I pomyśleć że mnie też kiedyś czekają takie problemy [emoji17]
k232 Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 2 godziny temu, doman96b6 napisał: I pomyśleć że mnie też kiedyś czekają takie problemy Sprzedaj to auto póki jest dobrze ?
xsebo1 Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 Remont a remont, zleciłem remont to wymienił pierścionki i dawał sobie głowę urwać że będzie dobrze [emoji106]Miał robić pomiary...Poprawkę robił na swój koszt, z przerobką tłoków pod szersze pierścienie i oczywiście ustawić się na pomiary. Nie znał się na kalendarzu i nie umiał odbierać telefonu, w sumie z poprawkami 7 tyś utopilem. Po ułożeniu pierścieni na trasie 1150 km bierze 1-1.5l. Pozbylem się problemu oleju dając auto żonie [emoji23][emoji23][emoji23]Jej pierwsze to niech się uczy kobieta [emoji39]Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
tracer123 Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 1150 km bierze 1-1.5l po "remoncie" nie powiem, zrobiło to na mnie wrażenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się