88daro88 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Turbina wyjęta, zregenerowana i ..... przy wysiłku pod górę na czwartym biegu znowu to samo zapala się kontrolka od świec żarowych i spadek mocy. NIe wiem gdziem mam już szukać. N a kompie wyszedł rozrząd ustawiony na -2,63 czy to może dawać taki efekt??
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 27 minut temu, 88daro88 napisał: Turbina wyjęta, zregenerowana i ..... przy wysiłku pod górę na czwartym biegu znowu to samo zapala się kontrolka od świec żarowych i spadek mocy. NIe wiem gdziem mam już szukać. N a kompie wyszedł rozrząd ustawiony na -2,63 czy to może dawać taki efekt?? sprawdzone podcisnienia ?
88daro88 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 3 minuty temu, Dev napisał: sprawdzone podcisnienia ? Tak sprawdzone były na samym początku poszukiwań
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 (edytowane) jaka była wartosc podcisnienia ? Edytowane 19 Sierpnia 2019 przez Dev
88daro88 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Ojjj teraz to Ci nie powiem... moj majster to sprawdzał... ja to sam aż tak nie ogarniam tego. Spróbuje się dowiedzieć.
88daro88 Opublikowano 2 Września 2019 Opublikowano 2 Września 2019 Tragedia!!!!!!! Znowu błąd P0299 i dodatkowo P0130. Po regeneracji turbo było niegłupio, dwa tygodnie nie minęły i to samo... Nie wiem gdzie już i czego szukać....
Szymi14 Opublikowano 4 Listopada 2019 Opublikowano 4 Listopada 2019 Witam. 2.0 brd po chipie. Przy jeździe powyżej 180km/h zapala się kontrolka od świec i tryb awaryjny. Podpialem VAG'a i wyszło przeładowanie turbiny. Pojechałem na logi i wyszło że niby geometria. Auto już u mechanika na wyciąganiu turbiny i dziś osobiście zawoże turbine do regeneracji i teraz pytanie. Czy jak zdecyduje się na hybryde to czy od razu po założeniu jej muszę robić nowy program? Dodam że na razie nie zależy mi na wyższej mocy bo brak środków na wtryskiwacze i intercooler itp. Po prostu chce już mieć hybryde na zaś. Czy jeśli ją założę i nie zrobię korekty programu to czy auto będzie się zachowywać poprawnie i można tak jeździć czy raczej nie? Pozdrawiam
kwiatek94 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Opublikowano 13 Stycznia 2020 (edytowane) Witam posiadam od jakiegoś czasu Audi A4 b7 2.0 tdi 140km kod silnika BPW i od jakiegoś czasu borykam się z problemem w postaci błędu migajacej świeży żarowej oraz spadku mocy. Kilka dni temu wziąłem się za czyszczenie egr, był totalnie zasyfiony sądzą.. Po wyczyszczeniu myślałem, że objawy ustąpia, lecz się myliłem. Wczoraj pdczas jazdy po mieście nie pojawiła się kontrolka świecy żarowej lecz odczulem lekkie szarpniecie a przy dodawaniu gazu słyszalny był dźwięk jakby turbina a znowu przy puszczeniu nogi z gazu słychać było dźwięk podobny do zaworu blow off.. Nie wiem co to może być, spotkał się ktoś już z tym? Proszę o pomoc poniżej wklejam link do filmiku. Filmik: https://youtu.be/sIbsB44N8g0 Edytowane 13 Stycznia 2020 przez kwiatek94
moniuh Opublikowano 13 Stycznia 2020 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Godzinę temu, kwiatek94 napisał: Witam posiadam od jakiegoś czasu Audi A4 b7 2.0 tdi 140km kod silnika BPW i od jakiegoś czasu borykam się z problemem w postaci błędu migajacej świeży żarowej oraz spadku mocy. Kilka dni temu wziąłem się za czyszczenie egr, był totalnie zasyfiony sądzą.. Po wyczyszczeniu myślałem, że objawy ustąpi, lecz się myliłem. Wczoraj pdczas jazdy po mieście nie pojawiła się kontrolka świecy żarowej lecz odczulem lekkie szarpniecie a przy dodawaniu gazu słyszalny był dźwięk jakby turbiną a znowu przy puszczeniu nogi z gazu nastepowal dźwięk podobny do zaworu blow off.. Nie wiem co to może być, spotkał się ktoś już z tym? Proszę o pomoc poniżej wklejam link do filmiku. Filmik: https://youtu.be/sIbsB44N8g0 U ojca w BPW jak taki dzwiek był po remoncie pompy oleju to turbina do regeneracji byla.. To nie powinno tak szurać
moniuh Opublikowano 14 Stycznia 2020 Opublikowano 14 Stycznia 2020 11 godzin temu, kwiatek94 napisał: Dzięki za info rozwaze to Najlepiej sprawdź czy nie ma luzów wzdłużnych i poprzecznych na wirniku. zdejmij z przodu waz i szybko sprawdzisz w jakim stanie turbo.
