Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Xenony - problem nagłaśniany


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Porównanie 4300k do 6000k.

xenonbk7.jpg

Może to pomoże Ci podjąć decyzję :)

zdjecia sa zawsze tendencyjne. tu przykład

Halogen vs 4300K:

H7_vs._4300K.jpg

twoje 6000 przy 8000 tez mialyby zoltawy odcien

i jeszcze raz przypomnienie natezenia swiatla przy danych barwach bo jest najistotniejsze a nie niebieska poswiata:

Halogen bulb = 1500 Lumens

Sunlight at noon = 4500-5000k

4300k Phillips D2S bulb = 3200 Lumens

4300k Phillips D2R bulb = 3000 Lumens

5000k Phillips bulb = 2400 Lumens

6000k HID bulb = 2200 Lumens

8000k HID Bulb = 2000 Lumens

10000k HID Bulb = 1600 Lumens

12000k HID Bulb = 1200 Lumens

4300 - najlepszy wybór

Opublikowano

endriuu, widze ze masz swoje zdanie które bronisz "rękami i nogami " :gwizdanie:

a ja znalazłem inna tabelkę :

Reference: Halogen bulb = 1500-2000 Lumens & ~3000k

Reference: Sunlight at noon = 5000-5500k

4100k Phillips D2S bulb = 3500 Lumens

4100k Phillips D2R bulb = 3200 Lumens (due to the shield)

5000k McCulloch bulb = 3200 Lumens

6000k Phillips D2S bulb = 2800 Lumens

6000k Phillips D2R bulb = 2600 Lumens

8000k HID Bulb = 2500 Lumens

10000k HID Bulb = 2200 Lumens

12000k HID Bulb = 2100 Lumens[br]Dopisany: 01 Lipiec 2008, 01:17 _________________________________________________

i jeszcze raz przypomnienie natezenia swiatla przy danych barwach bo jest najistotniejsze a nie niebieska poswiata:

najwyraźniej nie każdy ma takie zdanie :naughty:

Opublikowano
a ja znalazłem inna tabelkę :

jakas ostro przerobiona ta tabelka. porownaj ja z wykresem z pierwszej strony...

endriuu, widze ze masz swoje zdanie które bronisz "rękami i nogami "

a zdania bronie i bede bronił i nogami, i rękami, i czym sie tylko da. jestem przeciwnikiem niebieskich oslepiajacych HIDow i nic tego nie zmieni

Opublikowano

.. jestem przeciwnikiem niebieskich oslepiajacych HIDow i nic tego nie zmieni

Tylko czemu pisze to osoba, która w swoim aucie dołożyła lampy xenonowe bez odpowiedniej instalacji samopoziomującej? Szczyt hipokryzji :tongue4:

Opublikowano

jestem przeciwnikiem niebieskich oslepiajacych HIDow i nic tego nie zmieni

hmmm a skąd wiesz że KAŻDY ma założone NIEBIESKIE i w DODATKU OŚLEPIAJACE HIDY !!!!!!!! :wallbash:

Opublikowano

A zamknijcie ten temat w cholere.. :evil: do niczego nie prowadzi.. :polew:

Przeczytajcie sobie pierwsze 10 stron i pisaliscie dokladnie to samo.. :polew:

To moze i ja sie jeszcze powtorze..

Skoro 6000K ma mniej lumenow to czemu maja oslepiac bardziej niz 4300 ktore ma ich wiecej..?

Logika, logika, logika.. :decayed:

Opublikowano

YKK dokładnie, zamknąć ten temat :th:

Opublikowano

I tym optymistycznym akcentem kończymy.

Jedna uwaga dla posiadaczy HIDów. Niech rozsądek zawsze bierze gorę i ustawiajcie je tak aby nie raziły tych z przeciwka.

Wszystko :th:

Opublikowano

Nowe żarniki od Philipsa - 5000K- http://moto.allegro.pl/item487052941_philips_5000k_85122_d2s_xenon_wawa_od_super_s.html

symbol: 85122+ ponoc nastepca 85123.

zastanawiajace jest to ze tylko jeden typek je ma na allegro. :mysli: cos tu smierdzi podróbą

Tu z kolei D4S: http://moto.allegro.pl/item485247218_nowe_zarowki_xenon_d4s_philips_slask_f_vat.html

Wg specyfikacji ze strony Philips wynika, ze:

Lampy wyładowcze (żarniki ksenonowe) o oznaczeniach D3S i D4S® to nowsza "bliźniacza" odmiana D1S i D2S® są one w 100 % pozbawione rtęci, żarniki ksenonowe D4S XenEco są "prawie" identyczne zarówno w wygladzie jak i w parametrach jedyną rożnicą jest napięcie znaminowe (pracy). Jeśli chodzi o typ gniazda to wyglądowo są takie same jednak posiadają odmienne oznaczenia D2S P32d-2, D4S P32d-5 (D2R P32d-3). Napięcie inicjujące zapłon jest identyczne i wynosi 23kV, natomiast różne są napięcia znamionowe (pracy) D2S 85V, natomiast D4S 42V (jest to praktycznie jedyna różnica w parametrach). Jeśli chodzi o moc to wynosi ona w obu przypadkach 35W +- 0,3W, wartość strumienia świetlnego prodana przez producenta wynosi dla D2S 3200 lm +- 450 lm a dla D4S 3050 lm +- 250 lm (troche dziwne, że jest mniejszy dla nowszego technologicznie żarnika). Temperatura barwowa jest identyczna wstępnie 4100 K a po wygrzaniu 4350 K, choć współrzędne charakterystyki kolorystycznej są minimalnie przesunięte D2S (0.380x 0.390y) a dla D4S (0.378x 0.384y). Jeśli chodzi o żywotność to dane są również przybliżone z lekką przewagą dla żarników D4S. Tak więc wydaje się, że poza ekologią i całowitym wyeliminowaniem rtęci, oraz obniżeniem napięcia pracy pozostałe parametry są bardzo zbieżne, tylko cena troszkę wyższa

Opublikowano

Widzę że ekologia nawet się wkradła do żarników. Takie trendy teraz mamy.

Opublikowano

dajcie sobie z tym spokój, przecież ori jest najlepszy :good:, a już faktycznie pół miasta jeżdzi z tymi "hidami" z allegro ale każdy jaki dumny z tego hehe /no przecież mam xenon/ :sick3:

Opublikowano

Ja dzisiaj też założyłem HIDy i jestem zadowolony :good: Wiele osób sobie chwali takie rozwiązanie, byle w soczewce były zastosowane ofkors :wink4:

Opublikowano

Skoro pojawiły się żarniki bezrtęciowe na rynku, to jest kwestią roku, dwóch lat, że zostanie zabroniona sprzedaż detaliczna rtęciowych. Normalna sprawa, tak się dzieje we wszystkich segmentach gospodarki.

Opublikowano

czym sie różnią te hidy h7 a h7r

które mam kupić??

H7 pod warunkiem że masz soczewki. Jeżeli nie masz to je najpierw załóż, a potem ... H7 :naughty:

Opublikowano

I znowu w kolo Macieju.. :polew:

Opublikowano

Dibo tak mam soczewki

To bierz te pod H7 i będziesz zadowolony :wink4: Sam wczoraj zamontowałem 6000K i powiem Ci że bielutko przed samochodem :naughty:

I znowu w kolo Macieju.. :polew:

Tak już będzie :tongue4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...