Baldwins Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 A więc wygląda że 3 i 4 cylinder jest walnięty. jeśli możesz wrzuć fotki elektrod.Bardzo bym chciał, ale nie mogę ich wkleić. Niestety będę potrzebował instrukcji. Niestety dałem ciała, nie napisałem, że wczoraj w czwórniku od strony pokrywy zrobiłem gęste sitko (światło nie przechodzi, powietrze przechodzi ładnie). Świece obecnie zamontowane mają około 4 tygodni (zakładałem nowe razem z wszystkimi cewkami, bo mi jedna strzeliła i kupiłem komplet). Jakieś 2 tyg. temu jak je wykręciłem to były całe czarne, ale miałem zatknięte to podciśnienie między trójnikiem a wentylem odmy. Czytałem, że ktoś wspominał o zalewaniu naftą, jeśli uda mi się kupić ten specyfik w Anglii to będę zalewał. ---------- Post added at 22:45 ---------- Previous post was at 22:41 ---------- A i co do tej mazi, o której pisałem wcześniej to jest na wszystkich 4 tłokach. Widać przez otwory od świec.
darkle Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Z fotkami faktycznie chyba jest mały problem. Nie wiem jak można wkleić poza podaniem linku na zewnętrzny serwer. Na razie administratorzy dopracowują wszystko na nowym forum. W każdym bądź razie z odmą nie masz co za wiele kombinować. To sitko przy dużych przedmuchach może troszkę dać, ale na dłuższą metę trzeba uważać aby się nie zapchało. Zasada działania tej odmy jest taka, że ma utrzymywać podciśnienie w silniku, więc wszystkie wężyki muszą być sprawne i podłączone. Jedyną modyfikacją jaka myślę ma sens jest jednoczesne: 1-odłączenie czwórnika od rury idącej do przepustnicy z filtra. Tą rurę oczywiście zaślepić a na czwórnik założyć rurkę i wyprowadzić ją do jakiegoś pojemniczka który będzie zbierał olej. 2-odłączenie tego cienkiego wężyka od czwórnika i zaślepienie od strony czwórnika (zaworu odpowietrzającego) i trójnika (inżektora). Ta modyfikacja to po prostu wywalenie ekologii i pozwolenie aby silnik odpowietrzał się w powietrze Minusem może być dymek poprzez tę rurkę wprowadzoną do pojemniczka ale zobaczysz ile oleju wydmucha do tej butelki. Co do nafty jeśli chcesz spróbować to musisz zalewać go przynajmniej przez tydzień. Jeśli masz mocno zapieczone pierścienie to nafta będzie przelatywać jak przez sitko, tak że trzeba wlewać niewielkie dawki dość często. Możesz użyć takiego specyfiku: http://xado.pl/%D1%81hemia-samochod%C3%B3w/%20Preparaty-do-silnika/dla-uk%C5%82adu-olejowego/antikoks tylko ze anglii tego pewnie nie dostaniesz.
Baldwins Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Mam nafte w poniedziałek zaczynam kurację, chyba, że w ciągu weekendu się sprzeda.
Baldwins Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Czy ktoś wcześniej stosował ten antykoks z XADO jestem skłonny go sobie załatwić.
darkle Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 No, ja to stosowałem i mam zamiar jeszcze raz teraz to zastosować przed wymianą oleju. Ciężko mi powiedzieć coś na temat skuteczności ale to co zostaje z oleju na tłokach i pierścieniach na pewno lepiej rozpuszcza niż nafta. Dodatkowo aby nafta cokolwiek mogła pomóc trzeba nią moczyć tłoki przynajmniej przez tydzień.
Wandej Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Z fotkami faktycznie chyba jest mały problem. Nie wiem jak można wkleić poza podaniem linku na zewnętrzny serwer. Na razie administratorzy dopracowują wszystko na nowym forum. W każdym bądź razie z odmą nie masz co za wiele kombinować. To sitko przy dużych przedmuchach może troszkę dać, ale na dłuższą metę trzeba uważać aby się nie zapchało. Zasada działania tej odmy jest taka, że ma utrzymywać podciśnienie w silniku, więc wszystkie wężyki muszą być sprawne i podłączone. Jedyną modyfikacją jaka myślę ma sens jest jednoczesne: 1-odłączenie czwórnika od rury idącej do przepustnicy z filtra. Tą rurę oczywiście zaślepić a na czwórnik założyć rurkę i wyprowadzić ją do jakiegoś pojemniczka który będzie zbierał olej. 2-odłączenie tego cienkiego wężyka od czwórnika i zaślepienie od strony czwórnika (zaworu odpowietrzającego) i trójnika (inżektora). Ta modyfikacja to po prostu wywalenie ekologii i pozwolenie aby silnik odpowietrzał się w powietrze Minusem może być dymek poprzez tę rurkę wprowadzoną do pojemniczka ale zobaczysz ile oleju wydmucha do tej butelki. Co do nafty jeśli chcesz spróbować to musisz zalewać go przynajmniej przez tydzień. Jeśli masz mocno zapieczone pierścienie to nafta będzie przelatywać jak przez sitko, tak że trzeba wlewać niewielkie dawki dość często. Możesz użyć takiego specyfiku: http://xado.pl/сhemia-samochodów/ Preparaty-do-silnika/dla-układu-olejowego/antikoks tylko ze anglii tego pewnie nie dostaniesz. Widzę że masz przestudiowany układ podciśnienia w tym silniku A więc można zaślepić ten trójnik od strony czwórnika?? Bo widzę że jest zaolejony:thumbdown: Bo jak robiłem modyfikację żeby olej nie szedł w dolot tylko w dodatkowy wąż z filtrem i sitkiem to mi auto na obrotach falowało mocno
darkle Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Widzę że masz przestudiowany układ podciśnienia w tym silniku A więc można zaślepić ten trójnik od strony czwórnika?? Bo widzę że jest zaolejony:thumbdown:Bo jak robiłem modyfikację żeby olej nie szedł w dolot tylko w dodatkowy wąż z filtrem i sitkiem to mi auto na obrotach falowało mocno Wandej, no nie do końca tak sobie można zaślepiać tylko dlatego że coś jest zaolejone Ten trójnik to inżektor. Jest w nim podciśnienie które jest podłączone do zaworu odpowietrzającego czyli "czwórnika" i utrzymuje podciśnienie w całym silniku. Z założenia aby nie brał oleju :kox:Sam pomysł tego inżektora połączonego z układem podciśnienia układu wspomagania hamulców jest moim zdaniem przekombinowany ale jakoś działa. W układzie tym zawsze będą opary oleju więc jeśli masz tam coś zaolejone to znaczy że jest nieszczelne. Ale jak robiłeś tą modyfikację z dodatkową rurą i filtrem więc musisz to podciśnienie idące do czwórnika zaślepić bo inaczej ciągnie "lewe" powietrze poprzez ten filterek i czwórnik. I wtedy może falować.