Mechanikkosmita Opublikowano 17 Stycznia 2020 Opublikowano 17 Stycznia 2020 kontrolka może sygnalizować wiele awarii silnika, może być to nieszczelność układu doładowania
kwiatekwojak Opublikowano 27 Lipca 2020 Opublikowano 27 Lipca 2020 (edytowane) Chyba znalazłem przyczynę spadku mocy i kontrolki na desce... podpiąłem interfejs bluetooth elm327 i wyskoczył mi błąd P0234 zbyt wysokie ciśnienie doładowania... nie wiem co może być przyczyną czy jakiś czujnik czy turbo, ale znalazłem dwa podziurawione węże... Jeden wychodzi od intercoolera z góry, i drugi od strony pasażera wychodzi on od turbo.. Kupiłem zamiennik nowy za 70 zl i przerobiłem tzn założyłem nowy wąż na oryginalne wejście zacisnąłem opaską metalowa i wszystko gra nic już nie wypada. Edytowane 2 Września 2020 przez kwiatekwojak
kwiatekwojak Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 (edytowane) Po wymianie dwóch przewodów dolotu trochę pojeździłem auto odzyskało moc i już się cieszyłem... Niestety wczoraj pojechałem w trasę ok 100km, wszystko było ok do czasu aż do 70 km potem auto zaczęło przeladowywac strasznie a przy puszczeniu gazu lub zmianie biegu słychać było dźwięk podobny do blow off... A co dziwne po wymianie rur już nie ma błędu.. Rozebrałem filtr powietrza, nalozylem wężyk że strzykawka na gruszkę i wychodzi ze wszystko jest okej sztanga pracuje w pełnym zakresie góra dół i nie opada.. Wirnik turbiny nie ma luzów.Już nie mam sił co to może być Wymienilem również czujnik doładowania na nowy auto odżyło natomiast błąd jak wyskakiwał tak wyskakuje dalej... Ręce opadają.. Co jeszcze może odpowiadać za to??? P0234 - zbyt wysokie ciśnienie doładowania VID_20200902_073935.mp4 Edytowane 2 Września 2020 przez kwiatekwojak
kwiatekwojak Opublikowano 14 Grudnia 2020 Opublikowano 14 Grudnia 2020 Problem rozwiązany czyszczenie turbiny pomogło, narazie cisza...
Ulat91 Opublikowano 26 Stycznia 2021 Opublikowano 26 Stycznia 2021 Siema Mam w sumie identyczny problem jak w tytule, tyle, że jakieś 2 miesiące temu wymieniałem świece żarowe. Wczoraj wyświetliły mi się kontrolka świeć i auto nagle straciło jakieś 70% swojej mocy. Myślałem, że to dpf się troszeczkę zapchał to zacząłem gazować żeby spaliło zanieczyszczenie. No kurczę z godzinę gazowałem, wydech pluł cieczą, a auto jeszcze bardziej straciło na mocy
Pogromcamocy Opublikowano 27 Września 2021 Opublikowano 27 Września 2021 (edytowane) Podepnę się pod temat, pacjent B7 2.0 BRD. Problem z niedoładowaniem, turbina po regeneracji, N75 i przepływka nowa i jest lepiej, czasem już normalnie pompuje, ale częściej troszkę brakuję do zadanych wartości. Raczej nieszczelność w dolocie wykluczam, bo potrafi normalnie pompować 2500/2600mbar. Zauważyłem, że przy krótszych biegach (1 i 2 np) jak się depnie na maxa, to nie zdąży nabić zazwyczaj wartości powyżej 2000mbar (1900 jest około) lecz jak jadę po prostej na np. 5 biegu i daję gazu na maxa, to zazwyczaj wejdzie na zadane doładowanie, i w grupie 008 3 i 4 kolumna idzie podobnie. Jeśli jadę pod górkę lub na prostej (na prostej rzadziej) na wysokim biegu z niskimi obrotami i depne do końca, to wyrzuca błąd niedoładowania (000665 P0299-006). Jutro planuję jeszcze sprawdzić podciśnienia i jak sztanga chodzi w tej turbince po regeneracji, ale jakby ktoś miał pomysł na ten bolid to będę wdzięczny za podpowiedzi . Logi z grup 011, 008 i 003 Logi Edytowane 27 Września 2021 przez Pogromcamocy
A4-Tomek Opublikowano 11 Grudnia 2021 Opublikowano 11 Grudnia 2021 (edytowane) Siema. Mam problem z silnikiem (2.0 tdi BPW 140KM). Sporadycznie jak dopiero się rozgrzewa wchodzi w tryb awaryjny i miga kontrolka świec żarowych. Obroty falowały, dławił się i gasł. Trzeba było go gasić i odpalać znowu. Do tego wyczułem dziwny zapach spalin, inny niż zwykle. Nie wiem czy egr się blokuje czy odma zamarza. Gdy odkręciłem korek wlewu oleju to bardzo mocno dmucha tamtędy i trochę pluje. Jak się rozgrzał silnik to wchodził na 4k obrotów i szedł jak zwykle bez zamuła. Edytowane 11 Grudnia 2021 przez A4-Tomek
kamil-vag Opublikowano 12 Grudnia 2021 Opublikowano 12 Grudnia 2021 A błędu żadnego w silniku nie zapisuje ?
Muskel1 Opublikowano 12 Grudnia 2021 Opublikowano 12 Grudnia 2021 Musi być jakiś błąd ale kolega go nie odczytał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się