itor Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 tak ale problem jest z wężykiem, który tutaj jest opisany numerkiem 12. W serwisie można kupić cały zespół węży podciśnienia - czyli wszystko co na focie. Trzeba go zastąpić jakimś własnym wynalazkiem... czyli poprostu podmienic to kolanko na jakies metalowe? Dokładnie. mozna jeszcze tak zrobic http://allegro.pl/sprezyna-antyzalamaniowa-weza-gumowego-fi12mm-i1479905874.html
adaxus Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 I ja juz jestem po modzie vel "roben". Narazie w najprostrzej postaci tj. kilkadziesiąt cm przewodu + filtr stożkowy. Ale bardziej ciesze się z wymiany cewki niz z tego moda. Przynajmniej narazie... BTW Z głupoty kupiłem wczoraj w ASO i się okazało, że to wszystkie problemy jakie miałem z dynamiką, działaniem lpg w ostatnich dniach itd może być winna taka gówniana popierdółka.
itor Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 I ja juz jestem po modzie vel "roben". Narazie w najprostrzej postaci tj. kilkadziesiąt cm przewodu + filtr stożkowy. Ale bardziej ciesze się z wymiany cewki niz z tego moda. Przynajmniej narazie... BTW Z głupoty kupiłem wczoraj w ASO i się okazało, że to wszystkie problemy jakie miałem z dynamiką, działaniem lpg w ostatnich dniach itd może być winna taka gówniana popierdółka. sory za OT ja mialem problemy z dynamika, szukalem nieszczelnosci w dolocie, juz mi rece opadaly, ale wczoraj zagldam do kierownicy przy kolektorze i ulamana dzwigienka...
Attis3 Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Opublikowano 16 Marca 2011 Gratuluje syna wuja! Dzięki I ja juz jestem po modzie vel "roben". Narazie w najprostrzej postaci tj. kilkadziesiąt cm przewodu + filtr stożkowy. Ale bardziej ciesze się z wymiany cewki niz z tego moda. Przynajmniej narazie... BTW Z głupoty kupiłem wczoraj w ASO i się okazało, że to wszystkie problemy jakie miałem z dynamiką, działaniem lpg w ostatnich dniach itd może być winna taka gówniana popierdółka. Czyli co cewka była padnięta tak?? Na VAG-u nie widziałeś??
adaxus Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Czyli co cewka była padnięta tak?? Na VAG-u nie widziałeś?? Ewidentnie cewka. Na vagu co prawda było wypadanie zapłonu na 1 cylindrze, ale objawy były takie ze check engine pojawiał się przy mocnym "depnięciu" na LPG. Na benzynie było ok i check nie wyskakiwał - dlatego z tą cewką zaryzykowałem troche, ale warto było BTW zawsze myślałem że jak jest cewka padnięta to cały czas samochód ma problem... A tutaj w sumie tylko na lpg i tylko w momencie "butowania" - tak to było w miare ok...
michass Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Junkersy muszą mieć dobry prądzik,benzyna jeszcze długo by na tym hulała.Pociesze cie że cewki lubią się sypać po kolei,i pamiętaj o zapasowej cewce w bagażniku [br]Dopisany: 16 Marzec 2011, 18:27_________________________________________________Przeczytaj temat "cewki zapłonowe problem" ,mowa tam o akcji DARMOWEJ WYMIANY CEWEK! Może się łapniesz
itor Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Junkersy muszą mieć dobry prądzik,benzyna jeszcze długo by na tym hulała.Pociesze cie że cewki lubią się sypać po kolei,i pamiętaj o zapasowej cewce w bagażniku [br]Dopisany: 16 Marzec 2011, 18:27_________________________________________________Przeczytaj temat "cewki zapłonowe problem" ,mowa tam o akcji DARMOWEJ WYMIANY CEWEK! Może się łapniesz testuje 4 dzien proste rozwiazanie, ktore nie znalazlo waszego uznania:) pokusilem sie o wlozenie tlumika plomieni w czwornik od strony dolotu, na razie sie sprawuje bo tlumik dosc wyraznie "hamuje" jednak olej
michass Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Od strony dolotu(powietrza)?Tam chiba jest mębranka.Pojeżdzij,pojezdzij i wtedy się pochwal,chyba że walnąłeś ze dwa tyśki w 4dni.Ale ogólny szacun za inwencje.Ty ten twój passat jest z 1994 roku i ma ALTa pod maską?Wiem że już pisałem o tym ale dalej nie kumam.