darkle Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Mieliśmy dziś ładną pogodę więc postanowiłem zrobić kilka fotek w lepszej rozdzielczości. Na zdjęciach jest nieprzestawiona data. Są to jak widać tłoki z pierścieniami silnika ALT. Każdy kto wie jaką rolę mają poszczególne pierścienie tłokowe wie również jak powinny wyglądać w przekroju. Tymczasem tutaj wszystkie mają kształt taki sam Mechanicznego zużycia nie widać w najmniejszym stopniu, nigdzie żadnych luzów, panewki wyglądają jakby były nowe, myślę że w większości przypadków wysokie zużycie oleju jest spowodowane że pierścienie wyglądają tak jak tu widać
Baldwins Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 Koledzy potrzebny mi jest schemat paska rozrządu. Rozbieram silnik.
Wandej Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 Koledzy potrzebny mi jest schemat paska rozrządu. Rozbieram silnik. Ale jaki schemat?? Pasek napędza na górze koło od wałków i jest na nim pompa wody, napinacz i tłumik drgań z taką małą rolka i to wszystko:wink4: No i wał oczywiście na dole
darkle Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 w lepszej jakości niestety nie mam: http://img838.imageshack.us/img838/944/a0566273d6566b16.th.jpg' alt='a0566273d6566b16.th.jpg'> [/img]
Baldwins Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 Dziękuję bardzo. Oto chodziło. Trzymajcie kciuki, żeby ten remont pomógl.
darkle Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 Dziękuję bardzo. Oto chodziło. Trzymajcie kciuki, żeby ten remont pomógl. Trzymamy Jakbyś mógł cyknij parę fotek z wnętrza silnika, szczególnie tłoków, pierścieni i gładzi cylindrów. I jeśli będziesz zakładał nowe pierścienie nie zapomnij dobrze wyczyścić rowków w tłokach. Możesz też pomierzyć luzy na zamkach pierścieni starych i nowych. To może dużo wnieść do tematu. Jak będziesz zrzucał pompę z wałkami nie zapomnij zaznaczyć położenia łańcuszka bo później ciężko może być to ustawić.
jarek_ns Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 Koledzy potrzebny mi jest schemat paska rozrządu. Rozbieram silnik. Kolego Mechanik u którego serwisuje swoje Audi ostatnio bawił się w A6 z tym silnikiem i niestety efekty są mało zadowalające. Wymienił pierścienie, uszczelniacze, przerobił odmę i silnik dalej bierze olej, wydaje mi się że to jest bardziej związane z charakterystyką tego silnika i tym że lubi wysokie obroty a to zwiększa zużycie oleju. Powodzenia w działaniu i oby tobie pomogło.
Wandej Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Koledzy potrzebny mi jest schemat paska rozrządu. Rozbieram silnik. Kolego Mechanik u którego serwisuje swoje Audi ostatnio bawił się w A6 z tym silnikiem i niestety efekty są mało zadowalające. Wymienił pierścienie, uszczelniacze, przerobił odmę i silnik dalej bierze olej, wydaje mi się że to jest bardziej związane z charakterystyką tego silnika i tym że lubi wysokie obroty a to zwiększa zużycie oleju. Powodzenia w działaniu i oby tobie pomogło. Pierd.olisz to dlaczego jeden bierze a drugi o tym samym przebiegu prawie nie?? Mój w sumie teraz bierze jakieś śladowe ilości a baty dostaje konkretne :cool1:Kolega darkle chyba trafił z diagnozą z tym zapiekaniem się pierścieni olejowych od tego shitu jakim jest olej 0w30
jarek_ns Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Pożyjemy zobaczymy, serwis zalewał te silniki właśnie oleje 0W-30.
michass Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Serwis,isntrukcja,norma to sformułowania które w tym wątku kariery nie robią,wuja. Baldwins,zapisz jakie pierścienie będziesz zakładał(jakiej firmy),i życzę pomyślnej pracy.
Wandej Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Serwis,isntrukcja,norma to sformułowania które w tym wątku kariery nie robią,wuja.Baldwins,zapisz jakie pierścienie będziesz zakładał(jakiej firmy),i życzę pomyślnej pracy. a ciekawe czy w ASN sa takie same
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się