itor Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Od strony dolotu(powietrza)?Tam chiba jest mębranka.Pojeżdzij,pojezdzij i wtedy się pochwal,chyba że walnąłeś ze dwa tyśki w 4dni.Ale ogólny szacun za inwencje.Ty ten twój passat jest z 1994 roku i ma ALTa pod maską?Wiem że już pisałem o tym ale dalej nie kumam. Tak dalem od strony rury z powietrzem. Jest membranka ale co z tego skoro pod nia jest dziurka i nia a nie membranka wali olej. Passat jest z 2002:)
adaxus Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Właśnie apropo membrany w czwórniku... Mechanik przy mnie złapał za wyjście z czwórnika od spodu - ręka cała w oleju... byłem w szoku :| A najdziwniejsze jest to ze membrana w nim była jak nówka ;/ Rozbiore go chyba w weekend i zobacze czy nie było jakiejs szpary
itor Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Właśnie apropo membrany w czwórniku... Mechanik przy mnie złapał za wyjście z czwórnika od spodu - ręka cała w oleju... byłem w szoku :| A najdziwniejsze jest to ze membrana w nim była jak nówka ;/ Rozbiore go chyba w weekend i zobacze czy nie było jakiejs szpary no ale od spodu chyba normalne ze byl olej przeciez tamtedy wali do odmy+
tigy Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 założyłem przewody przejrzyste - dużo oleju wali - siateczki, łapacze płomieni nic nie dają ... wystarczy podjechać na 4 - 5000 obr ... skuteczne są jedynie radykalne obejscia ... testuje swoje rozwiązanie i póki co jest na bagnecie max.
michass Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 Tigy poka zdjęcie bo tamto się nie otwiera.
gielda211 Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 tak ale problem jest z wężykiem, który tutaj jest opisany numerkiem 12. W serwisie można kupić cały zespół węży podciśnienia - czyli wszystko co na focie. Trzeba go zastąpić jakimś własnym wynalazkiem... Attis3 mam pytanie? mam wymienić kolanko 1 czy 2 ? http://img64.imageshack.us/i/123edtx.jpg/
itor Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 tak ale problem jest z wężykiem, który tutaj jest opisany numerkiem 12. W serwisie można kupić cały zespół węży podciśnienia - czyli wszystko co na focie. Trzeba go zastąpić jakimś własnym wynalazkiem... Attis3 mam pytanie? mam wymienić kolanko 1 czy 2 ? http://img64.imageshack.us/i/123edtx.jpg/ 2
Attis3 Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Opublikowano 19 Marca 2011 dokładnie tak jak radzi kolega wyżej...
itor Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 dokładnie tak jak radzi kolega wyżej... tak sie zastanawiam, zamiast kolanka moznaby dac nowy waz gumowy tylko wtedy zeby sie nie zlamal trzebaby go zrobic dluzszego od orginalnego ze cztery razy nie bedzie to przeszkadzac?
gielda211 Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 Panowie mam do was prośbe o zrobienie fotek kierownicy powietrza i u szkodzonej kierownicy. Niestety nie wiem gdzie się ona znajduje i co odkrecić zeby sie do niej dostać. Proszę o fotki najlepiej calej komory silnika i pozniej jakies szczegolówe. Jeśli chodzi o ten wąż i kolanko. U mnie kolanko jest wyprostowane poniewaz idzie w doł do weża od odmy+ ale i tak slysze syczenie. Skad wiem ze to z tego weża? bo jak scisne wężyk tak zeby nie miał przepływu powietrza to syczenia nie ma:) Czy myślicie zeby wymieniać to kolanko?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się